@Marijke; je moet net als ik eigenlijk morgen weer bellen!!! Ik heb de UWV mensen al vanaf maandag aan de lijn en als mijn centjes er vrijdag niet zijn, zoals beloofd, bel ik ze weer op!
Jaja, wat klagen we wat af met z'n allen, he Maar ja het is ook zo'n bureaucratisch gezeur allemaal! En het is een beetje terug van weggeweest dat ze je langer dan 42 weken laten lopen. Als je beeb het goed doet, zal die er wel een reden voor hebben om nog niet naar buiten te komen, en tja moeders ongeduld mag niet meegerekend worden natuurlijk! Ach, laten we hopen dat hij of zij er eerder is. En Lise ik word dan gestript met 41 weken en 4 dagen, en dan kan het nog een paar daagjes duren....nou het zal wel een joekel worden XXX
Hahaha Marijke, als je met 43 weken nog niet bevallen bent keten je je aan de deur van de verloskamer vast
Ja ik ga ze morgen weer ff lastig vallen!! Ik heb toch alle tijd Hihi ja das een goeie, dan komen ze zowiezo niet van me af! Maar volgens mij laten ze me hier gelukkig niet tot 43 weken rondlopen, ze zei al iets over 42 weken en dan ingeleid worden.. Echt ik kan niet wachten totdat het zover is...
hallo... ik kom net terug van de dokter... nou dat schoot ook weer lekker op iedere week zeggen ze weer wat anders vorige week zeiden ooh je moet rustig aan doen bla bla bla om dat de baby erg laag lag enzo... en nu zei die weer dat het nog 2/3 weken duurt.. nou ja is dan ook wel 40 weken maar toch... heb ik voor jan l*l de hele week op de bank gezeten..... maarja 2 weken is ook wel weer zo om ga gewoon vanalles plannen en flink veel zwemmen mijn schoonmoeder zei al ze zal 27 juli wel komen dat is de verjaardag van mn schoonvader of ze wacht tot haar oom terug is uit duitsland 2 aug... pffffffff als ik er al aan denk
Ik vind die dokters maar wazig daar Cristel... Maar denk niet dat het voor niks is geweest dat je rustig aan gedaan hebt, denk dat dat in jou geval wel goed is om lekker rustig aan te doen!! Wel raar dat ze zeggen het duurt nog 2/3 weken, dat kunnen ze toch niet met zekerheid zeggen? Och meid, je zal het wel zien wanneer ze komt
ja sweetangel dokters hier zijn wazig de ene zegt dit de andere dat.. nou ja we zien wel ik weet alleen zeker dat ik niet langer als 40 1/2 hoef te gaan dus dat scheelt.... hoest met jou?? rustiger?
Dat is dan een zekerheid die je hebt Hier gaat het wel, nog niet helemaal rustig en heb ook echt het gevoel alsof het hoofdje tussen mijn benen 'hangt' ... beetje raar uitgedrukt Toen ik rond de 21 weken was had ik last van bekkeninstabiliteit, maar dat had zich redelijk hersteld... Helaas doet nu echt alles weer pijn... Zal wel komen doordat het bekken nu nog verder uit elkaar moet gaan he? Niks aan te doen, nog even volhouden... Ik zat er net wel even doorheen... Mijn man werkt 24 u per dag, nu zijn broertje weg is... En ik mag en kan geen auto meer rijden en iedereen woont ver weg... Ik ben het alleen zijn zo moe, vooral nu ik pijn heb... Maar ja...
ja dat kan ik begrijpen.. ja ik deed ook niet veel maar nu wer wat meer doen hoor.. het kan wel.. kan niet lang zitten en liggen begint dan pijn te doen enzo flink veel krampen en als ik op de wc zit heb ik ook het gevoel dat het hoofdje er bijna uitkomt lol
ooooo flappie! had echt voor je gehoopt dat ze je gingen helpen! ik hoop zoooooo dat ik morgen gestript wordt....... ik ben de hele dag bezig geweest met die etiketten! jeeee had ook een bezigheid vandaag! en vanavond was m vriendin er met de baby! gezellig. echt een ukkie hoor. en nu al helemaal een eigen willetje! wil t liefst alleen op schoot en gewiegt worden! en knerpen dat ze anders doet..... ik ga lekker naar bed! o ja de 17e wordt wel heeeel speciaal voor vele van ons! want mijn vriend is dan ook jarig.... en veel mensen zeggen dat ze denken dat onze baby dan ook maandag wordt geboren! hi hi we zullen zien!
Dan is dit topic na de 17e leeg hahaha Ik duim voor je morgen Mad, hopelijk strippen ze je morgen!! Hou je ons op de hoogte? Slaap lekker!
he dat is inderdaad apart en ik heb precies t zelfde! ik kon van week 20 tot 30 bijna niet op of om van de bekken pijn en nu valt t allemaal best mee...... misschien ook omdat we niet meer tillen en weten hoe we goed moeten zitten ofzo?? ik weet t niet maar t klinkt heeel bekend!
ja tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! moet morgen pas om 12:40 en t is 5 min . jullie ook allemaal rustig aan he!
Tsja ik heb geen last meer gehad tot vorige week... Nu heb ik wel weer pijn, misschien omdat het hoofdje echt tussen de bekken duwt?
zo er is weer druk getypt zie ik... nou mad, ik wens je veel succes met het strippen morgen, schijnt niet heel fijn te voelen.. hehehe maar als daardoor de kleine komt.. is het het waard. ik heb jullie dus verteld over mn moeder, die had gebeld... nou ff daarna stap ik dus in de auto bij mn schoonmoeder.. en het eerste wat ze zegt is: het komt de 17e !!! dus ik: huh?.. heb je mn moeder gesproken?... nee.. ze had het gedroomd... nou dat vind ik toch wel een beetje eng hoor... !!! naja we zullen zien.. morgen maar snel die klossen halen en morgen vroeg moet ik naar de VK... en benieuwd of ze is ongedaald.. zou wel lekker zijn voor de 17e
het sweetangel... ik denk wel dat het daardoor komt, dat je bekken pijn doen.. er zit wel een hoofje tussen
Oeh Saraah... Ik hoop het voor je!! Schiet maar op met die klossen Het gaat nu tussen je moeder en schoonmoeder EN de pendel Ja ik denk t ook, ik voel het hoofdje ook heel duidelijk duwen... Oh ja en jij ook succes bij de VK!
Ja dat is idd een beetje vreemd dat bijde moeders het op de 17e voorspelt hebben he... Ik dacht eerst trouwens ook dat me kleintje nog niet helemaal was ingedaald, maar toen ik gister bij de VK was zei ze van wel... Dus die van jou vast ook wel
O ja ik heb trouwens die klossen niet in huis gehaald... Ik beval in het ziekenhuis. Alleen de kraamverzorgster zei dat ik ze wel moest aanschaffen anders is het slecht voor hun rug ofzo... Nou ja goed ik moet niks en ik laat me ook niks vertellen hoor!