oooh mad wat een lieverd.... wat een kleine hummel... maar Flappie...die hele lijst.. zijn dat kazen die WEL of niet mogen? !!! ja sweetangel, ik denk idd ook dat ze nu helemaal is ingedaald, heb de hele avond op een punt gezeten.. en nog... niet lekker hoor.... mn moeder dacht weer gelijk dat ik weeen had... hahahah... ze is echt overtuigd dat ik maandag ga bevallen... om 9 uur 's ochtends beginnen de weeen volgens haar, en rond 7 uur is het kindje er... nou heb ff gelachen hoor... kan niet wachten tot het dinsdag is, om haar es flink uit te lachen ... nou tis alweer laat... en ik was nog zo vroeg op... hoop dat ik nu wel kan uitslapen... weltruste everybody...
hallo..... wat een schatje mad.... jeetje ze ziet e goed uit.... kan nu zelf niet meer wachten.. en hopelijk hoeft dat ook niet.. heb de heledag al weeen en krampen ik hoop alleen dat het nu doorzet maar ja dat zal wel weer niet... mn rug doet ooik steeds meer pijn heb eigenlijk geen idee of dat ook weeen zijn... dus hopelijk begint het.... jullie liggen vast allemaal lekker te slapen....
weer is uitslapen niet aan mij besteed... sliepen weer pas om 2.00 uur.... en weer vroeg op grr.... vandaag in iedergeval lekker niets doen beetje huis schoonmaken en luieren... zondag rustdag
Goeiemorgen dames... De voeding van mijn laptop is kapot Wat dus betekend dat ie er dalijk mee stopt Dus als ik n paar dagen minder of niet online ben, dan weten jullie waar het aan ligt!! Liefs
oooh.... STOM zeg... rotdingen altijd !!! grrrr !!! er is altijd wel iets mis... naja hopelijk is ie weer snel gefixt...
Oh Mad wat een mooie baby! Echt een schatje! Balen Sweetangel, irri als ze het niet doen Sterkte weer vandaag jullie in die warmte..
Hallo, Fijn Mad dat alles goed gaat. Kan me soms nog moeilijk voorstellen dat wij er straks ook over mee kunnen praten, hoe het is om een kleine te hebben. Shit sweetangel, van je computer. Die van ons kapt er ook steeds mee en doet er een half uur over om op te starten. Even snel op de site kijken is er dus niet bij. He Saraah, Ik heb dat indalen niet echt gevoeld, het lijkt me ook niet fijn. Beenweeen lijken me ook niet fijn, ik had er nog nooit over gehoord. Ik had vanacht wel veel last van mn been, maar ws was dat mn knie. Ik loop namelijk rond met een ernstig kapotte knie, waar ik aan geopereerd zou moeten worden, maar dat kan niet als je zwanger bent. En na de bevalling zit ik er ook niet echt op te wachten. Ik heb nu een brace die alles op zijn plek moet houden. Is lekker warm! Verder heb ik eindelijk eens een rustige nacht gehad. Ben niet heel de tijd met mn pony bezig geweest, het is nu iets rustiger in mn hoofd. Nu zou de bevalling dus mogen beginnen, maar ja heb het idee dat we nog heel lang moeten wachten. Het is trouwens weer aardig warm he? Fijne dag iedereen, liefs Jenny
Goede morgen allemaal.... Gister gezellig tuinfeestje gehad, alleen ik kan niet meer tegen die aandacht over me zwangerschap. Zo liep ik gister ook ff de tuin in, zegt iemand ah daar heb je de buik... Nee zeg ik daar heb je Marijke :x ! Wat een lief kindje Mad!! Ik hoop ook dat wij met ze allen zo snel mogelijk aan de beurt zijn! Kan niet wachten als ik zo'n lief kleintje zie Hee jenny gaat het alweer wat beter met je paardje? En idd niet te druk maken, want dan kan je straks al meer dan genoeg met je kleintje erbij... Ik ga ff ontbijten, ik val zowat van me stoel xxx Marijke
Eet smakelijk Marijke. Ik begin nu krampen te krijgen en ze houden al weer even aan. Zou het dan toch....
gelukkig dat je tuinfeestje leuk was... ondanks dat mensen zo doen, zij snappen niet dat wij daar helemaal niet op zitten wachten... wij voelen ons al heel anders met zon' toet... en alles bij elkaar.. en zo aan het eind van de zwangerschap ben je al snel geirriteerd, en komen zij ook nog met van die opmerkingen... alsof jij niet meer bestaat, en het alleen nog maar om je kind gaat.. !!! eet smakelijk alvast hey jenny... nou goed zo dat je je war rustiger voelt, is ook wel beter voor jou en je kleintje, en hoplelijk komt jouw kleintje gauw... en kun je ook lekker gaan genieten... tis vandaag idd warm weer ja... vandaag gaan manlief en ik weer naar de film, omdat we vorige keer niet de film hadden gezien die ik graag wilde zien... gaan we nog een keer hahaha... en we gaan uit eten... helemaal leuk ... maja manlief is nu nog aan het werk... centjes verdienen... en ik hou het huis schoon
Goeiemorgen allemaal, Spannend Jenny! Hopelijk zet het door. Erg irritant ja, als je laptop het niet doet ( weet er alles van )Hier alles erg rustig, maar ik heb er vertrouwen in dat het strippen morgenmiddag ( 15.45) zal helpen! Nou, ik zal nu eerst gaan douchen en dan kijken of ik nog internet heb en anders spreek ik jullie later! @Saraah, die lijst van kazen, mag je wel hebben! XXX
nou spannend Jenny ... wie weet, ik hoop het voor je !! hey Flappie.. nou ik hoop voor je dat het strippen werkt , want als iemand het verdiend hier ben jij het... al bijna 2 weken overtijd... maar mocht het strippen niet werken, wanneer gaan ze je dan inleiden?... nou douche ze ... en ok.. want ik schrok ff van die AH feta.. daar heb ik heel wat van naar binnen gewerkt en dacht ff dat die lijst niet mocht hahahaha !!!
Ja, Flappie, ik hoop ook echt dat het morgen gaat helpen. Ik ben nu vier dagen over tijd en al zo ongeduldig. Jij bent al bijna een week verder als ik. Hopelijk mogen er gauw gezonde, mooie babytjes geboren worden!
Haha, Saraah, nou gelukkig is het moeilijker om in Nederland een kaas te vinden die je niet mag eten als wel! Als het strippen niet helpt, krijg ik donderdag een ctg en echo en als het kindje het goed doet, mag ik nog een week ( en moet ik die maandag nog eens voor een extra echo) Mijn uiterlijke bevallingsdatum is dus 27 juli! XXX
PFFFFFFFFFFFFf.... Flappie.. ik hoop dat echt niet voor je.... laat dat strippen maar werken... en ik vind het belachelijk dat ze je gewoon een week extra laten lopen.. hahaha, ja ik heb ook helemaal niet opgepast met kazen, dacht daar helemaal niet over na... alleen met vlees... vond het zo jammer van de fliet american, want dat is best lekker zo op een pistoletje...
Mmm, ja ik mis een rood biefstukje nog wel eens en een witbiertje! Ik hoop ook echt niet dat ik tot 43 weken hoef, maar een buurvrouw van me, dacht ook met 42 weken: ik ga nu naar het zk, neem mijn tas mee en ze halen het nu! Mooi niet dus, ze kon weer naar huis en het is opgewekt met 43 weken!!!! XXX
leuk daar in Leeuwarden pfff... nou hopelijk hoef jij niet te wachten tot de 27e... en begint het morgen na het strippen....
Ja ik vind het ook echt belachelijk Flappie dat ze je zo lang door laten lopen... Hopelijk begint het vandaag of morgen lekker vanzelf.. Ik eet ook gewoon alle kaasjes hoor, er staat altijd op dat het gepasturiseert is... Volgens mij heb je die kaasjes die niet mogen idd bijna niet in NL... Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik ga lekker weer eens in me achtertuin liggen in het zwembad xxx Marijke
haahahah... jij met je badje ben wel jaloers hoor... moet het huis ff schoonmaken... maar eigenlijk niet zo heel veel zin in...
Ja eigenlijk moet ik het er maar niet over hebben, straks willen jullie me hier niet meer op het forum hebben omdat ik jullie jaloers maak