ja klopt marijke als ik zou kunnen slapen dan zou ik er wel van opknappen ze hebben wel brood en alles maar echt is niet te eten.. nu heb ik wel een nederlandse bakerij ontdnekt niet ver van mn huis meestal ga ik daar brood halen maar ze zijn nu dicht vanwege vakantie dus dat schiet niet echt op.... ja en iedere dag dezelfde meusli komt me ook me neus uit... ei ben ik ook niet gek op en zeker niet in de ochtend... eigenlijk ben ik maar een zeikerd lol mn man eet alles sochtends die eet rustig stuk of 6 tacos.. wordt al misselijk als ik het zie...
super goed om te horen dat t weer wat beter gaat met je mensi! en wat een schatje is Steven zeg.... was het wachten wel waard he meid ja Christel; t mooiste zou zijn als je zelf zo`n broodbak machine hebt! die zijn helemaal hip en t is nog lekker ook! kun je zelf je brood samenstellen met t geen je erin wil. en Pluk, ja balen zeg, maar 1 ding is zeker; ze houden je heeel goed in de gaten en stel je voor ze zeggen mevrouw ga maar normaal bevallen en t blijkt dat de beeb er na 20 uur niet door kan...... en je alsnog voor een keizersnee moet dan baal je ook. Ik heb van veel mensen al gehoord dat de ruggenprik best schijnt mee te vallen.... en als je echt niet wilt/ durft kun je nog onder algehele narcose..... mmmm sarah ik denk dan dat ik morgen voor de spinazie ga ha ha ha lekker met een vistickje erbij! mmmmm de mozarella was ook erg lekker met de aardappeltjes met room (oooh wel slecht)
ooh mad.... dat zou ik vanavond ook wel lusten aardappeltjes met roomsaus en zo.... zijn hier nog plannen voor vanavond?? ik wil vandaag eigenlijk naar santa monica maar manlief wil waarschijnlijk weer niet... dus zal effe wat anders moeten bedenken heb geen zin de hele dag binnen te zitten.... hey mad hoe is het nu?? al wat meer krampen of weeen?
nou...... ik heb net 2 x een wee gehad volgens mij..... hopen dat t doorzet. m buik werd zo hard als een bowlingbal. ga zo lekker liggen en ATWT kijken (as the world turns) en hopen dat t door gaat zetten.... maar ga er nog maar niet van uit. Zo Christel in Amerika lopen ze een eind voor he op ATWT! (weet niet of je dat ook kijkt maar t lijkt mij te gek) nou dametjes! fijne avond .......
ja ze zullen hier idd wel eind voorlopen maar ik kijk het niet... ze hebben hier zoveel soap series wordt je gek van.... je kan wel merken dat overdag hier echt tv voor vrouwen is... all die soaps en dna oprah en dr phil en dat soort dingen.... soms komt het wel mn neus uit en kijk ik maar gewoon tekenfilms moet iets he
Hallo, Hier ben ik weer! Ben helaas nog niet bevallen. Heb het heel druk met mn zieke pony en moet haar een paar keer per dag verzorgen. Voor de rest ben ik dan niets meer waard. Ik lig veel op bed. Ja en dan ben ik hier aan het bijlezen, elke keer zijn het zoveel pagina's dat ik alweer geen tijd meer heb om te typen. Zo moet ik nu weer naar mn pony. Maar ik lees dus wel mee en hoop dat het met iedereen oke gaat. Liefs Jenny
hopelijk gaat het snel beter met je pony!!! en hopelijk beval je ook snel! succes... en rust lekker uit meid
oooh mensi wat een SCHATJE... echt zo vredig.. gelukkig gaat het alweer een stuk beter met jou en lekker genieten nu he... wij kunnen niet wachten nou pluk.. wat een toestand zeg... maar je moet maar zo denken.. tis voorzorg. er zijn genoeg vrouwen die grote baby's op de normale manier hebben gebaard.. mijn moeder heeft mij er ook uit gekregen (10 pond, 56 cm ) ze kijken gewoon of je bekken groot genoeg zijn... zal vast allemaal wel goed komen ... hahah nou mad... die spinazie was uiteindelijk niet verkeerd, maar heb nu echt buikpijn, beetje teveel gegeten denk ik... maar twee keer een wee... wie weet dat het nu snel gaat gebeuren.. zou toch wel fijn zijn.. lekker je baby in je armen enzo kzat net om niks te janken opeens.. ik HAAT dat ik mezelf dan niet onder controle kan houden.. ik gaf remy een por met een vork.. en hij gaf een gil.. iets TE hard..( hij schrok er zelf van) ik en de baby dus ook.. nou toen kwamen die tranen hoor... NOU JA... ik snap niet waarom ik daarvoor tranen zou laten.. die hormonen ook hahaha !! nou marijke.. ben echt jaloers.. ik zou nooit zomaar midden op de dag een dutje kunnen doen.. heb dan het gevoel dat ik de hele dag dan mis.... en alsof daar iets mis mee is..??? ik ben een raar wezen... nou christel.. gelukkig dat er een NL bakker is daar, jammer nu dat ie dicht is... maar voor wanneer ze open zijn is het wel handig... soms weetik ook niet wat ik moet nemen in de ochtend hoor... maar met die amerikaanse wonderbread is idd niet te vreten... !!! hey jenny... nou tis toch wat van je paardje.. ik hoop dat ze er goed bovenop komt... 't zal wel heel zwaar zijn allemaal ... we leven iig met je mee... want het is geen makkie zo met je zwangerschap die op zn eindje is... en je paardje dat verzorging nodig heeft... !!!
zooo sarah jij typt wat af.... ik ben nu enveloppen aan het schrijven.. maakte net mn man wakker vond e geloof ik niet zo leuk... dus hij is nu verder aan het slapen... ik verveel me zo erg en hij kan zo echt de hele dag door slapen wordt er niet goed van ik wl wat doen waarom snappen mannen dat niet... in de ochtend dan....
Mensi, ik ben blij dat het goed gaat met jou en je mannetje! En binnenkort dus lekker naar buiten. En de kraamhulp die je nog even bijstaat! Geniet maar lekker meid! Jenny, wat rot voor je en je paardje. Kan me indenken dat het behoorlijk zwaar is. Je kunt het forum dan inderdaad niet bijhouden, maar dat hoeft ook niet hoor! Soms ben ik ook een ochtend of middag niet aanwezig en zie dat er weer 5 pagina's bij zijn gekomen. Ik scan ze altijd even snel/snel lezen, dan ben ik weer bij En zoals je kunt lezen zijn er verder nog geen bevallingen bijgekomen. Wij hebben vanavond maar een patatje gehaald, want we zijn ook nog langs de bank geweest om te kijken wat er zoal anders moet als de kleine er is. Offerte meegekregen. Zaken die anders kunnen zijn o.a. inboedel, doorl. reisverzekering, uitvaart (ja, nu al, helaas), en we willen een spaarrekening openen, maar dat kan pas als de kleine geboren is
Heee net ATWT gekeken, was spannend he Mad!! Ik ben echt blij dat Jack zich alles weer herinnerd en voor Carly kiest! Goed voor die stomme Julia. Ik begon écht een hekel aan d'r te krijgen Hee Jenny gaat wel alles weer wat beter met je paardje? Geef hem maar een worteltje of een appeltje van me mischien knapt ie ervan op ooooo Saraah is echt overheerlijk smiddags een tukkie doen.. Gewoon ff languit op de bank, naar een saaie DR. Phil of Oprah kijken en je valt zo weg!! xxx Marijke
hahaha ATWT... ik volg het helemaaaal niet af entoe staat het op.. en ben ik bezig.. ik weet gewoon WAT je bedoeld.. naja gelukkig dat ie zich weer alles gerinnerd.. want ik zou helemaal gek worden als ik carly was.. met dr zoontje.. die tranen helpen trouwens wel met je mannetje.. hij vond me zo zielig.. dat ie de trap heeft belegd met van die trap-tapijtjes.. die stonden al een eeuw beneden...
DAt is als ik het goed gehoord heb inderdaad veranderd dat van een spaarrekening openen. Vroeger hoefde je daar geen sofinummer voor te hebben en nu moet de kleine eerst zijn/haar sofinummer hebben en dan pas kun je een spaarrekening openen. De verzekeringsman hebben we al over de vloer gehad voor de begrafenisverzekering van mijn man, we hebben afgesproken dat we hun gewoon een geboortekaartje sturen en dan nemen hun contact met ons op over het bijverzekeren van de kleine. Geloof dat we nu nog een eigen risico voor kinderen hebben van 160,- en dat we die er dan af kunnen doen (betalen we per maand wel iets meer) Moet ook niet vergeten even bij je zorgverzekering te melden dat de kleine geboren is. Heb net even het raam goed open gezet zodat er een lekker windje door het huis kan waaien, was alleen even vergeten het gordijn ervoor weg te trekken. Arme Jacky (hond) die schrok zich het kleplazerus van het waaiende gordijn. Wij hebben vanmiddag chicken tonight gegeten (man late dienst) en dus heb ik net wat brood naar binnen gewerkt. Mijn schoonmoeder vindt trouwens dat mijn buik sinds gisteren is gezakt. Groetjes
Goeieavond... Wat een boel bijlezen Het bezoek is allemaal weg, gelukkig maar, want ik heb het warm en het is toch vermoeiend... Normaal slaap ik ook altijd 's middags even, maar dat kon nu niet, ben nu best moe... Maar het was wel gezellig Spannend Mad, 2 weeen, hopelijk zet t door! Ik gun het je zo!! Mensi, wat een super foto!! Echt een mooi kereltje!! Pluk, balen zeg, hopelijk komt er iets positiefs uit de groeiecho!! Jenny hopelijk komt alles goed met je paardje Pfff en voor de rest weet ik even niet meer wat ik allemaal gelezen heb...
Hai hai! Zo, liefje en ik zijn net terug van de Prenatal. Heb er zoogcompressen (voor de zekerheid, nu nog geen lekkage te bekennen ) en toch maar weer een sixpack hydrofielluiers gekocht. En we hebben een ledikant besteld. Er was nu 1 in de aanbieding, die stond er niet meer, maar in de folder zagen we hem al. Een ander filiaal heeft er nog 2 dus konden wij nog eentje daarvan claimen. Over ongeveer 1,5 week kan ik een telefoontje verwachten dat ie er is, jippie! Ook al hebben we hem nu nog niet nodig omdat we eerst een wiegje hebben, straks moet er toch een ledikant staan. Ook even geinformeerd naar matrassen, maar wat zijn die duur zeg! Varieert van 90 euro tot 169 euro! Pff, nou dat doen we nu nog maar even niet, en anders kijken we wel bij een andere winkel. Ukkie moet wel een goed matras krijgen, want in een ledikant kan ie wel 2 a 3 jaar ongeveer, maar we orienteren ons nog wel even
Ja matrassen zijn het duurst... Maar ja, het is ook een van de belangrijkste dingen, veel belangrijker dan bijvoorbeeld het bedje zelf Wel leuk dat jullie nog een kunnen krijgen uit een ander filiaal!! Ik heb ook zoogcompressen, af en toe lekt het... Helaas...
hier ff snel een bericht van mij. om 18:00 zijn m weeen dan toch echt begonnen.!!! dacht eerst dat t weer een valse start was maar nee!!!!!! ze kwamen rond de 6 a 7 minuten tijdens ATWT kijken! ha ha ha toen ben ik om 19:30 onder de douche gegaan en daarna kwamen ze al met 5 min. om 20:00 hebben we de VK gebeld en zij is om 20:30 geweest. toen kwamen de weeen rond de 4 a 5 minuten en hielden een minuut aan. heb nog maar een vinger topje ontsluiting en de weeen zijn al best heftig. maar t kan nu vlot gaan zij ze maar t zal wel nacht werk worden. weeen zijn geen pretje! echt een klote gevoel! bleeee maar ik hou me rustig. ze komt zo weer rond 23:00. ga dus nu relaxen en zo weer ff douchen etc etc. heb ondertussen ook al weer 2 weeen weggepuft tijdens dit stukje typen! m vliezen zijn nog niet gebroken. nou dames EINDELIJK IS HET ZOVER!!!!!! ik hoop jullie nog een berichtje te kunnen sturen en anders horen jullie heel snel of de baby is geboren! doeiiiiii
WOW maddd !!! Eindelijkkkk !!! wat HEERLIJK...naja die weeen natuurlijk niet... ik wens je een voorspoedige bevalling... oooh wat spannend zeg hopelijk heeft de VK om 23.00 goed nieuws en heb je wat cm's ontsluiting oooh ben zo zenuwachtig voor je... echt heeeel veel succes de komende nacht met de weeen !!!
EINDELIJK MAD!!!!! Heel veel succes en een voorspoedige bevalling gewenst!!! Eindelijk levert duimen van me wat op Nu ga ik nog duimen voor een voorspoedige bevalling en dan ben ik moe geduimd hahaha Hopelijk gaat het snel en voordat je het weet heb je eindelijk je babytje vast!! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten!! Sterkte meid! Liefs