Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou flappie we zullen het gauw weten toch :D

ja 31 juli ziet er wat begrijpelijker uit :)

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    ach wat maakt die datum nu uit 37-7, mijn vader zegt ook nog steeds dat hij over 9 maanden weer Opa wordt.
    Die man denkt dus dat ik een olifanten dracht heb ofzo :)
    Kan natuulijk ook zijn dat hij vindt dat ik nu op een olifant lijk (HIHIHIHI) :D

Goed aangezien manlief gisteren eindelijk een foto van mij heeft gemaakt (althans van mijn buik) zal ik die even in mijn fotoalbum zetten kunnen jullie zelf oordelen.

Groetjes

ps ik zie er niet uit maar daar moeten jullie maar even doorheen kijken.

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    wow pluk... das idderdaad een behoorlijke buik !!! :D zal idd raar zijn als dat geen 8 ponder wordt ;)

4. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Zo, Pluk, best buikkie!!! Ben benieuwd!

XXX

5. Beppie

Beppie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    1,109
    0
    0
    De grootte van de buik zegt niets meiden.
    Ik had ook en behoorlijke toeter, maar Kai was 'maar' 2980 gram.
    Maar ben wel erg benieuwd wie de volgende is :D

6. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    He Beppie, ook alweer hier! Gaat alles goed met Kai? Aan je banner te zien, is de kraamtijd voorbij, is dat goed verlopen en hoe gaat het nu, zo alles met je partner te doen?
    Liefs,
    Lise

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Woooooow ben ff een ochtendje niet online en mag gelijk 2 pagina's bij lezen :( :confused:
    Mooie buik pluk!
    Ik vraag me toch ook wel af wie de volgende juli mama wordt...

8. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Yep een behoorlijke buik, alles zit er ook alleen voor aan en ik was van mezelf natuurlijk ook al niet slank :oops:
    Het zit me dan ook behoorlijk in de weg soms. Maar als ik zelf naar beneden kijk vind ik het eigenlijk nog wel meevallen, totdat ik mijn revlectie zie in een winkelruit ofzo (van de zijkant) dan loop ik maar weer snel door. :)

Mijn buik zit volgens mij ook vol overal voel ik gewoon kind dus maar hopen dat de kleine zijn lengte een beetje meeheeft.
    Ik bedoel 8 pond en 48 cm of 8 pond en 54 cm maakt toch (uiterlijk) een heel verschil.
    Mijn schoonmoeder vertelde trouwens dat mijn man de eerste 2 weken van zijn leven zijn ogen niet eens los kon doen zo'n dikkertje was het :rolleyes:
    Ach we zien het wel. Ik hoop alleen niet dat ik dan ook nog eens heel ver over tijd ga (42 weken ofzo)

Ben wel heel benieuwd wie de volgende is en of ik wel in juli ga bevallen, 1 dag later en ik ben in 1 keer een augustus mama.

Groetjes

9. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    mooie buik pluk! recht naar voren! keurig.

ik heb vanmiddag heerlijk geslapen! zalig ff een uurtje plat.
    huis was lekker aan kant, en de was, was al gedaan.

ik pas echt helemaal niets meer! hebben jullie dat ook zo erg. ik koop echt geen positie kleding nu weer want dat vind ik zonde maar ik denk dat ik zo nog even wat shirtjes ga kopen gewoon bij h&m geen positie ofzo maar ook die ik daarna (misschien) nog aan kan. want dit is niets zo. loop nu in een zwart tshirt met lange mouwen terwijl t super lekker weer is buiten! ha ha ha ga ook even wat nieuwe jogingsbroeken halen voor m kraam tijd! en wat grote slips in xxl voor al die verbanden die erin moeten ha ha ha. daar zie ik wel tegen op! pffff al dat bloed! ik haat t al om ongi te zijn! was net blij er 9 maanden van af te zijn hi hi hi

hebben jullie nog plannen voor t weekend?? wij niet echt. zondag misschien voetbal kijken in de kroeg maar als ik moet staan gaat t niet lukken......
    verder willen wij de achterkant van ons huis schilderen tenminste de muur dan, het is een heeeel oud huis en de stenen zijn zooo donker dus morgen gaat man lief starten en ik assisteer door wat kwasten aan te geven etc!

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja... ik heb ook nog maar 1 broek, ik heb laatst gewoon een normale legging gekocht bij wonder woman, en daar draag ik mijn oude rokjes op ( blote benen doe ik echt niet meer ( ben gewoon te dik geworden, is geen pan) en ik draag oude zomer t-shirts met een buikband eronder.
    en ja die onderbroeken moet ik ook maar halen, helemaal niet aan gedacht hahaha !!!

hahaha assisteer jij je man maar ja... zelf verven kan natuurlijk echt niet meer, en wel verf op waterbasis he... die andere fumes zijn niet goed voor je kindje ;)

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Saraah, je kan ook boxershorts doen voor het kraamverband... :)

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ohja boxers kunnen natuurlijk ook..!!! hahaha
    :D

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    o jeetje goed dat ik het lees; kan ook nog wel een paar van die boxers gebruiken :rolleyes: Zo heb ik uiteindelijk toch weer een flink lijstje om te gaan winkelen :)

14. sweetangel100

Die van de Hema zijn fijn, naadloos. Die heb ik zelf ook. Geven helemaal mee :)

15. Beppie

Beppie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    1,109
    0
    0
    Ja, ik blijf jullie in de gaten houden, ook al heb ik weinig tijd, hahaha ;) :p
    Alles gaat goed.
    Heb mijn 'oude' spijkerbroeken al weer aan en ben op mijn oude gewicht.
    Mijn man gaat maandag weer werken, dat zal ff wennen zijn. Maar alles gaat lekker.
    Kai doet het super. Echt een lekkere knul is het.
    En Nikky is nog steeds een super trotse zus :D :D

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ja dan ga ik ff bij hema kijken... Sla ik er ff een paar in ;)

Oooo Beppie ik ben jaloers!! Wil ook weer zooooo graag me spijkerbroeken aan!! Zit af en toe echt naar me kast te kijken... Die ga ik aan doen en die en die en die en die ;)

17. sweetangel100

Nou, ik kijk ook naar mijn kast en ondanks dat ik niet veel aan ben gekomen (maar 6 kilo tot nu toe) denk ik dan: hopelijk pas ik die broek nog en die en die... haha :) ... Aankleden is af en toe echt een ramp, helemaal niet leuk meer, elke dag weer: wat moet ik nu weer eens aan wat en een beetje leuk uitziet en ook nog eens lekker zit... Pfff...

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja... ik hoop echt dat ik idd nog in mn broeken pas... ik zou et echt verschrikkelijk vinden als ik mn broeker niet meer pas... wil zo graag weer is wat ANDERS aan ....en ik ga ECHT niet wat anders kopen... ik MOET en ZAL in mn oude broeken passen... heheh

want ik ben nu al 15 kilo aangekomen ( ik was opeens zomaar weer een kilo afgevallen .. )
    maar ik geloof dat dit ook heel veel vocht is, want ik heb echt ondanks dat het toch niet meer zo warm is, hele erge nijlpaardvoetjes nog.
    en mn moeder had na haar bevalling 11 kilo aan vocht uitgeplast, dus ik hoop dat ik dit ook ga doen :) dan pas ik zeker weer in mn broeken...

19. sweetangel100

Leontien Borsato zei tegen Silvie Meijs in het blad 'kinderen' : maak je geen zorgen, na een eerste zwangerschap komt alles weer goed met je lijf, echt!

(zo niet, klaag ik haar aan :) )

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ja ik hoop ook dat ze gelijk heb! Anders hebben we wel weer een reden om te gaan shoppen :D

Share This Page