De pendel is sowieso in de war Of Flappie moet alsnog vannacht bevallen zijn?? Lekker dat je uit hebt kunnen slapen Mad, dat doet je wel even goed he?
ja ik ga vandaag maar weer eens ff een stofdoek door t pand gooien! ha ha ha. ik meld me vanmiddag wel weer ff in m lunch pauze hi hi hi. suc6 allemaal met jullie bezigheden voor vandaag. gaat iemand nog iets leuks doen? m perenijsjes zijn op en kan pas boodschapjes doen als m vriend om 5 uur uit werk komt! (auto).
Hai! Ben terug van de VK, alles was goed! Bloeddruk mooi laag (110/70) en hij is nog steeds ingedaald, niet vast, maar volgens de VK kan dat ook nog tijdens de bevalling, dus prima. En hartje gehoord, de arme schat had tijdens het horen (weer) de hik, klonk wel grappig. Hij heeft eigenlijk elke dag wel de hik, nou, dan springt mijn buik helemaal op, is ie weer te gulzig geweest Ja, die UWV, wat een instantie! Ze hebben nog niet gebeld, dus dat ga ik anders vanmiddag maar weer doen, grrr! Het houdt me van de straat, zo met hun bezig te zijn Dus, nog niemand bevallen...het wordt nu wel eens tijd De VK zei dat ik ook gewoon morgen kan bevallen, je weet het gewoon niet...dat is wel een maf idee. Je hoeft dus niet echt bepaalde voortekenen te hebben. Apart hoor!
Vreemd idee he Lise... Dat het elk moment kan gebeuren Hou maar voet bij stuk bij het UWV hoor!! Gelukkig dat voor de rest alles goed was bij de VK!! Flappie.... Ben je stiekum aan het bevallen??
Idd mooie wagen Saraah, vooral dat felroze! En ja ik lig altijd wat te lang in bed.......vandaar dat ik nu pas achter de pc zit! Heb vanochtend de vk even gebeld, had een natte vlek in mijn onderbroek ter grootte van mijn hand en normaal heb ik het met opstaan maar een beetje ( bah, ) Maar was volgens haar nog steeds slijmverlies, helaas, hoop vanmiddag meer te weten! En Sweetangel, hoe gaat het nu?? En Mad, merk jij al iets??? Ik heb denk ik niet genoeg naar buiten gekeken met volle maan Gelukkig Lise, dat de kleine nog steeds is ingedaald en dat je zo'n moie bloeddruk hebt! XXX
Ey dan hoop ik dat het een voorteken is Flappie Ik heb denk ik iets teveel naar de volle maan gekeken Nee, het gaat wel... Minder dan gister, dus het zwakt wel een beetje af!
hoi meiden..alles goed? Ik had een vraagje... ik ben gisteren naar de verloskundige geweest, en vroeg wanneer ze gaan strippen als je overtijd bent? ze zij dat ze het pas doen na 10 dagen overtijd te zijn , en niet eerder! omdat het kan zijn dat het niet doorzet..en je in die vervelende pijntjes/krampjes moet blijven. Zeiden ze bij jullie ook zo? thnx
oooooo had ik echt naar de maan moeten kijken??? dat heb ik niet gedaan nee....... vandaar! ha ha ha nee ik voel ook nog niets... af en toe wat steekjes en krampjes maar verder echt niets.... ja heel bijzonder dat t dan opeens kan gebeuren he lise! ik zelf heb echt t idee dat t nog wel ff gaat duren het enige voordeel is dat ik dan ook later weer aan t werk mag, maar als ik mag kiezen kies ik liever voor NU bevallen... overtijd lopen is gewoon weg klote; je verheugt je zo lang op iets en dan moet je nog langer wachten.... ik ben echt een control freek en kan hier slecht tegen. gister avond belden er wel 5 mensen of ik niet al was bevallen! om 22:00 lagen we boven al in bed en ging weeeer die f*** telefoon. heb lekker niet meer opgenomen! wordt jij er niet een beetje chago van flappie?? van dat overtijd lopen?? of kun jij t wel rustig allemaal afwachten>?
he youdia, ik heb t nog niet over strippen gehad met mijn VK. flappie wel en volgens mij doen ze het bij hun vanaf 41 weken. ik moet donderdag naar de vk en ben dan 3 dagen overtijd en hoop stiekem ook dat ze mij willen strippen dan....... maar ja .....
aha, dus denk dat het overal wel hetzelfde is.. En na 41 weken een datum krijgt om ingeleid te worden..Thanks meid..!! Zucht..ik ben op van de zenuwen...
he youdia, waarom ben je zo zenuwachtig?? voor t strippen of wil je gewoon snel je beeb in je armen?? hoop voor jou ook dat t snel gaat beginnen.... duurt lang allemaal he die laatste dagen?
ja ik wil snel die kleine in mn armen ...Ik word gek van mensen om me heen die vragen..BEN JE NOG NIET BEVALLEN??? WHAHAHAHAHAHAHA!! Soms ontwijk ik ze...Ik ben absoluut niet bang voor de bevalling etc...De laatste dagen gaan indd erg traag....
ja daar heb ik ook last van! al die mensen die vragen; is het er nou nog niet?? en dan zo naar je buik kijken.... dan denk ik ook duh je ziet toch dat t er nog in zit..... maar goed ze bedoelen het stuk voor stuk vast goed... t is meer onze eigen irritatie omdat we zooo graag willen dat t er al is! youria, jij ook veel suc6 en hou ons op de hoogte! en er zijn natuurlijk altijd wat hulpmiddeltjes; bitter lemon drinken; eten van een ananas hart en seks hebben. ik heb al 2 keer t hart van een ananas gegeten en bij mij hielp t niet maar heb meiden gehoord die een dag later bevielen nadat ze t hadden gegeten!
Meiden, ik hoop nu toch echt dat 1 van jullie gaat bevallen Dit kan toch niet lang meer duren Nou, ik begin weer wat hoop te krijgen voor wat betreft het UWV. Heb net weer een half uur met een medewerker aan de lijn gezeten, eerst noemde ze te lage bedragen, toen moest ik in de wacht en daarna heeft ze 2 bedragen genoemd die beide vandaag in de computer staan en naar mij onderweg zijn. En laat dat nou bijna het bedrag zijn waar ik recht op heb de afgelopen 5 weken! Natuurlijk houdt de belasting wat in, maar als het goed is krijg ik ongeveer deze vrijdag mijn rechtmatige (en broodnodige) centjes!! Vervolgens krijg ik dan elke week 'loon' en moet het dus vanaf vlg week in het ritme zitten. Ik zal eerst afwachten of ik daadwerkelijk mijn geld krijg deze week, maar het lijkt er een beetje op dat het misschien nu wel goedkomt (de aanhouder wint? Wie weet!). Het zou een pak van mijn hart zijn, want de geldzaken/verplichting lopen gewoon door en ik wil niet zo vlakbij mijn bevalling dit soort ellende erbij hebben! Het heeft me wel zo'n 10 telefoontjes, wachttijd, irritatie en baaldagen bezorgd.....jullie horen wel of het deze week is goedgekomen! Verder is het hier warm weer! De zon schijnt uitbundig, maar ik zit nu voornamelijk binnen Ik heb vanochtend tijdens de boodschapjes een Ouders van Nu gekocht, het augustus nummer (vind 'm wel prijzig, maar goed), dus ik ga zo lekker even bladeren!
Nou gelukkig was alles goed bij de VK lise en laten we hopen dat het UWV nu zn woord houd, en jij dus je geld krijgt.. !!! arme mad en flappie.. snap echt heel goed dat jullie het zat zijn, ik ben het eigenlijik al zat.. en ik moet nog twee weken officieel !!! ach en die huis en keuken middeltjes en dingen zijn gewoon onzin hoor... je beeb komt wanneer het komt.. geen bitter lemon, ananas of sperma die daar verandering in brengt ... toch? maar youdia, leuk dat je ook hier komt posten.. the more the marrier... heb zelf vandaag last van harde buiken, alweer verdorie.. was er aan gewend geraakt ze niet meer te hebben... we hebben trouwens gister bij de lidl ( ja vette winkel ) zo'n toilet kastje gekocht voor onder de wastafel... handig joh.. hahaha... ik wilde eigenlijk niet zo'n ding in mn badkamer hebben, maar ik kan dr toch best veel in kwijt... heb trouwens op een ander forum waar ik post, ook ff de zwangere dames genotificeerd over anale-thermometers... hahaha ze wisten niet hoe snel ze een oorthermometer moesten aanschaffen
hihihi Ja daar wordt je idd niet vrolijk van van zo'n vreemde met zo'n thermometer in je buurt!! Hee Lise, ik ga ook ff bellen kijken waar mijn geld blijft... Vandaag is het trouwens echt lekker weer!! Het is ook helemaal niet te warm buiten
Goedenmiddag allemaal, hier is alles ook nog lekker rustig en ik doe vandaag ook niet zoveel, vanmorgen was mijn bloeddruk weer lekker laag dus heb ik maar weer eens wat drop naar binnen gewerkt. Manlief heeft een paar boodschappen gehaald en helemaal niets lekkers meegenomen, niet dat ik daarom gevraagd had maar nu heb ik zin in iets te snoepen en is er gewoon niets in huis en zelf wat halen zit er nu niet in. GGGGGGGRRRrrrr daar had hij best aan kunnen denken vind ik nu Mijn schoonmoeder heeft net de benedenboel voor me gedaan, de wc en de badkamervloer. Gaf manlief de opdracht de gordijnen van de slaapkamer eraf te halen. die heb ik dus nu gewassen en heeft zij nat mee naar huis genomen. Morgen moest manlief ze maar weer ophalen en ophangen. Het enige kwaaltje wat mij in de weg zit is het vocht dat ik in mijn handen vasthoudt. Mijn vingers voelen erg stram en dingen glippen gewoon uit mijn handen. Gisteren tot 3 keer toe de afstandsbediening van de tv, maar goed dan mijn man late dienst heeft en het niet gezien heeft want die krijgt daar altijd een rolbroerte van. Groetjes
ha ha ha en wij maar klagen over al die thermometers! straks is t met de benen wijd en schijnt al onze schaamte als sneeuw voor de zon te verdwijnen tijdens de bevalling! hi hi ja t is zeker lekker weer buiten, maar ik zit ook al de hele dag binnen! heb inkt besteld via internet voor m printer en ben nu bezig om alle adressen in te voeren. heb met kleur alvast wat geprint maaar heel vaak staat t op t beeldscherm goed aangegeven en print ie naast t etiket.... grrrrrr daar kan ik zoooo slecht tegen. dus kan nu maar 4 a 5 adresjes doen en moet dan al printen! mmmm jaaa t is niet anders. heb toch geen hol te doen verder..... jeeeee hoera 1-0 voor lise! goed zo meid de aanhouder wint. laat je niet kisten door dat stomme uwv!
ja dat is het ook.. ze bedoelen het ook goed..het is onze eigen irritatie ja.. Dank je lieverd, zal ik zeker doen jij ook he.. Ik heb het hart van de ananas nog niet geprobeerd..bitter lemon ook niet...ga het binnenkort wel proberen..het kan toch geen kwaad. ..
goedemorgen.... nou ik zie nog niemand bevallen wat duurt dat toch lang he... en vooral al sje al over tijd bent... gelukkig hier laten ze je niet verder gaan als 40 weken en 3/4 dagen geloof ik... heb weer mazzel.... ik had gister avond weer weeen maar weer niet door gezet maar de kleine is wel veel rustiger sinds gisteravond dus wie weet luistert ze toch nog dat 12 juli een mooie geboortedag is moet om 10 uur naar de dok dus we zien wel of ik al aan het openen ben hoop het wel hoor... hier nog plannen??? heeft iedereen alles klaar voor de babys???