Bij 'geboren' heb ik al gepost, maar Chrisje nogmaals van harte met jullie zoontje!! Eindelijk jullie kleintje in je armen, heerlijk! Geniet ervan!!! Ik denk ook dat Mensi in het ZH ligt. Ik hoop echt voor haar dat het einde in zicht is of dat ze de kleine inmiddels al in de armen heeft gesloten Ik heb wel redelijk geslapen, maar standaard moet ik minstens 3 keer 's nachts uit bed voor een miniplasje. Denk je dat je heel nodig moet, hoor je alleen wat gedrup... Verder ga ik vandaag maar eens zien wat ik kan doen, wat los-vaste klusjes. Gelukkig is het net boven de 20 graden, dus niet te warm!
ik heb ook al gereageerd bij het geboren topic, maar alsnog gefeliciteerd chrisje !! ik vind het zo leuk , er begint hier nu ook eindelijk schot in te komen.. voor flappie is morgen de pendel datum... ik ben zeer benieuwd. ik hoop ook dat wqe gauw wat van mensi horen. maar dies vast al helemaal aan het genieten van haar kleine. hier weer een heerlijke nacht achter de rug. maar ik zie het zonnetje al weer volop schijnen, ben bang dat het weer heel warm wordt.
Goeiemorgen dames! Gelukkig dat het goed gaat met je paard Jenny! @Mad: dat kan niet, de pendel zegt overmorgen Volgens mij wordt het vandaag weer warm 28 graden zeiden ze op de lokale zender.... Pfff
Ik heb ook al gepost op het geborenforum, maar nogmaals: VAN HARTE GEELICITEERD, Chrisje en Nork!!!!! Hopelijk gaat alles goed met jullie en kunnen jullie snel naar huis! Gelukkig, Jenny dat het wat beter gaat met je pony! Succes bij de VK, Mad! Ik moet woensdag weer naar de vk. Ze hebben bij onze praktijk een nieuw onderzoek gestart. Van alle zwangeren die 41 weken zwanger gaan ze de helft strippen en de andere helft niet. Ze willen dan de verschillen en alllerlei andere dingen bijhouden. Alleen..... de computer bepaalt wie er voor in aanmerking komt! Ik hoop dat ik er bij zit natuurlijk of dat het helemaal niet meer nodig is, maar dat gevoel heb ik niet Hier wordt het trouwens ook weer warm, het is nu al warm eigenlijk. Sweetangel, zal idd door je bloeddruk komen. Ik merk het ook aan wat duizelig worden en toen ik naar de vk moest, was de onderdruk 60. Dus dat verklaart weer een hoop. Ik eet dan gewoon wat dingetjes met zout. Nou, hopelijk horen we snel wat van mensi! Of misschien is iemand van jullie van plan om nu te gaan bevallen, zou wel leuk zijn XXX
Zooo heee ik ben er ook weer ff!! Ik post niet zo vaak omdat ik gewoon weg best veel lig te slapen!! Gister uitgeslapen tot een uur of 12, s'middags nog een tukkie gedaan, en s'avonds tijdens de wedstrijd ff in slaap gevallen (wel strafschoppen gezien gelukkig) En direct na de wedstrijd weer verder gaan slapen, waarna ik vanochtend weer om half 12 wakker wordt... Ik weet niet of het gezond is hoor zo veeeel slaap!! Fijn Chrisje dat je nu eindelijk je kleintje bij je hebt!! Ja Flappie vanavond beginnen jou weeën en Mad hoeft (denk ik) echt geen anderhalve week te wachten want die begint morgenavond! En gelukkig gaat het weer wat beter met je paardje Jenny!!
haai; bij de vk was alles wel oke eigenlijk. bloeddruk was weer tegen de 90 aan maar de baby doet t prima verder. moest ook weer urine inleveren maar het verkleurde niet (dus geen zwangerschapsvergiftiging) nou moet ik donderdag weer terug...... ze zegt dat ik nu maar heel rustig aan moet doen...... ja kan ook weinig anders doen.... hoop zooooo dat de pendel werkt en dat ik woensdag mag gaan bevallen! pffff heb t er nu echt wel mee gehad! nou flappie spannend hoor~! hoop voor jou dat je bij de groep zit die gestript mag gaan worden! het is gewoon niet leuk om over tijd te lopen! we hebben al zo lang moeten wachten! ik vind t vandaag wel mee vallen met de warmte eigenlijk t is wel lekker, maar ja t kan nog wel heel warm worden vanmiddag.
he marijke; slaap jij nog zo lekker dan? heb jij niet onwijs veel pijn aan je schaambot en de binnenkant van je benen etc. als je wakker wordt? wat is dan jou slaap geheim?? slaap je wel op je zij?
in het algemene foto album op deze site staat een foto van nathan (chrisje haar baby) wat een schatje
Ja ik weet het ook niet hoor hoe ik dat doe Ik heb wel als ik s'ochtends wakker wordt hele stijve benen en me rug doet een beetje zeer, maar dat trekt zo weer weg... hee wat een lieve foto zeg
Ik slaap ook lekker hoor! Voel wel mijn schaambotje als ik wakker word of naar de wc moet, maar als ik eenmaal slaap.....Heb alleen een kussen tussen mijn benen en een laken om. Haha, Marijke, is ook zo, vanavond beginnen de weeën, even vergeten En overtijd zijn is idd niet echt leuk, vooral omdat je zo nieuwsgierig bent.....Niet eens of het een jongen of meisje is, maar hoe hij of zij er uitziet en alles het doet.... En idd een schatje, Chris! XXX
Vandaag weer een mijlpaal gehaald, vanaf nu mag ik dus thuis bevallen. En vandaag kregen we eindelijk bericht dat ze a.s vrijdag dan eindelijk de rolluiken zo maken zoals we ze besteld hebben. Koste me wel wat dreigen afgelopen vrijdag maar het ziet er dus naar uit dat het goed komt. Vrijdag mogen we ook weer naar de vk, ben heel benieuwd hoe het dan is. Kan niet echt zeggen dat ik veel last ergens van heb. Heel af en toe een krampje (maar dat is echt hier en daar 1), een beetje last van de rug maar wat wil je met die bal die ervoor hangt. Dikke enkels maar het meest irritante vind ik dat ik vocht vast houdt in mijn handen en vingers, die zijn dus heel stram en soms bij het pijnlijke af. Eergisteren was het zo erg dat ik mijn vork met vlees en saus (we zaten te bbq-en) liet vallen. Kon wel janken, niet om dat vlees, maar om de nieuwe waslading die dat opleverde. (lang leve de hormonen). Ach ik ga mijn badkamer maar eens schoonmaken, moet ook nog gebeuren. Groetjes
wow marijke... ben jaloers.. ik slaap helemala niet veel, maar de laatste paar dagen wel lekker... ikheb trouwens helemaaal geen last van mn schaambot als ik wakker wordt.. mn benen zijn wel beetje stijf.. en mn shouders, van het zij-liggen... ik sta ook elke ochtend standaard half 8 pas op, om ff te plassen.. en dan slaap ik nog ff verder. wat betreft het weer, is het idd niet heel warm geworden... gelukkig.. ik hoop dat dit weer aan blijft houden... dit hou ik namelijk wel vol... heb net ff echt ALLE laatste spulletjes gekocht ( hoop ik nu echt) we moeten alleen nog die klossen huren... wilde vandaag wel halen, maar 't was daar enorm druk, doen we morgen wel, is naast ons huis... hihi en vandaag is het partner-avond bij gym, dus manlief moet mee, en hij heeft er helemaal geen zin in... maja hij kan er niet onderuit... we gaan overigens vandaag de buik-foto maken met de groep.. das wel leuk...zouden we eigenlijk de laatste les doen, maar de vrouw die lesgeeft is bang, dat Ik dan misschien al bevallen ben ( ik ben het verst van de groep )... Oooh en wat is nathan Schatttiiggg.. echt een lief hummeltje ... ik zou maar heeel heel trots zijn chrisje.. en partner natuurlijk en mad gelukkig was alles goed bij de vk... en als de pendel klopt heb je woensdag je kindje ik hoop het in iedergeval wel voor je.
Echt een leuke foto van Nathan!! Heel schattig Als het zo blijft als vandaag hou ik het ook wel vol, niet te warm, niet koud... Volgens de weerberichten hebben we pech, maar ja we zullen zien Gelukkig dat alles goed was Mad bij de VK. We waren net in de winkel en daar kwam ik mijn VK tegen, die nu mijn VK niet meer is omdat ik bij de gyn moet blijven. Ik vond het heel erg om bij haar weg te gaan en nu vroeg ze of ik het fijn zou vinden dat als ik 8 cm ontsluiting heb of mijn man haar dan zal bellen en als zij dan geen bevalling heeft of iets dat ze dan naar het ZH komt. Lief he? Ook vroeg ze of ik haar op de hoogte wil houden als ik op controle ben geweest bij de gyn, zodat ze op de hoogte blijft, aangezien zij de nazorg doet.
wat leuk sweetangel... lief mens zeg... ik heb 4 vk's en geen van alle is aardig of sympathiek... echt tof dat zij zo'n aardige vrouw is, en begaan ook ....
Oei Saraah, dat is minder... Ik heb er 2, ze zijn allebei aardig, maar de ene is echt 'zakelijk' en deze is superlief en betrokken! Ja, daar heb ik wel geluk mee
Phoe ik weet niet hoeveel VK's ik heb hoor... Bijna iedere keer als ik daar ben heb ik een andere... Maar gelukkig zijn ze allemaal erg lief dus daar maak ik me geen zorgen over... Laatst trouwens een intake gesprek met de kraamverzorgster gehad kreeg ik een brief binnen waarin stond dat ik het geen probleem vond als er stagiarres bij me bevalling aanwezig zouden zijn... Ik gelijk opgebeld dat ik van niets wist, en dat ik dat helemaal niet wil! Gelukkig meteen veranderd Willen jullie eigenlijk stagiarres bij jullie bevalling of kraamtijd?
heb je zeker geluk mee... maja gelukkig beval ik in het ziekenhuis en heeft zij(wie van de 4) daar verder niks mee te schaften... !! liever een onbekede dan 1 van hen.