Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Pfff ik ben echt compleet uitgeteld, kruip straks nog maar even weer in bed.
    Het rare is dat mijn voeten normaal blijven maar dat ik wel vocht begin vast te houden in mijn handen die daardoor erg stram aanvoelen.
    En dan te bedenken dat dit weer nog tot woensdag zal aanhouden AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH,

Vandaag doen we dan ook niets, morgenvroeg wil ik er vroeg uit, kan ik mijn vluchttas inpakken terwijl de temp nog een beetje normaal is.

De kleine is vandaag lekker druk, ik wordt al moe als ik alleen nog maar naar mijn buik kijk.

Groetjes

2. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo dames!

En welkom Christel, bij de juli-mama's!!

Hier ook hitte! Ik doe het maar rustig aan, dus zit veel in de schaduw, terwijl vriendlief wat klust :)
    Verder komen mijn ouders vandaag en gaan we barbequen, gezellie!
    Gisteren zijn we even wat wezen shoppen; in een winkel vroeg een vrouw "Zo, jij hoeft ook niet lang meer?" Dus ik met een big smile zeggen dat ik nog 2,5 week moet tot de uitgerekende datum. Ik hoor me ook nog zeggen dat het me niets zou verbazen als juist ik tot 42 weken doorloop....We zullen zien, maar de VK zei vrijdag nog tegen me dat een eerste kindje meestal later komt....
    Verder beweegt de kleine nog best veel, het is meer geschuifel en hij strekt zijn beentjes ook, zodra ik uit bed stap :) Zo van, oh ja, mama staat op, laat ik dat ook maar doen, hahaha!!
    Ik heb ook geen zwembadje trouwens, maar douche 's ochtends en 's avonds (vlak voor het slapen gaan). Helaas hebben wij geen bad, maar een lauwe douche helpt ook wel iets!
    Nou, ik ga weer ff in de schaduw zitten, doen jullie het ook rustig aan?

Liefs,
    Lise

3. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    poe poe wat is het warm.....

en dan lees ik net op teletekst; woensdag misschien een bui maar het is dan nog maar de vraag of het gaat afkoelen! aaaaaaaahhhhhhhhh help!

ben echt lui en lamlendig van dit weer! voor de rest geen nieuws eigenlijk....

nou juni dames kom op; gaan jullie eens bevallen! dan kunnen wij ook van start gaan!

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    haai..

nou wat een Weer zeg..
    ik kan gewoon niks doen met die hitte...
    en ik kan NIET tegen troep ( die ik nu overal om me heen zie) maar opruimen kan echt niet...

heb maar wel een was gedraaid, dat is fisiek het minst zwaar...
    en dan te bedenken, dat het waarschijnlijk heel de week warm blijft...( een bui zegt niks..) pfff
    arme wij.. met onze dikke buiken...

eigenlijk niet veel te melden.. het gaat eigenlijk elke dag hetzelfde he.. :)
    als er nou es iemand ging bevallen??? :p hehehe

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb vandaag een bbq bij mn oom(mn mans oom) hebben een zwembad dus kan lekker daar in dobberen.. weet iemand of dat eigenlijk wel mag??? ik heb geen idee of ik nog mag zwemmen....

verder gelukkig ga je hier nooit verder als 40 1/2 week want dan krijg je een of ander middel... tenm inste mijn dokter doet dat... nog steeds niemand bevallen??

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hey christel..

goh beter dat je in amerika al met 40 en halve week wordt ingeleid.

je mag trouwens gewoon zwemmen hoor, zolang je water nog niet is gebroken..
    ik wil ook zwemmen... maar niet in zo'n openbare zwembad... ben jaloers op je ! :)

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Oh dat lijkt me zalig met 40 en een halve week worden ingeleid. :)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    vraag me niet waarom ze het doen maar ja ze doen het hier.. dus je hebt nooit meer als rond de 40 weken... ik heb er nog 4 te gaan... hopelijk komt ze eerder heb get nu wel gehad... heb de laatste dagen ookzon last van misselijkheid.. ongelovelijk irritant...

en nee openbare zwembadan is een voetsoep en je weet wat veel mensen doen in die baden bah....

ik wil al sinds ik 4 maanden ben gaan zwemmen en eindelijk kan het vandaag!!! yey...

wat hebben julie gedaan?? en wat hebben jullie gegeten?

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Mijn schoonmoeder belde net of het "veilig was om naar de bingo te gaan".
    Ja duhhh is die bingo in Timboektoe? Nee? Dan ga maar.
    En dat vraagt ze nu terwijl ze dinsdag 2 dagen op een boot op de Rijn zitten.... Vage mensen die schoonouders van mij.

Misschien voelen ze iets aankomen want mijn vader belde me ook al net terwijl hij aan de zee zat.

Ik heb de hele dag binnen gezeten met een boek en mijn beste vriend de ventilator. En we hebben net kip gegeten met aardappelschijfjes en worteltjes.

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    mmm klinkt lekker.. ja sorry rare vraag over het eten maar veel hollandse dingen kan ik hier niet krijgen:(

je bent al 4 dagen overtijd dus je weet nooit!! hopelijk komt het snel... nog geen weeen ofzo???

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Nee helemaal niks. Ik ga er maar van uit dat het nog even duurt. Al is dat wel moeilijk. En zeker met deze warmte de hele tijd.

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou het kan nooit langer al 1 1/2 week meer duren want dan wordt je toch ingeleid in nederland of niet??

wanneer moet je naar je gynecoloog of hoef je dat niet meer?

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ja met 42 weken wordt je meestal ingeleid. Ik moet vrijdag naar de verloskundige en dan de maandag erop naar het ziekenhuis. Dan maken ze een hartfilmpje van de baby en een echo om het vruchtwater te checken enzo.
    (maar ik hoop dat ik dan al bevallen ben :) )

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou chrisje wie weet :D
    't zou fijn zijn....als het zo is..dat ze een 6th sense hebben :)

en ja schoonouders..
    ik irriteer me ook...maar soms denk ik wel eens: waarom? want ze bedoelen het eigenlijk alleen maar goed :oops:
    't zijn vast die hormonen en emoties...

ik kan me ook zo mateloos irriteren aan een vriendin van me... die belt me dan de hele dag op met nutteloos nieuws over haar vriendje... 1 keer ok.. maar dag in dag uit... doe mij een lol.( ik heb wel wat anders aan mn hoofd) en dan spreek ik met dr af... en dan belt haar vriendje op.. dat hij wilt dat ze komt... nou daar heb ik helemaal geen zin in...ik spreek toch af met haar, en niet met die jongen?... en dan gaan we zogenaamd gewoon ff ergens heen.. en dan zijn we uiteindelijk TOCH naar hem toegegaan... ik heb gezet dat ik moe was, en ben weggegaan... ze heeft me niet eens naar de trein of bus gebracht....
    Nu belt ze elke keer, of we nog wat gaan afspreken... Ik dacht het niet, ik ben haar dus echt ff helemaal zat!! ( is dat gek? )

nou mn mannetje eet bij zn moeder, en ik eet niks
    kan er niets hebben met deze hitte...; behalve ijsjes, maar die zijn op :(
    maja gelukkig heb ik ook My New Best friend VANNY (ventilator) in de kamer staan, zonder hem had ik vandaag zeker niet overleefd.

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    je eet niks sarah??? ooh je moet wel wat eten.. en ja ik ken het niet dat ik veel eet... waarom maak je geen sla ofzo?

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    en van die vrienden ja ik ken het wordt ik ook gek van.... en mn schoonmoeder komt vanavond dus ik zie wel .. hoop dat ze niet al te veel gata bemoeien maar dat zal wel mee vallen

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja... geen zin in... :oops:
    ik eet wel een bammetje straks...
    heb echt geen honger..
    en die ene dag dat ik niet iets eet is heus niet zo erg :) heb nog genoeg bouwstoffen over van al die andere dagen dat ik me heb volgepropt hahaha

als ik me niet goed voel, kan ik altijd nog wat verorberen ;)

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Saraah je moet wel wat eten hoor al is het maar een boterham. :p *luister naar de wijze raad* :p

Zo'n soort vriendin heb ik ook. Eerst liet ze rustig 3 maanden achter elkaar niks van zich horen, kwam niet naar mijn bruiloft. Maar nu belt ze ineens om de dag. Misschien hoopt ze dat ze peettante wordt.
    Nou dikke neus, dan had ze om te beginnen maar eens naar mijn huwelijk moeten komen.

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ja dat krijg je ook nog peet oom en peet tante.. jeetje... ja peet oom zijn we wel uit maar peet tante geen idee.. je krijgt altijd gelijk van die scheve gezichten

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb werkelijk nog geen flauw idee wie we gaan vragen. En ook nog geen idee waar we de kleine gaan laten dopen. Aangezien we mijn man dan ook meteen laten dopen. :)

Share This Page