Veel plezier vandaag Flappie... En tot vanavond, als het afgekoeld is en je internet het weer doet (o ja, weet niet wat mon choutaart is... )
Oooooo Flappie je maakt me jaloers met je Mon chou taart.... Het lijkt een beetje op vlaai met kersen erop en er zit nog iets bij, maar het is in ieder geval echt hele lekkere taart... Me oma heeft het wel eens gemaakt..
Klinkt in elk geval goed... Wil Mon Choutaart wel leren kennen En wat zou er dan in/op zitten waardoor je die tijdens de zwangerschap misschien niet mag?
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook wel af... Heb er wel ongelovelijke trek in zeg als ik over die taart nadenk!
haaai.. nou ik ben helemaal klar om naar mn moeder te gaan, alleen is moeder nog niet klaar tis vandaag idd weer warm, en als ik aan die busrit denk naar mn moeder toe, word ik al onwel.. je gaat altijd zo zweten in die stink bus... zo'n bus heeft airco, maar denk maar niet dat die buschaufeur dat iets kan schelen !!!... ik heb trouwens ook nog nooit van een mon chou taart gehoord.. haha !! aan mij heb je dus ook niks !! hahaha !! in iedergeval veel plezier hoor Flappie en marijke natuurlijk ook met het tuinfeest, idd wel wat minder van je vriend... hij denkt ook... nog ff snel, voordat die kleine er is ik moet zeggen dat ik wel moe ben, van dat vroege opstaan...hahaha slaap al zo slecht, en we gingen vanacht pas om 2 uur slapen... als ik niet slaap, hou ik manlief meestal ook wakker... niet dat ik dan expres tegen m ga zitten praten... maar dan draai ik zoveel... en hijs nu werken, dus die zal vanavond ook wel helemaal Afgepijgerd zijn, arme schat.... waar ik trouwens nog aan moest denken... was het niet zo dat mad bitter lemon ging drinken, en diezelfde avond nog ging bevallen??? misschien zit er dan toch een kern van waarheid in ( ik heb het ff gecheckt... en idd, op pagina 109 ging ze bitterlemon drinken, dit was op 13 juli, de dag van het beginnen van de weeen.. paar uur later ) ... dus Flappie je weet wat je te doen staat
Haha, ja ga zo ff wat bitterlemon inslaan en In mon Choutaart zit mon Chou ( een roomkaas ) maar zal zo internet ff checken!!!! Ja, sweetangel, ongelofelijk dat ik nog internet heb nu! Dus snel iedereen mailen etc etc. Fijne dag allemaal!!! XXX
Zo, het is weer warm hier, dus veel binnen zitten Vanavond ga ik samen met vriendinnen naar Pirates of the Carribean, met Johnny Depp! Zin in! We gaan naar Pathe en daar heb je het eerder koud dan warm, haha! Ik heb gelezen dat de film 2,5 uur duurt, dus we hebben maar gereserveerd voor 20.00 uur, zodat ik ook niet al te laat weer thuis ben. Daarnaast moeten we zorgen dat ik aan de zijkant zit ivm 'plasgedrag' Jullie nog plannen voor vanavond?
Hey Saraah... Mijn moeder belde net, zij had geluk met het kastje bij 'haar' Lidl En zal ik je nog iets vertellen? Omdat het een aanbieding van vorige week was kreeg ze 5 euro korting haha. Lise, leuk die film wil ik ook zien!! Als de broer van mijn man terug is gaan we daar ook naar toe! Verder heb ik geen plannen voor vanavond, ben nu alweer doodmoe Veel plezier vanavond!
hallo... is mon chou taart niet net zoals cheesecake hier in the us??? volgens mij wel.. nou ik heb daar al veel van op wist niet eens dat het niet mocht.. maar ja... iedereen heeft lekkere weekend plannen.. ik vandaag nik shoor heb me toch een rot nacht gehad lek wel of ik er elke 30 min uit moest om te plassen..pfff nou ja hoort erbij....
Whaa dat viel niet mee lopen over de braderie en op de meeste kramen lagen sieraden (en daar heb ik er meer dan genoeg van) maar de beweging (hoe moeizaam ook) was wel even lekker. Daarna nog even hondenvoer gehaald (meteen ook maar een paar lekkertjes voor de hond) en wat lekkers voor de vogel. Toen nog even naar de supermarkt want manlief wilde hamburgers maken. Na het eten even afgewassen (lekker hoor boven zo'n bak met heet water ) en toen maar in bed gekropen omdat het lopen alweer pijnlijk werd (zou dat toch iets te maken hebben met het verder indalen?) Dat was zo tegen 13.30 uur en ik ben er net weer uit. Man schrok van mij toen ik beneden kwam want die was voor de tv in slaap gevallen, tja die heeft toch ook wat minder slaap 's nachts met al dat gedraai en nu is hij naar appie extra waterijsjes erbij halen Elke keer als ik in bed kruip zeg ik tegen de kleine dat hij nu best mag komen en dat hij niet hoeft te wachten tot de 31 ste. Groetjes
hallo, mmmm... bitterlemon, dat lust ik dus echt niet he! Van mij mag het wel beginnen hor. Lig je gister in het ziekenhuis, komt het op gang, neemt het weer af!!!!A, ja het is wel een rustigere dag dan gister. De dierenarts is er gister twee keer bij geweest, savonds laat ook nog, het verband wil niet blijven zitten. Nu blijft het er af en loopt ze met een ernstige open beenwond rond. Het moet kunnen en nu moeten we het zo schoonhouden. We hebben geloof ik ook 2 pakken newborn pampers in huis en een pak nummer 2. Hoe langer hij blijft zitten hoe groter die wordt. Dat maakt me niet echt geruster wil je op de normale manier bevallen! ben steeds banger dat ik straks alsnog weer naar dat ziekenhuis moet en dat wil ik echt niet! Zitten jullie nog veel buiten? Ik eigenlijk niet meer, blijf binnen. Het zitten en liggen in de tuin gaat ook niet meer zo goed. Wat eten jullie? We gaan shoarma eten vanavond met veel knoflook. En al ga ik dan bevallen, dan ben ik alleen maar blij en dan neem ik wel een kauwgumpie. Liefs Jenny
Afwassen is vreselijk nu he Pluk... Zweten zweten zweten... Lekker barbeque Saraah... Daar heb ik ook wel zin in... Bij de H&M heb je zo'n leuke kleertjes he, die hebben mijn moeder en ik ook al helemaal geplunderd hahaha... Jenny, ik zit ook niet meer buiten, tenminste overdag niet... pas 's avonds als het afgekoeld is! Trouwens ik heb sinds een paar dagen zo'n pijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen, helemaal bovenaan, maar nog niet in de lies, echt in de benen... T lijkt wel zo'n spierpijn alsof ik al weken niet gesport heb en nu weer de eerste keer ben geweest. Herkent iemand dit? Of zou het vanuit het bekken komen, omdat ik daar ook last van heb?
zo... heb eindelijk niet vergeten de adressen te vragen aan mn moeder... ik ben dan eindelijk compleet qua adressen, alleen is manlief.. minder stipt met zijn adressen regelen.. !!! ik ben alleen wel doodop... die hitte, het vroege opstaan, slechte slapen... en door de stad struinen is toch best vermoeiend.. snap helemaal wat je bedoeld pluk... dat je afgepijgerd bent.. hey jenny... ik hoop dat je paardjes wond snel heelt.. arm beest !!! maar ik geloof wel dat dat goed komt... met jouw goede zorg... je zal wel helemaal kapot zijn van alles... heeel veel sterkte !!!
mmhhmm... sweetangel, ik zou het niet weten. Toch lijkt het wel logisch dat het door zou kunnen stralen. misschien kun je het hier even aan de vk vragen. Hopelijk weet je snel meer. Liefs Jenny
Ben je al uitgebarbequed? Heb je me niks bewaard? Bah ja Jenny inderdaad... Ik ben al zo blij dat ik een verzorgster heb voor mijn paard, moest er niet aan denken om er nu elke dag naar toe te moeten, laat staan een paar keer per dag... Respect hoor... Bij jullie op stal zal t toch ook wel vreselijk warm zijn nu he... bij ons verschrikkelijk... O ja, heb t toevallig net bij de VK gevraagd
hey sweetangel... ik weet niet precies wat het is, maar je hebt ook zoiets als beenweeen... die zijn heel irritant, en idd in de binnenkant van de bovenbenen... dus msischien beenweeen?
Bestaat dat ook al... Pff zoveel soorten weeen... Wist niet eens dat dat bestond Ik heb het bij de VK gevraagd.. Maar even afwachten... Maar heel irritant is het inderdaad wel, pfff.