hahahaha... ja precies.. gewoon hier ook ff langswippen maar die hornomen zijn best handig... dan weet ik zeker dat het hier geen zweinenstal wordt hahaha.. want toen ik nog thuis woonde ( nog geen 5 maanden geleden) hoefde je mn kamer niet in te komen hoor.,,zonder over vanalles te struikelen. he lekker Mad.. lekker fris, heb ik ook wel zin in. denk dat ik vandaag ook maar lekker fris ga doen kun je het je voorstellen, dat we over een paar weken allemaal onze beebs in onze armen hebben liggen...
nou na al die boodschappen; liters frisdrank, pakken koffie/ appelsap etc. had ik geen zin meer om te koken! ha ha ha het zijn broodjes kroket geworden! en als toetje wel de aalbessen met vla! mmmm alles is nu klaar voor de bevalling; heb genoeg te eten en drinken nu in huis hi hi kom maar beeb!
hahahaha... ik ben zo blij nu alles schoon is... zo tevreden ben ik in tijden niet geweest... hahaha die kleine van mij heeft ook echt wel dagelijks 3x de hik.. arm kind. ik heb ook niet gekookt, mn mannetje at bij zn moeder, en ik had geen zin om voor mezelf te koken, dus heb ik maar een broodje gegeten. maar mad.. jij bent al klaar met gym? ik moet nog tot ik 39 weken ben... ( ja dan kan ik al bevallen zijn) en juist die laatste lessen gaan we goed de ademhalingsoefeningen doen, zal je net zien.. dat ik die net niet mee krijg hahaha !! ik heb ook het gevoel dat die kleine weer uit mn bekken is vertrokken... heb namelijk weer last van mn ribben, en dat heb ik al en tijdje niet gehad... ik nam aan dat dat kwam omdat die kleine verder was ingedaald, maar nu doet het weer pijn, dus ze is er misschien weer uit ( verdorie)
mmmm dat zou wel vreemd zijn want ze zeggen dat als de baby eenmaal is ingedaald ze er eigenlijk niet meer uit kan! dat zeiden ze al bij mij toen het nog maar een klein beetje was ingedaald! misschien is de beeb nog wel een stuk gegroeid dat je t nu weer tegen je ribben voelt, of is de rug van links naar rechts gedraaid want dat kan wel tot t laatst. ja dinsdag was de laatste keer gym! wel jammer want het was gezellig! wij krijgen ook ' na' gym die start pas in oktober! ben benieuwd! ik ga wel al die meiden van de gym een kaartje sturen, doen jullie dat ook??
ohw.. nou ze lag de laatste keer bewegelijk in de bekken.. maar dat was bij chrisje ook zo, en daar is haar kleine er ook weer uitgegaan, maja 't kan idd ook gewoon zo zijn, dat ze nog wat is gegroeid, zo voelt het ook wel. ja wij sturen elkaar ook kaartjes als het zover is er wordt ook een foto gemaakt die krijg je als je het kaartje gestuurd hebt, ook ik krijg in oktober na-gym hehehe is wel grappig opeens heeft iedereen dan al een baby...
Ja klopt Saraah, bij mij lag de kleine ook beweeglijk in het bekken en toen ging die er weer uit. Morgen hoor ik hoe hij nou zit. Maar ze kunnen er dus nog uit als ze ingedaald zijn. Niet dat het heel erg is want ze kunnen er zo weer in.
ik hoop voor je dat je kleine is ingedaald zou alles een stuk makkelijker maken toch voor jou is het officieel ook nog maar 6 daagjes... misshcien wordt je wel een juli mama heheh
Gisteren weer naar de verloskundige geweest. Helaas konden ze deze keer de baby wel goed voelen dus geen extra echo gehad (ben ik toch verwend). De kleine was om zijn as gedraaid dus de rug (die eerder aan mijn rechterkant lag) lag nu in eens links. En het was een klein stukje ingedaald, zo'n vermoeden had ik al omdat het tijdens het lopen anders voelt. De pijn die ik soms voel is toch echt een band en geen harde buik of voorwee. Schijnbaar ligt de kleine er toch tegenaan en is de band een beetje geirriteerd waardoor het in een kramp schiet. Niet fijn maar ook niets aan te doen. 4 juli krijg ik weer een groeiecho in het ziekenhuis en op 6 juli mag ik weer naar de vk met een potje urine deze keer. Ze praten ook de hele tijd over dat het een groot kind gaat worden dus ik heb deze keer maar eens gevraagd waar ik dan aan moest gaan denken. qua lengte kunnen ze niet veel vertellen en maakt het ook niet zo heel veel uit, het gaat in dit geval om het gewicht. Ze schatten dus dat de kleine ruim 8 pond (zo niet wat meer) zal gaan wegen. Dus ik nog heel dullig 8 pond? is dat groot dan dat is toch normaal! Bij mij in de familie zijn bijna alle baby's ruim 8 pond als ze geboren worden (die van mijn zus kwam zelfs ruim over de 9 pond). Ikzelf was bijna 9 pond en mijn man 8,5 pond. Dus dit werd netjes opgeschreven voor de gyneacoloog. Ik ben nog steeds een beetje beduust hoor, ik zou me kapot schrikken als er een kindje van net 6 pond uit zou komen. Groetjes
ooooo dat wist ik niet meiden; tegen mij zei ze toen; vast in t bekken is vast! en zeer onwaarschijnlijk dat t er nog uit kan komen...... nou hopen dat jullie baby`s ook snel naar beneden komen! hi hi Ja pluk ben t met je eens hoor; wij krijgen ook een 7 ponder. tegenwoordig hoor je toch bijna niet anders dan dat t tussen de 6 en 8 ligt! sonnie heeft een baby boy van de juni mama`s! de maand juni gaat hard! nog 7 dagen en dan is t juli!!!! en mogen wij .......
ja ja nog even en dan is het juli.... spannend he? even over dat indalen...dat kan diep zijn...dus dat de verloskundige voelt en de kleine er niet meer uit kan wippen... maar kan ook een beetje ingedaald zijn, maar nog niet diep, en dan kan je kindje er nog uit bewegen (hoeft niet, maar kan wel) dat was bij chrisje gebeurd....ligt er dus aan hoe ver je kindje is ingedaald...da's mij verteld in ieder geval... wie van jullie is er als eerste uitgerekend?
Hoi! Vanochtend ben ik weer naar de VK geweest; de kleine is nog steeds een beetje ingedaald, maar zit nog niet vast. Ukje moet nog wel meer gaan indalen, maar dat zal wel goedkomen, denk ik. Ik heb ook maar eens gevraagd hoe groot ukje is; momenteel zo rond 6 pond en de VK schat dat als ik ga bevallen, de kleine 7 pond zal zijn. Nou, prima toch!? Hartje bonkte goed en ik draag alles netjes naar voren, hihi Ja, volgens mij is MAD de eerste die uitgerekend is, spannend! Liefs, Lise
ooh sorry flappie... ik ging ff kijken bij de bevallinglijst.. en daar staat je naam niet bij... en ik wist natuurlijk niet hoever jij precies was... maar flappie is dus het eerst
hai; nee ik ben niet de eerste! er gaan er nog wel een paar voor mij bevallen denk ik heb eens ff gekeken van de meiden die hier regelmatig zitten zeg maar; Sarah tot nu toe de enige met een meid op de lijst ben benieuwd wat de rest krijgt! spannend he! Beppie 2-7 (al bevallen van een zoon) Yamahfreak 2-7 (zoon) flappie 4-7 mad 11-7 jenny 12-7 Zoethartje 15- 7 (tweeling!) CVB 17-7 Lise 18-7 Pamenmarcel 20-7 Sarah 25-7 (dochter) Marijke 28-7 (zoon) Pluk 31-7 (zoon)
hahaha ziet er wel mooi uit zo, die lijst alleen heeft pluk wel een hele bijzondere datum !!! en ik geloof dat er nog genoeg dametjes komen hoor nog 6 mensen waarvan het onbekend is.. daar zitten heus wel dametjes tussen
Ik begin helemaal mee te leven met iedereen. Het is zo spannend! Ik denk zelf dat ik een meisje krijg, maar mijn vriend is echt overtuigd van een jongen..... maakt mij niets uit, alleen vind ik een meisjesnaam zo moeilijk.....Ben ook zo benieuwd hoe ze eruit zal zien..... haartjes of kaal? Wel weet ik dat ze een bolle toet heeft, dat kon je op de 22-weken pretecho al zien!!! Heeft ze van mij ( dat 'ze' is nog even wennen,hihi) XXX