Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik lig de hele tijd in me opblaaszwembad Christel... Daarom moet ik hier ook steeds zo veel bijlezen :(
    ik heb net ff avondgegeten was niet veel, beetje rijst met kerrie-chickentonicht wel lekker trouwens ;)

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha misschien wordt de dag nog beter sarah... gelukkig zit mijn baby wel vast.. alleen ze draait zoveel met haar kont soms gewoon vervelend maar ja

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Die lage steken had ik vanmiddag ook trouwens. Geen idee of de baby dan met zijn hoofd in het bekken aan het twisten is ofzo.

Ik doe heel weinig. Een beetje computeren, een dutje, wat lezen, tv kijken, mini klusjes.

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik ben nu maar de mini jeep in elkaar aan het zetten.. tis zon loopstoel.. ik verveel me echt dus moet wat doen

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ik ga maar wat te eten maken. Tot straks hoor! :)

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bohh toch maar wat eten gemaakt... Mijn man eet altijd haha, hitte of niet ;)
    Ik heb zelf helemaal geen honger, veel te warm...
    Heb wel een ijsje gepakt :D

Smakelijk iedereen die aan het eten is :)

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou ik heb wer 2 ijsjes naar binnen...
    en remy is aan het playstationen... en heeft een broodje gegeten.. ik KAN gewoon niet eten..
    tis gewoon echt veel te warm ...

ik heb trouwens een baby fotoalum gekocht...
    remy had er al 1 gekocht, maar die vond ik echt niet leuk... dus nu heb ik er zelf 1 uitgezocht hehehe !! :D ben er helemaal blij mee.
    van dat dutje is ook niks meer terecht gekomen..

trouwens heb ooit eens ergens gelezen over stickers die je achterop je enveloppen plakt..
    van die voetjes of wat dan ook... in het roze of blauw als een soort zegel zeg maar..
    maar waar kun je die kopen?... weet iemand dat?...

8. sweetangel100

Wij hebben zegels met voetjes erop om de envelop dicht te plakken. Die hebben we gewoon bij de drukker gekocht, ze hadden heel erg veel keus, maar omdat wij ook voetjes op het kaartje hebben leek ons dat leuk!
    Vraag gewoon eens bij de drukker :)

Babyalbum moet ik ook nog kopen jah, nu je het zegt!

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    aaaah.. ok !!!
    ik zat weer heel moeilijk te denken..
    maar drukker is logisch :D
    Bedankt voor de tip.... kan ik gelijk gewoon ff kucken naar watvoor soort ze nog meer hebben !

10. sweetangel100

Door die warmte lijkt het trouwens wel alsof ik dement aan het worden ben :(
    Vanmiddag belt iemand om een afspraak te maken om een pakje af te leveren wist ik mijn postcode niet meer :confused:
    Rond 4 uur waren we bij de thuiszorg de klossen ophalen, gaf ik weer de verkeerde postcode :(

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    HAHAHA... zwangerschapsdementie...
    heb ik ook heeel erg last van... dan weetik niet meer dat ik 2 min. geleden mn man heb gebeld?...
    soms word ik er een beetje eng van..!!! :)

12. sweetangel100

Toen ik bij de thuiszorg stond en er de tweede keer vandaag gezegd werd dat die postcode niet in het bestand stond werd ik ook een beetje eng...
    Ik dacht echt: niet weer he haha

13. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Thanks voor jullie reactie! Als er aan het eind weer niks is gebeurd bij het UWV, hang ik weer aan de lijn, grrrr!
    He, dat is een leuk idee, van die stickertjes op de enveloppen! Ga eens even surfen op internet, misschien is er nog wel meer! Ik heb gelukkig alle enveloppen al een aantal weken geleden geschreven en 'bepostzegeld', straks na de bevalling de drukker bellen om ze te laten drukken en versturen. Eigenlijk kunnen wij dan pas na een paar dagen de geboortekaartjes opsturen, want tja, lengte, gewicht en evt. naam (in ons geval tweede naam) is natuurlijk nu nog niet bekend ;)
    Ik ben ook zo blij met het kaartje wat we hebben uitgezocht en ook het gedichtje wat we hebben! Verheug me er al op als mensen ze in huis krijgen, van goh, ze is bevallen, haha :)
    Vandaag was ie af en toe druk met het kontje aan het bewegen, dan voel ik gewoon 1 en al bult. En gisteren voelde ik een bultje van voetjes. Druk ik er dan zacht op, dan floeps, schieten ze weer weg, wat lief he! Zucht, was ie er maar al!

14. sweetangel100

De enveloppen heb ik ook al geschreven, maar goed ook, want ik heb er nu totaal geen zin in haha...
    De stickertjes van ons liggen nog bij de drukker, als mijn man de kaartjes gaat halen neemt hij ze mee.
    Leuk is dat he Lise, bij mij voel ik nu ook echt precies hoe ze ligt, waar haar billen liggen en waar haar voeten liggen.
    Als ik haar voeten vastpak trekt ze ze snel in haha

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ja leuk is dat he je kleine voelen! Mijne zit steeds met ze kont of links of rechts. Dus dan heb ik steeds zo'n raar gevormde buik.
    morgen moet ik trouwens weer naar de VK, was ik nog bijna vergeten... Ach ja hier nog 1 met zwangerschapsdementie :) We gaan het over de bevalling hebben, nou ik ben benieuwd :rolleyes:

16. sweetangel100

Ja inderdaad, zo'n bobbel heb je dan op je buik he hahaha

Zwangerschapsdementie is niet goed in combinatie met die warmte, dat zeg ik je toch :)

Ik moest eigenlijk vrijdag weer naar de VK, maar moet morgen afbellen, omdat ik van de gyn nog maar bij ene onder controle mag zijn.
    Dus mijn eerstvolgende controle is dinsdag bij de gyn... Dan ben ik 36 weken, moet ik vanaf dan elke week??

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaha... ja ik heb ook heel de dag zo'n uitgestoken kont hahaha... en dan ( nu voornamelijk ) rechts 2 voetjes die uitsteken... wat soms niet heel prettig voelt... dan druk ik erop en dag gaat ze gewoon extra druk geven AHAHA...
    of als ik op dr kon tje druk... gaat ze nog meer omhoog... hahahaha !!! ze kan al heel goed pesten.

maja ik ga nu naasr gym.. fijna avond !

18. sweetangel100

In deze hitte??? Veel sterkte Saraah!!
    Hopelijk dat je niet gesmolten bent, dan spreken we je straks weer ;)

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ik denk wel dat je dan elke week moet sweetangel.

Het "voetenspelletje" doe ik ook met de baby. Leuk hoe ze al zo reageren.

20. sweetangel100

Dat dacht ik al...
    Inderdaad leuk als je ziet hoe ze reageren... Tsja t zijn natuurlijk ook al voltallige hele mensjes om het zo maar te noemen :)
    Als de gyn/VK op mijn buik drukte schopt ze ook altijd... De gyn zei vorige keer toen het zo warm was: zelfs met deze warmte zo druk en zoveel commentaar, dat gaat nog wat geven... hahaha

Share This Page