Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    he fijn zo'n bad marijke :D

is bij mij geen ruimte voor, op mn balkonnetje( ookal is echt groot.)

ben nu bij mn mams thuis, alleen is madame nog niet klaar (poe he)

en ohja... suusje is natuurlijk naar het ziekenhuis, voor dr ctg enzo... was ik ook helemaal vergeten.
    toch nog meer juli mama's

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ooo ja dat is wel een super goed idee marijke; gewoon zo`n goedkoop opblaas zwembadje! mmmmm zal echt lekker zijn ja! zal vanavond eens kijken of ik er nog 1 kan scoren want met dit weer gaan ze heel hard denk ik! :(

ik ben wat aan t rommelen; administratie etc. en ga zo nog maar weer eens kijken wat de baby aan moet als t geboren is en of alles wel in mijn zkn huis koffertje zit.
    ik had ook allemaal van die kleine verpakkingen gekocht zoals shampoo en douche spul en ook een nieuwe tandenborstel. zal nog eens kijken of er nog iets anders bijzonders in zit.
    mmm ik heb ook lenzen! wist niet dat ik die uit moest doen met de bevalling! vind ik ook niet zo leuk moet ik zeggen! wil niet m bril op, op de foto`s! ha ha ha
    doen jullie dat ook?; iedere dag even in de baby kamer kijken?? gek eigenlijk maar ik loop er iedere dag even in.

fijn chrisje dat de baby helemaal is ingedaald nu! en welkom bij de juli mama`s! of je moet vandaag nog bevallen maar dat zit er denk ik niet meer in!

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Nou, Sweetangel, dat is idd schrikken!! Afwachten maar..... Hopelijk haal je toch de 37 weken. Saraah, lekker shoppen maar, ik ben net ook 'even'naar de stad gefietst, 6 km heen en weer 6 terug, is voor mijn doen al heeeeel ver, ben nu beetje moe :oops: Iedereen verder een prettige dag gewenst!

XXX

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    jaaaaa me zwembad is echt overheerlijk!! :D Kan ik eindelijk ook eens de zon in!! ;) Ik ga steeds ff erin en dan laat ik meer weer ff opdrogen in de zon... oe en nu ik ff binnen zit zie ik dat ik wel alweer een kleurtje heb gekregen zeg..
    Hee Mad was idd niet zo duur 20 euro bij de speelgoedblokker en vergeet er dan ook niet een pomp bij he ;)

5. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Trouwens, ik heb gisteravond bij de Livera twee voedingsbh's besteld, van het huismerk. Natuurlijk hadden ze 'm niet in mijn maat, maar deze waren in mijn ogen nog redelijk vriendelijk geprijsd (17,95 per stuk). Dus tipje voor jullie, mocht je nog een voedingsbh nodig hebben en geen 50 euro (merk Anita bijv.) eraan willen uitgeven ;)

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nouben terug van 't shoppen...
    ben helemaal dood... wat een weer zeg..
    ik zweet op plaatsen die ik niet wist dat ik ze had.

maar heb wel leuk een paar dingetjes weer gekocht...naja mn moeder... als ik met haar op stap ga, laat ze me nooit wat zelf betalen... de schat.

straks maar weer naar huis,maar ik wacht wel tot het wat is afgekoeld.

ik ga morgen dan maar al die shampootjes kopen bijde etos.( heb ik wat te doen)

en dan kan ik gelijk ook ff de livera binnenstappen, ik loop er telkens voorbij.. ik dacht dat het toch allemaal van die belachelije prijze waren...
    maar 17.95 is zeker een mooie prijs :D

en wat betreft elke dag inde babykamer kijken..
    is bij mij niet van toepassing... de "kamer"is in onze slaapkamer... al is de slaapkamer vrij groot, dus ruimte genoeg. maar ik ben elke dag bezig met alles goed zetten hahaha...

ik vind het nou trouwens wel mooi geweest... als ik 37 weken ben, mag 't van mij wel gebeuren.. :)

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja saraah dat vind ik dus ook zo jammer dat je zo snel uitgeput bent van dat shoppen. Ik houd het ook niet langer vol dan 2 uur, ben dan ook echt kapot! En dan jij nog eens met dit bloedhete weer... pfffffff.... dat het je lukt zeg! En trouwens wel handig he met mams op stap, ik heb ook zo'n moeder :D
    Ik hoop ook dat die van mij lekker op tijd komt, maar ik houd toch maar rekening met 42 weken zwangerschap, kan het alleen maar meevallen! ;)

xxx Marijke

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    pffff ik moet er niet aan denken,dat ik nog 5 en halve week zo rond moet lopen... iedereen zegt ook dat ze denken dat het eerder komt...
    laten we hopen dat het zo is... 42 weken kan ik niet aan!!!

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Neee ik liever ook niet hoor van mij mag hij ook volgende week komen, want dan mag het officieel, toch? :rolleyes:

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja precies vanaf 37 weken ... hhhehe !!!

ik zou het echt niet erg vinden als het dan al gebeurt... al gaat mn broer 13 juli 8 dagen op vakantie
    en mn schoonpapa gaat 6 juli 2 weken op vakantie.
    dus die komen pas 20 en 21 juli terug...
    dus of voor 6juli of na 21 juli, maar dan ben ik toch alweer 39 weken. Pfff... maja daar houd die kleine geen rekening mee :) en maakt het mij ook eigenlijk geen *** uit...
    maja zal je net zien.. dat ik over tijd zal lopen..

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja ik hoop ook zooooo dat het vandaag of morgen gaat beginnen! het kan nooit lang meer duren
    maar met dit weer buiten ............. pfffff

is dit nu al de 2e of 3e hittegolf met onze dikken buiken in een paar weken tijd>?>?? ben echt een zonnemens normaal gesproken maar al die hitte boven de 30 gr. hoeft van mij niet zo op dit moment!
    sorry hoor moest even klagen.....

ga maar ff naar de stad en een pak ijsjes kopen ofzo!

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heee Mad heb je nog een zwembad gekocht? Dan is het echt goed uit te houden buiten! Hier zit ik trouwens ook lekker aan de ijsjes, me hele vriezer ligt vol :D

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    echt he..

dit weer is echt niet meer leuk...
    ik ben ook echt een zomer mens, i LOVE the sun.
    maar dit is echt niet meer leuk, ook omdat het in nederland altijd zo benauwd wordt.

't huis is weer een zooi, dus dat ga ik eerst maar ff doen.. en daarna ff de stad in...ook maar ff veel ijsjes aanschaffen.. en die andere dingetjes. :D

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!

Dat heb ik ook, dat de bevalling eigenlijk nu ook wel mag komen! Maar ik stel me ook maar in op 42 weken (aarrghhh, dat duurt nog lang zeg!!!). Mijn moeder hoopt dat ik eigenlijk langer doorloopt, want op mijn uitgerekende datum zijn zijn nog net op vakantie; dan zouden mijn ouders het kleintje niet eens direct kunnen zien, snif. Nou ja, we kunnen het niet forceren, helaas...Trouwens, het wordt niet alleen dit weekend, maar ook volgende week tropisch...!!! Ik neem me nu maar voor dat wil ik iets intensiefs doen, dat maar in de ochtend doe, anders is het niet uit te houden. En ach, ik hoef ook niet veel te doen, alles is wel klaar, maar toch ;)
    Fijne dag dames en rustig aan met deze hitte!
    Liefs,
    Lise

15. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Grappig, he, alle zwangeren doen zo'n beetje hetzelfde. Ik ga ook 's ochtends meestal iets in huis doen ( heb net de badkamer uitgesopt en gestofzuigd) en 's middags wat internetten,lezen en slapen. Jullie hebben me lekker gemaakt met die ijsjes, ga er ook even wat halen, jummie! Hoop dat het ook allemaal niet lang meer duurt, heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een jongetje en dat hij ook de naam had die wij in ons hoofd hebben voor een jongetje. Hij was zo lief en dronk ook aan de borst..... zucht was die droom maar vast echt! Kan niet meer wachten! Sterkte met de hitte de komende dagen ( week :confused: )

XXX

16. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nou meiden .. we gaan nu jullie weer volgen .. spannend hoor

17. Niet meer actief

Idd..spannend hoor..we houden jullie in de gaten..

Zet hem op he meiden ;)

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Gisteren de 65ste verjaardag van mijn moeder gevierd en ik moet zeggen hoe gezellig het ook was het viel me heel zwaar.
    Maar goed we hebben volgehouden en nu hebben we niets gepland staan tot de bevalling.

VAndaag ben ik alleen maar moe, zo moe dat ik sta te zwabberen op mijn benen en dus het heel rustig aan doe.
    Manlief heeft nog een paar boodschappen gedaan, lekker veel ijsjes (2 dozen) en een bak met druiven meegenomen. Nou die druiven smaakten zo goed dat het pondje zo verdwenen was (voornamelijk in mijn mond) en dus is de schat net nog weer even terug gereden naar de winkel om nog een bak voor me te halen :p

Dit warme weer hoeft voor mij niet mede omdat dan de ms ook erger wordt en dat is niet echt prettig, dit houdt dus in dat mijn man deze week alleen de laatste dingentjes moet halen (luiers en billendoekjes)
    Woensdag komen mijn ouders helpen het bed op klossen zetten, tenminste mijn vader en man zetten het bed op klossen en mijn moeder wil eronder goed schoonmaken.

Vandaag met zijn tweeën toch maar even wat gesnoeid in de vijver, de waterlelie was een beetje uit de klauwen gegroeid en ook de zuurstof plant was uit zijn voegen gegaan. Nu kunnen de vissen (helaas lag er 1 dood tussen de planten) weer fatsoenlijk zwemmen.

Persoonlijk vind ik het wel een beetje raar, waarom zou je niet mogen bevallen met lenzen in? Mijn bril zakt mij altijd een beetje af, vooral als je zweet en ik krijg altijd pijn achter mijn oren van dat ding dus ik zie het echt niet zitten om met dat ding op te bevallen.

Trouwens als je naar het ziekenhuis moet vergeet dan niet je PONSPLAATJE en je VERZEKERINGSPAPIEREN en je boekje van de verloskundige met al je gegevens.

Groetjes

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo...

ben nieuw op dit juli forum omdat mijn due date 2 weken naar voren is geschoven ze hadden een foutje gemaakt toen ik 8 weken en 12 weken zwanger was... dus mijn datum is nu 29 juli.... en niet 10 augustus....

hoe gaat het met jullie?? al symptomen dat je snel gaat bevallen???

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey christel..

wat grappig :D
    maar wees welkom bij de juli mama's
    Hier nog geen symptomen... dit is bij jou wel anders, als ik zo je topics lees..

ik heb trouwens mn Haar geverft... uhm ZWART
    beetje heeel erg zwart.. hahha mn moeder vind me op een chinees lijken... tis ook wel heel donker.. :)

ook is mn buik heel erg gezakt...ik denk dat die kleine nog een stukie verder is ingedaald ( zou wel fijn zijn )

ik ben benieuwd wie er de eerste juli mama wordt :D hehehe !!! is zo raar dat het nu opeens bijna zover is voor ons...

Deel Deze Pagina