Nee hoor, mijn man moet gewoon werken en het bezoek is gister geweest, omdat hij het op vrijdag altijd heel druk heeft
en sweetangel gelukt met je moeder met dat kastje??.!!! mijn moeder belde me net... helemaal in de stres, ze is gestopt met roken... hahaha ze klonk zo hyper haha.. arme mam., maar vind het wel goed van dr ze is al bijna 60 kilo afgevallen en nu stoppen met roken... ben helemaal trots op mijn mammie ! kvoel me niet zo... vandaag, last van steekjes enzo zou er dan toch schot in komen?
Ze gaat pas morgen Ze moest werken vandaag... Knap van je moeder hoor!!! Mijn man zegt dat ie ook gaat stoppen met roken, omdat hij van mij niet meer binnen mag roken als de kleine er is. Maar eerst zien, dan geloven haha. Ik hoop voor je dat er schot in komt, maar ik heb al zolang last van steekjes en krampjes en er gebeurd nog steeds niets, tenminste niets spectaculairs... Maar ik hoop het voor je, zou het je wel gunnen, lekker op tijd!!
misschien wel sarah!!! ik heb sinds vanmorgen krampen maarja had ik paar dagen terug ook het zet gewoon niet door bij mij... hopelijk bij jou wel.. mag ook wel bijna zou het dan toch 17 juli worden... sweetangel: kun jij mooi genieten van de rust nu
ik moet nu eigenlijk zeggen dat ik denk dat die kleine nu wat verder aan het indalen is... want ik voel echt een hoofdje heel hard naar beneden drukken... dat kan ook die steekjes verklaren... toch maar geen schot... nou gelukkig roken wij beiden niet... maar ik zou je man er lekker aan houden... en tis ook beter voor zn voetbal hahaha !! ja onze moeders zijn natuurlijk nog hardwerkende mama's
Raar is dat hoofdje he Saraah... Ik voel sinds een week of anderhalf ook constant het hoofdje tussen mijn benen naar beneden duwen... Vond het in het begin echt een heel raar gevoel. Volgens de gyn normaal, het zou betekenen dat ze heel diep ingedaald is in mijn bekken en dus vast ligt... Hopelijk is dat bij jou ook zo!! Ik wil zoooooo graag dat hij stopt met roken he! Hij rookt niet veel, maar t lijkt wel alsof hij steeds meer gaat roken naar mate de dag dat hij zou stoppen dichterbij komt Tsja als hij niet stopt, dan maar lekker buiten op het balkon Samen met mijn ouders, die roken ook allebei en dan blijf ik maar zielig alleen binnen hahaha
alleen?... jij hebt dan je kleintje !!! en zij kunnen dan heel jaloers naar binnen kijken met hun sigaret... en dan gooien ze hem gauw weg... ja dat hoofdje voelt idd wel heel raar zo van binnen.. alsof het heel dichtbij de uitgang is hahaha !!!
Ja alsof het bij wijze van spreke al eruit 'hangt' tussen je benen hahaha Dat is waar, ik heb dan de kleine haha Och ooit zal hij wel stoppen.... Ik vind alleen die asbak altijd zo vies. Heb er al een die dicht kan, maar nog ruik je m :x
mijn baby is wel ingedaald een voel contstant drukkende pijn vervelend maar ja.... nu maar wachten tot dat ze eruit komt!!! en met dat roken heb ik geen last van gelukkig... mijn man rookt alleen 1 sigaret met oud en nieuw geen idee waarom maar ja dat is dan toch buiten....
ja... sinds ik niet meer thuis woon, heb ik geen last meer van rook, dus als ik bij mn moeder was, rook ik dat heel erg... en werd ik er echt misselijk van... maar soms vond ik het ook heel lekker... denk omdat ik zo meerookte.. ik die geur dus best wel miste hahaha !!! mijn moeder werkt trouwens in de verslavings-circuit en mn moeder zag een client ( die mensen komen altijd weer terug) en ze was opeens dikker geworden... dus die vrouw zegt tegen mn moeder: ja ik ben al 4 maanden niet ongesteld geworden.. dus mn moeder zegt: doe maar een test bleek ze dus zwanger... 4 maanden al... en al die tijd zwaar aan de drugs erg hoor..
Pfff dat is echt erg... Een meisje uit het dorp waar ik opgegroeid ben was ook zwanger en aan de drugs. Toen ze 5 maanden was, bleek het kindje ernstige groeiachterstand te hebben en vergroeiingen, zo was het ene beentje langer dan het andere. 2 weken later of zo was het kindje dood in haar buik en heeft ze van een dood kindje moeten bevallen. Dat vergeef je jezelf toch nooit meer? Mijn moeder is verpleegster in de thuiszorg en zij kwam bij hun thuis en vertelde dat.
zoo dat is erg.. ik heb wel eens gelezen als de moeder aan de drugs is dat het kindje dan moet afkicken of zoiets na de geboorte.... trouwens wist je dat als jij bijv 1 glas wijn drinkt terwijl je zwanger bent je kindje er eigenlijk 8 binnen krijgt... ik wordt moe van die voeten van mij hele zwangerschap nergens last van gehad gister erden ze op eens dikker en dikker doet gewoon pijn nu
toch verschrikkelijk !! als ik die verhalen hoor.. vind ik het zo zielig voor die kindertjes... mn moeder vertelde ook een keer ( toen werkte ze nog in het ZH) dat er eens een half dode baby in het ziekenhuis kwam, gebracht door een buur, omdat de ouders er niet waren... de ouders waren drugsverslaafden, maar de vrouw had tijdens de zwangerschap niets gebruikt... nadat het kindje geboren was, zijn ze op een ijskoude winternacht de hort op gegaan, om lekker te gebruiken, en hebben het kindje alleen gelaten... de buurman had een sleutel... en had hun weg zien gaan... toen ze na 4 uur nog niet terug waren is die buurman naar binne gegaan, en vond het kindje in de hoek van het ledikantje zonder dekentje helemaal onderkoelt.... in het ziekenhuis is het uiteindelijk overleden !! moest bijna huilen toen mn moeder dat vertelde.. wat een ouders zeg !!!
Mijn voeten doen ook pijn... Mijn nichtje was gister hier voor de verjaardag van mijn man zegt ze: ja het was me deze week al opgevallen, maar je hebt geen enkels meer... Lekker tactisch hahaha Ja heb ik inderdaad wel eens op tv gezien, dat je kindje dat moet afkicken... Erg he...
Ik vind het altijd zo dubbel... Er zitten zoveel wel goede ouders te wachten op een wondertje, en die krijgen het niet... Die mensen zijn geen kind waard!! Trouwens, hoe zou het met Mad zijn?? Ladyz, ik ga even koken voor mijn man... Tot straks!
ja precies.,.. sommige mensen krijgen nooit een kindje, en zouden top ouders worden... of zijn jaren bezig met weetik watvoor behandelingen... de wereld is neit eerlijk verdeeld. nou kook ze... ik hoef vandaag lekker niet te koken, mijn mannetje eet bij zn moeder, en ik heb geen honger.. dus ga ik lekker niet mee hahaha !! lekker lui op de bank hangen,.... en ik ben ook super beneiwd naar MAD... hoop snel wat van haar te horen... ze zit nu helemaal te genieten van haar kleine hummeltje ooh geweldig hooor
ja ik hoop dat ze een vlotte bevalling heft gehad dat willen we uiteindelijk allemaal toch.... ik moet zo mn mannetje wakker maken die ligt nog lekker te slapen... wou dat ik dta kon... pfff maar ja komende maanden wordt het toch weinig slapen kan ik vast wennen
Hallo! Ik ben nu aan de kook, helaas is mijn groentesausje wat aan de verbrande kant, maar goed, het kan nog Dus nu moet het mannetje nog thuiskomen en kunnen we direct eten, lekker! Ik vermoed ook dat Mad lekker met haar beeb in haar armen zit, we hebben haar al even niet meer gezien he!
hahaha gister nog rond een uur of 22.00 we zijn gewoon heel ongeduldig !!! tis nog geen 24 uur geleden dat ze had gepost dat ze weeen had... !!!
haai meiden! tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! heb zoveel steun aan jullie gehad de afgelopen periode en vond/ vind t altijd onwijs gezellig om hier te kletsen!!! maaar; na 22:00 toen ik nog geen ontstluiting had is het super snel gegaan. om 01:45 had ik volledige ontsluiting en mocht gaan mee persen. de baby wou niet zo mee werken en ze wou niet door de bocht heen dus dat was heeel zwaar. ik heb verschillende standen (hand knie en rug) geprobeerd en uiteindelijk op de baarkruk beland.... wat een verademing. na een uur persen was onze kleine MEID er dan eindelijk! ze heet Evi en weegt 3600 gram. heb 1 knip gehad en ben aardig gehecht hier en daar mag 4 dagen niet naar beneden..... maar voor jullie maak ik graag ff een uitzondering ik moet zeggen dat we een turbo bevalling hebben gehad maar t was zoooo mooi! lekker ontspannen thuis en m vriend deeed t zooooo goed! binnenkort meer nieuws en ik gun jullie allemaal net zo`n mooie en snelle bevalling als ik heb gehad! dikke kus mad...