Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahahah lise..!!!

nu ben ook helemaal fris..
    ik doe geen oogpotlood en creme meer op mn gezicht, sinds de zwangerschap heb ik een hele vette huid.. en die creme maakt het dus neit echt beter op... oogpotlood loopt alleen maar uit met dit weer... :)

ik heb trouwens jouw advies opgevolgd over die voedingbeha's.. alleen wilde ik ze bestellen via het internet.. en daar stonden die van 17.95 niet bij.. ( op die bestel-site) dus ik ben gewoon naar de livera winkel zelf gegaan, en heb er daar twee aangeschaft ;) kan natuurlijk ook.

maar goed.. man is ook eindelijk klaar met douchen en haar doen... dus we kunnen zo eindelijk gaan... :D

2. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Saraah; ik had die voedingsbh's in de winkel van Livera besteld bij de cassiere, want ze hadden op dat moment mijn maat niet. Dus niet eens via internet, en nog duurt het dus lang, ook als je dus persoonlijk heen gaat. Waar moet dat allemaal heen hier in Holland ;)

Verder ben ik nu heel happy, want het UWV heeft het 2e gedeelte vanochtend dus wel gestort! Direct liefje gebeld dat we vanavond maar eens bij de super Jumbo (gigantische Jumbo, in de Euroborg in Groningen, net nieuw) flink moeten inslaan. Ik zit te denken aan wasmiddel, wcpapier, luiers en meer van dat soort spul wat je altijd en veel nodig hebt! En die grootverpakkingen zijn relatief goedkoper dan kleinere verpakkingen.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello ben ik weer..

Helaas bij de lidl geen kastjes meer :(
    Gelijk de hulptroepen ingeroepen: mijn moeder gaat morgen de lidl bij haar in de buurt checken! haha...

Wel maar even rode bessen en ananas gekocht en kebab... Tja je moet toch wat ;)

Bedankt iedereen voor de felicitatie's, ik zal jullie allemaal een stuk taart sturen :)

4. sweetangel100

Pluk ---> Hoe was het ziekenhuis???

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Oh wat spannend, zou Mad al wat hebben?

Vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest (waarom lopen die artsen toch altijd uit). Nou deze keer werd het grondig gedaan hoor.
    Eerst het koppie opgemeten die is dus 33 cm in omvang (rond dus en niet in diameter). Daarna zijn buikje en die is 38 cm in omvang. Zijn bovenbeen is ongeveer 7,5 cm. Dit voeren ze in de computer in en daar komt dus het gewicht uitrollen. Ons kindje zou dus nu 4176 gram wegen (als het nu geboren zou worden) maar aangezien ik nog ruim 2 weken moet zal het wel wat zwaarder zijn. Niets aan de hand dus, volgens de gyneacoloog kon ik gewoon bevallen (ben toch opgelucht).

Daarna naar de verloskundige, die voelde ook nog even en of ik nog vragen had en daarna konden we een afspraak maken voor volgende week en weer naar huis.

Nou zo makkelijk was die afspraak niet gemaakt want ze hadden volgende week alleen 's morgens spreekuur en laat mijn man nu volgende week ochtendploeg hebben en dat betekend dus voor mij dat ik geen vervoer heb van en naar de praktijk.
    Nou dat vond die assistente niet zo heel leuk met heel veel pijn en moeite de afspraak over het weekend heen getilt (net of die 2 dagen het 'm doen). Wel werd er kribbig opgemerkt dat we niet moesten rekenen dat ze elke keer een uitzondering voor ons kon maken.
    Nou ja zeg is in de 8 maanden de eerste keer dat we niet kunnen en dan wordt ze ook nog eens boos. Mijn man heeft toen ook gezegd dat het misschien niet zo handig is dat hij moet werken maar dat er bij ons ook brood op de plank moet komen.
    Ach nou ja misschien zijn we voor die tijd al wel bevallen wie weet.

oja volgens de echo liep de kleine dus iets voor in de groei, ik ben nu 37+4, volgens de echo zou het 38+4 zijn.
    De pendel zegt dat ik de 22ste zou bevallen, als je van de telling van de echo uit zou gaan zou dit dus met 39+5 zijn en dus aardig op schema. Ben nu dus wel heel erg benieuwd.

Groetjes

6. sweetangel100

Gelukkig dat je wel gewoon kan bevallen Pluk!!
    Nu weet ik ook hoe een groeiecho gaat... benieuwd voor volgende week :)

Als je op de gependelde datum zou bevallen ben je de eerste wat de pendel goed heeft, dus go for it :)

7. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Hmmm we zullen zien, volgens de echo zou ik dus uitgeteld zijn op de 25ste i.p.v de 31ste maar omdat dit nog binnen een week valt doen we daar dus heel eigenwijs lekker niets op uit.

Groetjes

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hee wat fijn pluk, dat je toch gewoon kunt bevallen! Wordt wel een flinkert zeg!! Maar is wel een heel mooi gewicht... Mijn kleintje was door de VK vorige week geschat op zo'n 5 pond en 6 pond rond de geboorte, een lief kleintje dus ;)

Ik had gisteravond trouwens best wel ongi-pijntjes in me buik en me rug deed ook wel zeer... Helaas hielden ze op een gegeven moment op :rolleyes: , het waren dus me eerste voorweetjes :)

Ik hoop trouwens ook dat ik wat eerder ben dan de pendeldatum hoor, anders duurt het nog zo lang... :(

9. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    sweetangel, nog van harte,he? En Pluk, dat valt heel erg mee, he een weekje voor in groei.Fijn dat je waarschijnlijk toch gewoon kunt bevallen.Jammer dat de assistente zo reageerde, zeg. Zeker met jouw achtergrond!!
    Nou, Mad, ik ben heel erg benieuwd of je nu al mama bent!!!! ;)

Gelukkig is het wat bewolkt vandaag, heb ik even internet. Heb ze nu aan de lijn((wachtstand uiteraard ;) ) terwijl ik dit typ, duurt toch een eeuwigheid.....

xxx

10. sweetangel100

Ik vind het ongeloofelijk Flappie dat bij jullie internet eruit ligt als het warm is hahaha
    Zoiets geloof je toch niet??

Bedankt trouwens, zal je ook een stuk taart sturen ;) :)

11. Niet meer actief

Hey dames!

Ik zie regelmatig dat er gependeld is voor de bevallingsdatum..haha nu ben ik ook wel enorm nieuwschierig geworden, omdat iedereen denkt dat ik wel vroeger zal bevallen, wie pendeld daar eigenlijk voor???

Groetjes Petra

12. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Ik heb sonja laten pendelen, heel heeel veel bladzijden terug stond een link naar haar pb en die heb ik gebruikt.

Hier is het trouwens lekker weer, het zonnetje schijnt maar er staat ook een straf windje en dat is wel heel lekker, vind de warmte trouwens beter te houden wanneer het zoals gisteren avond lekker afkoelt.

Zit nu te wachten op de heren van de zonnewering, als alles goed gaat dan kan ik dus vanavond daadwerkelijk mijn rolluiken helemaal open en dicht doen en dus ook mijn ramen weer helemaal open doen ipv ventilatie stand zoals nu.
    Ik vind dat je het boven nu toch goed kunt merken dat je niet fatsoenlijk kunt luchten, de rest van de familie vind het heel erg meevallen maar ik vind het maar muf :) :)

Groetjes

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ik heb ook Sonja laten pendelen, maar dit mag je alleen maar doen via PB, anders worden de moderators boos :rolleyes:

Fijn dat je rolluiken nu eindelijk gedaan worden Pluk, krijg je eindelijk eens waar voor je geld! :D

Ik hoop wel dat het mooi weer is hier morgen, me stiefvader is jarig en we houden een gezellig tuinfeestje :) Alleen wel jammer dat ik iedereen aan een lekker wijntje zie of ander drankie en ik niet :( Maaaar nog ff en dan mag ik ook :D

14. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemiddag allemaal!

Pluk, mooi hoor dat je gewoon kan bevallen en je krijgt een flinke baby ;) De kleine heeft het maar goed bij jou :)

Nou, ik heb toch eigenlijk een redelijk topdag, want mijn voedingsbh's waren eindelijk binnen bij de Livera; dus hup op de fiets en de stad in, gepast en gekocht. Ze zitten bij de cup iets ruim, maar ik ga ervan uit dat mijn borsten straks toch iets groter worden. En verder zitten ze prima, ik blij :)
    Ach en ik was toch in de stad nu, dus even de H&M binnengegaan; allemaal opruiming, ook op de zwangerafdeling. Heb een leuk shirt gekocht voor de kleine; een groen tshirt, welke vast zit aan een wit langshirt, heel stoer! Met de tekst; who's afraid of the tiger? En dan op de achterkant een foto van een tijger, leuk joh en voor maar 4,85! Kon het niet laten liggen en heb 'm in maat 74 gekocht, want ik heb al zoveel van 50/56/62 en 68 en straks zal ik toch wel veel in die maten krijgen en heeft de kleine niks voor daarna;)
    Op de markt lekker veel fruit gehaald, ook mijn favo aardbeien, jammie!

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hoi iedereen :D

nou pluk.. toch gewoon een normale bevalling :D

hey.. gezellig marijke.. tuinfeestje :D
    en ach nog maar een paar weken zonder wijntje ;)

hey sweetangel... stom zeg van de lidl dat ze er niet meer waren... hopelijk heeft je moeder nog wel geluk bij haar lidl... :D

ben net terug van de stad... wat een drukte zeg daar, heb alvast een paar shirtjes aangeschaft voro na de bevalling ..( kon het niet laten)

komen we daar een tante van remy tegen, en die heeft een gehandicapt zoontje... en die zegt; hey.. jij hebt een tweeling in je buik...
    dus zijn moeder zegt: nee, er zit er maar 1 in.
    zegt ie later weer: jij krijgt 2 kindjes, eerst komt er een meisje en dan een jongetje..
    vond het toch best freaky hehehe !!!

verder heb ik bij de H&M nog een ff rok gekocht was 50% korting op.. en die kan ik na de zwangerschap ook nog aan...
    en toen kon ik het ook niet laten nog ff paar dingetjes voor de kleine aan te schaffen :)

16. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Werd ik net gebeld door die rolluiken meneer, die wilde even melden dat ze nog wel kwamen.
    En dat ze dus nu de rolluiken eraf gaan halen omdat het in de werkplaats hersteld moet worden (hebben ze er dus eerder deze week niet bijgezegd)
    En dat hij dus volgende week weer even belt om een afspraak te maken.
    Dus ik heb er maar mee ingestemd.

Zal man niet zo leuk vinden vrees ik,bah zit ik weer lekker tussen 2 vuren, man wil dat het vandaag goed komt anders mogen ze het spul houden en wil hij het geld terug maar ondertussen bellen ze steeds als ik alleen in huis ben en ik ben wel weer zo soft om ze nog een kans te geven.

Straks de monteur toch maar even aanklampen dat ik het nog niet zo eens ben met de 'ik ben u volgende week voor een nieuwe afspraak' afspraak.
    Zoals het nu gaat zit er geen schot in zeg, ze doen er nu al dik een maand over, ik vind dit niet meer leuk en weet eigenlijk niet goed hoe er mee om te gaan, wat zijn mijn rechten.
    Kan ik zomaar zeggen, neem maar mee ik wil mijn geld terug want ze doen er toch wel wat aan ondanks dat dit tergend langzaam gaat.

Groetjes

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Idd, Pluk gewoon ff flink tegen ze tekeer gaan en idd zeggen dat je anders je geld terug wil, en dat ze dat andere boeltje maar weer op moeten komen halen! Volgens mij zijn die luiken ook best prijzig dus een goede service mag je zeker verwachten!! :rolleyes:

xxx Marijke

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen....

fijn pluk dat je gewoon kunt bevallen ben wel blij voor je....

sarah: ik zelf heb laatst bij express ook inkopen gedaan was een gigantische sale en heb dus ook dingen gekocht die ik na de zwangerschap lekker aan kan... kon het niet laten hoor...

gister de laaste kleertjes voor de beeb uitgewassen en het zijn er zoveel ik weet gewoon niet meer waar ik het moet laten....

sweetangel jij bent vast nu een lekker stuk gebak aan het eten .mmmm zou ik ook wel lusten ;)

19. sweetangel100

Nee hoor haha... Veel te warm ;) ...
    Jou stuk gebak is ook onderweg met de post, maar kan even duren :)

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja heb nog nooit een groen gebakje op(van de schimmel) dus we zullen eens zien....

ik dacht jij bent druk aan het feesten!

Share This Page