Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Oh verdikkie ik heb een muggenbult op de zijkant van mijn hand en 4 bij elkaar op mijn bovenbeen. Jeuk jeuk jeuk!!! Rotbeesten. Vroeger werd ik nooit geprikt en nu ben ik ineens het slachtoffer. :(

Oh lady's ik zal zo voor jullie duimen dat jullie niet overtijd gaan lopen.

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    neeee ik wil echt wel bij de juli-mama's horen hoor!! Wel vervelend Chrisje die muggenbulten, moet je after-bite op smeren. vroeger werd ik juist altijd lek geprikt maar nu lusten ze me al een paar jaar niet. Maar heel soms wordt ik nog wel geprikt op echt een super vervelend plekje; of op me voet of op me kont :) of ergens op me gezicht :( ....

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mij lusten de muggen gelukkig ook niet!
    Wat ook helpt tegen de jeuk is rescue creme van Bach!

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Dat heb ik allemaal niet in huis. :p Dus ik heb er maar wat Sudo creme van de baby opgesmeerd. Dat helpt ook wel een beetje.

Mijn man was gisternacht zo slim geweest om de ramen van de auto helemaal open te laten staan. Gelukkig stond ie er vanochtend nog.

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    das ook handig zeg... Lagen er verder geen belangrijke spullen in?

Ik heb trouwens weer een nieuwe buikfoto :)

6. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Gelukkig niet. :)

Mooie buik Marijke.

Wat zal ik eens gaan doen? Ik verveel me het apenzuur.

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ja ik vraag me ook af wat ik eens moet gaan doen... Er is ook helemaal niks op de buis he... :(

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Nee precies, zometeen maar even de suffe kat van mn schoonzus voeren.
    Die nu in Kroatie zitten. Nou ja, dan kunnen ze tenminste niet meteen op kraamvisite komen. *muahahahaha*

9. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, jeeh wat kletsen jullie hier heel wat af zeg. Ben een half uur aan het bijlezen geweest.
    Leuk om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat, ben benieuwd hoe snel we gaan bevallen (of niet).
    Bij mij rommelt het af en toe, maar het zet niet door...Eerst wil hij tevroeg komen en nu mag ie en dan komt hij niet!
    Liefs Jenny

10. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    zucht en steun wat is t warm!

heb niet zoveel bijzonders gedaan! heb lekker die aardappelsalade gegeten en naar de aldi en hoogvliet geweest.
    morgen komen er 2 vrienden BBQ en en daarna gaan we Italie - Portugal kijken..... ga morgen zelf spiesjes maken voor op de BBQ en wat salade etc. heb er de hele dag de tijd voor! dus maak er wel wat leuks van! hi hi

ik ben een beetje wit slijm verloren vanmiddag..... spannend, zou t wat zijn! ben benieuwd. heb ook wat steekjes hier en daar.

mensi; wat zei de VK??! ben benieuwd.
    sarah; hoe is het de auto?? opgegeven of kan hij er nog ff mee rijden?

11. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi daar, had verhoogte bloeddruk, assistente vd vk verwachtte dat ik vd week nog ga bevallen!!!
    Als er maandag nog niks is, word ik gestript.
    Nou dit was het nieuws even weer.
    doei.

12. sweetangel100

Hello Hello,

Hier zijn we weer...
    Saraah, heb je het overleefd of ben je gesmolten?

Mensi, super zeg! Hopelijk komt het vanzelf op gang!

Ik moet eigenlijk strijken, maar het is zo warmmmmm :(

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    jeetje spannend mensi, ik hoop voor je dat het nog voor maandag gaat gebeuren hoor... Een hele week wachten is toch nog best lang... ;)

14. sweetangel100

Ik heb weer 2 nieuwe foto's van mijn buik in mijn album :)

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nu ik ben eindelijk terug..
    we hebben in de tuin gezeten... LEUK met al die muggen... ik heb wel gelachen hoor... gek mens is die vrouw die gym geeft..!!!
    en toevallig is 1 van die zwangere vrouwen... de schoondochter van mijn EX-wiskunde leraar hahaha... wat is de wereld toch klein.

ik heb trouwens steeds meer steken in mn buik en vervelende krampen.. :(
    maar komen mag ze nog niet, want het huis is niet netjes ( waar ik me druk om maak ahaha)

spannend hoor mensi..lang kan het gelukkig niet meer duren :D
    en mooie buik Marijke :D

ik ga denk ik morgen al mn krachten bij elkaar rapen, en het hele huis ff bijwerken... zodat het weer een gezicht is... plus komt de maxi cosi morgen, en dan ben ik toch eindelijk helemaal klaar voor... !!

oh sweetangel mooie fotos :D echt een mooie buik... :D

16. sweetangel100

Volgens mij zitten er hier bijna geen muggen... Heb er tenminste helemaal geen last van... Heb wel horramen in de ramen en een hordeur voor de deur, dat helpt ook :)

Ahh Saraah... Wie weet ;) ... Maar kan natuurlijk ook vals alarm zijn om te oefenen!
    Als je morgen het huis wil doen zou ik maar vroeg opstaan, t wordt benauwd morgen!!

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb het te doen met jullie en de muggen! ze lusten mij gewoon echt niet. me moeder zat net te klagen dat ze steeds gestoken wordt maar ik heb nergens last van! :p
    Jij hebt ook een mooie buik sweetangel! Waarom blijft mijn buik nou zo klein, ik kan zelfs nog me bikinilijnen bijwerken! ( wel handig maar toch)

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaha ... nee ik geloof ook niet dat het nu gaat gebeuren hoor... ;)

nou wees blij marijke... ik kan al een eeuw niet meer bij mn bikinilijn...en voel me helemaal niet gemakkelijk !... ik heb het trouwens weer super heet..!!!

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ja maar ik vraag me af of ie wel goed groeit, de VK zegt van wel, maar ik denk dan: Waar zit je dan allemaal??

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ooh don't worry...
    mijn buurvrouw had een buik met 40 weken
    die (en ik zweer dit) 3 keer kleiner was als dat van jou... haar jongetje was 3600 gram..
    waar dat kind gezeten heeft?... joost mag 't weten, maar hij is er toch echt hahaha !!!

PLUS je buik is helemaaal niet zo klein...jij bent ook gewoon heel tenger...

Share This Page