Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje das zeker balen mad... wordt je echt niet vrolijk van! :(

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja stom he maar ja ach; ik vergeet daar in elk geval nooit meer 0,10 cent te betalen! hi hi

vanavond eten we lekker een sate~tje van de grill met een stokbroodje kruidenboter! lekker makkelijk.
    morgen broodje gyros. en pita kaas- ananas. lekker lekker,

jullie verder nog plannen?

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou ja...zo K voor je mad :(...
    't wordt inderdaad wel erg druk nu he...
    ahaha ben wel benieuwd of die data allemaal uitkomen ;)

voor mn gevoel duurt 3 weken nog zo lang :p

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja ik ben ook benieuwd of de pendels uitkomen!! Een ander meisje met wie ik ook praat over de MSN die had ook bij Sonja laten pendelen of ze zwanger is en dat klopte, ze had vanochtend positief getest!!

Ik ga vanavond ook wel iets lekkers eten, heb eigenlijk wel een beetje trek in een lekkere ongezonde snack :p en patatjes jummie

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben ook heel benieuwd naar Mensi!
    En ook naar Chrisje! Hoe zou het haar vergaan?

Bohh Mad dat is inderdaad balen, zeg! Een duur bezoekje aan de Wibra ;)
    Je zal het inderdaad nooit meer vergeten haha.

@Marijke: vanavond ben ik voor Portugal (alles beter dan Duitsland haha) en morgen voor Frankrijk. Eigenlijk maakt het me morgen niet zoveel uit, maar ik gun het Zidane wel.
    Een beter einde aan je carriere kun je toch niet hebben :)

Mijn man wil vanavond gewoon Hollands eten. Aardappelen vissticks en spinazie... Zelf hou ik helemaal niet van Hollands eten en mijn Marokkaanse man wel :)
    Maja nu het zo heet geweest is heb ik vaak net gekookt, dus ga het zo maar eens voor hem maken... Hij werkt ook hard ;)

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    GO CHRISJE GO CHRISJE!!!!

Zet m op meid, ein-de-lijk!!!

7. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Oh, echt sneu Mad!!! Maar idd je vergeet het nu nooooooooit meer ;)
    En ik hoop dat Portugal en Duitsland beide verliezen vanavond :D
    En morgen gun ik het Zidane ook wel eigenlijk. Ik vind het zo'n bijzonder idee, he, dat Chrisje nu aan het bevallen is en dat Mensi al met haar kleintje ( in het zk, denk ik) is!
    Vriendje lief komt net uit zijn werk en rijdt voor ons langs de Mac! Zooooo slecht, maar eens in de twee drie maanden vind ik die kleffe hamburgers zo lekker! Eetze allemaal en tot later!

XXX

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Spannend Chrisje!!!

Doet me weer helemaal denken aan dat het bij ons begon :p:p

Heeeeel veel sterkte meis en ik hoop dat je als je al te veel pijn hebt naar het ziekenhuis mag ;)

Zet um op!!!

Veel liefs,

Gaby

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey..

eindelijk chrisje.. misschien heb je hem nu al vast geen idee het kan snel gaan!!! ik heb ne een berichtje terug van sonja... en ben gependeld voor 3 aug... dus zelfde als jou marijke.. we zullen zien of het uitkomt....
    hoop wel stiekem dat het eerder komt want heb het nu wel gehad... ik kan niet meer normaal zitten of liggen...

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik ben echt zo benieuwd naar mensi en chrisje nu.. !! wil echt graag leuk nieuws krijgen..
    dat zijn dan wel de eerste juli mama's maar eigenlijk ook weer juni mama's hehehe !!!

ik heb lekker gewokt vandaag...
    vandaag was 't wel te doen qua weer...
    ga morgen ook maar lekker schoonmaken..
    want maandag wordt 't weer warm.. 27 +

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wij hebben al lekker ge bbq!

iedere keer zet ik ff m pc aan om te kijken of chrisje of mensi al hebben gepost..... ben echt nieuwschierig aan t worden nu hoor.

bij topic geboren waren er wel weer 2 babies bijgekomen :D maar die hebben niet met de juni / juli mama`s gekletst volgens mij.

christel; hoe was de doop? was het gezellig? en hoe is t verder met de krampjes etc? nog weeen gehad?

aangezien jullie t iedere keer over peren ijsjes hebben; heb ik ze ook maar gekocht.... :) :) ga er nu lekker 1 eten! mmmmmm

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!

Ben ook zooo benieuwd naar Chrisje! Misschien horen we vanavond nog iets!

Ik ga maar niet pendelen, dan stel ik me echt in op die datum; ik ga nu maar uit van 42 weken, dan word ik ook niet teleurgesteld (hopelijk). Heb het ook wat gehad nu, buik zit in de weg, zit behoorlijk laag voor mijn gevoel en staat op strak! Vriendjelief heeft vanavond gekookt; ik kon ook niet meer, want had daarvoor een hele bult strijkwerk 'verorberd' dus heeft hij achter het fornuis gestaan, lief he!
    Qua plannen gaan we vanavond naar vrienden toe, misschien ook wel de 'troostfinale' tussen Portugal en Duitsland kijken. Het maakt me dan niet uit wie wint. Wat betreft de finale; die wil ik ook echt zien en ik ben echt voor de Italianen! Ik denk dat het wel spannend gaat worden. En volgens mij begint het nu om 8 uur ipv 9 uur (de finale bedoel ik), dus das voor een zondagavond ook wel prettig.
    Verder weinig nieuws aan de horizon. Oh ja, vanmiddag nog bij mijn tweelingzus en haar man en hun tweeling (!!) op bezoek geweest, erg gezellig. Elke keer dat ik mijn zus zie, dan zeggen we maar weer tegen elkaar dat het misschien de laatste keer is dat we elkaar treffen, terwijl ik nog zwanger ben. Straks is de buik weg en hebben wij een kleintje. Maf hoor!!

Liefs,
    Lise

13. sweetangel100

Pfff ik heb sinds 2 dagen zo'n pijn in de binnenkant van mijn rechterbovenbeen :(
    Komt echt vanuit boven zeg maar, zou er een zenuw klem zitten??

Grappig is dat, he Lise! Inderdaad kan het goed zijn dat je de volgende keer bevallen bent hihi...

Mannetje is voetbal kijken bij vrienden (MET taxi haha) en ik zou zoooo graag nog eens ergens naar toe gaan... Ik mag eigenlijk geen auto meer rijden van de gyn, maar volgens mij gaat het best. Alleen nu heb ik me net klaargemaakt, ik dacht dan ga ik even bij mijn vader langs, gewoon een uurtje en dan ben ik alweer doodmoe... Pfff... Heb het wel gehad maar ja.

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey

ja alles is goed hier eindelijk een nacht lekker goed doorgeslapen en verder wel krampen gehad.. maar ja ik dnek dat dat erbij hoort... verder kan ik niet echt goed meer zitten en liggen echt pijnlijk maar dat zullen jullie wel herkennen.... dus mad alles is opzich wel goed.. heb wel af en toe 1 wee maar daar blijft het helaas bij.. vind nu wel genoeg geweest ;) de doop was wel goed.. maar ben halverwege het feest maar bij mn tante en oom op bed gaan liggen

nog plannen voor zondag??

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    goed zeg chrisje...eindelijk ook actie bij jou...en mensi is nooit zo lang weggeweest, dus die is vast ook bevallen...ben benieuwd wanneer...misschien wel net als ik 2 juli... of de eerste dag van juli.. dussuh mensi: melduhhhhh!! ;) Tjah en dan zijn wij als laatste 3 juni-mama's (inmiddels juli) ook eindelijk allemaal geweest.
    had overigens al die tijd gedacht dat ik wel in juni zou bevallen, maar toch juli geworden....ach ook een mooie maand he :)

nou dames, nu jullie allemaal nog...ben benieuwd wie de volgende is...

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    heeeee ik was ff lekker in slap gesukkelt lekker man... Kan ik straks nog een film kijken...
    Hier nog geen voorwee gevoelt... Wel vanmiddag regelmatig harde buiken gehad, maar das nu ook alweer over...
    sweetangel- volgens mij kan dat wel hoor, je lichaam wordt nu zo overbelast...

Zo ik ga weer verder luieren... ;) wat is het leven toch heeeerlijk...
    xxx Marijke

17. sweetangel100

Ik ben toch maar gegaan even naar mijn vader, maar auto rijden is dus echt geen goed plan meer, vooral nu met dat been :(
    Och het was wel lekker om er even uit te zijn!! :)

Ik vind ook dat het tijd wordt dat Mensi zich meldt haha, lang genoeg weggeweest nu ;)
    Ik ben ook benieuwd wie de volgende is Suusje, maar als de pendel klopt begint het pas eind juli/begin augustus haha.

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha ja echt he..

maar flappie en mad moeten nog 11 en 12 juli ( als het aan sonja ligt) .. en daarna is het allemaal eind juli begin augustus, maar dat moeten we nog maar zien... want ik heb behoorlijke rugweeen op dit moment... ik hoop dat ik die tijdens de daadwerkelijke bevalling neit heb... ze zijn niet te harde namelijk...

maja... manlief wilt maffen.. en om nou in mn eentje hier te zetten is ook niet echt gezellig..
    dus weltruste iedereen... en tot morgen :D

19. sweetangel100

Na Flappie en Mad is het lang rustig volgens de pendel :)

Rugweeen zijn niet goed op te vangen he, zei mijn schoonzus...
    Saraah je hebt ons toch ;)
    Nee hoor meis, slaap lekker!!

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey sarah.. ik heb gehoord dat het met rug weeen begint dus misschien heb je je kleintje deze week al in je armen.. ik hoop het zo voor je... ik heb het nu ook wel gehad.. maar gelukkig dadelijk effe lekker afkoelen in het zwembad... pff dat is zoo heerlijk nergens geen pijn dan.....

jullie allemaal weltrusten.... raar om te zeggen want het is hier pas 14.45

Deel Deze Pagina