Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hmmm goed plan sweetangel, ik denk dat ik zo ook maar lekker onder de douch spring... :rolleyes:

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja tenminste lekker fris... daar merk je niks van de hitte en je plakt erna ook niet meer :)
    Als het nodig is ga ik vanavond nog eens haha

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hier is het ook zoooo benauwd! heb helemaal een klamme rug

bleeeeeeeeeeeeee

morgen naar de vk!

fijne avond allemaal!

4. sweetangel100

Misschien wel de laatste keer Mad, morgen :)
    Ik hoop het voor je!
    Fijne avond!

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen....

mensi hopelijk zet het door maar dat zal best wel want het was een beetje roze zei je... dus wie weet vannacht...

ik moet over een uur naar dokter ja vk kennen ze hier niet.. maar ja hier is alles zoo raar... we zullen zien wat ie zegt... hopelijk duurt het niet lang meer wantheb zo veel pijn aan mn buik... bah en ook gigantisch misselijk...

hopelijk voor jullie allemaal koelt het af... hier is het gelukkig lekker warm niet benauwd...

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    heeey...
    nou het heeft hier maar 2 min geregend, tis nu weer super heet.. :(

maja... ik ga ff eten.. heb trouwens echt een druk in mn buik...alsof er ECHT niet genoeg ruimte meer is daarbinnen...

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hmmm ik ga zo weer lekker BBQ-en.... Eet smakelijk allemaal dames!! ;)

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik eet over een uurtje een makkelijke pasta; liefje is dan pas thuis ;)
    Ondertussen zweet ik me dood, grrr, heb het helemaal gehad met die hitte, ophouden!!!

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja nederland is een raar land kwa weer betreft de ene dag is het super heet en dan opeens koud.. nou ja nu even niet dan...

10. sweetangel100

Was het nu maar weer even koud haha
    Smakelijk allemaal dames!

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    jummie me eten was lekker... Nu nog lekker wat ijs en dan ben ik helemaal blij :)
    Jeetje mina wat is het benauwd zeg!! Ik trek het zo echt niet heel lang meer... Regen!!! waar blijf je nou??!! Ik hoop wel dat het eenbeetje op tijd is dan is het vanavond lekker koel en dan slapen we allemaal weer wat lekkerder...
    En me voeten.... Die worden gewoon echt met de dag erger! Het doet ook gewoon pijn!!

12. sweetangel100

Pfff ik krijg echt geen warm eten af... Heb het echt veel te warm.. Heb de neiging om me weer af te gaan spoelen in de douche :)

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ik heb net ook ff lekker uitgebreid gedoucht. Heerlijk fris voel ik me weer!!
    Ik ga zo voetbal kijken, ik hoop dat Frankrijk wint, ik gun het die Portugezen nu echt niet hoor met dat valse spel van hun!! Wie willen jullie dat er wint?? :rolleyes:

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wij hebben vanavond left overs gegeten van de bbq van gister!

normaal kook ik iedere dag, maar nu met die hitte etc. eten we zo makkelijk mogelijk! ha ha

heb voor de BBQ een ananas geschild als toetje en zelf het hart opgegeten! is de 2e keer dat ik t probeer! vorige week natuurlijk ook al een keer zonder suc 6... misschien nu toch...... en bij de bbq dronk ik bitter lemon en m vriend een biertje~! nou wie weet doet de kinine iets!

moest vanavond zo lachen, m vriend zei dat m voeten op nivea strandballen lijken! nou ja zeg hoe verzint ie t!

heb t gevoel dat m bloeddruk ook weer hoog is.... vorige week was ie 120/ 85 ben benieuwd wat ie morgen is......

mensi..... wat zei de vk vanavond?? is ze al geweest??

en sarah hebben jullie een auto kunnen vinden>?

15. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee mijn bloeddruk was ook hoger dan normaal, maar de VK zei dat dat door vocht vasthouden komt...

Volgens mij zijn Saraah en haar vriend of een nieuwe auto aan het uitzoeken, of ze zijn blij aan het rondrijden met hun nieuwe aanwinst.. ;)

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik denk dat ze voor een cabrio is gegaan en lekker aan t uit waaien is!

nog een rondje en nog een rondje!

hi hi 8) 8) 8)

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja ga ook maar ff de voetbal volgen!

ik gun t ze allebei niet zo heel erg! frankrijk komt altijd al best ver.... maar portugal gaat overal bij liggen en speelt gemeen... ach ja we zien wel!

ik ben in elk geval voor Italie! Totti is m favo.

ciao

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo Mensi hier,

Ik moet me morgen vroeg melden in het ziekenhuis.
    De vk zei dat ze het niet vertrouwde, omdat het dan 24 uur geleden was dat ik vruchtwater heb verloren.
    Verder vandaag heb ik niks meer verloren.
    Er word morgen een echo gemaakt voor het vruchtwater, en bloed van mij afgenomen, mocht dit allemaal goed zijn, mag ik waarschijnlijk gewoon naar huis. Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden...
    Misschien begint het alsnog vannacht, dat kan natuurlijk.
    Ik neem m'n vluchttas maar mee voor de zekerheid.
    Nou meiden, ik weet niet meer wanneer ik me hier weer meld, maar hopelijk met goed nieuws.Groetjes Mensi.

19. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Mensi, veel succes en sterkte en we horen van je! Hopelijk zet het vanavond door! Duim, duim!!!

20. Niet meer actief

spannend mensi..
    Ik moest ook naar het Zh omdat mn vliezen waren gebroken en toen ging het ineens heel snel..

mocht het zover zijn..zet hem op he..je kan het ;)
    succes..

Rest van de meiden..sterkte met dit weer..pff neem me petje voor jullie af hoor ;)

Deel Deze Pagina