Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Wat een gedoe, Lise en Pluk met het UWV. Ik moest met 27 weken al stoppen met werken en hen de zwangerschapsverklaring opsturen. Heb ik netjes gedaan met een begeleidend briefje, raken ze daar de verklaring kwijt en als ik niet binnen zoveel dagen een nieuwe zou opsturen, zou ik ik geen zwangerschapsuitkering krijgen :confused: Gelukkig is het allemaal goed gekomen, maar ik denk dat de werkdruk bij zulke instanties gewoon te hoog ligt en ze amper tijd hebben om te communiceren.....
    Naja, genoeg geklaagd, want het is toch maar fijn dat we centjes krijgen ;)
    Verder eigenlijk geen nieuws, ga vanavond naar zwangerschapszwemmen en hoop nu echt dat het de laatste keer is :(
    Doen jullie ook een cursus oid?

XXX

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    heeee flappie! morgen gaat t gebeuren he! (volgens de pendel dan) spannend hoor.
    suc6 bij t zwemmen, zal ongetwijfeld de laatste keer zijn.

ik heb zwangerschapsgym gehad. zag er erg tegenop maar t was hartstikke gezellig! we hebben echt gelachen. ga ook de na gym doen.

sarah suc 6 bij de gym vanavond! misschien ook wel de laatste keer! met partner is echt leuk. wij hadden er wel wat aan! m vriend weet nu nog niet zo goed hoe je moet puffen hi hi

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hahaha, wat doen jullie toch met die mannen dat ze mee willen naar die partneravonden ;) Die van mij wil alles doen, behalve mee naar zo'n avond :D Niet dat die er van zwemmen is, maar ik was bij de borstvoedingscursus met nog twee andere meiden de enigen die zonder vriend kwamen ( de andere veertien dus met man, ze zullen wel gedacht hebben ;) ) Ach, hij helpt wel op andere manieren! Succes Sarah, misschien ook wel jouw laatste keer idd, leuk idee he dat het elk moment gebeurd kan zijn.
    En Mad, jij gaat woensdag bevallen, he??? Het wordt vannacht wel volle maan.... en ik weet niet of het nou bewezen is, maar door de magnetische aantrekkingskracht van de maan zouden er meer kinderen geboren worden( net zoals de maan invloed heeft op de getijen????)

XXX

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaa nou flappie wie weet... :D
    eerst ff die baarmoedermond weken met al dat water van het zwembad... plus volle maan... :p
    nou kan niet missen toch hahaha... 't wordt wel extra spannend vanavond :)

ja ik heb gewoon tegen manlief gezegt dat ie meemoet.. en er niet onderuit kan.. anders krijgt ie patje :) , ach tis maar 1 keer.. zo erg is dat niet..

ik moet eigenlijk nog steeds een foto maken van mn wagen... zal ik vanavond doen :D

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hi hi volle maan he! ben benieuwd...... hoop echt dat er wat gaat gebeuren vandaag of morgen.

hou jullie in elk geval op de hoogte!
    jij ook he flappie! ff melden als je weeen zijn begonnen! ha ha

leuk sarah, ben benieuwd naar je kinderwagen!

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja Flappie nu kan het idd niet meer missen!! Veel succes dan he voor vanavond ;)
    ja saraah ik wil je wagen ook wel zien!

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Boh ja UWV dat is echt een zooitje ongeregeld... Erg hoor!

Ik ben ook benieuwd naar je wagen Saraah :)

Bah het is alweer zo warm en benauwd, veel warmer dan vanmiddag lijkt het wel...

Ik doe geen een cursus, maar denk ook niet dat ik manlief mee gekregen had :)

8. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Zo ben ff lekker verweekt! Bedankt allemaal, maar ik ga er gewoon vanuit dat er niets gebeurt vanavond..... kan het me gewoon niet voorstellen, maar ik zal jullie zeker op de hoogte brengen als het begint!
    Aha, Saraah, dus dat is je geheim! :D mmmm, zal het een volgende keer toepassen! Dan moet ie misschien wel zo: 8) over straat ;)
    Ik hoop niet dat er iets met Mensi aan de hand is, want ze moest donderdagochtend naar het zk en het is nu al maandagavond......

XXX

9. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,

Ik ben dus niet de enige met problemen met het UWV. Echt verschrikkelijk, die mensen kunnen echt niets regelen.

Ik ging er eigenlijk van uit dat ik 1 kraamverzorger zou krijgen. ik moet er niet aan denken elke dag een ander te krijgen. Dat hoeft voor mij niet.

En dat van die Thermometer, iehhh... moet er idd niet aan denken. Tegen mij hebben ze gezegd dat je zon oorthermometer niet mag gebruiken. Ik heb twee rectale, maar doe dat dus mooi zelf he en anders mag mn vriend het doen maar echt geen vreemde.

Ze zeggen idd dat volle maan veel babys worden geboren. Ik ben benieuwd volgens de laatste echo zou ons kindje morgen geboren kunnen worden. Het rommelt bij mij al een tijdje maar zet niet door.
    En nu heb ik gehoord dat kindjes door stress kanger blijven zitten. Dat zou bij mij nu beteken dat hij straks gehaald zou moeten worden!!!!Dan maar hopen dat de volle maan zijn werk doet!
    Liefs

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dat hoop ik ook voor je jenny.. maar het komt er vast spontaan uit... ik denk zelf dat de mijne op een moment komt dat we niet in de buurt van het ziekenhuis zijn..lol... ergens op visite ofzo aangezien hier alles lekker ver uit elkaar ligt maar ja we zien wel... mn man heeft op de cursus geleerd wat ie moet doen als het hoofdje er uit komt dus dat scheelt ;)

11. sweetangel100

Haha Cristel, het is toch niet te hopen, dan moet je man de bevalling maar doen :)

Ik hoop ook niet dat er iets ergs met Mensi is... Duurt erg lang he?

Saraah hoe was de gym samen met je mannetje?

Flappie, is het al begonnen?? :) ;) Hier staat de maan al vol aan de hemel haha...

Hier werkt de volle maan niet, tenminste niet op een geboorte haha, t lijkt wel alsof de kleine een voetbalwedstrijd is aan het spelen in mijn buik!

Nou, met die thermometer, dat doe ik ook wel zelf!!
    En Jenny, in de vakantietijd kunnen er heel goed wisselingen voorkomen in de kraamzorg, helaas....

12. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Meiden, ik duim echt voor jullie allemaal!
    Met dit warme weer lijkt het me niet fijn om over te gaan lopen...laten we hopen dat het voor jullie snel gaat beginnen!

Ja ben echt benieuwd hoe het met mensi is...we hebben al een hele tijd niets van haar gehoord :cry:

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    volle maan of niet; ik heb er niets van gemerkt! :(

hoop wel dat t bij flappie zn ding heeft gedaan :) en dat je bevalling is begonnen! want vandaag is de pendel dag!

heb voor de verandering een keer lekker geslapen! en ga zo lekker in bad en relaxen! heb nog een goed boek liggen; het testament. hoe bedoel je ik verveel me! (ben normaal niet zo lezerig)

jullie nog plannen?

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!

Ik heb ook wel redelijk geslapen dit keer. Ga zo even douchen en werk verrichten voor het UWV.
    Hier regent het nu, lekker voor de plantjes, lastig voor mij als ik de deur uit wil ;) Ach, het klaart vanmiddag weer op. Verder niet heel veel plannen hier, dus het internet maar weer op en wat kleine klusjes in huis denk ik, hahah!
    Ben ook zo benieuwd hoe het met Mensi gaat!

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Mad, we schelen (nog steeds, hahaha) 1 week met elkaar, spannend!

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja zeker spannend!

bij een aantal kan het nu natuurlijk al gebeuren!

lekker een beetje regen! hier in zuid holland heeft t vanacht een beetje geregend, nu schijnt de zon weer volop ; joepie :(

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb maar weer eens een buikfoto in mijn album gezet; ik maak er nu elke week eentje. Volgens mij zie ik nu wel verschil met vorige week :)

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    wow lise, je kan echt goed zien dat de baby goed is gedaald bij jou!

mooie buik hoor!

ik moet eigenlijk ff naar de stad, nieuwe lensen halen (5 min. op de fiets) maar het lijkt er op dat we weer een regenbui krijgen.... mmmm wacht t maar ff af.

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hehe vandaag ben ik eindelijk een beetje op tijd wakker... :) Wel heel lekker geslapen hoorde het vanochtend zelfs nog onweren hierzo, meestal slaap ik dan nog lekkerder...
    Hee mooi hoor je buik Lise, leuk ook hoe je dat zo bijgehouden hebt! ;)
    Hmmm zou Flappie al begonnen zijn? :rolleyes:

20. sweetangel100

Goeiemorgen!!

@Lise: jaaahh je buik is gezakt!! Dat zie ik heel duidelijk!

Zou de volle maan bij andere wel z'n werk gedaan hebben? :)

Volgens de pendel is het vandaag voor Flappie DE dag, we zullen zien... En morgen voor jou he Mad? :)

Deel Deze Pagina