Thank you ladyz... Heel lief van jullie! Ze luistert vast Cristel Ik ga zo lekker douchen en naar bed, en hopen dat het nog minimaal een weekje duurt... Zou toch ook wel lekker zijn als ze gelijk mee naar huis mag he
o gelukkig dat alles nu oke is met je sweetangel! en kleine baby`s hoeven echt niet minder sterk te zijn hoor meid! ken zoveel meiden die een baby van rond de 2500 gram hebben gehad; en t is net wat sarah zegt, als ze goed op temp. blijven en goed hun eten binnen houden mogen ze meteen mee naar huis! we gaan gewoon voor je duimen meid! hier nog niets aan t handje! mmmmm maar morgen is m pendel dag...... ja ja we gaan ervoor! zal voor de zekerheid een zeiltje onder me leggen vanacht ha ha ha (die had ik niet, nam de gok dat ik begin met weeen want ik werd helemaal gek van dat zeil) wanneer moet jij weer naar de vk flappie? dan krijg je toch ook te horen of je gestript wordt (of je uitgeloot bent)? moest jij ook niet donderdag? lise; heb je ook suc6 bij t uwv??? lukt ie nu een beetje?
Flappie had vandaag moeten bevallen... Volgens mij is de pendel een beetje van de wap af Ik zou maar niet gaan slapen Mad, om 12 uur begint het hahaha Ik hoop dat ze gelijk mee naar huis mag, wanneer het ook gebeurd, want je weet het natuurlijk nooit 100% zeker, ook niet als ik de 40 weken volmaak! Inderdaad Lise, al enige vooruitgang?
ha ha denk nu helemaal bij ieder krampje dat t gaat gebeuren! ga nu lekker ff in bed tv kijken! tot morgen! en als ik vanacht ga beginnen post ik ook nog wel wat tussen t puffen door hoor ha ha ha
Is goed! Tot vannacht dan Als ik niet kan slapen kom ik hier checken hoe het ervoor staat haha... Welterusten en tot morgen!
Ja, die pendel is er een beetje vanaf, ik moet morgen naar de vk, dussss ben benieuwd! Voel ook nog helemaal niets! Alvast succes voor morgen, Mad Ga nu nog ff wat drinken en tv kijken, alvast een prettige nacht allemaal! XXX
nou weltruste iedereen... en ik hoop voor flappie en mad op weeen... voor sweetangel weer niet ik heb ff de foto van mn wagen toegevoegd ( ja eindelijk ) good night
Sweetangel, Ik hoop dat je kleine meid het nog even volhoudt daarbinnen! Welterusten iedereen en hopen dat het morgen een betere dag wordt voor de bevallingen
Hey Bladzijde 100 volgepraat Ik kom net uit de douche, ga zo lekker in bed tv kijken! Saraah, een hele mooie wagen! Die kleuren zijn echt superleuk bij elkaar!! En wat heb je een leuke box Kijk eens in mijn album naar mijn box hahaha @Selin: dank je wel
hahaha ja... blz. 100 nou dankje wel... ben ook wel blij met mn wagen.. ik zie alleen geen box in je album.. ??? is het dezelfde?.. hjehehe in iedergeval weltruste voor zo, ik ga zo ook in bed.. die harde buiken houden maar aan... dus ff lekker slapen zal wel goed doen.
oooh hahaha... heb hem gezien op je beebiesite.. we hebben dezelfde wat is de wereld toch klein... hehehe
Oeps die staat er ook helemaal niet in... Komt de zwangerschapsdementie weer opzetten Maar het is dus inderdaad dezelfde haha!! Welterusten en tot morgen!
Goedemorgen! Ik ben er deze keer vroeg bij en zie ook dat we alweer op pagina 100 zijn beland @Sweetangel; hopelijk houdt je kleintje het nog eventjes vol bij jou! Hier nog weinig schot wat betreft UWV. Ik moet vandaag teruggebeld worden, zal wel weer niet. En vandaag uiterlijk moet ik geld hebben (hoeveelheid klopt niet, veel te laag dagloon, maaar daar bellen ze dus over), maar ik heb nog geen geld gezien vanmorgen (internetbankieren), zucht. En anders hang ik weer aan de lijn vandaag (net als gisteren en eergisteren...). Ik moet straks om 10.10 weer bij de VK zijn, zin in! Ik zal trouwens direct vragen hoe het zit met mijn lenzen en bevallen. En melden dat ik toch wel buikpijn en rugpijn heb, vannacht kon ik een half uur lang niet slapen van die rare buikpijn, heel zeurderig, gelukkig geen krampen. Nou, ik ga nu even douchen, met een slaperig hoofd naar de VK wil ik natuurlijk niet
goede morgen... heel veel succes olise bij de VK, en naruurlijk ook met UWV... stelletje eikels. nou ik zie geen berichtjes die 's nachts zijn getypt, dus ik ga ervan uit dat alles rustig is verlopen... ja of juist heel snel.. en er geen tijd was voor berichtjes typen... ik hoor graag van jullie...
Goeiemorgen! Dee nacht is redelijk rustig verlopen, maar mijn buik is nog niet helemaal rustig en toen ik vanmorgen opstond werd het weer even heftiger. Nu gaat t wel. Flappie???? Mad???? Lise was alles goed bij de VK?
Hee vervelend Lise, dat je nog steeds niks hebt ontvangen!! Ik wacht ook nog steeds op me geld van het UWV en hier ook nog steeds helemaal niks Vervelend he die harde buiken, ik heb het smorgens ook steeds als ik opsta... Gelukkig duurd het dan niet erg lang voor het weer weg is... Ja, Flappie, Mad?? Waar zijn jullie??
komen steeds meer dames uit de veren of is het voor flappie en mad toch gebeurd vanacht?... zou toch wat wezen hahaha !!! maar dankje marijke..
neeee helaas! ben er nog! heb eindelijk een keer uigeslapen!!! voel nog niets..... vandaag de pendeldag! ben benieuwd hoor flappie, als je gestript wordt kan t wel eens heel snel gaan! duim voor je. wow sarah dat is echt een super mooie kinderwagen!
oh.. he mad, ik had al helemaal voor je gehoopt dat het zo zou zijn... naja wat niet is kan nog komen... sonja was denk ik ff in de war ja flappie ben ook benieuwd, of jij bij die groep van gestripte hoort.. 't kan dan idd snel gaan.. en mad.. dankje