Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja maar dat denk ik ook hoor!
    De gyn zei tegen mij: je hebt meer vruchtwater dan normaal... uhm waar?? :( :)

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    oeeee nou dan moet ik maar idd van het beste uitgaan... Niet zo vreemd dus uiteindelijk dat vrouwen plotseling moeten bevallen en nooit geweten hadden dat ze zwanger waren..

Trouwens net een film gekeken van een gezin die een 6-ling :confused: kreeg!! Pfffffffffffffffff lijkt me zwaar hoor!!

3. sweetangel100

Hey marijke, die film heb ik ook gekeken :D

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ja was wel een mooie film he... ;) Zoo ik ga nu lekker naar beneden want als ik te lang achter die PC zit blazen me voeten zich nog verder op! En voor de rest wel te rusten dames, morgen zijn we weer een daggie verder :D

5. sweetangel100

Welterusten Marijke...
    Zou ik toch maar gaan strijken??? :(

*dilemma dilemma* :)

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    mn moeder liep toen ze 18 was stage bij een kraamverzorgende instelling.... en die vrouw vertelde mijn moeder toen.... dat een vrouw van 43... had geen kinderen en was vrij gezet...een avond heel erg last had van haar buik... ( dit is nu meer dan 35 jaar geleden ) dus ze belde de dokter.. die zou gelijk langskomen ( het was in texel) en die belde de kraamverzorgende.. want het was 's nachts en zij woonde daar in de buurt, en zij zou hem eventueel kunnen assisteren ofzo..( zo ging dat toen ) dus 10 min later kwam ze gelijk met de dokter aan.. daarbinnen aangekomen... hing het hoofdje al uit die vrouw... dus die dokter elemaal blij dat hij die kraamverzorgende had gebelt... 't kindje was geboren... kwam er NOG een kindje uit... en daarna NOG een...
    ze had dus een 3-ling.. haar man stond daar verbouwereerd met grijze haren( ja hij was ookal dik in de 40 ) te kijken... ze hadden helemaal niks in huis.. !!!! werden de kindjes met theedoeken in tijltjes gelegd... AHAHAHA

't zou je maar gebeuren..toch?.. wow...
    maar ik vraag me dan af, heeft ze die kinderen niet voelen schoppen?...majaaa !!!
    weer een een leuke story hahaha !!

7. sweetangel100

Hahahaha :)
    Het zal je maar gebeuren... En dan nog 3 in 1 keer!!

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    naja ze had nog geen kindreren... dus ze was wel in 1 keerklaar... :)

9. sweetangel100

Ik had laatst ergens op een beebiesite van hier uit de buurt gelezen dat een meisje van 17 ook een kleine had gekregen zonder dat ze wist dat ze zwanger was... Maar vind de link niet meer :(

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Goeiemorgen,
    Hier nog niks aan de hand,soms een paar kleine steekjes van onder,
    vannacht wel weer buikpijn gehad.
    Heeft iemand chrisje al gezien???
    Ga vandaag niet zoveel soeps doen, m'n bed verschonen, voor de rest straks nog even op de bank liggen.
    Als je overtijd loopt hoef je toch ook pas later weer aan het werk te gaan?, dat zei m'n collega tegen mij.
    Nou doe rustig aan vandaag, ik ga even uitslapen.
    doei doei.

11. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ook goedemorgen!

Ik kan eigenlijk helemaal niet naar buiten; de bovenburen laten een rolluik voor hun raam plaatsen en nu staat in onze achtertuin een groot stellage; dus wil ik in de tuin zitten, zit ik helemaal te kijk, grrrr!!! En ik heb geen idee hoe lang ze er vandaag mee bezig zijn, ook zo iets! Oke, niet opwinden, is niet goed met dit weer...;)
    He, ik heb gisteravond ook die film gezien van de zesling (Half a dozen babies). Die buik leek wel heel nep, maar het zal je maar gebeuren; dan kan in ieder geval 1 vd partners niet meer werken, is niet te doen! Het was trouwens gebaseerd op een echt verhaal!!
    Hier is het ook warm; vriendjelief heeft gisteren voor mij ook een ventilatortje (tafelmodel) gekocht en die hebben we vannacht gericht op de slaapkamer laten snorren. Daarbij het raam open, dus het hielp iets. Maar sinds een aantal dagen heb ik nu ook het plastic zeiltje onder mijn hoeslaken (je weet maar nooit wanneer de vliezen breken...) en dat ding verschuift wat en door de hoeslaken heen voelt het redelijk plakkerig, jakkie! Maar ja, wil ook geen nieuw bed moeten kopen als ik in bed vruchtwater zou verliezen! Ik verman mezelf wel, haha.
    @Mensi; ja, als je later uitgerekend bent, dan ga je dat aantal dagen ook later weer aan het werk.

Liefs,
    Lise

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ik ben er hoor. En niks aan de hand nog steeds.
    Ik wil naar het strand!!!! Maar dat wil mijn man niet want hij vindt het te riskant nu om ver van huis te gaan. :(

13. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    @Chrisje; even doorbikkelen meid! Anders zet je een teiltje buiten, waar je je voeten lekker indompelt!

By the way; ik heb ook weer een nieuwe buikfoto aan mijn album toegevoegd. Ik maak er nu elke week eentje en zit nu dus op 38 weken!! Dat ik nou verschil zie met vorige week...hmmm...niet echt, maar goed.

14. sweetangel100

Goeiemorgen dames...

Weer het begin van een lekker broeierige dag :(

Lise: wat een mooie buik :)

Mensi: je hebt altijd recht op 10 of 12 weken na de bevalling (ligt eraan of je 4 of 6 weken van te voren gestopt bent met werken). Loop je dus overtijd dan heb je inderdaad langer verlof!

Chrisje: Ik hoop nog steeds, maar t maakt volgens mij niet zoveel uit ;) Ik gun het je zo!

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Mooie buik Lise, ik zie een klein beetje verschil.

Jij hebt ook een hele mooie buik sweetangel dat was ik gisteren vergeten te zeggen.

Dadelijk maar even een wasje in de machine proppen. En de o zo domme kat van schoonzus gaan voeren.

16. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, nou dacht vanacht dat het ging beginnen, wilde naar de wc lopen en verloor iets waterachtigs. Nu heb ik al twee weken in de ochtend slijmverlies maar dit was geen slijm. Dacht aan vruchtwater. Toch is er nu niets meer aan de hand, dus wat het was. Het was in iedergeval geen urine. Weten jullie soms ook niet meer hoe je moet gaan zitten.Mn buik doet dan zo zeer en vaak mn rug ook!
    Liefs Jenny

17. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    GAtver de gatver wat heb ik een K nacht gehad.
    Eerst maar niet in slaap kunnen komen, ondanks de ventilator en daarna om 3 uur wakker worden met om de 5 minuten een harde buik (nog nooit eerder gehad). Tegen 3.30 uur maar naar beneden gegaan (hield het boven niet meer uit) en tegen 5 uur zakte het eindelijk een beetje af.
    Maar ja ik had het zeiltje nog niet in bed dus dat maar eerst gedaan (je kunt tenslotte nooit weten).
    Ondanks dat ik het zo goed mogelijk onder de matras had gestopt (de uiteinden) verschoof het nog steeds iets en ritselen als je je omdraait heel irritant.
    Dus vanmorgen het er maar opnieuw opgedaan en er een oud dekbedovertrek overheen gespannen, kijken of het dan nu beter blijft zitten en minder ritseld. We hebben dure matrassen en ze zijn nog geen 3 jaar oud en dus zou ik er graag nog wat langer mee doen.

Ach voor vandaag heb ik mijn klusjes klaar, schoenen van mijn man bij elkaar gezocht (smijt maar onder het bed) kan die straks bekijken welke hij wil houden en welke er weg kunnen (manlief heeft meer schoenen dan ik heb). Luiers in de kast gepakt en de billendoekjes erbij gelegd.
    Wasje gedraaid en opgehangen. Afgewassen (de zon staat smiddags pal in onze keuken en dan is het er bijna niet om uit te houden en dus doe ik het meeste werk daar vast smorgens.) En vast pastasaus gemaakt.
    Hoeven we vanavond alleen nog maar even spaghetti te koken en de saus op te warmen.

Vanmiddag moeten we nog naar de gyneacoloog, op zich leuk die extra echo alleen vind ik het zo vervelend dat je dan klam bent van het weer. Maar goed daar heeft iedereen last van.

Groetjes

18. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ha ha, Pluk, moest ff om je lachen; hier hetzelfde wat betreft dat zeiltje; het verschuift, ritselt bij omdraaien (piep piep) en voelt raar aan, maar beter dat dan straks een heel nieuw bed aanschaffen. Wij hebben 2 lossen boxsprings tegen elkaar aanstaan, en als daar alles doorheen gaat ben je nog niet jarig!

19. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ja pluk t is warm, maar je krijgt wel nog een echo :) leuk hoor. hoop voor je dat alles oke is met de beeb!

hier ook alles warm en broeierig! verder niets bijzonders.

mooie buiken hoor dames! lekker rond allemaal!

mensi en chrisje dat is t enige voordeel van overtijd lopen; je mag straks later aan t werk!

ga denk ik maar met een teiltje water de tuin in.

20. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    O dat is mooi, ik zal het in de gaten houden, tel ik die dagen overtijd er gewoon bij op, hoef nu pas half okt weer te beginnen.
    Misschien straks wel een week later, scheelt alleen maar.
    Chrisje, m'n man wil ook niet nh zwembad...
    Maar ja, dan ga ik wel onder de koude douche staan.
    Jij moet vrijdag weer nd vk? gaan ze je vast strippen.
    M'n man zat er gister alweer grapjes over te maken, mmm volgende week maandag gaan ze strippen??dat wil ik wel eens zien.
    Hij bedoelde als grapje dat de vk gaat strippen (kleren uit).
    Die grapjas, hopelijk hoef ik niet op maandag te wachten.
    Dat pendelen klopt nu niks van, ze hadden bij mij de bevalling 3 weken terug al voorspeld.
    Als ik volg week donderdag nog niet ben bevallen word ik ingeleid, maar dan zeg ik tegen alle mensen, dat ik vrijdags word ingeleid, anders hang ik die dag ervoor de hele dag aan de telefoon, hou ik ze mooi voor gek.
    Tis soms net of de mensen denken dat je de wereld uitstapt, tis wel lief bedoeld maar ik heb toch geen info, nee de baby is er nog niet en nee ik weet niet wanneer het komt!!!!

Share This Page