Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    *twijfelt mee* Het is in ieder geval leuk dat je aan me denkt. :)

2. Niet meer actief

Zou het dan eindelijk zover zijn Mensi..hoop het voor je hoor..
    Mocht ik je niet meer spreken en de bevalling gaat beginnen..heel veel succes ;)

Kom op Chrisje nou jij ook nog ff..wordt nou wel tijd hoor :p

3. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh wat spannend allemaal. En Mensi, weet je al meer van VK. Het kan haast niet anders dan vruchtwater zijn geweest! Je zou toch maar bevallen, zeker op de laatste tropische dag :)
    Ik heb ook een redelijk beroerde nacht achter de rug; de van aan maar hielp weinig, raam ook open, maar ik had het zweet in elke plooi van mijn lichaam zitten, getver!! Nog 1 dag dit volhouden en dan is het (voorlopig) gebeurd! Gelukkig hoef ik morgen en niet vandaag weer naar de VK; vorige keer had ze weer bbbi (beweeglijk boven bekkeningang, dus een beetje ingedaald) op mijn kaart gezet (jaja, ik heb de afkortingen opgezocht ;) ) en ik hoop dat het nu nog verder is. Helemaal vast zit ie nog niet, maar dat is misschien pas veel later (?).
    @Christel; ik ken het niet, ik voel wel altijd als ik moet plassen. Maar kan me voorstellen dat als je niks voelt, dat heel irritant is. Ik zou dan ook voor de zekerheid vaak gaan. En anders een 'pampertje' indoen ;)

4. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou mensi dat is spannend zeg. Ik verloor gisternacht ook wat vocht, maar daarna niet meer. Nu heb ik sinds gisteravond licht bloedverlies. Ik moet vanmiddag naar de vk. Van mij mag het gebeuren hor. Mn vriend zat gisteravond al in de zenuwen. Vlak nadat we ontdekten dat ik wat bloed verloor moest hij gaan werken. We wonen in waalwijk en hij werkt in Rotterdam dus dat is niet naast de deur.

Het begint nu echt spannend te worden voor ons allemaal he?

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ik denk dat Mensi der vliezen zijn gebroken :p:p

Wie weet krijgt ze vandaag der kleintje in handen!

En Chrisje! Jouw jongetje zit nog prima he?! Als ik jou was zal ik is ff goed op hem inpraten hehehe

6. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Hmm misschien kunnen we de kleintjes naar buiten lokken met een ijsje??? :)
    Wel spannend hoor mensi, hopelijk zet het nu dan ook door.

Hier is er vannacht ook weinig geslapen, mijn man had voor de gein een thermometer op de slaapkamer gezet, nou die vertelde ons dat het ruim 27 graden was in de slaapkamer en dat met de ven aan :rolleyes:
    Om eerlijk te zijn ben ik gewoon gesloopt en daardoor zitten de tranen ook lekker hoog.
    Maar goed het goede nieuws is dat ondanks al het draaien en worstelen in bed het zeiltje is blijven zitten, dus het extra dekbed dat ik erover heb gespannen heeft wat dat betreft toch geholpen (ritseld nog wel).
    Vanmorgen de bedden maar afgehaald en het beddegoed in de was gedaan. Vanmiddag komen mijn ouders en dan moeten de matrassen eruit omdat het bed op klossen moet. En dan kun je beter meteen doorpakken en de matrassen ook omwisselen.
    Ondertussen probeer ik hier mijn ogen open te houden, ga zo maar even de was ophangen en een ijsje eten, heb ik wel verdient vind ik.

Groetjes

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Spannend mensi, als ik het zo lees is het vruchtwater geweest...succes meis

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Chrisje voor jou mag het nu ook wel komen, vandaag is het weer gelukkig iets aangenamer!

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Op hem inpraten proberen we elke dag maar het werkt niet. Hij is te eigenwijs. :) Of gigantisch lui.
    Ik ga er maar vanuit dat het gewoon inleiden wordt met 42 weken.

Mijn moeder komt straks nog even. (maar niet om de reden waar ze op had gehoopt, namelijk dr kleinzoontje zien) :p

Jeuj het regent!!

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    haai mensen..

wat een rotnacht zeg... ik werd helemaal gek, ik had 2 vanny's staan... maar het hielp geen reet.
    ik ben nu echt helemaal dood... ik hoop dat het hier ook maar gaat regenen, maar de zon staat NU in iedergeval goed in huis te schijnen. :(

spannend Mensi... ik hoop dat het lekker doorzet en dat je snel je kleine hebt.
    en ik hoop voor jou chrisje dat het ook eens mag beginnen... naja 't duurt in iedergeval niet langer meer als 7 dagen...
    en wie weet jenny dat jij ook snel je kleine hebt..
    't wordt nu idd echt spannend voor alle juli(juni :) ) mama's

ik heb vanochtend lekker in glas gestaan.. lag toch nog ergens een scherf :( leek wel alsof ik een ader had geraakt.. ik liep leeg.. naja nu is alles weer goed. maar op dat moment was ik goed pissed.. kwam net uit bed van een kut nacht.. heb ik dat er ook nog bij.

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hallo hallo!

spannend mensi! ik hoop voor je dat je een snelle en voorspoedige bevalling krijgt!

hier alles rustig.... morgen weer naar de VK!
    eigenlijk hoop ik dat ik morgen mag gaan bevallen of vrijdag want dat vind ik mooie data`s! 6-7-6 of 7-7-6 maar ja when nature calls......

de bbq gister was heeel gezellig en de voetbal spannend!

ik ben ook een super ATWT fan! kijk al vanaf jongs af aan en volg ook altijd de atwt fan club om spoilers etc te lezen!

hier heeft t al geregend vanmorgen, maar ja het is niet echt afgekoeld moet ik zeggen. vind het wel lekker als die zon weg blijft. heb nu maar alles tegen elkaar open gezet met de venny boy ertussen.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nou....
    de vk is net geweest, maar het was geen vruchtwater :oops:
    ik baalde wel, het was afscheiding.Ik moest inlegkruisjes in doen,
    en vanmiddag m'n temp meten, en vanavond komt ze weer kijken.
    Voel me wel een beetje lullig nu.
    Zucht nog geen baby, de harttonen waren wel goed gelukkig.
    Ik hou jullie op de hoogte....zucht.

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hey mensi.. bummer !!
    naja wie weet zet het toch door vanacht?... je weet maar nooit?

tis hier ondertussen ook gaan regenen.. tis wel alweer gestopt, maar tich alweer een soort van verkoeling.. :D kan niet geloven dat ik dit zeg maar: ben blij dat het regent ! :)
    we gaan zo een nieuwe auto kopen, want die ander is echt helemaal dood, kopakking ligt eruit.. radiator stuk... dus dies naar de schroot.
    maar nu dus een nieuwe kopen, want remy heeft gewoon echt een nieuwe auto nodig...voor werk enzo....

en ik was gister een beetje verdrietig..( hitte, en ik was moe.. enzo ).. want we doen nooit meer wat met zn tweeen ( vind ik ) dus nu gaan we vanavond naar de film :D jeeeeh..!! hehehe
    ik wilde ook nog graag naar de beekse bergen, maja toen was de auto stuk :)
    dus als we een nieuwe hebben vandaag.. gaan we daar ook nog ff naar toe (hoop ik ) is weer eens wat anders dan Artis :p ( niet vandaag naar de beekse bergen hoor, maar binnenkort )

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Dat is balen Mensi.

Saraah welke film gaan jullie naartoe??
    Ik wil eigenlijk ook wel naar de bios. Lekker koel daar. :p

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja dat weten we nog niet...
    ik zit een beetje te twijfelen, het wordt in iedergeval wel een film die ik leuk vind... :)
    misshcien " the break up" of "X-men 3" (die wilt hij graag zien..) maar we zien wel :D we gaan er gewoon heen... doen we altijd. ( vroeger gingen we soms wel eens 2 keer in de week...schandaal I know ) en daar is het idd lekker koel :D dus daar ga ik extra van genieten. hehehe

jouw man durft zeker niet met je naar de bios he.. vind ie te riskant.. zitten jullie net 5 min... uh volgens mij is het begonnen hoor :)

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Dat durft hij nog wel denk ik. We zijn dan toch zo thuis als het begint. :p
    Cars lijkt me ook wel geinig eigenlijk. Ik zal ook eens gaan kijken wat er draait.

17. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    oooo jammer mensi!
    nou hopen maar dat het alsnog snel gaat beginnen!

hier in huis koelt het jammer genoeg ook nog niet echt af.
    ga zo miep maar even uitruimen en m bedje opschudden, heb ik ook weer iets gedaan vandaag! :) er bellen opeens allemaal mensen op vanmorgen etc. en sturen sms jes of ik al ben begonnen...... ga niet eens meer reageren. ze horen t vanzelf wel.

zooo lekker naar de bios! heerlijk koel zal t daar inderdaad wel zijn.

o het begint weer een beetje te spetteren buiten! ga ff m ramen iets wat dicht doen.

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja en over the hedge lijkt me ook wel grappig..!!
    daaromg ging ik vroeger zovaak naar de film...hahaha
    gewoon om al die films ff te bekijken... ik was echt verslaafd... en ik zag het ook eCHT niet als geldverspilling...( nu dus wel)

maar chris.. vraagje je mannie gewoon of jullie naar de film kunnen gaan, nog 1 keer met zn tweeen voor die kleine komt :D

19. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    wij gingen ' vroeger' vaak naar de sneek preview, vond ik altijd erg cool. heel af en toe was er wel eens een film die we echt niet leuk vonden maar vaak zag je weken van te voren al de nieuwste films!

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaha ja... deed ik in de zomervakantie altijd, als ik niet op vakantie ging. elke dinsdag in de munt (verbleef toen in amsterdam)... vaak inderdaad goeie films...die pas maanden later uitkwamen, en wij hadden 'm lekker al gezien :)

maar goed, hier in almere hebben we geen pathe dus ook geen sneak preview.

Share This Page