Sterkte Mensi! Spannend!! Wij zitten ook voetbal te kijken en ik hoop dat Frankrijk wint! Tot nu toe lukt ze dat aardig
jeeeeeeee 1-0 Frankrijk!!! Ik ben in de finale ook voor Italië hoor! Maar die hebben gisteren zo mooi gespeeld dat ze bijna wel moeten winnen! Spannend mensi, ik hoop dat je morgen een keertje aan de beurt bent!! veel succes en sterkte vast toegewenst... En o ja, ook veel kijk-plezier naar je echo...
ooh frankrijk is door ok... weten we dat ook weer lol! terug van de dokter... ja hij zegt vanalles maa rik schiet er nooit wat mee op... hij zegt dat het allemaal normaal is enzo.. dus het zal wel... werd ie boos op mn man nou ja boos een beetje pissig omdat mijn man bezorgd was en me naar het ziekenhuis had gebaracht verleden week.. maar ja... we zien wel hoe hte gaat deze week iedereen al afgekoelt daar?? hier niet... tis nu 15.30 dus is vrij heet.. maar ja... plannen deze week dames?
Wat raar dat die dokter zo reageert... Geen fijne man zo te horen! Gelukkig is mijn gyn heel betrokken en bezorgd en hij drukt me elke keer weer op t hart om als k t niet vertrouw gelijk te komen.. Ik voel me nooit een 'aansteller' bij hem.. (begrijpen jullie wel...) Hier is het nu 00:30 en het is nog hartstikke benauwd binnen. Buiten is het lekker afgekoeld, maar ja het is niet echt de tijd om een wandelingetje te maken en daarbij kan ik ook niet goed lopen, mijn voeten doen pijn van het vocht en het lijkt wel alsof ik het hoofdje voel duwen als ik sta/loop... Dat doet echt pijn Ik ga dalijk maar eens proberen te slapen! Welterusten ladys.
Hier weer een mega K.. nacht achter de rug. Veel te benauwd, nauwelijks geslapen. Ik zit er echt helemaal doorheen. Ik wil bevallen!!
Goeiemorgen! Bah Chrisje, het duurt ook allemaal zo lang he... En dan ook nog dit benauwde weer erbij
jemig chrisje t schiet niet echt op he meid?? hoop echt voor jou dat de vk je snel gaat strippen of iets! want de baby is nu toch echt wel klaar om te komen na 41 weken! christel; je weet in elk geval als je ooit nog een baby wil dat je niet naar die dokter moet! wat een lap zwans zeg!@ ik kom ook net bij de vk vandaan! zweet staat nog op m rug van die 5 min. fietsen. bloeddruk was weer hoog namelijk 130/ 90. nu moet ik morgen weer terug komen en m urine mee nemen. de baby maakte het wel goed daarbinnen zei ze. als morgen m bloeddruk nog zo hoog is moet ik om de dag terug komen. het mooiste is zei ze; als je wat eerder gaat bevallen! ja duhhhhh daar hoop ik al 2 weken op met die hitte. ze zei ook nog; je mag even klagen hoor; doet iedereen met deze warmte.... ik zei dat ik denk ik t zelfde heb als iedereen; zere vingers, dikke voeten en heeeeeel veeeeel vocht in m hele lijf! nou ik ga morgen maar met m mannetje om 08:00 meteen dan kunnen we met de auto. dan gaat hij maar een keer later naar z`n werk, of helemaal niet natuurlijk als m urine niet oke is....... poe poe wat een gedoe. heb ff zin om lekker te huilen. ben t zoooo zat. en dan zegt m vriendin nog heel leuk; joh dan moeten jullie ff seksen dan begint de bevalling meteen! nou dat is dus t laatste waar ik nu aan moet denken met deze hitte en die dikke buik.......
Nou mad die vriendin van je heeft niet echt gelijk. Dat hebben wij ook al regelmatig geprobeerd maar er begon niks hoor. En het is inderdaad echt niet waar je zin in hebt met deze hitte. Ik hoop wel dat morgen je urine gewoon goed is.
Dag dames! Ik vind het gewoon niet eerlijk meer; hadden ze bij het weer beloofd dat het koeler werd, nou hier dus niet (Groningen). Heb vannacht ontzettend beroerd geslapen; liefje was op stap met wat collega's en kwam pas tegen 2en thuis. Ik was sowieso wakker, plakkerig en begon spontaan te huilen van ellende; ik kan er gewoon niet meer tegen, die hitte. Ben er vanmorgen pas om 9 uur uitgegaan, heb al het beddegoed in de was gestopt en met een zwaar gevoel wezen ontbijten. Hier is het nu bewolkt, maar oh zo benauwd en bijna 30 graden!!! Waardeloos!!! Vannyboy staat al sinds gisteren te loeien, maar verplaatst alleen maar warme lucht, snik snif! Morgen schijnt het wat beter te zijn voor het Noorden vh land, maar na het weekend wordt het alweer 27 graden, nou, dan zal het hier wel weer 30 zijn! Sorry hoor, voor de klaagzang, maar normaal houd ik van warm zonnig weer. Ben je zwanger, wordt er gewoon een schepje bovenop gedaan (ik weet niet eens wie of wat ik de schuld kan geven, niemand ben ik bang, grrrr). Zo, dit waren mijn ergernissen. Morgen in ieder geval met lievie naar de VK, lekker om 9 uur zodat we nog wat aan de dag hebben! Beweegt de kleine bij jullie ook nog best veel; ik voel veel voetjes en een kontje en tja, ook regelmatig druk op de blaas en steken daar beneden, auw!! En Chrisje, ik hoop echt voor je dat je snel mag bevallen. Het kan nu echt niet lang meer duren! Liefs, Lise
Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het nog steeds 30 graden (loze beloftes die die weermensen geven). Maar goed we puffen deze dag ook wel weer door. Mensi ik hoop voor je dat ze je daar lekker houden in het ziekenhuis en dat de kleine eindelijk besluit eruit te komen (desnoods met een beetje druk van buitenaf). 1 voordeel ze hebben meestal wel airco in het ziekenhuis dus je kunt in iedergeval even uit de hitte op adem komen. Gisteren het bed op klossen gezet, jeeee zeg ik kan er nog net inkomen. Vannacht leek de ven (die bij ons aan het plafond hangt) wel meer effect te hebben maar dat komt waarschijnlijk omdat we er nu dichter op liggen. Wel was mijn moeder nog even aan het mopperen omdat er nog zoveel (mijn schoenen) onder het bed lagen en dat ze dit eerst op moest ruimen. Misschien hoor heel misschien komt dat omdat ik niet meer op mijn buik voor de grond kan gaan liggen om onder het bed te komen, weet niet hoor maar heel misschien komt het daardoor . Daarbij hoorden volgens haar schoenen niet onder het bed maar in zo'n schoenenkast, nou probeer jij daar maar eens een schoen maatje 46/47 in op te ruimen, lukt niet want zo groot maken ze die dingen niet eens en daarbij heb ik er toch geen plaats voor. (je snapt dat ik ondertussen al aardig krielig begon te worden.) Maar goed om 16.25 worden we bij de vk verwacht (met potje urine), de kleine trappelt goed dus dat zit wel snor en dat is het belangrijkste. Gisterenavond (in bed) had ik het idee dat hij met een voet tegen mijn long aan lag, vond het niet zo prettig dus heb het weg geduwt. Vanmorgen heb ik de enveloppen geschreven dus dat is ook klaar. Groetjes
Kijk net op de envelop van de vk blijkt dat we vandaag moeten om half 3 en niet zoals gewoonlijk op vrijdag. Dat komt mooi uit.
Zo Chrisje, het duurt voor jou wel erg lang, he? Succes vanmiddag bij de vk. Mensi, ik heb nog niets van je gehoord, dus misschien ben je wel aan het puffen Ik hoop het voor je! Mad, hopelijk is je bloeddruk morgen wat lager en alle anderen die op het eind lopen, veel sterkte. Trouwens, Lise, hier net zulk weer als in Groningen, zo benauwd en in de huiskamer alsnog 26c. En idd het weekend dat er weer aankomt..... pfff... klaag klaag, maar ik vind het ook niet leuk meer. Heb alle ramen maar tegen elkaar open gezet en verlang al weer naar mijn avond-afkoelbadje Ben net ook terug van de vk, en alles was prima. Bloeddruk was 125/60, hartslag baby 130 en ze verwacht tussen de 3700 en 4000 gram ... Als dat maar past XXX
gemeen he dat het nu nog steeds niet afgekoelt is! Ze kunnen ook nooit iets goed he die weermannen.... Heee spannend Flappie ik zie dat het voor jou nu ook echt mag gaan gebeuren, voel je al iets? xxx Marijke
Ik ben er weer! Toen we wilden vertrekken kwam ik eerst nog even met mijn middelvinger tussen de voordeur. (de zware houten voordeur) AUW! De vk begon te zeggen van: er is wel iets dat ik voor je kan doen, ik kan je strippen en dan.... En ik riep al meteen: "GOED!" Dus broekie uit en op de bank, ze zei dat het haar zou verbazen als het een 6 of 7 ponder zou worden haha. Ik ging er al van uit dat het een flinke zou zijn. Nou ja toen dus het strippen zelf, het voelt niet prettig maar mijn vinger deed nog zoveel pijn dat ik me daar maar op concentreerde. Ik ging zitten en ik voelde het bloed er al meteen uitlopen. (een beetje bloedverlies ammehoela ) Ze hadden geen maandverband meer dus kreeg ik wat papieren handdoekjes. Dus nu zijn we weer thuis en ik bloed nog en ik denk dat ik nu officieel de slijmprop ook verloren ben. Ik voel voor de rest nog niks, maar ik hoop dat het heeft geholpen en dat de weeen snel komen.
Oke Chris, er is tenminste iets gebeurt wat kan gaan helpen. Ik hoop dat het doorzet!! Lees ook net dat Mensi in het zh is, heeft dr vliezen gebroken?? Dacht al waar blijft ze. Kon dr niet vinden bij de junimama's. Nou succes meiden!! T wordt nou wel n x tijd, beebjes kom op, tijd om jullie mamsies te ontmoeten!