HAHAHAHAHAHAHAHA dikke neus !!! maar gelijk heb je hoor !!! ik heb sowieso nu helemaal geen zin in die mensen ik had vroeger tonnen vriendinnen, en waar zijn ze allemaal?.. stelletje schijnheilen... alles is zo opppervlakkig... maja straks heb ik een kleine... heb hun absoluut neit nodig.. maar zal je net zien dat wanneer die kleine er is... ze opeens helemaal geintereseerd zijn... en wanneer ze 1 keer langs zijn geweest nooit meer wat van zich laten horen...( sensatie zoekers noem ik die mensen) maar je hebt gelijk OH wijze CHRIS-Jaah... ik zal straks wel een bam nemen !!!
goh ja chrisje... ik ben blij dat ik een meisje krijg.. aangezien wij moslim zijn... zouden we bij een jongetje hem moeten laten besnijden... ik weet neit of ik dat aan zou hebben gekunt..!! zo zielig vind ik dat... gelukkig doet dopen geen pijn hahahah !!!!
ja klopt... wanneer in de ze situaties leer je de mensen kennen op wie je echt kan bouwen..... maak je niet druk joh je kan het zelf ook wel.... waarom zou je vrienden houden die er alleen maar zijn in leuke tijden..
nee precies.. ik maak me ook niet druk hoor.. ik vermaak me wel hier... al die 9 maanden ook gedaan zonder hun.. sowieso krijgen die mensen niet eens een kaartje.. they r not worth it.. to know my joy !! als mn mannetje straks terug komt.. vraag ik of ie ijsjes mee kan nemen... ik ben een ijsjes-monster ( inplaats van cookie-monster)
ooh ze hebben me uit gelegd hoe ze een besnijding doen.... ik zal het niet tegen je vertellen sarah maar echt zielig ja... hier in usa is dat ok normaal omdat te doen.. maar als ik ooit een jongetjes krijg doe ik het dus niet
peren ijsjes... echt met 6 tegelijk... als ze er zijn kan ik niet stoppen met ze te eten... we slaan ook altijd dozen tegelijk in en remy heeft dan niet eens de kans om er 1 te nemen hahahahah !!! ik heb zelf 2 keer een besnijdenis meegemaakt... met die van mn broertjes ( zijn nu 3 en 6 ) en tis echt heel zielig... maar gelukkig nog heel klein en kunnen ze er nu niks meer van herrineren, want joden doen het pas als ze 13 zijn... dat lijkt me echt traumatisch.!!!
pas als ze 13 zijn... omg.... peren ijsjes ook ja die ken ik wel.. nou ijs is hier zo duur zo stom is da.. wij komen meestal een gallon.. zon grote emmer met ijs...
Oh Saraah bedoel je die peren ijsjes van Festini? Als je dichterbij woonde had je bijna een hele doos kunnen krijgen. Ik krijg ze niet weg. Een besnijdenis is minder erg als ze klein zijn. Soms moet het op volwassen leeftijd gedaan worden om medische redenen ofzo en dan schijnt het echt afschuwelijk te zijn aangezien een volwassen man iets van 5 erecties per nacht krijgt. Dat zal aardig pijnlijk zijn als je net bent besneden.
is ijs dar duur?... waarom? ik bedoel tis daar altijd warm, dus het wordt super veel verkocht.. maja misschien juist om die reden, dat mensen het toch wel kopen !!... hahaha zie ik ook altijd in die films, echt van die HUGE big gallons softijs !! hehehehe
GRrr.... waarom woon je zo ver weg Chrisje !! ik ben HELEMAAAAAAL verzot op die ijsjes !!!! ik heb nu echt een URGE !!! ja precies... als het op latere leeftijd moet.. lijkt me dat echt heel pijnlijk, traumatisch en verschrikkelijk.. dus als het voor je 1e verjaardag gebeurt... zal je het zeker niet meer herrineren. tis ook om die reden dat NIET moslims/joden in amerika en nu ook steeds vaker in europa de jongetjes jong laten besnijden... om latere medische ergenis te voorkomen !
Hahaha ja Christel dan zegt je man: "wat zit je toch steeds onder de lakens te kijken?" en dan zeg jij" sssttt dadelijk raak ik de tel kwijt"
hahah dat merkt ie toch niet... net een beer in winterslaap als ie slaapt..... ja en idd sarah die grote emmers.. die zijn wel goedkoop iets van 4 dollar maar watreijs is ook 4 dollar zitten er misschien 6 in een pak....
zal ik een ijsje voor je op de post doen Saraah?? Ik ga er zelf maar eentje pakken....even denken een raketje of een magnum?
HAHAHA... zal ie het overleven?... tis ook echt weer zondag... alles dicht, anders was ik nog ff naar de c1000 gerend( uhm... gehobbeld) zit je me nou JALOERS te maken Chrisje??? zo das idd duur 4 dollar voor 6 waterijsjes maar wel goedkoop 4 dollar voor a gallon.. hier is zo'n ben N jerry's bakje al 5 euro ! en das misschien een kwart gallon. stelletje dieven.
ja die zijn ook erg duur ben en jerry.... jullie zitten al in de avond uren ik nog steeds in de ochtend.... strax lekker bbq.. maar zul je zien dan ben ik nog steeds misselijk...
ik hoop hert niet voor je... lijkt me zo gezel BBQ... maja ik heb waarschijnlijk over 2 dagen ook een BBQ... anders neem je ff een cracker... schijnt de misselheid minder van te worden... ja idd... tis hier al bijna 20.00 uur... bij de weg... we zijn alledrie 20... was me ff opgevallen.
Ik zit je KEI jaloers te maken Saraah. Ja ben en jerry's is heel lekker maar idd asociaal duur. *lastig typen als je een ijsje vast hebt*