Spannend, Mad! Ik wens je heeeeeeeeeel veel succes ( en ben stiekem wel een beetje jaloers, hoor ) Je kunt het! XXX
ja ik duim ook voor jou hoor Flappie.. dit is niet leuk meer ook voor jou !!! hopelijk gebeurt het snel voor je.. je verdiend het !!!
Dank jullie wel, wat lief! Wisten jullie dat ik hier pas een maandje ofzo bij het bevallingslijstforum meeklets, omdat ik niet wist dat dit er was!!!! Ik reageerde altijd alleen bij 'zwangerschap' of 'geboren'.. erg jammer want het had me achteraf wel leuk geleken om vanaf het begin mee te kletsen... ach misschien bij een volgende XXX
nou wij hebben het ons eigen gemaakt toch dit topic.. je hoort er helemaal bij !! en ja deze tijden zijn toch het spannendst en gebeurt er het meest
hallo... hey mad jajajaja eindelijk.. had ik je toch gezegd.. lol.. jij blij dat je niet gestript bent... was dus ook niet nodig.... nou dat wordt dus een 14 juli baby yey! werd ook wel een keer tijd.... nu wij nog!!!!!
ja gefeliciteerd met je man.. en jij met je baby mad het is zoo heet nog steeds jllie staan alweer bijna op en ik moet strax nog naar bed.... net staan koken en zweet me rot nu... had er de pest in vandaag mn man dacht dat het een goed idee was om alles hoer te veranderen dus het was me toch een zooi maar ja eindelijk alles weer op zn plek... pfff ik was me chaggie
Goeiemorgen!! Niks mee van Mad gehoord? Hopelijk is alles goed gegaan Ah nee Cristel, dat kan ik nu ook niet hebben... Hij moet geen rommel gaan maken in huis haha Vandaag zou het iets minder warm worden he, voordat het wel weer heel warm wordt... Genieten dan maar even!
Goedemorgen! Oh Mad, wat spannend! Misschien ben je nu wel bevallen, heel veel succes meid, je hebt het verdiend! En dat je nog tijdens je ween ons een berichtje typt, klasse zeg! Maar jij bent nu belangrijker en we horen hopelijk heel gauw van je! Sweetangel; gefeliciteerd met je man! Gezellige dag saampjes. Flappie; volgens mij typ ik ook nog niet eens zo lang mee hier, zo rond het begin van mijn zwangerschapsverlof, maar zeker weten doe ik dat niet. Het is eigenlijk heel leuk om met andere dames te kletsen die ongeveer net zo ver zijn, dan hebben we toch een beetje dezelfde ervaringen! Ik werd vanochtend helemaal beurs wakker; veel op 1 zijkant gelegen, net of ik helemaal ingedeukt ben, hahah. Ben soms bang dat de kleine baalt dat ik op zijn rug lig, want die kant lig ik altijd op. Volgens de VK kun je dat beter doen, want als je aan de kant van de voetjes zit, voel je steeds protesten en ja, dat klopt! Verder redelijk geslapen; direct vanochtend pc aangedaan voor het forum en om te internetbankieren en nee, het 2e bedrag van UWV was niet binnen. Dus ik zonet weer bellen, zegt de computerstem dat de ziektewetuitkeringen (dus ook voor de zwangeren denk ik) 1 a 2 dagen verlaat zijn, grrr. De mw aan de lijn heeft me wel gezegd dat mijn 2e bedrag al eergisteren de deur uit is gegaan, dus ik krijg het vandaag of na het weekend (zal dus wel na het weekend zijn). Tis me wat, maar nu weet ik tenminste hoe dit gegeven weer in elkaar steekt. En Marijke, voor jou ook natuurlijk, omdat jij ook nog op je centjes wachtte!! Nou, ik ga nu maar douchen, zit nog steeds in badjas, haha!
Dank je Lise! Spannend van Mad he! Ik zet 's morgens ook gelijk de pc aan, gelijk naar het forum Wel rot van je geld (alweer grrrr) Maar gelukkig weet je dat het een 'algemene' storing is! Ik ga me ook douchen, even met mijn man naar de lidl, kijken of ze het kastje voor op de badkamer nog hebben Tot straks en alvast goeiemorgen voor de dames die wat later uit bed komen rollen
Goeiemorgen dames, Spannend van Mad, hoor! Hier uiteraard nog niets....... word er wel een beetje sip van.... wil ook zo graag en ben zo bang dat er straks een kleuter uitkomt Want de kassiere van de AH vertelde dat ze haar ook tot 43 weken hebben laten lopen en haar dochter was dus 9,5 pond...... heb gister dus nog maar wat kleertjes in maat 62 gekocht, daar had ik eigenlijk maar een enkel dingetje van. Nou, ik zal er pas vanavond weer zijn, vrees ik , want het is mooi weer en dan ligt mijn internet er dus af.... en ja die lui van UPC die zouden er wat aan doen en mij terug bellen, doen ze dus allemaal niet. Ga zo dus een brief maken voor de consumentenbond en UPC nog een keer bellen...... Allemaal een fijne dag gewenst en tot later!!! XXX
goede morgen iedereen.. !! Nogmaals gefeliciteerd sweetangel, maar er een leuke dag van nou lise.. hopelijk heb je het dan in huis maandag of liever vandaag. 't gaat wel lekker daar zeg. Ik hoop dat MAD ondertussen haar keine in haar armen heeft , ben benieuwd wat ze eeft gekregen.. pff Flappie... die rot UPC... die doen ook maar wat, hier lag toen ook een week het internet er uit, door een fout van hun !!! maar misschien kun je gewoon zeggen dat je het helemaal ZAT bent, en het nu wel goed vind geweest... en dat er tegenwoordig niemand meer met 43 weken rondloopt.. en dat je dat ook met dit weer niet meer trekt... misschien doen ze dan wat.. !!! tis het proberen waard.. maar ik ga nu douchen, en dan ff de stad in met mn hubbie... spreek julllie later !
Jeetje Mad, spannend!! Heel veel succes met je bevalling of als je je kleintje nu hebt geniet van hem/haar!! Hee Sweetangel gefeliciteerd met je man... Ik wil taaaaart Heee Lise ik heb me geld nog helemaal niet binnen... En gister had ik weer gebeld, en toen zeiden ze dat het 4 weken wachttijd is na de startdatum van je verlof. Eigenlijk zwaar belachelijk, want dan ben je gewoon bijna uitgerekent! Zit je dan nog met kopzorgen aan het eind van je zwangerschap, kan niet gekker worden hier in dit land! Ik ga me zo ook ff douchen, is wel zo fris he
Zo, ben ik weer ff. Grappig zeg, iedereen moest nog douchen! Ik ben nu lekker fris; ik maak me ook elke dag op (mascaraatje, oogpotlood), want anders voel ik me zo kaal. En elke keer denk ik ook, ik wil er niet onopgemaakt uitzien, want stel dat ik straks ga bevallen Zul je zien dat je midden in de nacht wakker wordt, ween hebt en ontsluiting en ongeveer in je pyjama, haar recht op de kop en onopgemaakt met bril en al de deur uit moet, haha! Zal me helemaal niets verbazen! Tjee, de meesten van jullie gaan lekker met het mannetje iets leuks doen, de mijne moet vandaag wel werken, hij was vorige week vrijdag vrij, maar ja, dat kan natuurlijk niet elke week, anders hebben we geen brood om te eten Ach, ik ga maar wat poetsen en eens even bellen met de Livera; heb daar 2 weken geleden 2 voedingsbh's besteld, het zou ook 2 weken duren voordat de mijne er waren en je raad het al....heb nog niks gehoord. Moet de kleine straks uit theezakjes drinken, zonder een stevige voedingsbh die mama haar borsten wat in vorm houdt, haha! Sorry hoor, ben wat in een klierderige bui...wat een heerlijk forum toch, kun je veel kwijt