Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey goedemorgen...

nou ten eerste jenny wat erg van je paard.. weet je al iets?? hopelijk gaat het met jouw ook beter... en met je kindje is vast alles goed.... maak je niet te druk is voor niemand goed...

ik ga borstvoeding geven... na 3/4 maanden over naar de fles maar in het begin borst... wist je dat je 500/600 calorien meer verbrand met alleen borst voeding geven?? ja das natuurlijk niet de reden maar het lijkt mij en goed gevoel en een connectie tussen moeder en kind....

hier de zon was vanmorgen om 7 uur als zo erg sterk zweet nu al.... we zullen zien hoe warm het wordt vandaag.. ik heb geen plannen.. ja spelen met water;)

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    succes bij de vk morgen..

ik eet bij mn schoonmoeder...
    bijna elke zondag, omdat manlief dan vanuit zn werk eerst naar zn moeder gaat... en dan is het meestal zo dat hij daar dan wilt eten... en voor mij is het dan ook wel makkelijk... dush..
    schoonmama komt me zo ophalen...( kan zelf ook gaan, maja... ophalen is altijd fijn :p )

hebben jullie eigenlijk liedjes waar jullie nu graag naar luisteren?... ik zit echt 24/7 naar christina's nieuwe hit te luisteren... ik weet 100% zeker dat die kleine die straks herkent... als ik dat liedje nu opzet.. is het gelijk druk in mn buik... met andere liedjes is dat helemaal niet zo :) is wel grappig.

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nee ik heb dat niet ik heb gewoon de radio aan maar bij sommige muziek soorten wordt het idd druk in mn buik..

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja Saraah... Mijn beeb heeft het met Arabische muziek, komt dus goed uit :)
    Denk dat het komt omdat die muziek hier altijd opstaat als mijn man thuis is, hij draait die muziek in de auto en bij mijn schoonbroer staat ook altijd die muziek op!

Lekker eten bij je schoonmama, lekker makkelijk... Wou dat die van mij niet zo ver weg was (Marokko), mis het wel.. Er gingen toch 2 of 3 keer per week bij haar eten!

@ Mad: Ze zeggen dat een verhoogde bloeddruk een voorteken kan zijn he voor de bevalling, dus wie weet ;)

5. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Met muziek wordt er bij mij niet echt speciaal gereageerd. Wel hebben wij een muziekorgeltje, die je met de hand draait. Die spelen wij af en toe af, in de hoop dat de kleine dat straks herkent, wie weet!
    Zo, wij gaan zo voetbal kijken, ben toch wel benieuwd wie gaat winnen. Het mooiste was als Nederland zo ver was gekomen, maar daar moeten we weer 4 jaar op wachten, in geval van een WK dan. Over 2 jaar is weer een EK ;)
    Ik heb trouwens de hele dag al rugpijn en buikpijn gehad, behoorlijk irritant en wordt er moe en sjagrijnig van. Heb dus ook niet heel veel gedaan vandaag. Hebben jullie nu ook last van je rug? En ik neem aan dat dat komt door het gewicht, wat ik moet dragen? Heb nl. geen idee of het voortekenen voor rugween zijn...

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja ik heb al anderhalve week last van mn rug maar het wordt wel erger nu.. ik heb geen idee rug weeen kunne voortekens zijn maar rug weeen kun je echt wel onderscheiden van rugpijn... mijn baby is nu vrij rustig en had 2 weeen hoop zo dat het nu echt start maar ja 2 weeen zegt niks heb ik wel vaker...

7. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik ga er maar vanuit dat ik rugpijn heb, het voelt nu ook wat minder erg dan zo straks.
    Ik zit al steeds meer aan straks te denken, als de kleine er is. Kan me er zo moeilijk een voorstelling van maken, maar het gaat toch echt gebeuren. Ik krijg dan echt zo'n gelukzalig gevoel, ons eigen kindje! Zucht...!!!!

8. sweetangel100

Ik heb ook rugpijn, volgens mij hoort het er gewoon bij op het laatst, door alle gewicht!

Hier staat ook het voetballen op, duurt nog lang met die verlenging...

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    pfff ja hier ook voetbal... alleen niet echt spannend...
    maar goed...

ik heb vandaag nergens last van gelukkig... :D

hahah grappig sweetangel.. arabische muziek..
    dat heb ik helaas niet meegekregen van mn pappie.. kan die muziek namelijk niet uitstaan :oops: hahah !!

ben trouwens wel super benieuwd naar chrisje nu..
    en ook naar mensi.... ze laten wel op zich wachten zeg...

10. sweetangel100

Ja inderdaad!
    Och, misschien laten wij iedereen dalijk ook wel zo lang wachten...
    Zal niet je eerste prioriteit zijn, om het hier te melden :)

Voetbal is inderdaad niet echt spannend, t wordt me te langdradig....

11. sweetangel100

Ik gunde Zidane het kampioenschap wel omdat hij gaat stoppen, maar hij moet geen kopstoten gaan uitdelen!!!

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Beetje jammer dat hij nu een rode kaart heeft.

Chrisje .. Mensie .. waar zijn jullie nou?

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    HAHAHA... wat een lul zeg..
    is toch OERDOM... om dat te gaan doen bij je laatste wedstrijd?.... hij leek wel een wilde BOK...
    das toch dat algerijnse bloed :)

maja vind het wel nep dat ie er uit is... ( ook is het zn eigen schuld)

14. sweetangel100

Hahahahahaha een wilde bok!!! Hoe kom je erop??
    Hij is zo dom he, wat is dat nu voor een laatste wedstrijd? Hou de eer een beetje aan jezelf man....

Mijn tante stuurde me de hele avond smsjes van Viva la France en weet ik veel wat en net stuurt ze:
    Zidane is een vuillak, Viva Italia :)

15. sweetangel100

Zo, dat heeft Italie goed gedaan :)

Pfff ik heb het zo warm he... T lijkt wel alsof ik opvliegers heb, dan krijg ik het opeens heel warm en breekt me echt het zweet uit. Ook zie ik af en toe sterretjes. Iemand een idee hoe dat komt?

Ik heb al 3 ijsjes gegeten vandaag tijdens mijn opvliegers haha

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaha..
    ik wilde net typen dat ik weer last heb van opvliegers ...
    ik weet echt niet hoe het komt... en als ik sta en ff buk en opsta zie ik ook sterretjes... heeft vaak te maken met een te lage bloeddruk, nou is die van mij ook niet echt bepaald hoog... dus misschien is die van jou ook wel lager?...

viva italia hahahaha !!!

17. sweetangel100

Zie je, volgens mij horen die opvliegers er dus gewoon bij... Als er meer mensen zijn die er last van hebben...
    Mijn vader zei: dat komt omdat het benauwd is haha.. Terwijl het helemaal niet meer benauwd is :(

Mijn bloeddruk was in het begin altijd heel laag, veel te laag, maar de laatste keren was ie heel netjes, zelfs hoog voor mijn doen, dus ik weet t niet... Heb t trouwens niet als ik buk ofzo, maar gewoon als ik zit en ik kijk een andere kant op, dan zie ik sterretjes, heel vreemd... Heb t ook pas sinds een week ofzo... Dinsdag eens aan de gyn vragen!

18. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai,
    Hopelijk is alles goed met haar en met mensi ook! Gefeliciteerd!!!!!

Ja, hier ben ik weer. Ontzettend bedankt voor al jullie lieve reacties, dat doet me echt goed. Voor zover je het kan zeggen gaat het redelijk met mn pony. de vraag is alleen hoe nu verder. Het duurt maanden voordat de wond geheeld zou zijn als het heelt zoals het zou moeten. Ze moet dus rustig aan doen, maar mn pony is alles behalve rustig. Vandaag hoor ik meer over hoe verder.

Ik ga even gauw kijken wat voor bericht Chrisje heeft achtergelaten.
    Fijne dag iedereen en nogmaals bedankt,
    Liefs Jenny

19. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    jeeeeee chrisje bevallen!

ik denk toch ook dat mensi in t ziekenhuis ligt hoor want anders had ze echt wel gepost! duimen maar dat alles oke is met haar en de baby en dat we snel wat horen.

ik heb lekker geslapen en ga nu in bad en dan naar de vk!
    ik heb steeds erger t idee dat m bevalling nog anderhalve week op zich laat wachten! :confused:

Share This Page