hahaha ja... rugweeen, beenweeen en de welbekende buikweeen... de beenweeen worden het vervelends beschouwd, omdat die niet komen en gaan, maar heel irritant voelen... en je kunt er niks aan doen, dus ook neit wegmasseren
Dat wist ik helemaal niet... Is dat erg dom? Heb je dat geleerd op de cursus? Ik heb nl geen cursus gehad... Wel fijn dat dit forum er is voor zo'n dingen... (behalve omdat het gezellig is )
haahahah... ja he...handig zo'n forum, door dit forum voel ik me echt een geleerde... maar die beenweeen heb ik idd van de cursus... toch wel iets van geleerd...
Hallo allemaal, Ik maak de monchou taart altijd met een bodem van bostonje koeken, pakje monchou 2 blikjes kersen of aardbeien vulling, witte basterd suiker, pakje slagroom,en boter.De hoeveelheden, kun je zo vinden op google. De monchou mag je niet hebben als je zwanger bent, maar heb tijdens m'n zwangerschap wel een stukje gehad, ik vind die taart zo geweldig lekker!!!! Ben nu aan het kolven geggaan, drinken uit de borst vond ik te pijnlijk,en nu kan ik ook zien wat Steven precies binnen krijgt. De kraamverzorgster was vandaag voor het laatst, ze woont vlak bij mij 4 huizen verder.Het was erg fijn om een bekende in huis te hebben, ook zij vond het erg leuk bij ons. Steven groeit goed het is een lief mannetje, ik vind hem echt een lekker ding.Gister ben ik met hem onder de douche geweest, dat vond hij erg lekker, hij is wel 10 keer roser als ik. Tot mails xxx Mensi.
Ja inderdaad... Ik google nu een beetje en lees er inderdaad over... Wist helemaal niet dat het bestond... Hoeft van mij ook niet, buik- en rugweeen zijn genoeg hahaha Mensi wilde ons iets vertellend: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=13201 Ging alleen een beetje mis
Mag je geen monchou als je zwanger bent??? Dit heb ik nog nooit gehoord en hoopte onderhand wel te weten wat nou wel en niet mocht...pfffff Waarom niet?? Gr. Cellie. PS: Klinkt erg lekker.........
Zooo, ben ik weer, heb weer internet Nou, Mon Choutaartmag gewoon, hoor Christel! (gelukkig maar....) dus meiden kom gerust een stukje halen! Heb net nog even de heg gesnoeid en gekookt. Leuk, Lise, lijkt me leuke film...... mmmmm Johny Depp!!! Leuk is dat, he Saraah, dat verrassingseffect op mensen. Ik kom soms ook nog mensen tegen van de Pabo die moeite hebben hun schok te verbergen ( aangezien ik altijd de losbol was, hehehe). Ik was eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie straks met je werk gaan doen ( als je nu werk had natuurlijk). In welke branche zijn jullie werkzaam en ging dat gemakkelijk of niet? Ik ben leerkracht en ga straks 3 dagen werken ( is ongeveer 24 uur) en ik kon dat heel gemakkelijk regelen! ben benieuwd. Ga ff thee drinken met vriendje, want die gaat zo op stap! XXX
hahahaha.... nou hopelijk werkt die bitter lemon voor je.. ik heb hier ongeloooflijke steken in de onderkant van mn buik... de kleine zal wel ff verder aan het indalen zijn... voelt niet lekker !!! over werk... ik was fulltime studente toen ik zwanger bleek... en ik heb met de IB-groep afgesproken er een jaartje tussenuit te gaan, want in september al te beginnen met een nieuw schooljaar kan ik niet opbrengen... 4 weken is nooit genoeg tijd voor verlof. dus in september 2007 begin ik weer met mn opleiding .... waarschijnlijk wel een andere dan voorheen, beviel me namelijk niet zo... dus ik zit te denken aan: Marketing, of Facility Management... maar goed, daar heb ik een jaar voor om over na te denken.... ondetussen ben ik het eerste jaar a-stay-at-home-mom.... heerlijk eigenlijk... en krijg ik een soort van uitkering... goed geregeld dacht ik zo.
ooh... dat bericht van mensi niet eens meegekregen.. hahaha.... arme schat.... helemaal verdwaald...!!! misschien kunnen mod's het berichtje hierheen verhuizen...
hahahah.... ja dat excuus gebruik ik vaak... ik keen half naar boven... dacht de rest toch al gelezen te hebben.....
Mmmm, Mensi, wat leuk dat jullie al onder de douche zijn geweest!!! En op internet staat dat mon Chou wel mag, heb al twee stukken op Nou, dan vanaf nu maar niet meer...... voor de zekerheid. En Saraah, dat heb je eigenlijk best goed geregeld ja! Ben E.T. aan het kijken...... die film had ik nog nooit gezien ( schandalig, he?) XXX
De volgende kazen kunnen tijdens de zwangerschap gegeten worden: alle Nederlandse gepasteuriseerde kazen Nederlandse boerenkazen Deze harde kazen worden ook van rauwe melk gemaakt, maar bevatten weinig vocht waardoor de listeriabacterie niet kan groeien. de volgende buitenlandse kazen (gerangschikt op alfabetische volgorde): AH fêta kaasblokjes (koeienmelk) AH Roombrie 60+ Ambassador Camembert 45+ Arla Apetina Deense Fêta kaas 45+ Arla Deense fêta in olie Bettine Blanc 58+ geitenkaas Boursin Champignon Cambozola 70+ Danone Hüttenkäse Gorgonzola 48+ Gormas 70+ Monchou Paturain Philadelphia Port Salut President Roombrie 60+ President Brie 60+ Rochebaron 58+ Heb het toch maar even opgezocht, zit ik toch wat lekkerder, het mag dus wel Jammie....... XXX
hoi hoi ff snel een berichtje van mij! bedankt allemaal voor jullie super lieve felicitaties! het is zoooo mooi en leuk allemaal! wel druk en de uren vliegen voorbij. we hebben een hele lieve kraamhulp. wij hebben geen water boven dus ik moet ook de trap af om te plassen onder de douche. mag niet naar de wc ivm met die hechtingen. en t valt best mee trap lopen. (en meiden wees vooral niet bang om ingeknipt te worden! ik heb serieus niets van de knip zelf gevoeld) maar hoop voor jullie dat t niet nodig is. dit op de pc zijn ff 5 minuutjes beneden en ff plassen en dan weer naar boven. voel me verder top en Evi doet t super. vandaag in tummy tub geweest, vond ze iets minder. madam houdt niet zo van aan/ uit kleden hi hi ik zal ff en foto plaatsen ooo flappie had zoooo voor je geduimd..... wie weet helpt bitterlemon. bij mij wel! x
Oh, Mad, wat is ze mooi en lief!!! Echt super zeg..... bedankt voor je duimen! Hopelijk helpt het strippen maandag! XXX
Wat een super foto Mad!!! @ Saraah: denk toch dat bij de controle volgende week je kleintje helemaal ingedaald is, want die steken enzo heb ik ook precies gehad! @ Flappie: ik werk nu 60% als zorgkundig coach met mensen met een verstandelijke beperking. Ik heb mijn baas gevraagd om 10% minder na de bevalling, maar hij is nu met vakantie en nog geen antwoord gehad... Na de bevalling ga ik t maar weer met hem opnemen... Hopelijk werkt de bitterlemon!!