Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik weet niet of ik nu verder moet gaan op de juni of july forum,
    dus doe ik het hier maar.
    Had om 04.00 beetje buikpijn, maar vanmorgen was het alweer over.
    Stap ik vanmorgen uit bed, stoot ik m'n teen aan die klos vh bed, zeeer.
    Onze doorloopruimte achter het bed is niet breed, pas er net door heen met m'n buik, om naar de douche te gaan.
    Heb er nu een handdoek om gewikkeld, had eigenlijk al veel eerder gemoeten maar goed.
    Vanavond 18.45 vk, ga vragen of ik een ctg krijg, voel de baby wel goed, maar weet niet hoe het daar van binnen gaat.
    Stiekem hoop ik het, maar ik ga er maar niet van uit.
    Zal wel weer na 5 minuten buiten staan.
    Sommige mensen vragen me nu of ik een voorgevoel heb, wanneer de baby nu komt...Nou ik heb nou helemaal geen idee meer,
    ik denk dat als ik er straks een keer helemaal niet aan denkt, dat het dan ineens begint.Maar hou jullie uiteraard op de hoogte,
    moet toch straks ook een beetje afleiding hebben???
    Trouwens die tijd boven de berichtjes klopt soms niks van...
    Maar is ook niet zo heel belangrijk, Suusje heeft zich vanmorgen nog niet gemeld...
    Groetjes Mensi. Zonnige dag gewenst...

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb ook totaal geen voorgevoel. Ik hoop heel erg voor suusje dat het begonnen is.
    Hier is het nog steeds rustig.

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Suusje is bevallen!! Kijk maar bij de juni mama's!

Mensi nu wij nog. :)

4. Niet meer actief

ik word hier zooooooooooo zenuwachtig van.. :( ik wens alle zwangeren aan het eind een voorspoedige bevalling!

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou... ik dacht het stiekem eigenlijk al...
    dat suusje aan het bevallen was hahaha !!!..

nu jullie nog chrisje en mensi :D
    't zal toch wat wezen als er een juli mama eerder is als jullie :)

6. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    ahhhh ik geloof dat mijn hersenen aan het smelten zijn.
    Zit de hele tijd te wachten tot de wasmachine klaar is, maar het is misschien wel handig dat ik het dan voor die tijd ook aanzet.
    Hele was erin, al het spul erbij en dan vergeten aan te zetten :oops:

Mijn vluchttas is ook gepakt, met een pyama-tshirt- ondergoed- sokken en babykleding, de rest kan er toch nog niet in want dat heb ik nog nodig (kan manlief er als het nodig is wel bij in gooien).
    Heb het wel bij de maxicosi neer gezet want anders vergeten we die ook nog.

vanmiddag moeten we nog even de stad in want we moeten nog luiers halen, straks hebben we een kind en geen luiers dat werkt natuurlijk ook niet.

Voor de rest wil ik me rustig houden, heb het ook ontzettend benauwd net alsof er geen zuurstof in de lucht zit.
    Ben dan ook ontzettend krang in mijn kop, wil dat dit weer stopt en wel nu!

Groetjes

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Dan denk ik dat ik even ga gillen hoor. :p Maar die kans zit er best in.
    Bleagh ik ben misselijk. :(

8. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    leuk leuk! had lekker wat bij te lezen ! heerlijk ff achter de pc want het is veel beter binnen dan buiten ........ tra la la

dacht eerst toen ik al die pagina`s zag; oke er zullen er vast wel een paar zijn bevallen!
    flappie waar ben je???!
    en suusje van de juni mama`s ook al bevallen, leuk hoor.

ja en toen kwamen alle ijs verhalen en schapie schapie verhalen voorbij! roze/ blauwe schapen etc. ik vind t trouwens wel altijd heel mooi die verschillende culturen en om te weten wie wat doet etc.

mijn venny boy staat ook op stand 3 hi hi!~ en wij hebben gelukkig geen muggen nergens niet want ons hele huis is voorzien van rolhorren en bij de tuindeur hangen hor lamelles! ik heb zo`n bloedhekel aan muggen! ik krijg namelijk altijd van die mega bulten die ook nog eens gaan ontsteken :( maar deze zomer slaap ik dus met een gerust hart met alle ramen open! jeeeee

wat betreft vriendinnen; ja wat zal ik zeggen. ik had/ heb altijd wel een stuk of 5 6 goede (dacht ik) vriendinnen met wie ik regelmatig ging stappen en leuke dingen deed.... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik van sommige al heel lang niets heb gehoord! je leert je vrienden wel kennen hoor als je thuis zit en niet zo veel kan....... ben er af en toe best verdrietig van! (zal ook wel door hormonen komen)
    maar net als wat sarah zegt; ja en dan staan ze straks allemaal 1x op de stoep en hoor je er niets meer van...... nou ik ben heeeel benieuwd!

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ja zien jullie er ook tegen op om dan die zogenaamde vriendinnen de baby te laten vasthouden?
    Want dat heb ik wel een beetje hoor.

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAHA ja ik wel...
    ik zeg gewoon... nee ze is nog te klein !
    als ze dr echt willen vasthouden.. komen ze wel een andere keertje terug :)
    en eigenlijk weet ik niet of ik wel zin heb... dat ze langskomen... maja dan wil je natuurlijk aan heel de wereld je kleintje laten zien.

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ja dat ook en al helemaal die reacties etc. ben dan echt geneigd om te zeggen van uhhhh ja je had ook eerder kunnen bellen/ mailen langs kunnen komen........ dan wist je hoe het met ons ging.....

pfff nou ja ach we zien wel! wij krijgen in elk geval een mooi geschenk en ik denk dat we onze energie maar beter daar in kunnen steken!

voorlopig heb ik toch m handen vol als straks de beeb er is en ik wil ook weer lekker gaan sporten (zodra t kan gelijk) en die vriendinnen van wie ik nauwlijks wat hoor..... ach ja die komen op plaats 5 ofzo, ik wacht het wel af wanneer ze zelf bellen of iets.

volgens mij is het vandaag nog warmer dan gisteren! pffff

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Of je scheld ze helemaal de huid vol en zegt daarna dat het van de hormonen kwam. Hahaha.

Ik denk dat ik de kleine dan ook een beetje bij mij hou, dat van schoot naar schoot gaan zie ik niet zo zitten. Mijn ouders en broertje en zusje geen probleem. En mijn schoonouders (tja het moet maar :p ) Maar het krengige vriendinnetje van mijn broertje kan het mooi vergeten hoor. En zo ook die vage vriendinnen.

13. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja dat van schoot op schoot ben ik ook fel op tegen,
    is toch gewoon super zielig voor z'n hummeltje,
    helemaal met dit weer. Ook als het ligt te slapen haal ik het er niet uit vd visite.straks komt er natuurlijk meteen een heel spul dezelfde dag net nd bevalling, nou m'n moeder krijgt het meteen, maar de rest mag wachten hoor, dan zeg ik wel dat het hoofdpijn heeft vd bevalling.
    Zei dit laatst ook tegen m'n schoonzus, nou die vond dat volgens mij niet zo leuk, ze zei kan die baby meteen wennen aan al die mensen, welkom op de werled, nou dat werkt bij mij niet zo.
    en bij mij mag ook eesrt de familie en dan de kennissen-vrienden.
    Je hebt er wat bij die als je zwanger bent niet langskomen, en dan is de baby er eindelijk en dan hebben ze ineens wel tijd...
    Laatst ook z'n kennis, stuurt smsjes zit de buik er nog aan?
    Wat is dat nou weer voor domme vraag, heb niet terug gesmsd.
    Stuurt ze paar dagen weer 1, heb ik terug gestuurd, ja ja hier alles ok, je hoort het vanzelf wel.
    Dat gezwam bleeee, zonde van mijn sms tegoed.
    Of er smst er 1, nee we komen niet, het is veel te warm.
    Nee als er maar een baby is, dan komen ze wel.
    Oh ik kan me er groen en geel aan ergeren.
    Misschien bellen we wel eesrt alleen de familie, en de volgende dag de rest,RUST IN DE TENT.. ha ha wat ben ik toch erg.

14. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Van schoot naar schoot is zeker in het begin niet echt fijn voor zo'n kleintje; die wil eten, slapen en de rest. En ik beslis zelf wie hem vast mag houden; mijn ouders en schoonouders en mijn zus en man. 2 vrienden ook, maar andere vrienden en kennissen misschien eerst wel niet. Het is toch je eigen kind en zeker als ie bijv. slaapt ga ik hem niet wakker schudden omdat de visite zo nodig hem wil zien. Dat komt dan later wel! Trouwens, wij gaan niet direct al onze bekenden bellen na de bevalling; alleen de directe familie. De dagen erna komt de rest wel (of ze horen het toch weer via via ;)
    Oh, ik heb het ook best gehad met dit weer; ik ging vanochtend nog redelijk vrolijk naar de supermarkt. Dat ging goed. Toen wilde ik bij de Zeeman wat halen; deed de pin het niet, storing. Dus ik naar een pinautomaat om daar maar contant geld te pinnen, kom ik terug bij de Zeeman (inmiddels oververhit en daar werd het ook nog erger, want zij hebben daar vlg mij een oven aanstaan, zei de cassiere dat degene na mij wel gewoon kon pinnen, grrrr! Heb ik weer. Dus nu doe ik ook weinig meer, alleen maar mijn eigen ding. Donderdag wordt het gelukkig koeler (24 graden meen ik), maar dat duurt nog een paar dagen...pffff. Oke, we gaan we weer bikkelen!

Ben nu ook benieuwd wie als eerste gaat bevallen!!!
    Liefs, Lise

15. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    pffff, hijg hijg, zelfs van de computer naar de tafel (alwaar mijn drinken staat) doet mij in hijgen en zweten uitbreken.

Van mij mag die gyneacoloog mij morgen wel doorsturen naar het ziekenhuis daar hebben ze tenminste airco :D ;)

Zelfs de hond vind het te warm buiten, gaat alleen even kijken als hij wat hoort en komt dan snel weer binnen om voor de ven te liggen.

We kunnen straks trouwens de proefdruk en de enveloppen ophalen, heb ik morgen wat te doen.
    Had niet gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik ben het zat !!!!
    Zul je zien dat het kreng tot in augustus blijf zitten, net zo eigenwijs als zijn vader (ik ben nooooooiiit eigenwijs hoor :rolleyes: )

Groetjes

16. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ik ben even wat gaan lezen in de tuin in de schaduw. maar het werd mij daar zelfs te warm!

heb voor de lunch 2 beschuitjes met muisjes genomen! ha ha ha we hadden niets lekkers meer op brood dus ben ik lekker aan de muisjes geslagen! vanavond als de zon weg is ga ik pas boodschappen doen!

wij hebben al een afspraken agenda naast de telefoon liggen voor de kraam visite en heb daar bij iedere dag neer gezet; niet tussen 12:00 en 15:00! leek me wel zo makkelijk en overzichtelijk....

baby kom maar hoor we zijn er helemaal klaar voor!

17. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Net even een dutje gedaan, werd wakker met gruwelijke honger. Dus de kast even geplunderd. Jummie jummie :p

Gelukkig denken jullie er ook zo over. De baby blijft lekker bij mij. :)

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ze zeggen trouwens ook dat het ECHT niet fijn is voor de kleine he, van schoot tot schoot... Omdat de kleine al zoveel meegemaakt heeft en helemaal moet wennen aan de nieuwe wereld om hem heen. T enige vertrouwde dat hij heeft ben jij, zijn moeder... (ergens gelezen)...

Goeiemiddag allemaal trouwens ;)

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ja vrienden van kenissen van ons hadden een baby uit China geadopteerd. Daar mocht 3 maanden lang helemaal niemand anders aankomen dan de (adoptie) ouders.
    Puur en alleen omdat dat anders veel te verwarrend was voor zo'n kleintje.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zo'n kindje heeft natuurlijk ook een heleboel meegemaakt en komt ook opeens met vreemde mensen in een heel andere wereld terecht...

Ik ben daar ook helemaal niet van, van schoot tot schoot...

Wil trouwens in het begin ook alleen mensen op bezoek die ik zelf ook leuk vindt, dus familie en goede vrienden. Kennissen en collega's enzo komen maar later.

Share This Page