Heeeeeee allemaal... Heerlijk he dat het nu weer wat afkoelt! ondanks dat ik een lekker zwembad had staan mag het van mij nu ook wel weer wat minder hoor! Ik heb vanacht echt heerlijk geslapen, ik werd zelfs pas om half 12 wakker!! Maar ik slaap ook helemaal niet onder een deken en dan is het best wel te doen... xxx Marijke
Ohhhh kwijl kwijl kwijl binnenkort komt ook Pirates of the Caribbean 2 uit!! Oh Johnny Depp is zo jummie als Jack Sparrow. Geen wonder dat ik zo dol ben op die film het is ook mijn favorite attractie in Disney en daar ben ik al 11 keer geweest en elke keer gaan we minstens 3 keer in de attractie. Per dag dat we er zijn dan he. Ik wil ik wil ik wil!!!
HAHAHAHA... !!! ja ik was ook weer helemaal verliefd op johnny toen ik m in POC zag.. hijs daar echt Sexy !!! hahaha ja disney.. daar wil ik ook weer heen.. maja om daar nou met een baby heen te gaan... en verder geen andere kinderen?..
De laatste keer dat we zijn geweest was afgelopen kerst en toen waren mijn ouders ook mee. En ik heb nog een jonger zusje en broertje dus doen we net alsof het voor hun is terwijl wij het net zo leuk vinden.
mmmm ik heb denk ik een beetje te lang voor m venny boy gezeten! heb een loop neus en m voorhoofd doet een beetje pijn! denk dat ik me maar even uitschakel voor vandaag ha ha ha he mensi zie eindelijk je JR (jack russel) op de foto! aaaah ook een leuke hoor! hoe heet hij/ zij? die van ons heet Takkie (van jip & janneke) heeft m nichtje bedacht. eerst moest hij smeer~ kees heten van floddertje maar we vonden takkie leuker. hi hi
Takkie is een leuke naam. Smeer kees trouwens ook. Ik ga nog even beneden stofzuigen voordat mijn moeder komt.
Oh, een vriendin van mij en ik waren ook van plan om naar Pirates of the Carribean te gaan. Ik weet alleen niet precies wanneer ie uitkomt, misschien wel deze week. Hier in Groningen hebben we gelukkig wel een Pathe, een hele grote en daar is het eigenlijk altijd lekker koel. In de winter krijg je het er zelfs koud Zo, heb wat klusjes gedaan vanochtend, nu niks meer. Ik voel me dan soms echt lui, maar meer hoef ik op zich ook niet te doen, apart eigenlijk! Ik ga maar weer ff tv kijken of zo en de kat een flinke borstelbeurt geven; heb ik net stof gezogen, gaat het heertje weer binnen liggen uitharen
Heb net gekeken op de site van Pathe. Vanaf vlg week donderdag 13 juli draait Pirates!! Heb ook nog even de trailer gezien, gaaf zeg, en grappig. En wat is Orlando weer mooi, zucht...!
Ik ben ook al een tijdje niet meer naar de bios geweest! Wat ik alleen wel irritant van de pathe vind is dat ze geen pauze inlassen. Dus als je onder de film nodig moet plassen moet je langs die hele bank met mensen en dan mis je ook nog een stuk van de film... Hier in purmerend hebben we een metro bioscoop, die heeft in de winter ook heel gezellig een open haard en een ze hebben een leuke bar.. En ze hebben pauze! Gister had ik een beetje mot met me moeder, ze wil op de een of andere manier zooooo graag bij me bevalling zijn, alleen ik wil dit gewoon absoluut niet!! Ik wil alleen me vriend er bij hebben en verder niemand, dit vind ze lullig van mij... Nou jammer dan hoor! Heee regent het nu trouwens al bij jullie?! Hier nog niet eens!
AAAAAAAAAHHHHHHHHh jullie praten al over regendruppels en afkoelen nou de zon brandt hier nog steeds en het is 37 graden, ik zie het zo langzamerhand niet meer zitten en bereid me maar voor op nog zo'n, zoals ze het zo mooi zeggen, zwoele nacht. Ben helemaal opsternaat, wat nou zwoele nacht, gewoon een K nacht met K temperaturen en dan ook nog eens zo K benauwd dat het net is of je geen zuurstof meer binnen krijgt (sorry moest er even uit) Heb de hond net maar even onder de koude kraan gehouden, arme beestje kon ook al niet meer (dan merk je toch wel even dat hij alweer 9 is). Groetjes
In de bioscoop draait nu toch ook Flight 93, wat is verfilmd van 11 september, die leek mij wel interresant. Mijn hondje heet (hoe kan het ook anders) JACKY. Hij is ontzettend lief, en slaapt bijna de hele dag, ook speelt hij vaak met de bal. Ben al bezig m'n inlegkruisjes te verzamelen.. Straks even de temp meten, mocht niet boven de 38 zijn. En vanavond komt de vk weer langs, kijken wat ze zegt. Van mij mag ze de vliezen wel breken, maar dat doet ze toch niet. Ik ben dat gewacht nu wel zat hoor, doe niks anders dan tv kijken computeren, af en toe een wasje draaien, en eten koken. Als de baby er straks is, kan ik wandelen en heb ik wat te tutten. Gelukkig heb ik Jacky ook nog, die krijgt ook veel knuffeltjes van mij.
Mensi, leuk zeg, zo'n hondje. Wij hebben 1 kat, een echt doerak, maar lief!! En warm dat ie het nu heeft (hij is ook nog zwart, de arme ziel)! Ik ben trouwens helemaal happpy; de VK belde, ze zaten deze week heel vol en of ik in plaats van morgenmiddag, ook op vrijdagochtend 9 uur voor mijn wekelijkse afspraak kon komen. Nou, dat komt mooi uit, want heel toevallig heeft vriendjelief als verrassing deze vrijdag vrijgenomen, dus kan hij ook weer eens mee naar de VK, jippie!
Dat is leuk Lise dat je vriend meekan. Wij hebben een zwarte kat en een zwart witte poes. Die liggen er nu ook allebei voor pampus bij. Ik wil ze best onder de douche houden maar ik denk niet dat ze dat leuk vinden.
Weten jullie waarom ik nu de temp in de gaten moet houden dan?? heb al gegoogeld maar kan niks vinden.
Ik weet het niet Mensi. Anders bel je voor de zekerheid de VK, dan weet je het straks in ieder geval.
Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen Mensi!! Mijn geduld zou dan ook wel al redelijk heel erg op zijn...
Jeetje het wordt hier weer hartstikke vrolijk weer! Alle wolken verdwijnen... Had me nou net zo verheugd op een lekkere verfrissende regenbui...
Spannend Mensi!!!! Wie weet ben je nu al aan het bevallen. Jammer genoeg kan ik niet zo vaak reageren, aangezien het internet er dus steeds af ligt, ben apart naar mijn oma gegaan om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen hier!! Heel veel succes allemaal! XXX
M'n temp was niet hoog, 36.8 Ben wel benieuwd wat de vk vanavond gaat zeggen. Straks heb ik dat morgen weer,dat ik denk dat het vruchtwater is, heb ik wel weer hoor. Nou dat van vanmorgen liep er echt uit, en was ook echt rose. Maar ja ik had m'n onderbroek bewaard, dus het was natuurlijk al opgedroogd.In plaats dat nu de hele plens komt...is het in ieder geval duidelijk. Oh dat vage gedoe ook altijd, ik heb meestal van die vage mankemensels. Nou ja dan kijk ik wel vooruit naar maandag, kan ik weer met de billen bloot, vh strippen.Vond het trouwens niet eens erg, ik vond het ergste dat ze zei, dit is geen vruchtwater... Vanavond eten we kip madras. mmmmmmmmmmm Ga vast de kip snijden.Zal vanavond mailen wat de vk zei.xxx
Hey hey... Mensi: balen zeg! Hopelijk zet t wel snel door!! Iedereen praat hier over regen, maar hier heb ik nog geen druppel gezien *GRRRRRR* Het is hier nog steeds stikbenauwd... Heb net 2 uurtjes geslapen en lekker gedouched, de 2e keer vandaag Geen idee wat wij eten... Met deze hitte heb ik sowieso geen zin om te koken.