Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Van mij mogen ze dan strippen. Maar ik hoop dat het niet nodig is en hij gewoon voor vrijdag komt.

Het pendelen hier klopte ook niet hoor. Ik was voor de 23ste juni gependeld en de 29ste en de 30ste. Dat is dus allemaal helaas niet uitgekomen.

Wel fijn dat je nu dan weet wanneer je ingeleid gaat worden.

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    haaai...

wat een hitte he weer vandaag.
    vanacht kut geslapen... alst gehad van voorweeen denk ik... Maar mn maxi cosi is binnen dus nu is mn dag weer helemaal goed :D
    en remy had ff een muziekje aangedaan... KEIHARD en de boxen staan op een plank en door de trillingen is alles van de plank afgedonderd, inc. een glazen vaas... ik zat er pal onder, maar gelukkig alleen maar scherven in mn voet...

maja.. ik heb ook weer ff een wasje gedraaid..
    zo ff de afwas doen.. en ff zuigen.. voor het geval er nog scherven achter gebleven zijn...

en weer een mijlpaal bereikt, vanaf vandaag mag ik officieel bevallen !! :D hehehe
    ik heb trouwens zo'n gehele matras beschermer om mijn matras, dat ding is nog geen 5 maanden oud.. beetje zonde als die nu al helemaal vies wordt :p

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Jaaa eindelijk je maxi cosi Saraah. :D Wel balen van die vaas. Doe wel rustig aan he.

Iedereen ligt uitgeteld op de bank of hangt in het zwembad of zit in de tuin?

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaahha.. ja ik denk 't ook...
    ik ga maar beginnen met de afwas.... *zucht

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Bah afwas. Gooi het in de tuin en zet de tuinslang erop en dan laat je het liggen en dan droogt het vanzelf. :p

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Vanmiddag is een collega op bezoek geweest, hehe wat afleiding...

Normaal is het aardig koel hier binnen, maar vandaag overheerst de benauwdheid ook in huis :(
    Morgen zou het gaan onweren he, dan wordt het nog benauwder....

Ik moet ook nog afwassen helaas...
    Chrisje, dat is wel een goede oplossing hahaha :)

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou ik kan de afwas niet in 1x doen hoor...
    ben wel begonnen... en heb daarna maar weer een pauze ingelast.. daarna ff de was gedaan..( ook half) nu weer ff pauze.. straks weer verder met de afwas... en daarna maar de andere dingen..
    alles moet gewoon schoon..
    laat maar lekker onweren.. het wordt dan wel nog benauwder, maar daarna zal het wel wat afkoelen( neem ik aan) ik heb ook al 100 ijsjes op :)
    maar voor de rest niks anders...

naja.. ik ga weer verder..
    en ja chrisje leuk idee, alleen heb ik geen tuin, en de mensen onder ons zullen het niet zo leuk vinden als ik vanuit het balkon lekker op hun hoofd zit te spuiten :)

8. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Meiden , hou je taai he ... zal niet meevallen zo met dit weer. Heb met jullie te doen

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Tuurlijk wel Saraah dan koelen ze lekker af. :p

Wat eten jullie??

Ik heb wel weer een beetje een ander gevoel in mijn buik. Maar ik hoop maar nergens op dan ben ik alleen maar teleurgesteld.

10. sweetangel100

Ik kan ook de afwas niet in een keer doen... Dan ben ik echt gesmolten... Moet nu nog een deel doen... Maar ja komt wel :)

@ Chrisje: mannetje eet wat ik gister gemaakt heb en ik eet voorlopig niks, moet niet aan warm eten denken nu... Pffff

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ja ha ha lekker met de tuinslang! gelukkig hebben wij een vaatwasser! noem haar MIEP!

ben de hele dag in de weer geweest met spiesjes maken voor de bbq! kon alleen maar denken; wat doe ik mezelf aan!
    ook nog ff een pasta salade erbij gemaakt. alles staat in de koelkast dus m mannetje hoeft te alleen op tafel te zetten allemaal....
    laat de visite wel afruimen... hi hi. heb ook heel veel op van die weg gooi bordjes gemaakt, scheelt toch weer voor miep en voor ons.

hoop zo dat het morgen een stukje koeler wordt!

sarah gefeliciteerd! lekker hoor alweer 37 weken! wij schelen er precies 2! grappig.

nou meiden doe rustig aan allemaal! ik ga zo heerlijk een koude douche nemen! gelukkig komen ze pas om 19:00 bbq~ en dus ik heb nog alle tijd om te relaxen....

12. sweetangel100

@Mad: En wij schelen er precies 4 ;) hahaha
    Veel plezier met barbequeen!!

13. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ook @Mad; ik scheel 1 week met jou! :)

Zo, ik ben nu aan de kook; verse spinazie, stukje vlees en koude rundvleessalade erbij. Wij eten meestal wel warm met dit weer, anders ga ik echt van mijn stokje. En daarnaast heb ik om 9 uur 's avonds honger en eet dan dingen die echt niet kunnen ;) Zit me net te bedenken dat ik eigenlijk niet eens veel snoep, alleen wat blokjes chocolade en een beetje chips op een dag. Valt me nog mee van mezelf, haha!

Liefs,
    Lise

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou eindelijk klaar met de afwas, en de gewone was..heb ff snel gezogen..ZAK vol.. nou ik heb er de PUF niet voor om die ff te gaan vervangen, dus dat mag manlief doen als die weer thuis is.

haha ja mad precies 2 weken, en ook precies 2 weken met sweetangel ;)

Ik ga ook bbq-en vandaag bij mn schoonouders, dus hoef heerlijk niet te koken... wat een verademing, want ik zat net alweer helemaal te puffen bij de gedachte dat ik nog moest koken...
    tis trouwens 29 graden in huis... wat een verkoeling :)

ik ga zo denk ik ff een leuk fototje maken van de maxicosi.. :D ik ben er namelijk heel trots op.. en dan kunnen jullie hem bewonderen.. ahaha !!!
    er mist een dopje voor op een schroefje.. die valt er de heletijd uit.. :( ( op de wagen) maar ik denk dat ik die zelf ben kwijtgeraakt.. en dat het er wel bijzat toen ik hem kreeg :oops: dus ff denken hoe ik dit creatief kan oplossen..

NOU jaaa.. ik zie net zo'n belltone reclame
    " het meisje met de prei" Wat een onzinnnnnnn...
    HAHAHA... 't moet ook niet gekker worden hoor... :)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen!!!(voor mij dan)

hier in het begin goed geslapen tot dat om 4 uur vanmorgen weeen begonnen.. ze gingen weer weg en 30 min geleden begonnen ze weer... op het moment even rustig...

vandaag heb ik geen idee wat ik ga doen this independence day hier.. dus veel vuurwerk en bbq.. en dat soort dingen.. heb ik nu dus echt helemaal geen trek in....

hoest met iedereen hier?

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    vandaag heb ik ( natuuuurlijk) weer de hele dag in de tuin gezeten en in me zwembad. Me schoonzus was ook gezellig met me neefje langs gekomen... Pffff wat een druktemaker zeg, maar wel heel gezellig :)

Vanochtend bij de VK geweest. Ze zei dat hij nu zo'n 5 pond weegt en waarschijnlijk bij de geboorte zo'n 6 pond. Geen Superbaby dus. Nu moet ik wel iedere week naar de VK. Is altijd wel leuk ;)

17. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Oh ja Christel het is 4 juli dus groot feest daar. :) Doe maar rustig aan zeker als je weeen hebt/krijgt.

Wij hebben zelf frietjes gemaakt en een bak sla een mexicano erbij.

Pfff ik zou naar yoga kunnen gaan maar ze verwachten met toch niet meer en ik heb weinig zin om me dood te zweten op die zolder daar. Denken ze wel allemaal dat ik al bevallen ben maar dan is dan pech.

18. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    o en volgens mij wordt hanan de eerst volgende juli-mama die is nu geloof ik aan het bevallen. Ze post hier alleen nooit... maar je kunt het lezen bij zwangerschap geloof ik

19. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Dat denk ik ook Marijke. Dus ik ga nu even gillen. *loopt weg, gilt: "ik wil ook bevallen!!!! komt terug*
    :p :p

20. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    NOg 1 dag hitte door zien te komen en dan wordt het (volgens teletext) 24 graden.

Ben bij de gyneacoloog geweest en alles was goed, waarschijnlijk is de vorige echo net tijdens een groeispurt gemaakt want nu viel meneertje netjes binnen de lijntjes.
    Heb ook nog meer dan genoeg vruchtwater en dat stelt toch gerust.

Vader in spe heeft vanmiddag zijn schoenen nagekeken en een deel ervan weg gedaan, kwam wel meteen met de mededeling dat hij een nieuw paar luchtige sportschoenen nodig had. Dus vanmiddag maar even naar scapino geweest, maar ja met die smakpoten van hem (46/47) heb je niet erg veel keuze. Ik daarintegen heb een paar instappers (van die gympen zonder hak) op de kop weten te tikken, veel handiger met die dikke enkels die ik vandaag in 1 keer heb.

Groetjes

Share This Page