pfff wat een dag weer zeg... kom net van de stad... NIET uit te houden.. ik ben weer thuis... de auto is stuk.. dus die is remy nu naar de garage aan het brengen ( gezeur) en krijgt een leenauto kunnen we gelukkig zo wel gewoon boodschappen doen. Ik werd buiten net trouwens overvallen door hevige vaginale steken..(zal nog wel iets verder zijn gaan indalen) en daarna van toch best wel hevige krampen...in mn buik en rug, maar die zijn nu gelukkig weer weg. en als ik ben bevallen bel ik alleen familieleden... en als de kleine slaapt, ga ik die ook echt niet wakker maken....( ook niet voor familie... die kijken maar zachtjes in het bedje) ... en vrienden krijgen het kaartje vanzelf thuis... en IK bepaal wel wanneer ik tijd heb voor hun... !!! en van schoot to schoot kunnen ze vergeten...arm kind
Ja wakker maken dat doe ik ook niet hoor! Als de kleine slaapt als mensen op bezoek komen hebben ze pech. En als ik in het ZH bevallen ben bel ik mijn schoonmoeder, mijn ouders en mijn schoonzusje, maar ze hoeven niet naar het ZH te komen, na een paar uurtjes mag je toch naar huis (als alles goed gaat) en dan komen ze maar thuis
Ja Eliesja, nu komen wij, de juli-mama's. We hebben het maar "getroffen" met dat tropische weer Bevallen is dan nog weer XXL warm! We zullen zien wie de eerste is!
Jeetje ben een dagje niet online kan ik gelijk 8!! pagina's bijlezen! Ik hoop stiekem dat ik de eerst volgende juli mama wordt... Maar dat blijft slechts een droom denk ik...
hi hi, we hopen allemaal snel te bevallen met dit weer.... maaarre ik denk toch echt dat flappie bezig is.... ze heeft zich volgens mij al 2 dagen niet gemeld! ha ha, flappie even vertellen hoe t ervoor staat meid!.... ik wou eerst al m ' vrienden' en collega`s een sms je sturen als de beeb is geboren maar dat doe ik ook maar niet meer! ze wachten maar op t kaartje! alleen hele goede vrienden en fam. bellen we meteen. pfff moet zo naar de supermarkt! helemaal geen zin in..... maar ik moet echt want we hebben niets meer in huis! o dat is echt balen zeg van jullie auto sarah! hopelijk is hij snel gemaakt! en vervelend van die steken! doe maar rustig aan met dit weer! eten jullie allemaal wat fris/ lekkers vanavond?? ik denk ik een koude aardappelsalade ofzo eet; gewoon met aardappels yo fresh komkommer tomaat ei blokjes kaas en wat andere fratsen die ik nog als left over heb. (zilver uitje, zure bom etc)
ik heb nog van Flappie gehoord vandaag, dus ze is nog niet aan het bevallen. Wij eten aardappels met snitzel en een potje... Ons hondje ligt ook al de hele dag binnen. Heb nu wel ineens z'n gevoel dat ik gewoon ga ingeleid worden, en dat het niet hier komt Maar dat hoop ik niet....Kon vandaag wel een baantje als telefoniste hebben, zoveel mensen hebben er al gebeld, wel goed bedoeld natuurlijk, maar je hebt niks geen informatie. Kan ook voicemail inspreken, nee we hebben nog geen baby. Nee grapje dat doe ik niet. Bha heb z'n tshirt met korte mouw van prenatal, die zit helemaal niet fijn, strak onder de armen, heb hem net maar in de was gegooid, want had al weer zweetplekken.BHA. Ga straks lekker douchen vd vk, straks moet ik met de billen bloot, heb al wel veel slijmverlies elke dag, al een paar dagen lang, misschien door het verstrijken vd baarmoeder??? Zal het haar straks ook even vertellen. Het is wel een raar idee hoor, dat het elk moment kan beginnen, maar dat je echt niet weet wanneer nou.... He en je raakt er maar niet over uitgepraat. M'n man hoopt dat het niet meer lang duurt, dan heeft hij namelijk 3 weken vakantie. Nou ik mail jullie vanavond even wat de vk zei. doei eetsmakelijk.
veel suc 6 mensi bij de vk! en misschien wordt je wel gestript ofzo en ga je ook snel van start! we horen t nog wel!
hallo.. goede morgen voor mij dan!!! gister een bbq gehad.. was leuk.. maar over dat schoot naar schoot gaan.. ik zie dat idd ook niet zitten... mijn nicht(nouja mn mans nicht) heeft nu een zoontje van 10 dagen oud.. die ging echt letterlijk de hele dag de familie rond ik vond het gewoon zielig.... en dan zag ik die kinderen 7-9 jaar de baby vast houden en werd gewoon helemaal eng van ik dnek als ie gaat spugen laten ze m zo vallen.... dus nee voor mij hoeft dat ook niet en eerst handen wassen... je weet nooit waar die handen zijn geweest lol.... iedereen klagen over het mooie weer lol.... ik zelf heb een zware nacht gehad... had een paar weeen en nu ontzettend buikpijn en een vreselijk drukkend gevoel... niet geslapen natuurlijk maar ja.. mn schoonmoeder is er ook eindelijk
succes mensi bij de VK. ik ga zo ook weer naar gym ( eigenlijk helemaal geen zin in ) en ja.. ik denk dat wij maar sla gaan eten... ik heb helemaal geen zin om te eten.. maja heb ook nog een man. wat vervelend Christel ... dat je zo kut hebt geslapen en weeen... ik denk dat ik zo ook maar ff ga liggen nog.. voordat ik naar gym ga.. voel me helemaal niet lekker... ben misselijk.. steken in mn buik en vagina.. heb vanacht ook niet goed geslapen..door die hitte... ik lijk wel zo'n zuurpruim
hahaha... ik voel me net een vrouw in de overgang.. en de manier waarop ik loop lijkt net op een eend.. ik word er niet mooier op lol.... ik kan niet eens aan eten denken... ben zoo misselijk!!! heb net babypap op want echt iets kauwen en ik ga over mn nek... sarah al ijsjes gekocht?
Ik heb vanacht eigenlijk best goed geslapen... Ik slaap gewoon niet onder een deken, en heb dan ook nog de ventilator aan. Dan heb ik s'ochtends maar een beetje een zere keel hoor, ik neem dan gewoon een ijssie en weg is de pijn! Ik zit trouwens net als Saraah lekker aan de perenijsjes, heerlijk verslavend zijn die! En als die zijn uitverkocht bij de supermarkt loop ik altijd kwaad naar die c-1000 kerel toe.
hahaha.. ja voor mijn geen peren ijsjes.. die van festini kennen ze hier niet.. maar ze hebben wel andere zooi... mexicaanse zooi is het lekkerst... lemon waterijs vind ik heerlijk want tis warm... nou ja daar nu ook .. dus dat scheelt dat delen we dan weer... ik slaap normaal wel goed.. maar ja marijke met die pijn is het moeilijk het begint trouwens ook steeds erger te worden.... hoop dat ze nog even en paar dagen wacht!
Hihi ik hoop maar voor de mensen in de supermarkten dat ze grote dozen festini ijsjes in de diepvries hebben liggen anders worden ze nog in elkaar gemept door woedende zwangeren.
gelukkig heb ik niet veel pijn snachts... Alleen wel soms van die indalingssteken Ik heb trouwens vandaag me adapters voor me maxi cosi binnen gekregen. Iemand enig idee hoe dat werkt???
nou... ik slaap ook ECHT niet onder de deken en VANNY staat op 3... maar slapen doe ik er niet van, en dan die muggen... echt weer 3 nieuwe op mn voet erbij hahaha !!! en helll yeah dat ik ijsjes heb gekocht.!!! ik heb perenijsjes gekocht... (zitten 12 in een pak, zijn er nu nog maar 6 over ) maar ook van die lange ijsjes... kennen jullie vast nog van vroeger... uiteindelijk nog steeds geen boodschappen gedaan, man is nog steeds niet terug van de garage..maar ik belde hem net en waarschijnlijk is die afgeschreven ... nu moeten we een nieuwe auto kopen... ik vind het voornamelijk zielig voor hem... hijs afhankelijk van dat ding. over die adapters... als eht goed is kun je die gewoon op je wagen klikken... dat heb ik met de mijne al gedaan( ik weet niet welke wagen je hebt ) en ik zou vandaag dus mijn maxicosi krijgen... maar nee.. opeens krijg ik m pas morgen.. ik ben ZO boos... maar remy had ze aan de telefoon.. en hij zei heel kalmpjes..Oh ok..!!! nou was ik helemaal boos op m, dat ie zo kalm bleef, want we worden elke keer maar afgescheept... ( is het te merken dat ik chagie ben vandaag )
hahaha dat doet de hitte... dta maakt je echt chaggie dat had ik 2 dagen gelee... heb best medelijden met mn man.. lol ach ja dat hoort erbij... maar ik wordt ook altijd gelijk pissed als ze je zo afschepen!!
Ja ik ben zo chagerijnig dat ik wel in het bureau wil bijten. Ik heb ook helemaal nergens zin in. Ja bevallen daar heb ik zin in!!! Inmiddels is het weer een zootje hier, moet eigenlijk stofzuigen enzo maar ik wil niet! grom grom grom ik ben een tikkende hormonenbom.
Pfff ben net terug van boodschappen doen, gelukkig met mijn man... Wat een hitte... Ik heb ook weer 2 pakken ijsjes gekocht haha Ik slaap redelijk goed 'snachts, als mijn buik rustig is... Van de warmte heb ik 'snachts niet veel last... Slaap altijd zonder deken... Meer last heb ik van die taxi-telefoon van mijn man die de hele nacht afgaat *grrrr* Ik liep trouwens door de AH en kreeg heel erg steken 'vanonder' Vanaf daarna echt een hele erge druk, nu nog.. Zou het hoofdje nu vast liggen?
hahaha... ja die hormonen.. dus nog steeds niks chrisje?? helemaal geen steekje of niks??? ooh ik hoop zo dat je snel kan bevallen want dis niet eerlijk he.... ik heb een opruim tik als ik iet zie waar het niet hoort ruim ik het op. vreselijk is dat echt waar.. mn man kan niks aanraken of ik vraag wat ga je doen....