nou veel succes mad... en je blijft maar plassen he... nou nu hopen op dat er nog steeds geen eiwitten in zitten... en goh ja.. je gaat natuurlijk zo naar de VK, hoef je ook niet te bellen... kan je het daar gewoon vragen ( beetje dom ) we horen gauw van je
maakt niet uit! had eigenlijk liever gebeld, en dat ze hier heen waren gekomen....... scheelt mij weer een pijnlijk fietsritje!!! ben erg benieuwd naar wat ze gaan doen.... tot zo.
ja ik ook ... laat het ons snel weten... en ja fietsen is idd nu niet meer lekker... met zo'n bobbel voor je hangend op het stuur... ik ben trouwens ff vanaf het begin een beetje gaan lezen naar de reacties van ons... toen waren er heel andere mensen heel actief hier bij de juli mama's... waar we nu niks meer van horen... naja ik geloof dat we zo vanaf pagina 20 de boel zo'n beetje hebben overgenomen... (behalve mad en pluk.. die waren altijd al heel actief hier ) we hebben trouwens al een tijdje niks van jenny gehoord.. zou ze bevallen zijn? !!!
Ik klets ook niet vanaf het begin mee... Later dacht ik ff stukkie meelezen en gezellig mee kletsen! Hee Mad waarom moet je zo vaak urine inleveren? Heb ik nog geen keer hoeven doen... Hmmm hopen voor Jenny dat haar kleintje er is
Jullie gaan sneeeeel haha Net even boodschappen gaan doen met mijn man, zal toch iets in huis moeten hebben als er bezoek komt vanmiddag... Lise, fijn dat je geld gekregen hebt! Marijke, je moet ze gewoon opbellen en zeggen dat je ZEKER wil weten dat het geld onderweg is en niet WAARSCHIJNLIJK!! Laat je niet afwimpelen met hun wazige verhaaltjes. Hun liggen er niet wakker van, terwijl jou rekeningen gewoon doorlopen!!! Flappie, helaas nog niks... Geniet van je middag met je mannetje Gezellig!! Saraah gelukkig was alles goed bij de VK en fijn dat ze ingedaald is!! De klossen vallen wel mee he haha, ik wist ook niet wat ik me erbij moest voorstellen!! Wel hoog, denk dat we een ladder nodig hebben om in bed te komen Mad, ben je al terug?? (zo nieuwsgierig.... ) Trouwens vanmorgen nog even met de gyn gebeld, omdat ik me toch een beetje zorgen maakte waarom hij nu een groeiecho wilde doen enz... Ik haalde me al hele enge dingen in mijn hoofd zoals dat de placenta niet meer goed werkt of zo, maar de gyn denkt (heel logisch in mijn geval) dat de baby geen plaats meer heeft om te groeien en dat er dus een tussenschot in mijn baarmoeder zit... Haha allemaal nachtmerrie's voor niks, want dit was toch te verwachten als ik logisch nagedacht had... Hij heeft me ook verteld hoe de onderzoeken gaan zijn na de bevalling: ik krijg contrastvloeistof ingespoten en dan een scan om te zien of ik een tussenschot heb, zo ja, dan moet dat weggehaald worden anders beginnen we bij een 2e kindje weer van voor af aan... Neem toch wel aan dat ze dat niet GELIJK erna doen he??? Pfff weer angst haha... Ben ik helemaal vergeten te vragen, maar neem aan van niet
hey sweetangel... nou goed dat je gebeld hebt, en ik neem aan dat ze het gelijk na de bevalling doen ja.. want je baarmoeder is dan nog uitgerekt.. en kunnen ze er goed bij ... ik ga zo ook boodschappies doen.. weet manlief nog niet..., maar we hebben niks meer in huis
Dat meen je niet... Ik hoop het toch niet Dan zou ik dus niet naar huis mogen gelijk... Want als het er zit moet ik van buitenaf geopereerd worden... Mijn moeder is hier, die denkt dat ze het erna doen, als ik opgeknapt ben, want anders kan ik niet eens voor mijn eigen babytje zorgen Volgende week maar weer vragen haha Voor mijn gemoedsrust 'geloof' ik mijn moeder maar even, sorry Saraah niks persoonlijks Maar ja misschien doen ze wel het onderzoek, maar niet de operatie. Ik ga in elk geval zeggen dat ik dat niet direct wil. Even regels stellen daar T is warm buiten In de C1000 was het lekker koel! Trouwens Saraah, dat kastje wat je bij de Lidl gekocht had is dat wat? Ik zag het in de folder en wil ook zo'n ding, weet niet waar ik heen moet mijn voorraad shampoo haha
hahaha.. ja dat kan ook hoor... misschien dat ze alleen het onderzoek doen, en daarna eerst gaan bekijken wat ze willen doen, OF ze wat willen doen...en als je opgeknapt bent die operatie pas doen... geowon vragen, dan weetje het zeker... nou dat kastje vind ik persoonlijk geweldig, heb er gelijk alles ingemikt.... shampootjes, zeepjes etc... is een aanrader.. helemaal voor 20 euro.. en hij ziet er niet 20 euro uit ! en.... hijs makkelijk in elkaar te zetten echt een werkje van 10 min. en wij gaan ook naar de C1000.. is hier om de hoek. en tis daar idd altijd lekekr koel
T liefst wil ik de gyn weer bellen hahaha... Kon ik maar elke dag naar hem toe, dan kon ik telkens al mijn vragen stellen Hij is trouwens al gewend eraan dat ik STANDAARD bel de dag nadat ik bij hem ben geweest haha... Als ik daar ben gaat het allemaal zo snel en heb ik geen vragen en thuis begin ik dan te malen... Goeie, van dat kastje, dan ga ik morgen eens even met mijn mannetje naar de LIDL, kijken of ze er nog hebben... En anders stuur ik mijn moeder, bij hun in de buurt ligt er ook 1. Fijn dat ie makkelijk in elkaar te zetten is, aangezien IK bij ons thuis zo'm dingen allemaal moet doen
anders bel je toch gewoon nog een keer..???? hahahah... ik heb m ook zelf in elkaar gezet, niet omdat mn man het niet wilde.. maar hij ging weg.. en ik vond het irritant zon' doos in mn huis.. dus heb ik het ff snel gedaan... hahaha was echt niet veel werk, wel veel schroefjes.. dus beetje pijn in mn handen maar het is echt een leuk kastje.. staat ook netjes. de Vk zei trouwens nog dat het vruchtwater minder was geworden... zodat de kleine meer ruimte in kon nemen... ik wist niet dat dat kon?... is toch raar ? naja 't zal wel... zij weet 't 't beste neem ik aan, deze Vk was voor de verandring heel aardig en meegaand.
hoi ik ben er weer ben een beetje sip...... alles was oke bij de vk! bloeddruk was 120-90. wel hoog maar acceptabel en m urine was prima..... ze strippen pas bij 41 weken..... boe hoe hoe waarom? omdat t daarvoor geen zin heeft en t alleen valse voor weeen kan geven (what ever die heb ik toch nu ook al gehad>?) nou zegt ze; volgende week woensdag dan maar voor nieuwe afspraak en dan mag je maandag nog even je urine brengen en je bloeddruk laten meten bij de assistent. (moet zo vaak urine inlveren omdat ik kans op zwangerschapsvergiftiging heb met hoge bloeddruk) vond haar ook echt niet mee gaand ofzo.... ja zegt ze; trek je dat nog? ik zeg heel geiiriteerd nee eigenlijk niet, ik kan niet meer en volgende week wordt t weer zo heet! kan wel janken....... krijg ik ook weeeer een geboorte kaartje van iemand van de gym. zij was exact op dezelfde datum uitgerekend als ik....... zometeen hangt t hier vol met geboorte kaartjes van iedereen van de gym en ben ik als laatste terwijl ik als eerste was uitgerekend met haar samen boe hoe hoe
Geen idee, van dat vruchtwater Saraah... Wel fijn dat je een aardige VK had voor de verandering!! Als ik me niet meer in kan houden bel ik de gyn morgen nog eens... Ik wil hem geen trauma's bezorgen Heb n nieuwe buikfoto in mijn album. Let niet op mijn man die aan het slapen is op de achtergrond haha...
he BAH mad..!!! moet je alsnog zolang wachten tot ze je gaan strippen... en idd straks wordt het weer zo heet, die gedachte maakt me al aan het huichelen... vind het echt erg voor je, helemaal nu je steeds kaartjes krijgt... ik leef met je mee en je buik lijkt wel ietsjes gegroeid he, in die week... sweetangel.. ik moet ook maar week buikfoto maken !!! remy wilt graag een foto maken voor in het baby-album hahaha !!! de schat... als ie dat gedaan heeft.. zet ik hem gelijk hier ook neer...
Jammer mad dat ze pas met 41 weken strippen... Maar volgens mij heb je ook idd geen zin in voorweeën...
zucht... ik klapper van de honger ik heb al twee krentenbollen naar binnen gewerkt, twee rijstwafels.. en 2 grote glazen water (vult ook ) maar ik blijf gewoon honger houden... en om nou weer iets te gaan eten... ik ben al zo vet geworden alst maar kan... ik weet neit of dit ooit nog goed komt... ik vind het zo eng om straks niet meer zwanger te zijn, en dan te kijken naar mn figuur... ben echt heeel dik geworden.
Bah Mad, dat is echt balen... Kan me voorstellen dat het ECHT niet leuk is dat je van iedereen kaartjes krijgt en jij nog steeds je babytje niet vast hebt... Hopelijk begint het vanzelf voor volgende week
He Mad, dat is echt rot voor je. Kan me voorstellen dat je je eigenlijk al een beetje had ingesteld om eerder gestript te worden!! Probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken, zodat je er niet al te veel aan denkt. Ik weet het, is moeilijk, maar proberen kan geen kwaad Hier is het trouwens weer warm en ik had het nog warmer omdat ik zonodig de vloeren moest dweilen. Een beetje franse slag, maar voor het idee is het nu goed. Nu ga ik niks lichamelijks intensiefs meer doen, ben je mal! Morgen neem ik nog wel wat dingen met een sopje af en doe dat eerder op de dag ipv nu, met de zon hoog in de hemel Rare vraag misschien, maar hebben jullie ook een goede stoelgang? Ik nl. wel en dat vindt ik best maf, want je hoort altijd verhalen dat het op het laatst zo moeilijk gaat. Hier (nog) niet, moet zelfs vaker dan 1 x per dag, ehum. Oh ja, heb gisteren nog aan de VK gevraagd over bevallen met je lenzen in. Dat kan zeker geen kwaad, heeft ze zelf met haar bevalling ook gedaan, maar op den duur heeft ze ze uit gedaan, omdat ze er zich aan irriteerde. Dus met lenzen in kan wel, maar het is wel handig om je bril mee te nemen (nou, dan doe ik dat maar, beetje een lelijk ding, maar het is geen beauty contest, een bevalling, hahah)