Hallo, Sorry dat ik jullie ga lastig vallen met mn verhaal, maar het is midden in de nacht, ben helemaal over de zeik en wil het ff kwijt. Mn droom is een paar jaar geleden uitgekomen, ik heb eindelijk een eigen pony kunnen kopen. Ben er helemaal gelukkig mee en zorg en elke dag voor. Nu heeft ze gister een ongeluk gehad, ze is vast komen te zitten in prikkeldraad en is in paniek geraakt. Ze is ernsig gewond geraakt en we weten niet of ze het overleeft. Ze staat nu bij de dierenkliniek en vanochtend weten we meer. Ondanks dat ik nu aan mn kindje moet denken ben ik echt over de zeik/ in paniek. Ik kan de gedachten aan mn pony en hoe verder niet loslaten. Als ze beter kan worden wie moet er dan voor haar zorgen want ik ben bijna uitgerekend. De stal waar ze staat, daar zijn we meer mensen maar ik ben echt degene die er elke dag komt. Anderen komen weken niet. Het komt er dus op neer dat ik het zelf moet gaan doen, bevallen of niet. Gelukkig helpt mn vriend waar die kan, maar het is niet echt zn hobby. Ohh er spookt vanalles door mn hoofd, ik weet het ff niet meer. Heb al dagen last van krampen, maar het zet niet door. Misschien nu maar goed ook. Dit verhaal hoort hier niet op het forum, maar ik moest het ff kwijt. Ws willen jullie dit ook niet horen, kom hier ook niet zo vaak (computer doet het meestal niet). Ga nu even jullie berichtjes bijlezen, want dat probeer ik wel altijd. Liefs Jenny
Ben ik weer, heb nu al jullie berichtjes bijgelezen. Wat is het spannend zeg. Mocht Sonja het erg druk hebben wil ik ook wel voor iemand pendelen. Eigenlijk doe ik dat nooit, pendel ok niet zo vaak, maar kan het wel. Voor mezelf heb ik ook niet gependeld. Dacht dat mn kindje eerder geboren zou worden (ben 12 juli uitgrekend), maar denk niet dat ik dat ga redden. Misschein is het nu ook maar beter kan ik zelf voor mn pony zorgen, als ze het red. Het is nog vroeg, volgens mij ben ik de enige online. Ga zo denk maar even de hond uitlaten. Die snapt niet dat ik hier in het donker op de bank hang. Liefs Jenny
Lieve Jenny... Ik heb hier geen woorden voor Ik heb zelf ook een paard en mijn wereld zou instorten als hem wat zou overkomen... Door mijn zwangerschap die niet zo rooskleurig is verlopen kom ik heel weinig bij hem en dat vind ik al vreselijk... Is er niet iemand die je vertrouwd die je kan vragen voor hem te zorgen? Het gaat toch maar om een paar weken, totdat je zelf weer 'goed' genoeg bent om zelf voor je paardje te zorgen... Weet je al wat meer ondertussen van de dierenkliniek? Heel veel sterkte ermee @Saraah: Nog veel last van je rug? Hopelijk als de echte bevalling gaat beginnen heb je niet teveel rugweeen @Cristel: ik heb toen ook rugweeen gehad, in week 26 en 2 of 3 weken geleden, echt heel pijnlijk en heb nog steeds geen baby haha... De gyn zegt dat je als oefenweeen buik- en rugweeen kan hebben, dus het kunnen ook oefenweeen zijn!
He Sweetangel, Dat zal niet meevallen. Een vriendin die het zou kunnen doen heeft net een borstverkleining gehad. Een ander meisje van stal gaat deze week op vakantie voor een paar weken. Alles zit dus tegen. Van de kliniek heb ik nog niets gehoord, ik hoop dat ze zo bellen. ben echt radeloos, als er iets met een van mn dieren is staat mn wereld echt stil. Hopelijk gaat het met jullie allelaal beter! Liefs Jenny
Dat je nog zoveel geduld kunt opbrengen!! Ik had al 10 x naar die kliniek gebeld... Ik hoop echt dat alles goed gaat komen
Geduld!!!! Ik was al om vier uur op en zit echt af te wachten. Ik heb barstende koppijn van al mn gehuil en mn buik doet erg zeer. Heb gister ook iets teveel van mezelf gevraagd, want ze wilde zich laten vallen en we moesten haar overeind houden en ze wilde ondanks al de medicatie de trailer niet in!!! Eerst kan ik niet wachten tot onze kleine komt, misschien is het nu beter als hij nog twee weken blijft zitten. Ik weet het niet....
Dat begrijp ik, maar om 11 uur moeten ze toch wel al wat weten? Maak je maar niet te druk, denk aan de kleine!! Liefs
hey jenny ...wat erg zeg van je paard...!!! echt verschrikkelijk, hopelijk komt de clinic straks met goed nieuws. ja en het is wel heel erg K dat je nu ook bij je uitgerekende datum zit.. ik hoop in iedergeval dat alles wel goed komt.. maar doe wel rustig aan he.. hoe erg het ook is. want om nou ook je kleine in gevaar te brengen met te hoge bloeddruk is natuurlijk helemaal slecht. mijn rugweeen zijn ondertussen weer vertrokken.. ze hielden aan tot vanacht 2 uur.. en toen was het weer weg. maar die dingen zijn echt geen pretje zeg... die wil ik ECHT niet tijdens de bevalling. heb wel lekker geslapen.. het weer is nu echt lekker.. ik hoop ECHT dat het morgen niet weer zo heet wordt.
Ik weet dat ik aan de kleine moet denken, maar ik kan het niet van me af zetten. Als het bot in de hak is aangetast moeten we haar laten inslapen. Anders zou ze naar Utrecht moeten voor verschillende operaties. Dat zou de beste oplossing zijn. Alleen het erg is dat kunnen we dus echt niet betalen. Nu hebben we dus gekozen voor een minder goede oplossing door ze in de kliniek te laten behandelen. En dat vind ik heel erg, want ik wil het beste. Het zit allemaal niet mee, onze hond moet geopereerd worden, heb zelf een polsontsteking en loop met een kapotte knie waar ik aan geopereerd moet worden. Dan moet ik opnieuw leren lopen enzo.Zelf heb ik een ernstige heupafwijking. Je ziet niets aan mij maar de kans dat ons kindje in een rolstoel komt is aanwezig. Erg he ik zie nu alleen maar de negatieve dingen. Hopelijk voel ik me gauw wat beter. Ik vind het echt fijn dat ik het hier even van me af kan schrijven. Thanks!
Probeer positief te blijven denken!! Gelukkig Saraah dat je goed geslapen hebt... Ik heb ook nog eens goed geslapen Morgen zou het weer 27 graden worden, nou t hoeft van mij echt niet!! Iemand nog plannen voor vandaag?
jenny kom op, probeer nou niet alles in het negatieve te zien... kop op, want daar heb je niks aan !!! 't komt allemaal wel goed, en je kunt hier altijd je ei kwijt. ik ga vandaag helemaal niks doen, ja beetje het huis doen, maar voor de rest lekker hangen.. heb ik heel veel zin in, want volgende week wordt weer druk.. moet overal heen.. en laatste dingetjes regelen... soms dacht ik echt helemaal klaar te zijn, en dan opeens meot je nog dit... en dat.. en zus doen hehehhe... maja 't zijn echt de laatste puntjes op de i... heb jij al plannen?
Ik heb gister gelukkig al heel veel in huis gedaan... Wil nog een wasje draaien en dweilen... Vanmiddag komen mijn ouders op bezoek, dus zal verder niet aan veel toe komen! Heb er wel zin in, vind het altijd gezellig als er bezoek komt hihi... Geniet maar lekker van je 'luie' dagje... De komende weken zullen sowieso druk genoeg worden! Heb je trouwens die stickertjes nog gevonden bij de drukker?
ja... ik wasgelijk heen geweest met remy.. en ben nu helemaal blij heb wel mn enveloppen benaamd, maar nog neit geadresseerd.. ik weet zoveel adressen niet.. van mn eigen tante enzo.. ( moet ik dus ff aan mams vragen ) gezellig hoor dat je ouders langskomen.. ik heb nu liever dat er niemand hier komt, dan neemt de hitte weer toe ... sowieso ga ik vaak naar mn mams toe.. tis toch nog ff wennen opeens niet meer thuis te wonen.
nee... en ook niet over mensi.. ik ben wel benieuwd hoe het is verlopen.. ze zal nu wel aan het genieten zijn van dr kleine... en horen straks vast hoe het allemaal gegaan is.
Ik ga normaal ook heel vaak naar mijn moeder toe... Elke dag voorheen... Maar ze wonen niet bepaald naast de deur, helaas en auto rijden gaat nu echt niet meer... Ik krijg er constant harde buiken van en heb nu zo'n pijn in mijn rechterbovenbeen. Gisteravond even gaan rijden, maar was geen succes Ik heb de enveloppen ook geschreven, heb inderdaad ook veel adressen moeten navragen haha. Gelukkig hoef ik niemand van de kant van mijn man een kaartje te sturen (dat regeld mijn schoonmoeder telefonisch ) , want anders werd het nog leuk: mijn man weet geen 1 adres en mijn schoonmoeder kan niet lezen en schrijven en bijna geen nederlands haha dus dan was het nog een zoektocht geworden om adressen te vinden
o jenny wat erg zeg van je paard. echt vreslijk wat er gebeurd is. maar probeer rustig te blijven meid! voor je beeb is t niet goed maar ook voor je paardje niet he! probeer t lekker van je af te schrijven en rustig naar oplossingen te kijken voor de verzorging etc. misschien kun je iemand via via vragen ofzo die je kan helpen? heel veel suc6 en sterkte in elk geval en ik hoop dat alles snel goedkomt bij jullie. ik dacht echt toen ik begon met lezen; o sarah is ook aan t bevallen! hi hi. ik heb nog geen rug weeen gehad maar die schijnen wel t pijnlijkst te zijn ja volgens mij. hier nog niet echt plannen voor vandaag. vind wel dat als ik thuis ben van t weekend samen met m vriend we op de een of andere manier toch veel meer troep maken overal ligt dan wat! blijf opruimen! mensi, chrisje....... we zijn zo benieuwd.......
Vervelend saraah die rugweeen. Die moeten echt heel pijnlijk zijn! Hopelijk heb je ze dan nu gehad en krijg je ze straks niet meer. Wij hebben ook van die stickertjes voor op de achterkant van de enveloppen. Vond ze wel grappig en zijn niet zo heel duur. Ik zit nog steeds erg te twijfelen tussen fles en borstvoeding. Hebben jullie dat ook nog of hebben jullie al een beslissing gemaakt?
@ Mad: Saraah is nog niet aan de beurt hoor, de pendel zegt 28 juli Dus alle weeen die ze nu krijgt, zijn vals alarm hahaha Mannen maken sowieso veel troep. Als ik alleen thuis ben is het hele huis netjes, maar o wee als mijnheer er is! @ Jenny: stickertjes zijn inderdaad grappig, en niet duur! Ik ga flesvoeding geven