Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey mad, trouwens nog heel erg gefeliciteerd met je vriendin... door alle drukte van gister, beetje vergten :oops:

@sweetangel... ik weet niet, 't zou kunnen, maar ik had het voordat ze kwam al, en daarna eigenlijk de gehele dag gehouden, ik denk dat het overdreven bandenpijn was ofzo... wist op die momenten echt ff niet hoe ik moest zitten...maar is nu weer allemaal weg :D, met jou ook nog alles goed toch :D

voor wie is zondag nog meer zo'n saaie dag?

@ youdia, ja ik ook wel hoor, maar ik denk iedereen wel :) nog ffetjes, en jij helemaal.. hous ons in iedergeval op de hoogte :D

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heee gefeliciteerd met je vriendin Mad!!

Hopelijk zijn wij ook een beetje snel aan de beurt met ook zo'n snelle bevalling!
    He lekker gister ook nog gebbq, was lekker man. Al at ik meer sla en stokbroodjes...
    En dat had ik gister ook trouwens van die steken in me buik aan de onderkant van me buik. Mischien is ie nu wel helemaal ingedaald!

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey gezel marijke :D

idd dat zou ook nog kunnen .. dat het indalingssteken waren.. maar ik heb ook andere steken, bij mn fluf zeg maar :) .. ik weet wel dat dat zeker indalings steken zijn.

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja ik had het echt aan de onderkant van me buik, ook wel eens in me uh hoe noem je dat??? fluf :) Maar gister echt aan de onderkant van me buik en ook vette pijn aan de onderkant van me rug... :(

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha... ja fluf, zo noem ik het altijd hhahaha

hmmm ja wie weet, wanneer moet je weer naar de vk? :D

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Volgende week dinsdag mag ik weer naar de VK... Gaan we het gelijk ook over de bevalling hebben. Ben wel benieuwd! Ga d'r in ieder geval zeggen dat ik wel flink in de watten gestoken wil worden ;)

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat zijn echt indalingsweeen, die steken... Ik moet er af en toe echt van stil gaan staan als ik ergens mee bezig ben... Maar ja, in mijn situatie ben ik al zo blij dat de baby aan het indalen is :)
    VK zei donderdag dat ze bijna vast ligt met haar hoofdje, wie had dat een paar weken terug nu gedacht?

@Saraah: nog steeds alles goed hier :)
    Zondag is hier altijd een saaie dag, verschrikkelijk... Mijn man heeft een eigen taxi-bedrijf en die werkt op zaterdagnacht altijd tot zondagmorgen. Dan komt hij thuis en slaap zo ongeveer de hele dag.... Hopelijk is hij op tijd op want ik wil nog even naar mijn schoonmoeder, die gaat woensdag weer voor 4 weken naar Marokko :(

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja de hele bende hier, gaat ook naar marokko, maar dan midden in juli, en komen pas midden/eind augustus weer terug ( inclusief mijn vader ) die zal zijn eigen kleindochter dus niet eens zien tot ze een week of 3/4 is...

aan de andere kant ben ik ook wel jaloers, ik wil bestwel graag naar marokko ... gewoon ff de familie zien enzo, ff lekker langs het strand liggen ezno, maja dit jaar niet hehehe... dit jaar heb ik iets veel beters, maar ik moet er nog zolang op wachten ( voor mn gevoel )

tis volgens mij koopzondag, ik ga denk ik straks ff naar buiten... en dat, dat je ff moet stil blijven staan, heb ik ook... dan loop ik ergens en dan is het Wooohii.. ff wachten hahaha !!! ik heb het gevoel dat die kleine wel al helemaal is ingedaald moet ik zeggen, maar ik hoor het donderdag.
    dan gaan wij het ook over de bevalling hebben... moet ik natuurlijk die klysma niet vergeten... :)

9. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ha ha ; fluf :) grappige benaming die kende ik nog niet!

maarrre die indalings weeen zijn inderdaad minder grappig! wel goed want het doet behoorlijk wat voorwerk voor de bevalling :)

ja bedankt meiden voor de felicitaties! ben zelf ook erg blij voor dr dat ze de baby nu lekker vast heeft maar nu is het bij ons ook zooooo gaan kriebelen!
    ga dr zo ff bellen, ga ik weer even op bezoek :D

zondag is so boring! saai gewoon! bleee, heb net ff koffie gedronken met m mannetje en ga zo maar even wat was weg vouwen want het huishouden staat ook niet stil, pffff
    ben nog moe van gister!
    gisteravond dacht ik weer dat de weeen waren begonnen, moest er gewoon bij puffen! maaaar nee hoor het hield al snel weer op!

10. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o ja trouwens; m vriendin is gewoon bevallen door wonderolie! ha ha ha

geloofde er nooit in etc. maar het schijnt dus toch te werken. ze had 2 eetlepels genomen en het was enorm vies en ze heeft de halve avond op de plee gezeten omdat je darmen ervan op hol slaan en toen begonnen haar weeen!
    ze had al 2 weken een hoge bloeddruk en ze had t helemaal gehad! vandaar deze poging, maar ik was verbaasd dat t zo gelukt was hi hi hi

moet ook eerlijk zeggen dat ze er meteen 10x beter uitzag na de bevalling! al t vocht was meteen bijna weggezakt!

11. sweetangel100

@mad: denk je dan niet: zet door, zet door? :)

@Saraah: ik vind het ook heel raar om niet naar Marokko te gaan... Het gaat niet zo goed met de opa van mijn man (maar die is ook al boven de 100) en wie weet is hij er volgend jaar niet meer... De zus van zijn moeder is vorige maand overleden, dus echt goed gaat het daar niet :(
    Hier gaat ook iedereen: De man van de tante van mijn man is gister vertrokken met de auto, woensdag gaat mijn schoonmoeder, mijn schoonbroer, zijn vrouw en de kleine van hun, de tante van mijn man en de 2 kinderen. 23 juli komen mijn schoonmoeder, schoonbroer, vrouw en de kleine terug. De rest rijdt met de oom mee terug met de auto.
    Misschien dat als ik eerder beval, niemand hier is...
    (moet ik wel zeggen dat ik dat niet eens zo erg zou vinden, lekker rustig... Vooral die kinderen van die tante zijn zo druk)

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja ik denk idd iedere keer; please gaat het nu gebeuren..... maar nee hoor!

lijkt me wel een naar idee hoor iedereen van de fam. op vak.
    bij ons gaan er ook wel wat vrienden op vak. maar de opa`s en oma`s zijn gelukkig thuis!

belde net ff m vriendin, de borstvoeding komt nog niet echt op gang en doet erg veel pijn maar jessy doet t verder goed en ze zijn net lekker thuis. vandaag kwamen weer alle opa`s en oma`s dus ik ga morgen lekker kijken!

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHA... ja precies.. dat heb ik ook, maar 3/4 weken vind ik toch wel erg lang... maar aan de andere kant, kan jezelf helemaal wennen met je kindje.. en als ze dan komen ben jij helemaal uitgerust en zie je er als een anders mens uit hehe !!

wat spijtig van je familie zeg :(, maja die opa is ook wel erg oud... 't stomme is, is dat ik volgendjaar zomer soiweso naar egypte ga ( familie van mn man) dus dan zou ik nog langer moeten wachten om mn familie eindelijk in marokko te zien...

14. sweetangel100

Rot voor je vriendin, Mad... Hopelijk komt de borstvoeding snel op gang :)

3/4 weken hoeft ook niet, maar een weekje zou wel lekker zijn!
    Wel heel rot dat je zolang moet wachten voordat je je familie weer ziet :(

15. Niet meer actief

meidenschiet ook op voor jullie nu..

wil jullie vast heel veel succes wensen ;)
    zet hem op he :)

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    grrrrr,

het weer buiten gaat van t ene uiterste naar t andere! gewoon om chago van te worden zoveel regen en druilerigheid!! kan niet eens lekker m`n beddegoed buiten hangen! pffff

hoe is t met de rest van juli mama`s?? lekker geslapen?
    misschien stom hoor maar hebben jullie ook zo`n pijn in je schaambot bij het wakker worden?? net of t helemaal week is? het trekt wel weer weg na 10 minuten uit bed te zijn maar dat vind ik echt pijn doen!
    geen teken van bevallen nog hier! ook geen voorweeen meer gehad!

ik ga vandaag maar weeeer eens m huisje door! ff opruimen! m haar wassen en stylen en rustig aan doen!
    heb met zulke regen dagen wel dat ik me verveel en wat doe ik dan; eten eten en nog eens eten! ga vandaag proberen maar niet te snoepen :oops:

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hhahaha mad...

tis inderdaad wel weer het van het ene uiterste naasr het andere uiterste.

dat gevoel in je schaamschot heb ik ook, als ik 's nachts draai op mn andere zij, voel ik dat ook heel erg, eenmaal wakker is het inderdaad weer weg.

en over dat vervelen en eten, ken ik... hahaha !!!
    gelukkig hebben we alle troep een beetje uit huis gehaald... hehehe !!!

morgen alweer 38 weken he :D komt steeds dichterbij...

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja morgen 38 weken! hoop dat t snel gaat beginnen!

voor de meeste van ons schiet het al aardig op, zover lopen we allemaal niet echt uit een! leuk hoor, ben zooo benieuwd wanneer wij allemaal van start gaan.

heb vandaag last van m buik/ darmen. zit verstopt :oops: ga zo maar even wat yoghurt eten ofzo of ff wat actimel halen bij hoogvliet!
    zit ik niet echt op te wachten op verstoppingen nu......

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha.. er was een tijd dat het eruit kwam vliegen..
    maar ik heb nu ookal weer een tijd last van obstipatie...

ik ben ook heel erg benieuwd naar wanneer we met zn alle onze kindjes in onze armen kunnen sluiten... lijkt me zo onwerkelijk... mn eigen kindje !! hahahah

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja idd ik vraag me ook af hoe dat gaat worden straks met een kindje! :D

Deel Deze Pagina