Gewoon inpakken wat je denkt nodig te hebben voor tijdens de bevalling en erna. Ik denk dan aan: kleding (shirt) waarin je kunt bevallen ochtendjas zodat je de gang op en neer kunt sokken en/of pantoffels zodat je voeten lekker warm blijven. Schoon ondergoed voor na de bevalling Schone pyama voor na de bevalling Schone Kleding want als je naar huis mag dan wil je niet in je pyama over straat Kam/borstel Bril/contactlenzen en alles wat daar bijhoort Tandenborsten/tandpasta Kleertjes voor je kleine Maxicosi FOTOTOESTEL (zorgen dat die startklaar is dus batterijen vol en eventueel fotorolletjes) Je agenda met telefoonnummers Ik moet het tasje ook nog pakken hoor maar dat wil ik volgende week even doen al kun je het meeste toch niet inpakken ik bedoel ik kan mijn lenzen enzo wel inpakken volgende week maar dan zie ik zo slecht, of mijn tandenborstel (die heb ik toch echt nog nodig). Groetjes
hahaha.. ja die lensen heb je denk ik inderdaad nog wel ff nodig... fijn dat lijstje.. daar heb ik wat aan.. ik wist echt ff niet, wat ik mee moest nemen, telkens als ik aan die tas dacht.. moest ik denken aan een zwemtas, een handdoek, bikini HAHAH...
Hahaha Saraah, ja misschien als je een badbevalling doet.... Iets te lezen. En toiletspullen. Lippenbalsem. (schijnt dat de lucht daar droog is) Mobiele telefoon met lader. Lijst met telefoon nummers. En natuurlijk wat pluk al zei.
hahaha... ja zelfs is bij eenbadbevalling een bikini niet helemaal handig hoort bij toiletspullen ook shampoo enzo( ik neem aan van wel... ik ben echt een zeef..)
Gooi er ook maar in. Niet zo'n ramp als je iets vergeet. (ja de camera) want andere dingen kunnen wel na gebracht worden natuurlijk.
ik kan nu al niet meer wachten op mn kleintje... laat staan jij... ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt...
Misschien nog een tipje: ik heb bij de etos allemaal van die miniflesjes gekocht: douchegel, shampoo, dagcreme, deo. super handig. En ik heb in de vluchttas nog een extra pak kraamverband gedaan, een voedingsbh en voedingsshirt ( anders zit ik daar in mijn blote flappies ) XXX
Hallo juli-mama's... Ik ben vanavond naar het ZH gegaan voor een extra controle. Ik had echt regelmatige (om de 4 minuten) harde pijnlijke buiken. CTG scan gehad en er was inderdaad weer weeenactiveit, gelukkig zwakte het na een tijdje af. Ze wilde me het liefst weer daar houden, maar wisten nog van de vorige keer dat dat niet zo'n succes was Ben dus nu weer lekker thuis, nog steeds harde buiken, minder regelmatig en niet meer zo pijnlijk. We wachten maar af, als het komt dan komt het... Word ik toch nog juli-mama hihi... De gyn wil de baby sowieso laten komen als de bevalling nu begint, omdat ik hoogstwaarschijnlijk een afwijkende baarmoeder heb en het dus 'niet voor niks' is als de bevalling zou beginnen... Goeienacht en tot morgen O ja kraamverband hoeft niet, zei de gyn... Kraamverband genoeg in het ZH haha
Sweetangel, dat wordt spannend dan voor jou! Zelf moest ik bijna naar het ziekenhuis. Bloeddruk was echt niet goed. Onderdruk zat in de 90. Gister was hij gelukkig iets beter. Wordt ie hoger, moet ik gelijk naar het ziekenhuis. Heb veel last van mn buik, met zitten enzo, maar kan het niet echt weeen noemen. Vindt het zo ie zo moeilijk. Net zoals met harde buiken. Die heb ik heel erg en al heel lang om de 5 a 10 minuten, maar pas in het ziekenhuis wist ik dat ik ze had. Van mij mag hij komen hor.... Liefs Jenny
pffff sweetangel.. das toch wel weer ff schrikken... tenminste ik scrok er wel ff van, gelukkig mocht je in iedergeval naar huis....hopleijk blijft het nog ff 3 weken rustig, dan is het allemaal gewoon goed... 't zou niet leuk zijn om je kindje achter te laten in het ziekenhuis... maar goed.. aan de andere kant, als alles maar goed is met je kindje. we zullen het zien... wat een spanning zeg..!!! ik ga strakies naar mn mama.. heb er helemaal zin in, ik heb dr al weer 2 weken niet gezien ( das voor mij echt lang) gaan we lekker de stad in.. heb ik ECHT zin in ... naja ik wens iedereen een fijna dag toe..
Hallo dames, de nacht redelijk goed doorgekomen. Het is weer redelijk rustig. Ik was wel geschrokken, want ik wil de baby inderdaad niet in het ZH achterlaten... Maar ja, ik denk dat niemand dat wil. We zullen zien hoe het loopt. Gezondheid van de kleine is het belangrijkst! @Jenny: ik hoop voor je dat de kleine snel komt!! @Saraah: heel veel plezier bij je moeder!
o gelukkig sweetangel dat het nu weer rustig is! da`s zeker even schrikken! duimen dat het nog een poos in je buik mag blijven! de parasol staat alweer lekker in de tuin maar t is mij nu al te warm buiten! De glazenwasser heeft net lekker de buiten boel gesopt dus ik denk dat ik onze slaapkamer aan de binnenkant nog even ga doen vandaag! ach ja heb ik ook weer iets gedaan! m darmen gaan gelukkig een stuk beter! heb ook van die vezel zakjes nu die ik kan nemen. sarah shopse! en doe rustig aan met dit weer! en de rest; voetjes omhoog met een koel drankje erbij!
Gelukkig is het weer rustig sweetangel. Saraah veel plezier vandaag. Wij gaan zometeen naar de vk. Kijken of meneertje nu wel helemaal is ingedaald. Ik denk dat Suusje misschien ook aan het bevallen is. Ze heeft nog niks gepost sinds gistermiddag.
Hallo dames! Vanochtend ben ik ook weer naar de VK geweest; in mijn geval zijn het vaak hele korte bezoekjes, omdat ik niet echt noemenswaardige klachten heb, alleen het geeikte; rugpijn, vaak wakker en niet weten welke zij je moet liggen. Mijn bloeddruk is nog altijd mooi laag: 100/60 ! En hij is weer van houding veranderd; nu rugje rechts en voetjes links, haha! Mijn vluchttasje heb ik al gepakt, maar ik heb ook lenzen, dus de vloeistof, het potje en de lenzen zullen nagebracht moeten worden En ik heb wel een extra tandenborstel gekocht, scheelt weer, want niet kunnen tandenpoetsen lijkt me niet echt fris Verder kan mijn badjas ook nog niet ingepakt worden, omdat ik die elke ochtend na het opstaan aandoe, hahaha! Tjee sweetangel, het is dus erg spannend! Doe maar rustig aan! Voor de rest; hopelijk komen we de tropische dagen door; tot nu toe is het nog lekker koel binnenshuis, dus ik ga maar afwisselen! Liefs, Lise
Joehoooeeee hij is nu helemaal ingedaald! Voor de lenzendragers: Als je een bril hebt ook nog, vergeet die niet. Je mag niet met lenzen in bevallen heb ik gehoord.
joepiee... das goed nieuws.. kun je gerust bevallen.. hehehe zal jij de eerste zijn die in juli bevalt?.. ik denk het wel... maja ik ga nu naar mams... fijne dag nog
Ik hoop het toch. Bij het topic van de juni mama's zit ik nu alleen tegen mezelf te posten dus dat heeft weinig zin. Ik denk echt dat suusje aan het bevallen is of al ligt te genieten. Wij gaan zometeen ook richting mijn ouders. De vk vroeg nog of ik alsjeblieft kon beginnen met bevallen want ze hadden al dagen geen bevalling meer gehad.
hihi das ook wat, dat ze vragen of je wil beginnen Ik heb vanochten een zwembad gekocht, bleek ie best wel groot te zijn, ik denk dat ik met de aankomende hittegolf daar ff goed gebruik van ga kunnen maken Ik ga er zo ff in kijken of het water lekker is