Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Succes bij de VK, Mad! Voor ons wordt het nu ook spannend, he ;) ?

XXX

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ola!

alles was oke bij de VK. de baby lag diep in t bekken en m bloedruk was iets gestegen naar 140/ 82. niets zorgelijks dus.

voor de rest kregen we een heel verhaal over wanneer we moeten bellen etc etc. als t is begonnen.
    de voorweeen zeggen (helaas) niets over de bevalling. kan nog wel een poos duren maar het doet wel voorwerk :) misschien dat t daarom al zo diep in t bekken ligt!
    kan t er misschien zo uitfloepen! dat zou mooi zijn ha ha ha :)
    we wachten t maar gewoon weer af!
    Ben benieuwd wie er als 2e juli mama gaat bevallen na betsie! misschien jij wel flappie! bij jou al voor tekenen??
    bij de juni mama`s is sonnie druk bezig, ben benieuwd of t al is geboren want volgens mij is ze al 24 uur of langer bezig....

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik ben ook benieuwd naar Sonnie! Fijn dat alles goed was bij de vk. Mijn ukkie lag ook heel diep in het bekken, vandaar die steken bij het lopen. helaas nog helemaal geen voortekenen, behalve wat meer harde buiken. Ik ga maar uit van 40 weken! En toch als ik elke morgen wakker word... even voelen of het laken nog droog is, haha ;)

Succes allemaal juli-mama's!

XXX

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Volgens mijn VK probeert de mijne in te dalen... Hij is nog steeds maar een klein stukkie ingedaald, maar als ik loop dan doet het wel pijn!! Ja ik vraag me eigenlijk ook wel af wie de volgende juli-mama is...

5. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Trouwens... mooie buik, Marijke!!!

XXX

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Jeetje zeg, stond gisterenavond heerlijk te douchen (ja onder het voetbal) krijg ik in enen weer steken in mijn rechterzij, kon niet eens meer rechtop staan.
    Elke keer dacht ik oke, het is voorbij (vraag me trouwens nog steeds af of het nu een kramp in een band is of toch een harde buik), ging ik rechtop staan wil verder gaan met mijn haren uitspoelen en ja hoor begon het weer.
    Op een gegeven moment dacht ik dat ik manlief er nog bij moest gaan roepen om mijn haren in iedergeval uit te spoelen maar gelukkig lukte het toch.
    Daarna nog even wat gedronken, voelde nog steeds wat maar het deed geen pijn meer.
    We kruipen in bed, draaien was erg pijnlijk, maar goed ik nestel met toch maar in mijn lekkere bedje want ondertussen ben ik wel doodmoe.
    En ik voel de hele boel gewoon ontspannen, heerlijk geen pijn meer en de kleine laat zich ook nog even voelen.

Vanmorgen onder het afwassen voelde ik het weer opkomen en ben ik snel gaan zitten. Het rare is dus dat als ik het voel aankomen en ik ga zitten het zich niet verder doorzet. Ik weet echt niet meer wat ik er van maken moet.

Gelukkig gaan we vanmiddag weer naar de verloskundige en al konden die de vorige keer ook niet zeggen wat het nu was wil ik het toch nog een keer vragen. Stiekem hoop ik dat ze deze keer ook de baby slecht kunnen voelen en dat ze de echo er weer op zetten :)

Groetjes

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey dames ben ik weer...

eindelijk weer internet...
    ben ondertussen al weer helemaal bekomen van de taferelen hier in de straat.

ik heb sinds een paar dagen ook behoorlijk last van voorweeen... heel irritant. De kleine blijkt alleen nog niet helemaal te zijn ingedaald, ik hoop dat het bij het volgende bezoek wel zo is.

ondertussen is mn huisje helemaal af. de badkamer is netjes afgewerkt en ook de wasmachine staat nu goed aangesloten :D ben helemaal blij, en ben er klaar voor :)

ik hoop dat het met jullie ook allemaal ondanks de kwaaltjes helemaal goed gaat :D

ben trouwens benieuwd naar sonnie ...

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Dank je wel... :D Alleen vind ik me buik nog steeds best wel klein :rolleyes:

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    zo marijke... wow
    je b ent behooorlijk gegroeit hoor... bij koninginnedag was er nog weinig te bekkenen en kijk nu !!! :D hele mooie buik

10. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    leuk sarah dat je er ook weer bij bent!

fijn zeg dat alles klaar is in je huisje! ze zeggen dat t heel belangrijk is om ' psychisch klaar te zijn voor the big moment! nou dat moet vast nu wel gaan lukken dus.

pluk misschien heb jij dan toch ook voor weeen! of de baby is nog verder aan`t zakken in je bekken. het klinkt namelijk wel bekend zeg maar die steken etc.

iedere keer denk ik weer dat het gaat beginnen maar het zet maar niet door.
    `m lichaam zegt wel instinctief dat ik maar niet meer zover weg moet gaan of iets..... maar t zegt helemaal niets he! ik ga vandaag maar eens ff m huiskamer stoffen!

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    nee die foto van koninginnedag was van vorig jaar hihi, was ik lammielazerus :) Deze koninginnedag weinig gedaan...

xxx Marijke

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    OoOoOoOoOH.... hahahahaha :)
    alsnog een mooie buik :D

wie heeft er last van nesteldrang?...
    hier wel hoor.. ik word gek als ik troepjes zie liggen, ik wilde zelfs niet dat mn moeder langs kwam, omdat ze anders de troep zou zien, (ze kwam lekker toch haha) en ze vond dat ik me behoorlijk aanstelde.. dus dan wijdt ik mijn gekte maar aan de nesteldrang... :)

straks in iedergeval ff de wc schrobben...en ff een zuigbeurt door 't huis doen, en ff een dweilbeur in de keuken...en natuurlijk een wasje ( ben zo blij met mn wasmachine... eerst moest alles bij onze ouders thuisgedaan worden ) Zalig...

en ben ook helemaal blij dat ik weer internet heb.. :D begon toch een beetje afkickverschijnselen te vertonen :p

13. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hier ook nesteldrang, hoor! Het hele huis heeft nu een beurt gehad, maar dat ga ik niet nog een keer doen en nog een keer. Wel heb ik alle foto's ingeplakt van tig jaar geleden en alle administratie van mijn vriend op orde gemaakt......( maar dat was al een paar weken geleden). Verder is het echt een beetje wachten...... ik ga zo maar eens lekker in mijn boek op de bank!

XXX

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ha ha ha Marijke ik dacht ook dat de koniginnedag foto van dit jaar was!
    Ik dacht al; zo die is nog slank met zoveel weken!
    maar nu heb je echt een mooie buik hoor meid! geniet er maar lekker van! en wees blij dat ie niet zo enorm is, kan ook in de weg zitten ;)

ik heb ook vreselijke nesteldrang, de stofzuiger staat paraat en ik wil alles aan de kant hebben!
    schaam me echt zooooo erg; kreeg net visite en ik had gewoon niets te drinken in huis; geen cola geen fris alleen barle duck water!!! mijn god wat een afgang was dat zeg; ze kwamen wel onverwachts langs maar toch! pffff en het was ook nog iemand uit t buitenland die normaal zooooo gastvrij is etc. ik voel me nu nog door de grond zakken!!!

ik ga dus vanmiddag boodschappen doen; frisdrank en koffie etc. etc. oook voor de kraamvisite straks want dit wil ik echt niet nog een keer mee maken!

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heeee halloooo

hier ook nesteldrang, alleen merk ik wel dat ik ook snel moe ben :( dus dan wil ik het wel doen maar lukt het bijna niet :rolleyes:
    he vervelend Mad, maar goed je kon er toch niks aan doen, je wist tenslotte niet dat ze kwamen!

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    neee idd ik wist niet dat ze kwamen maar voelde me wel echt op en top hollander! ha ha ha normaal namelijk bij hun in Zuid - Afrika maakt t niet uit hoe laat of wanneer je komt, er staat altijd wat klaar voor je!

ik ga zo naar de supermarkt hi hi :(

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi hoi!

Tja, ook hier is de nesteldrang al enige tijd toegeslagen! Elke dag neem ik me voor wat klusjes in huis te doen en meestal lukt dat ook, maar een aantal heb ik steeds met een dag verplaatst, want dan had ik er echt geen puf meer voor! Morgen wil ik graag de ramen van binnen schoonmaken, maar dat is al aardig optimistisch ;) En de wc's doen en wat standaard boenwerk (wat elke week bij mij gebeurt). De dagen vliegen zo eigenlijk voorbij; gisteren hadden we vrienden op bezoek om voetbal te kijken, dus pas tegen 12en lag ik in mijn nestje. Vanochtend tot 9en geslapen, terwijl ik me altijd voorneem om 8 uur op te staan (wil toch een ritme houden).
    Morgen moet ik weer naar de VK, ben benieuwd!
    Het schiet nu voor ons allemaal wel op, he!
    Liefs,
    Lise

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hihi... hi dames, ik neem ff een pauze...mn buik werd een beetje hard van al dat geschrob :)

gelukkig dat ik niet de enige blijk ;) hahaha gek he die nesteldrang.. heb net de hele kleding kast opnieuw ingericht en netjes gedaan, alle babykleertjes in de was gedaan...

heb ook paar weken geleden alle foto's in albums geplakt hehehe

straks weer verder... zuigen, dweilen, koken (pfff )

maar mad, wat erg.. haha ik moest er nog aan denken, want morgen komen hier ook mensen, en ik hier staat ook echt alleen barle duc (hahaha toeval? ) en limo( voor mn mannetje, vindt ie lekker hehe :) ) dus we moesten ook wat in huis halen, ik heb op stap gestuurd.... komt ie terug met ( je raad het..) limo en water
    ik boos ( ja, heb die emoties niet onder controle) .. uiteindelijk heeft ie gelukkig wel cola gehaald,fanta en koffie ( drinken wij niet, dus hadden we ook niet in huis) hahaha... wil niet ook zo'n blamage meemaken als jij vandaag :)

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Haha Saarah, k kom even inbreken hier, t scheelt toch maar 1 week en dan ben ik ook juli-mama ;) :)

Klinkt bekend die nesteldrang allemaal, hier ook verschrikkelijk!! En ook de emoties niet onder controle (fijn he die hormonen :) )

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ha ha ha sarah dat is echt toevallig ja! alleen water.....

wij drinken verder eigenlijk nooit prik ofzo vandaar ook maar normaal hebben we meestal wel spa fruit ofzo in huis maar dat was er zelfs niet!

m schoonmoeder kwam net aalbessen en sla vers uit de tuin brengen!

wij eten dus maar sla en als toetje yogurt met aalbessen en suiker.... mmmm

Deel Deze Pagina