Jee nu wordt het voor jullie ook erg spannend, duurt ook niet lang meer of jullie hebben je kindje ook in jullie armen..
Nou het gaat hier weer lekker hoor, hebben jullie dat nu ook dat sommige dingen altijd fout lijken te gaan. Vrijdag kwamen ze de rolluiken monteren, nou dat duurde me daar lang en maar heen en weer bellen die jongens (jongens ja mannen kon ik ze nog niet noemen). Maar goed uiteindelijk zit het spul eraan, alleen 1 tegenslagje je kon de luiken niet helemaal tot bovenaan optrekken dan bleven ze steken en krijg je ze niet meer naar onder. Maar maandag (vandaag dus) zouden we er naar kijken en maken. Goed kan gebeuren toch. Dit weekend komen we er achter dat je het ding (waar dat optrek lint in en uit gaat) helemaal niet kunt wegklappen (die andere twee wel) en het dus een heel eind buiten de vensterbank steek (tja en daar loop je dus tegen aan). Hmm maandag er maar meteen bij melden. 's nachts lekker donker, ben ik dus niet gewend maar wil de lamp ook niet aandoen want dan zit manlief om 3 uur in enen rechtop in bed van de schrik, dus dan maar een klein stukje in het donker, helaas komt mijn teen het bed tegen Een uurtje later is manlief ook wakker, we hebben het warm en dus de luien een eind omhoog (tot hoever het mocht) en de ramen open. Nou niet dus, raam nr 1 komt tegen de zijgeleiders van het rolluik aan en kan niet verder dan 2 cm open. Raam nr 2 kan iets verder open maar omdat het luik niet helemaal omhoog kan kan het raam dus ook niet verder omhoog. Voor is het net zo erg, geen van de 2 ramen kan open maar hier zit het luik zelf niet in de weg maar de bak waarin het zich oprolt. Dat betekend dus dat ik nooit een raam open zou kunnen zetten op de babykamer (tja en je wilt zo af en toe toch wel luchten). En nu zit ik dus te wachten (vanaf 8.30 uur vanmorgen) maar nog steeds niemand gezien. Ze krijgen van mij tot 16.00 uur de tijd en dan klim ik in de telefoon. We hebben hier pvd lang voor moeten sparen en nu heb ik het gevoel dat ik opgescheept zit met vrijdag middag werk. Maar goed gisteren in bed weer 3 weeën gevoeld maar de kleine beweegt gewoon door en ik verneem er ook geen harde buiken bij. Manlief heeft vanmorgen de lamp opgehangen dus dat is ook weer gebeurt. Deze week nog even de flesjes en spenen uitkoken, heb net een plank van een keukenkastje opgeruimd zodat daar de voeding enzo kan staan. Morgen de babykamer opruimen (klusspul moet er nu toch echt uit) en het bedje opmaken. Groetjes
zo daar ben ik weer! zit lekker te knabbelen aan `m ananas hart! hi hi.... ananas was in de aanbieding bij hoogvliet en dacht ach ja wie niet waagt...... maar ik dacht altijd dat het heeeel vies en hard was maar deze is heel zacht en helemaal niet vies! kon toch al niet naar de plee dus hopen dat t werkt.... ha ha ha ik heb ook maar wat activia drink gehaald en van die activia yoghurtjes..... hoop alleen dat t nu niet zo is dat ik de hele avond op de wc zit en dan weer dagen niet.... zo eens ff kijken of er al weer een juni mama bij is gekomen! hou jullie op de hoogte~
o he pluk; wat een rot situatie zeg met die rolluiken! pfff denk je wat goeds te hebben! ik was om 09:00 uur al in de telefoon geklommen als ik jou was! zijn ze nou ff gek geworden daar! je moet je mannetje staan hoor ! zeg maar gewoon dat je op t punt van bevallen staat en je wilt dat het direct gemaakt wordt zoals betaald/ afgesproken en als t hoort! suc6 in elk geval. zulke dingen kun je er dan net ff niet bij hebben he? maar; wees blij dat je in de luxe positie zit van de maatschappij dat je rolluiken kan nemen! van de week had ik iemand over uit Zuid Afrika en die vroeg of we ook nog een tuin hadden want hij vond ons huis zo leuk (gewoon eensgezinswoning niets bijz.) en hij zag onze schuur van 3x3 m zegt ie; ooo jullie hebben nog een huis buiten! dus ik zeg neee dat is alleen voor de fietsen en rommel..... ja zegt ie; bij ons leven daar hele families in; en dan zit er geen raam in hoor want dan kunnen ze naar binnen kijken! zo werd ik toen ff met beide voeten op aarde gezet!! heel stom maar ik was meteen weer dankbaar voor alles wat ik had!
klopt ook wel en we zijn ook heel gelukkig dat we dit kunnen doen alleen raken we een beetje gefrustreerd omdat het de laatste tijd lijkt alsof er niets bij ons in 1 keer goed gaat en dat we er dus steeds weer achteraan moeten. Wat betreft je ananas hart, mijn man vind ze heerlijk, als je ananas goed rijp is dan schijnen de harten heel lekker zacht en sappig te zijn. En aangezien hier de ananassen regelmatig in de aanbieding zijn hebben we er al heel wat op met zijn tweeën. Ik geloof dat ik maar eens in de telefoon ga klimmen want dit schiet niet op. Groetjes
whaaaa nou moet het niet mooier worden. Vertel netjes wat er aan de hand is en dan zeggen ze oja het kan zijn dat ***** nog langs komt. Ja sorry hoor, kan zijn? helemaal niet kan zijn, vrijdag is er mij belooft dat er vandaag iemand langs komt, zit ik netjes vanaf 9 uur hier in huis te wachten en dan beginnen hun met kan zijn. Nou mooi niet dus. Nu gaan ze kijken en bellen ze zo terug nou ik ben benieuwd. Groetjes van een lichtelijk gefrustreerde pluk
Zoo even eigenhandig dit topic een beetje vol typen maar goed kan ik wel even mijn hartje luchten. Ze hebben dus net terug gebeld, lekker zo'n man die meer moppeld dan praat. Tja er was even wat mis gegaan er was vrijdag inderdaad over gesproken maar er was wat mis gegaan (ja dat weet ik zo onderhand ook wel) maar morgen vroeg om 8 uur dan kwamen ze toch echt langs. Nou laten we het hopen dan (8.15 uur en ik hang in de telefoon hoor). Bleeehhh hele dag naar de knoppen met het wachten op niets, ga zo maar een cake bakken heb ik in iedergeval vanavond wat te smikkelen en manlief voor te zetten als hij van zijn late dienst thuiskomt. Groetjes
Hoi! Tjee Pluk, wat een gedoe zeg. Ik sta tegenwoordig ook nergens meer van te kijken. Wij hebben bijv. zaterdag een babyfoon van Alecto gekocht. Wij blij, dus opladen volgens het boekje en gisteren testen. Nou, mooi dat ie alleen maar ruis geeft. Van alles geprobeerd, maar nee hoor, er veranderde niets. Morgenavond gaan we weer terug met dat ding en vriendjelief zal wel even het woord doen, want die was kokend toen het ding het niet deed. We hebben er nl. best veel voor betaald, en dan ga je er ook vanuit dat het werkt, niet dus, grrrrr!!! Maar goed, vandaag heb ik wat goede acties gedaan; heb 4 klossen en een metalen ondersteek bij de Thuiszorg opgehaald (geleend, kost dus niets en kan ze voor 13 weken lenen!) en vanmiddag ben ik bij mijn zus en haar kleintjes op visite geweest en heb van haar een donkergrijs/zwart wipstoeltje gekregen; wel door haar gebruikt, maar ziet er nog prima uit! Heb ik die ook alvast! Het enige wat ik nu nog moet hebben zijn voedingsbh's; ik hoop dat ze deze week in mijn maat zijn...maar je zult ze te kijk geven...! Verder komt mijn schoonvader vanavond langs om het plankje dat wij gekocht hebben boven de commode te bevestigen en 2 schilderijen op te hangen in de babykamer (tja, hij is een echt klusjestype en vriendjelief op de een of andere manier niet ). Dus dat is vanavond dan ook gebeurd! Tjee, best veel voor een dag, als ik het zo nalees, maar ja, de kleine zou theoretisch elk moment kunnen komen! Ik ga er maar niet vanuit en stel me er maar op in dat ik de 40 weken of misschien wel langer volmaak...zucht. Ukje komt wanneer het komt, hahah! Liefs, Lise
Hallo, Balen he als iets niet werkt, kapot is etc. Ik voel ook allemaal 'dingen' in mn buik maar het zijn nog geen weeen te noemen. Verder heb ik nog steeds harde buiken om de 5 a 10 minuten. De laatste dagen kom ik tot niets en voel me erg lamlendig! Bah, van mij mag hij wel komen hor. Kan niet wachten om ons manneke in onze armen te houden. Maar ja dat hebben we allemaal. Het lijkt wel hoe dichter het in de buurt komt hoe langer het lijkt te duren. Liefs Jenny
hey pluk wat verveldn zeg... in idd gewoon morgen ochtend om 8.15 gewoon bellen als ze er nog neit zijn!!! het zier er naar uit, dat iedereen toch wel OF bezig is met de laatste dingetjes of helemaal klaar is voor de kleine ... ik vind het allemaal zo spannend... heb vandaag eigenlijk nergens last van... wel heb ik wat slijm verloren... heel klein beetje maar...maar toch... straks weer naar GYM... joepie hahaha, ben benieuwd of ik de laatste keer nog mee ga maken ! op 17 juli ( ben ik 38 weken en 6 dagen ) ik ga lekker neit koken vanavond... HELEMAAAAAL geen zin in, heb namelijk zo'n VOL gevoel in mn buik... alsof ze elk moment uit mn buik kan ploffen.. heb nergens zin in... dus dat wordt lekker een broodje.. en sla ( dat kan ik dan nog net wel opbrengen )
Ik heb de laatste paar dagen ook het gevoel dat ik helemaal vol zit (volgens de vk is dit heel normaal zelfs dat ik me weer misselijk voel bij vlagen). volgens mij hebben mijn organen nu echt geen ruimte meer, vooral mijn longen kunnen geen kant meer op volgens mij. Mijn ribben doen nog niet echt pijn maar ik kan wel merken dat de kleine er tegenaan ligt. Mijn cake begint al lekker te ruiken en mag zo uit de oven en ondanks dat ik nu net 4 boterhammen heb gegeten kan ik niet wachten op een plakje (schandalig toch ) Net nog even met mijn zus gekletst (woont in amerika) we bellen elkaar de laatste week elke dag. Eerder ging dat niet zo vanwegen het tijdsverschil en de werktijden van mijn zus maar vorige week is de arme ziel gestruikeld en nu heeft ze haar voet gebroken en kan ze dus nergens heen voor de komende 8 weken. Wel zielig voor haar en mijn neefje want die heeft net vakantie en mama is dus de hele vakantie zoet met haar voet. Groetjes
wat tof dat je zus in amerika woont, wel rot dat ze gestruikeld is... ja dat misselijkheid heb ik ook, en afentoe ff nar adem zoeken ook... dan heb ik echt het gevoel of ik ff een raam open moet zetten en mn beha uit moet trekken... hahaha.. ach ja..er is inderdaad geen ruimte mee.. ik heb gelukkig nu minder last van mn ribben dat voorheen, toen kon ik afentoe wel janken, ik denk dat die kleine wat is ingedaald, dus er wat meer ruimte is...
Hello juli-mama's!! Saraah, heb je geen foto's meer gemaakt? Ben eens benieuwd naar je buik, dan weet ik wat mij achter 2 weken te wachten staat
mmmm merk nog helemaal niets van t ananas hartje! heb nu dus ook zo`n vol gevoel! maar dat komt ook nu omdat ik niet naar de wc kan! echt frustrerend is dat.......... Pluk ik hoop voor je dat ze de rolluiken snel komen fiksen voor je! gewoon blijven bellen en doen, dan komen ze vanzelf! ik ben zoooo moe! ga lekker op tijd naar m bedje vanavond!
@mad: heb je niet van die zakjes? Anders moet je eens de HA bellen. Ik heb omdat ik ijzertabletten slik van die zakjes gekregen: Movicol. Kunnen gewoon tijdens de zwangerschap en dan kun je tenminste naar het toilet
vervelend he die verstopping! Heb ik dus ook, dat ik 2 dagen niet hoef en dan op dag 3 wel 3 of 4 keer!! hmmm ik heb ook wel trek in een ananas lekker
nee helaas geen zakjes maar als ik vandaag nog niet kan ga ik wel even bellen! m buik voelt nu ook helemaal strak gespannen en dat komt gewoon daardoor... boe hoe hoe de ananas heeft helemaal NIETS gedaan! t zit gewoon in m buikie! ha ha ha en die activia toetjes doen bij mij ook helemaal niets! gelukkig mag ik do. naar de VK. hier verder weinig te beleven, zit nu echt een beetje op de beeb te wachten eigenlijk en volgens mij komt t dan juist niet! ga vandaag maar eens nuttig iets van foto`s uitzoeken ofzo....
Hallo, Dat denk ik dus ook. nu ik er op zit te wachten zal het wel even duren voordat hij komt. Eerst lig ik met 28nweken in het ziekenhuis en duimen we met zn allen dat hij nog even blijft zitten ook al denken ze dat hij eerder zal komen. Nu zit ie er nog steeds en is hij van harte welkom. Ik verlies al wel dagen veel slijm, maar zonder bloed dus ik geloof dat dat nog niets zegt. En met vlagen ben ik zo misselijk en warm dat ik het dan heb. Ik ben normaal een koukleum, maar op het moment denk ik met tijden dat ik koorts heb ofzom terwijl dat niet zo is. Kennen jullie dat ook? Liefs Jenny
ja ja jenny; dat zijn de echte zwangerschaps- opvliegers! ik zit lekker aan de koffie en de snijkoek; (lekker laxerend hoop ik) Vandaag hebben mijn vriend en ik 9 jaar verkering! wat een tijd he! ik hoop eigenlijk dat we ff uit eten gaan ofzo. gezellig. dan ga ik lekker pittig eten in elk geval m vriendin d`r baby doet t goed! alleen de borstvoeding is een ramp! d`r tepels bloedden al helemaal! en ze hadden maar vast flesvoeding in huis gehaald. ben begonnen om m keukenkastjes op te ruimen.... pfff wat een werk. doe ze maar 1 voor 1 want als ik geen zin meer heb stop ik ermee! jullie nog leuke plannen??
Hoi! Wat een tijd Mad, 9 jaar! Begin september zijn mijn lief en ik alweer 10 jaar bij elkaar, een deccenium! De tijd is in ieder geval voorbij gevlogen! Ik heb niet veel plannen; wat ik wel wil doen (maar niet echt leuk) zijn de ramen wassen van binnen. Ik zie wel hoever ik kom. En vanmiddag komt een vriendin even op visite. Das wel weer gezellig. Ik ga zo maar even boodschappen doen, maar ga wel van tevoren een plakje suikerbrood eten, anders sla veel te veel boodschappen in, op een hongerige maag, hahah! Liefs, Lise