Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Jippie me geld staat er weer op, ik ga lekker de laatste spulletjes bij mekaar shoppen :D :D :D

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd Mad!!
    hoop voor je dat je idd dan lekker effe uit eten gaat. altijd gezellie,,.... en jammie vooral :)

3. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hallo dames,

Nou, Mad gefeliciteerd, 9 jaar.......dat duurt bij ons nog heeeeel lang ;) . En Pluk, hopelijk lukt het nu met de rolluiken( vooral nu het zo regenachtig is ;) ) Hier verder nog niets te melden, voel me toppie! Maar ja je hoort toch wel dat de meeste dames voorweeën etc hebben, ik heb helaas nog nergens last van. Bereid me maar voor op 42 weken......

Succes allemaal!

XXX

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    haaai haai

Gefeliciteerd mad :D 9 jaar.. wowie hehe

heb vandaag lekker energie.. :D heb lekker de was gedaan enzo... en alles opgeruimd, en ik ben helemaal niet moe :D, straks gaan vriend en ik ff shoppen... kwil nog een plankje boven de comode, hadden we nog niet.. :D

en morgen krijg ik (als het goed is) mn Kinderwagen... en voor de mensen die een buikfoto willen zien, ik ga hem vanmiddag maken !!! :D

p.s. wie heeft er nog meer een bericht gehad, over je O.T. te veranderen?.. vond het best jammer, was juist zo blij met mn banner !!
    iets over 2 plaatjes in je O.T. mag niet... en ik had een banner en een echo :(

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Proficiat Mad!!

Nee, Saraah niks van gehoord, misschien hebben ze dat alleen gestuurd naar mensen die 2 plaatjes hadden??

Ik moet vandaag ook veel opruimen/poetsen enzo.. Mijn man heeft vanavond eten voor zijn vrienden hier thuis en dan wil je het toch een beetje schoon hebben... Helaas niet zoveel energie als Saraah, dus het schiet nog niet echt op...

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ooo ik mag met Saraah mee doen heb ook lekker veel energie :) Ik heb echt zo'n leuk eerste pakje gekocht echt Super!!! Van een Italiaans merk ofzo, was ook best wel duur :rolleyes:
    Maar heb nu nog steeds niet alles wat ik nodig heb :( Nou ja komt volgende week wel weer dan ;)

7. sweetangel100

Kunnen jullie niet even met jullie energie hier bij mij komen? ;)

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ja hoor ik wil wel ff wat naar je toe stralen :) (als het werkt tenminste)

9. sweetangel100

Merk er nog niets van haha
    Wel lief van je ;)

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Nou mijn energie level is niet erg hoog vandaag.

Vanmorgen er netjes op tijd uit (wilde eigenlijk wel heel graag nog even blijven liggen). En om half negen stonden er dan eindelijk twee heren voor de rolluiken.
    En wat blijkt, fabrieksfout, de bakken waarin de rolluiken zich oprollen zijn dus gewoon te klein en daardoor past het allemaal niet.
    En de monteur had ook nog eens de geleidestrippen verkeerdom geplaatst, de smallere strip had aan de kant gemoeten waar het raam open gaat en dat had hij dus aan de andere kant gemonteerd, resultaat dat mijn ramen dus niet meer open kunnen.
    Goed hun hebben dus contact opgenomen met de fabriek en die gaat nu de goede bakken leveren en morgen weten ze in welk tijdsbestek ze die kunnen plaatsen.

Arme man trouwens, hij komt zijn ladder af en daar staat onze hond, die loopt al kwispelend een rondje om hem heen en hapt in 1 keer richting zijn been. Dus au en ik helemaal van de kaat, K beest is nu 9 jaar en heeft dit dus nog nooit gedaan. Gelukkig heeft hij niet doorgebeten het is meer een blauwe plek (broek was ook nog heel) maar de hond heeft een flinke trap van mij gehad (ik bedacht me eigenlijk ook niets hij had meteen een trap te pakken en dat had ik ook nog nooit gedaan).
    Net nog even gebeld hoe het met de man ging, hij had toch voor de zekerheid een tetanus spuit gehaald, heb hem dus ook gezegd dat als zijn verzekering dit niet dekte ik de rekening van hem wilde hebben.

Ondertussen probeer ik maar te bedenken waarom hij dit nu in enen deed.

1) normaal heeft hij altijd een speeltje in zijn bek en springt hij tegen mensen op dit keer had hij geen speeltje in zijn bek.

2) De hond was binnen toen de man door de poort kwam en toen die weer dicht zat kon de hond pas naar buiten en stond de man al op de ladder en kwam van daar naar beneden.

3) de man is al eerder in huis geweest maar heeft toen geen contact gehad met de hond.

4) ze zijn eerst voor bezig geweest en toen ging de hond heel erg tekeer want dat is vreemd mensen met ladders voor het raam.

Ik weet het echt niet maar ik baal ontzettend.

Zelfs mijn buik doet vandaag mee aan het vervelende gedoe, het trekt en doet aan mijn banden vandaag niet normaal, ben vanmiddag dan ook maar even in bed gekropen.

Vanmorgen hebben we nog wel de klossen vast opgehaald en een postoel en dan komt volgende week mijn vader langs om te helpen ons bed op klossen te zetten.
    Oja en ik heb de molton en de trappelzakjes uitgewassen.

Groetjes

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ooo pluk dat is even schrikken zeg!

misschien is je hond waaks en dacht ie; he daar komt een inbreker van de ladder af???

maar kan me voorstellen dat je flink de schrik hebt gehad! wel goed dat je m meteen hebt afgestraft!

hier alles rustig, m huisje vandaag maar weer eens gepoetst en heb wat keukenkastjes gesopt!
    heb precies op 1 plekje een beurse plek op m buik die zeer doet...... zit de beeb denk ik tegen aan te schoppen...

mannetje en ik hebben besloten een pizza te bestellen..... hij is moe van werk en ik heb niet heel veel zin om me leuk aan te kleden etc! we gaan een andere keer nog eens uit eten.

leuk sarah dat je kinderwagen komt! en ben benieuwd of je buik weer zo hard is gegroeid op de foto! ik moet ook weer ff een nieuwe maken maar mijn buik is niet veel meer gegroeid.

fijne avond allemaal!

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou ik heb een nieuwe foto toegevoegd, al moet ik zeggen dat ik niet veel verschil zie...
    ik heb expres hetzelfde aangetrokken, meen neen... geen verschil.. :)
    hijs alleen wat ronder denk ik...

maar beter ook... hij zat al genoeg in de weg.. ( al zeggen mensen om me heen dan ik heel groot ben geworden.. zwetsers )

p.s. lijkt echt bijna dezelfde foto.. alleen zit mn vriend nu in de kamer :p

13. sweetangel100

Inderdaad weinig verschil, maar wel een stuk ronder inderdaad!!
    Hopelijk veranderd mijne ook niet teveel meer, zit inderdaad nu al genoeg in de weg :)

14. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Saraah, hier precies hetzelfde! Heb net ook weer een foto toegevoegd (de VK zei dat het leuk is als ik nu elke week een foto van mijn buik maak, dan zie je verschil). Maar ik zie (ook) weinig verschil met een aantal weken terug ;) Denk ook alleen wat ronder. Soms vraag ik me echt af waar de kleine allemaal zit :) Volgens de VK krijg ik ongeveer een 7ponder, tja, dan zegt de grootte van de buik dus niet veel over de grootte van de kleine!

Liefs,
    Lise

15. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Mooie buiken allemaal, dames!!!

XXX

16. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    he meiden,

Lise en Sarah je ziet niet echt een onwijs verschil qwa grootte maar wat je wel bij allebei goed ziet is dat de buik al wat meer gezakt is en dat de baby al (een stuk) is ingedaald! kijk maar goed bij de bovenkant van je buik bij die foto van nu en bij die van een paar weken terug. grappig hoor om te zien.

hier alles kalm en rustig!
    Flappie geef jij eens het start sein en begin..... dan volgen wij je! hi hi

heb vandaag niet zo`n productieve dag geloof ik......
    morgen naar de VK! ben benieuwd..... jullie nog geweest deze week?

17. twingo

twingo Lid

Nov 12, 2005
    83
    0
    0
    Heb vorige week eindelijk mijn injecties gehad in mijn polsen (carpale tunnel syndroom), en moet zeggen kan nu weer heerlijk slapen .
    Ik voel ze nog wel tintelen alleen voel ik nu de pijn niet meer.
    Ze noemen het bijnierschorshormoon,maar de neuroloog had het over een pijnstillend en onstekingsremmende vloeistof die in de tunnel(zenuw baan) word gespoten.
    EINDELIJK NA 10WEKEN HEEL SLECHT GESLAPEN TE HEBBEN.

Is het normaal dat ik nu al last van stuwingen heb ze zijn net zo gespannen en hard als toen ik borstvoeding gaf bij mijn zoontje.
    Ik heb ze gemaseerd en een paar uur later had ik dus een kletsnat tshirt :confused:
    Ook gisteren continu last van harde buiken deed gewoon pijn.
    Ervaren jullie dit ook??

Verder gaat alles zijn gangetje en leef ik echt na de bevalling toe.
    groetjes twingo.

18. CVB

CVB Actief lid

Nov 11, 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Vandaag nog naar het ziekenhuis geweest omdat mijn man graag wilde dat ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen. De andere 3 zijn ook in het zh geboren. We wonen in een dorpje en hij was bang dat wanneer er iets mis zou gaan, het te laat zou zijn.Toch nog een echo gehad om te kijken of alles goed was en hij verwacht een klein kindje. Ach ja, te druk geweest he. Maar hij heeft me ook nog kunnen vertellen dat het dus een jongen wordt. De vorige keer lag babe er niet goed voor maar nu lag het prima ingedaald en wel te pronken. Mijn voorgevoel is toch weer uitgekomen dus. Ik draag het met de jongens voor en met onze dochter droeg ik het ond. Dit is mijn persoonlijke dracht dus.
    Zegt mijn man op de terugweg in de auto dat als ik dan toch thuis wil bevallen het goed is. Zit tussen de oren he. Ik ben nog geen een keer thuis bevallen en met deze laatste zou ik het graag meemaken. Zonodig staat de ambulance snel voor de deur hoor. De huisartsen hier zijn zo ervaren dat ze dat heus wel goed in kunnen schatten.
    Ik ben blij dat de kans er nu dus wel inzit dat het thuis gaat gebeuren.

19. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Haha,die mad,...... mag van mij ook wel hoor! Moet zo naar de vk.......

XXXX

20. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    he cvb en twingo zijn er ook weer bij! leuk!

ja twingo, ben echt blij voor je dat je nu weer lekker kan slapen! echt rot dat ze je zo`n tijd ermee hebben laten lopen. maar nu kun je de laatste weekjes nog lekker uitrusten voor het grote moment!

cvb gefeliciteerd! leuk hoor een jongen. (had je nou al 1 meid en 2 jongens?? of was t een andere combinatie)

ja ik ben ook 1x wat melk verloren maar daarna eigenlijk niet meer. volgens mij als je je borsten massert breng je het juist op gang! je kan dan beter de warme douche erop zetten en een goed zittende bh aandoen met wat compressen erin. wel vervelend dat t nu al is he?!

ik zit lekker aan de bitter lemon... heb gehoord dat dit de bevalling op gang kan brengen..... wel een lekker drankje met dit warme weer moet ik zeggen!

suc 6 bij de vk flappie!

Share This Page