Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaahah, ja wij zijn control freaks... en dit is bijna het enige waar we ECHT geen controle over hebben, en das toch best moeilijk... dus proberen we het maar te voorspellen hahaha !!!! :)

ergens hoop ik dat het maandag niet gebeurd.. raar he, terwijl ik het eigenlijk helemaal zat ben...
    vind het eng... hhahaha !!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het is dubbel... Je wilt wel dat die kleine geboren wordt, maar dat je niet weet wat je te wachten staat is ook eng. En vooral als het ook nog eens op de 17e zou komen haha, dat is nog enger...

Tsja je hebt gelijk, hier hebben we helemaal geen controle over... HELAAS haha

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    als het vanacht zou gebeuren vind ik dat minder eng... als dat het maandag gebeurt.. ik weet nu al dat ik zondag nacht en heel maandag zenuwachtig ben... dom he...
    ik voel me echt zo'n koe hahaha !!!
    en dat is de laatste keer GYM, dat wilde ik niet missen ... nee 't mag maandag niet gebeuren..
    ookal is 17 wel een leuke datum... ;)

oh ja en remy gaat HELEMAAL uit van 23.. omdat hij zelf ook op 23 is geboren...

naja misschien wordt 't wel 17 voor mad.. zou wel grappig zijn...

4. sweetangel100

Moet je eens kijken waar wij over denken hahaha
    Misschien wordt het wel voor niemand de 17e...
    Wie weet alles?

Als je echt de 17e gaat bevallen, kom ik volgende week even langs bij je moeder en schoonmoeder haha kijken wat ze bij mij denken ;) :)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    HAAHAHAH,... ik zal het doorgeven, mocht het zo zijn...
    nee erg he... 't wordt gewoon de dag dat het is...
    tis zo psychologisch om die dingen te willen weten...

laten we eerst morgen ochtend maar halen... zien we de dagen daarop weer verder ... :)

6. sweetangel100

We gaan dag bij dag leven :)

Maar nu ga ik eens slapen, lijkt me wel een mooie tijd haha

Welterusten!!

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahaha ik wilde net weltruste zeggen...
    tot morgen :D...
    take it easy ;)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    zoo sarah das idd wel eng als meerdere mensen dat zeggen... bij mij denkt iedereen weer wat anders ik dacht zelf 12 juli maar ja dat is dus niet.. mijn man dacht 20 juli mijn tante 22 en mn schoonmoeder 27 dus kijken of 1 van hen gelijk heeft...
    ik in ieder geval niet.... al weet ik wel zeker dat ik niet later als 3 aug beval want dan gaan ze het kindje halen dus dat scheelt..... ik heb in ieder geval een eind datum.... zal je zien dat ze wacht t/m 2 aug dan komt mn schoon broer terug.. pfff

nou iedereeen is hier denk ik al wel naar bed maar ja hier bij mij is het nog hartstikke dag... 15.30...

hoop dat iedereen lekker aan het slapen is

9. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Iedereen goed de nacht doorgekomen :) ?

Gun het jullie zo dat je de kleine in je armen kunt houden....met dit weer is het niet meer leuk om zwanger te zijn hahaha!

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    goede morgen dames... :D

iedereen lekker geslapen?
    ik wel ;) ... ben ff mn broodje aan het eten..
    en dan op weg naar de VK...
    maar eerst natuurlijk altijd ff hier kijken ;)

ik spreek jullie later weer :D...

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Zoo hee ben eindelijk weer eens voor de verandering vroeg wakker!! :D

Hee Saraah ben jij bang voor de bevalling? Ik ben ergens wel nieuwsgierig hoe het gaat zijn.. Ik ben in ieder geval niet bang voor pijn dus laat maar komen :rolleyes: Van mij mag het maandag wel gebeuren!! ;)

Gaan jullie verder nog iets leuks doen vandaag? Ik ga maar weer lekker luieren in de tuin en met me voeten in het zwembad..

xxx Marijke

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Heee succes bij de VK Saraah... ;)

13. sweetangel100

Goeiemorgen dames!

Ik ben ook helemaal niet bang voor bevalling... Er is toch geen weg terug meer :)

Saraah --> succes bij de VK
    Mad, als je hier nog komt voordat je gaat --> ik hoop zooo voor je dat ze je strippen!!
    Flappie?? Al actie geweest vannacht??

14. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen dames! Tjee, weer wat pagina's moeten bijlezen, en alleen omdat ik gisteren een paar uurtjes niet op het forum was ;)
    Misschien beval ik ook wel op de 17e, ik ben nl. op de 18e echt uitgerekend! Maar ik moet zeggen, ik ga echt nergens vanuit, want ik ken mezelf, dan wordt ik echt teleurgesteld. Elke week, als ik bijv. het huis schoonmaak, denk ik 'dit is misschien wel de laatste keer, dus het moet echt goed' :) Ik ga zo ook even boenen, voordat het echt warm wordt...maar toch raar he, bij alles denk ik dan, dat het elk moment kan beginnen. Ik zit trouwens ook niet heel erg over de bevalling in, maar dat ik me er nou op verheug...dat ook niet echt, met name de pijn, daar zie ik tegenop. Het resultaat, de kleine, daar probeer ik dan maar zoveel mogelijk aan te denken. En gelukkig weet ik nu nog niet hoe mijn bevalling zal verlopen. Ik lees af en toe wel eens bevallingsverhalen van andere vrouwen, de een horror, de ander een supersnelle, maar dat zegt (gelukkig) niks over de mijne ;) Volgende week wordt het ook weer 30 + in temperatuur, zal je zien dat we ineens allemaal moeten bevallen, met daarvoor al het zweet onder de oksels ;) Ben eigenlijk ook wel weer blij dat we niet in de toekomst kunnen kijken, anders stel je je er heel erg op in en kunnen dingen tegenvallen.

By the way; ik heb vandaag het eerste gedeelte van mijn geld van het UWV binnengekregen, jippie. Nu nog het 2e gedeelte en als dat er morgen niet is, bel ik ze morgen weer op. Maar ik heb dus wel wat gekregen, das al heel wat voor het UWV (en voor mij)

15. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hello hello!

ja ik wordt steeds trager volgens mij! als ik om 09:00 wakker ben duurt t tot 11:00 eer ik aangekleed ben, heb ontbeten en de hond heb uitgelaten! alles gaat zoooo traag nu. komt ook omdat ik veel pijn in m schaambot heb s` morgens. lijkt wel of dat steeds erger wordt.

maar ja goed, tot de orde van de dag;
    ik denk dat ik vanmorgen in t toilet m slijmprop ben verloren. t was een heeele dikke klodder slijm.... een klein beetje groenig..... (sorry beetje ranzig detail) voelde t er zo uit glijden! dat was rond 09:00. heb hier en daar wat krampjes maar daar houdt t dan ook mee op! ik denk nu dan meteen eigenlijk; als t een beetje groenig is.... zal de baby dan niet in t vruchtwater hebben gepoept??? of is dat echt alleen bij t vruchtwater zelf te zien??
    ben blij dat ik om 12:40 bij de vk mag komen! ben heeel benieuwd.

ga echt niet nog een week met zulk heet weer overleven...... pffffff

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hee spannend Mad mischien gaat het vandaag of morgen nu eens beginnen... :rolleyes:

Hmmm Lise wel fijn dat je nu na die lange tijd eindelijk je geld eens hebt... Ik heb nog steeds niks... Ze zeiden wel dat het 'waarschijnlijk' onderweg is, dus we zullen zien... Ik bel ze zo maar weer es op dan... En morgen laat ik me moeder ook ff bellen, zei wordt op de 1 of andere manier altijd veel beter dan ik geholpen :(

xxx Marijke

17. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hoe was het bij de vk, Saraah?? En Mad succes zo bij de vk! Ik had ook van dat groenige/wittige slijm, zegt niets hoor! Misschien strippen ze jou wel eerder, ivm je bloeddruk. Ben benieuwd! Hopelijk werkt het UWV voor jullie even mee Lise en Marijke!
    Bij mij nog geen enkele actie. ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ooit nog gaat gebeuren! Klinkt wat dramatisch, maar ja....... zal er toch eens uit moeten!
    Succes allemaal. Vriendjelief heeft vrij vandaag, dus we gaan nu koffie doen, boodschappen halen en lekker shoppen en terrasje pakken!
    Doeidoei!

XXX

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hey iedereen..
    ben terug van de VK... alles was weer goed... hartje klonk goed, mijn bloeddruk was 110/70 netjes dus...
    kleine was nu iets ingedaald, en ik zal dus geen problemen krijgen bij de bevalling ( pak van mn hart ) ....

@ marijke: ik ben niet bang voor de bevalling.. helemaal niet.. ben echt super cool onder, maar ik vind/vond het eng dat het dan echt kan gebeuren...
    ( terwijl dat ook weer onzin is.. omdat twee mensen dat denken hahah )... maar dat is nu alweer gezakt hoor... ik ga niet meer uit van de 17e..
    al heb ik net wel die klossen gehaald...
    wat een rare dingen, ik had echt verawacht dat het van die bierkratten waren.. :)
    maar ze zijn heel bescheiden...

nou mad, ik weet niet of het groene ook toepasbaar is op de slijmprop... maar ik zou wel ff bellen hoor.. je weet maar nooit... en een belletje kan geen kwaad... toch?

over bellen gesproken, ik heb net mijn kraamzorg gebeld... nou ff gevraagd hoe het zat met die uren... nou ik had dus echt recht op 8 uur per dag voor 8 dagen... maar ik heb dus gezegt dat ik dat eigenlijk niet nodig vond... en dat andere meestal maar 5 uur kregen... dus hebben we afgesproken dat ik de eerste dag 8 uur krijg... als ik dan vind dat ik minder uren nodig heb, en de kraamverzorgende ook. wordt het veranderd naar 5 uur... nou das voor mij een verademing.. hehehe :D

nou lise.. 't werd eens tijd he voor je geld :D

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    he gezellig flappie !!!
    ach je moet maar zo zien, nu nog ff die dingetjes doen met je mannetje.... voordat die kleine er is...
    en heel veel langer kan het niet duren...
    vind het wel klote voor je, dat ze je bij jou tot 43 weken door laten lopen, stelletje...

ik wens je in iedergeval een Hele fijne dag toe met je man :D

20. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    he fijn sarah dat alles zo goed gaat met jou en de beeb!

aaaah arme flappie@! echt balen zeg. iedere dag denk ik weer; t zou zomaar al geboren kunnen zijn. nou meid nog ff genieten dan van je terasje etc.

ja ik verloor normaal ook wel al wat slijm, maar niet zo`n grote hoeveel heid zeg maar......

ik ga opschieten... mag zo weer naar de vk. en ik moet nog ff in een potje plassen! heb nu al 3 keer urine ingeleverd en iedere keer gelukkig geen eiwitten,,,,,,,

tot straks.

Share This Page