Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahahah... naaa zover zal t niet gaan...

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Flappie ik hoop voor je dat het strippen voor je werkt, wordt toch wel tijd dat dat kleintje van je eens kennis gaat maken met de buitenwereld!

Heb vannacht heerlijk geslapen, hoefde alleen maar 2 x eruit om te plassen en 1 x om de kippen te voeren (krengen tokken de hele buurt bij elkaar als ze om 6 uur nog geen voer hebben gekregen).

Schijnbaar staat er weer iets in bloei waar ik slecht tegen kan want mijn neus zit verstopt, moet veel niezen en de tranen lopen me spontaan uit de ogen (lekker irritant).

Vandaag doen we lekker niets, ja straks even de F1 kijken, vanavond eten we lekker makkelijk, vis uit de oven (van die pakken met een prutje erboven op) met gebakken aardappelen.
    Gisteren hebben we ook al makkelijk gedaan, we zouden eerst een blik soep warm maken maar mijn man kwam met een gebraden kip (van de poelier) thuis (en de ijsjes) dus een stokbrood erbij en we waren al klaar.
    Met dit warme weer hebben wij toch nooit zo heel veel zin in warm eten dus dit was meer dan genoeg.

Jenny volgens mij heeft je paar een jarretelletje nodig om het verband omhoog te houden ;) Ik hoop dat alles goed geneest al heb ik het sterke vermoeden dat dit wel even wat tijd in beslag zal gaan nemen.

Groetjes

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hello dames!
    Wat heb ik alweer veel gemist sinds gisteren, maar heb alles weer nagelezen, ben dus weer op de hoogte!
    Mad, wat heb je toch een mooi kindje, wat een scheetje zeg!
    Flappie; ik heb tot aan mijn zwangerschapsverlof gewerkt bij een gemeente; secretaresse. De 2 jaren daarvoor was ik communicatie-adviseur, bij 2 verschillende gemeenten. Ik heb nl. HBO Communicatie gestudeerd, richting Bestuurskunde en Overheid en wil graag bij de overheid blijven werken. Straks na de bevalling moet ik weer nieuw werk vinden, omdat mijn laatste werk tijdelijk was en via een uitzendbureau en het liefst vind ik weer weer in de Communicatie. Helaas is dat redelijk schaars in het Noorden van dit landje, maar ik ga flink zoeken straks. Mocht het niet lukken en die kans is groot, dan probeer ik eerst een administratieve/secretariƫle functie/parttime te vinden. Want fulltime wil ik niet, zeker niet met dat hummeltje straks ;)
    Verder alles redelijk goed hier; mijn vriendinnen en ik zijn gisteren naar The Pirates of the Caribbean geweest, was erg leuk. Wel heel erg komisch in vergelijking met het eerste deel, maar zeker de moeite waard. Ik heb expres voor een plekje aan de zijkant gekozen ivm toiletteren en ja hoor, madame moest 3 keer een plasje doen, grrr. Maar het hoort erbij, haha. En wat was het druk in de bios en dat terwijl het toch best mooi weer was, zou je zeggen, dan ga je niet in de bios zitten. Wij wel :) Daarna zijn we naar huis gelopen en ik kreeg toch behoorlijke buikpijn, kan echt merken dat ik lange einden lopen niet meer gewend ben. Mijn buik voelde aan als een voetbal en mijn rug protesteerde ook. Liefje wilde eerst nog uitgaan, de stad in, maar is om mij thuis gebleven, lief he!
    Vannacht heb ik wel redelijk geslapen gelukkig en wij gaan ook niet bijster veel doen, is het ook te warm voor. Ga zo maar even een lekker fruitsalade maken voor ons 2en!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hier ben ik weer :D

Opeens doet de accu het weer :(
    Mijn vader kwam extra hier heen om te kijken erheen en hij zet m aan en hij doet t weer... Tsja raar ding...

Mijn vader heeft ook gelijk het badkamerkastje opgezet, handig ding he Saraah... En hij heeft van dat soort riet om het balkon gemaakt, zodat we lekker buiten kunnen zitten, maar niet zo op de kijk :)
    Hij is dus weer druk in de weer geweest!!

Ik ga vandaag kebab maken, voornamelijk voor mijn mannetje, als het zo warm is heb ik nooit zin in warm eten...

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    mijn laptop deed vanocjhtend ook zo raar...
    hij starte in een hele andere windows op, die niet eens op deze laptop staat... he m toen overnieuw gestart.. en toen was ie weer goed... vreemde dingen...

6. sweetangel100

Ja t lijkt net alsof ik gek was haha
    De laptop liep vanaf gisteravond op z'n eigen batterij en t lampje op de accu brandde ook niet... Net alsof de accu geen stroom pakte...
    Mijn vader kwam binnen en zei gelijk: kijk het lampje brandt toch...
    Tsja... Gister en vanmorgen deed ie t ECHT niet :)

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja vreemd is dat he, dat heb ik ook vaak, dan lijkt iets het toch echt niet te doen, en dan kijkt iemand anders er ff naar en dan is er opeens helemaal niks mee aan de hand... :(

Pffff vind het toch ff veelste warm buiten hoor, hier binnen kan ik het beter uit houden. En dan nog zo'n lekker perenijsje erbij... :)

xxx Marijke

8. sweetangel100

Stom he, dan voel je je zo dom haha

T is ook echt warm vandaag, pfff...
    Ik zit ook lekker binnen, veel te warm buiten...

Heb gestofzuigd en een wasje aangezet...

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Even een vraagje; wij hebben voor ukkie een wiegje en natuurlijk het beddengoed. Het ledikantje is in bestelling en daarvoor moet ik dus de komende tijd nog het beddengoed voor kopen. Maar hoeveel van wat koop je? Ik zat zelf aan het volgende te denken:

1 bedzeiltje (geen plastic)
    2 molton hoeslakens voor op het matras
    2 hoeslakens voor over het matras (badstof?)
    2 lakens voor over het ukkie
    En ik heb al 2 dekens voor een ledikant, dus die hoe ik niet meer te kopen.

Wat hebben jullie?

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo... ben ik weer helaas...

heb gister avond of ja vannacht weeen gehad en veel krampen maar helaas zette het dit keer niet door... het is nog steeds rommelig in mn buik dus hoop dathet terug komt en doorzet......

dadelijk maar even wat lichts etenen wat mieren vallen zetten want daar wordt ik ook gek van die mieren...

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Volgens mij is dat wel een mooi lijstje hoor Lise... Ik heb zelf alleen wel wat meer van alles want me neefje heeft sinds kort een grote kindjes bed :rolleyes: en heb alle dingen van z'n ledikantje gehad...

Vervelend he die mieren Christel... Wij hebben er hier ook wel een beetje last van...

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey lise...

ik heb:
    4 bovenlakentjes
    4 hoeslakens(katoen, blijft langer goed)
    3 dekentjes
    4 moltons (van stof, met rubber erin verwerkt) voor onder de hoeslakens en over het matrasje.

en als het niet genoeg is... koop ik bij ;)

zeiltjes werden mij teouwens afgeraden door de kraamzorg, waarom weetik niet

gelukkig ben ik helemaal niet buiten geweest, en heb ik thuis alles maar een beetje opgeruimd...

goh christel... ik hoop voor je dat het een keertje doorzet dan... elke keer maar weeen hebben, en dan weer weggaan is ook niet fijn !! :(

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ach ja het went wel ;)

alleen nu bleef het echt lang en op het moment heb ik er weer 1tje dus wie weet zet het eindelijk door vandaag.... het is nog steeds rommelig in mn buik dus er is nog hoop... hopelijk krijg jij het ook eindelijk;) ik denk trouwens dat iedereen van de juli mamas het nu wel zat is.....

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha ja denk het ook wel...
    al vind ik een weekje niet erg... ik voel me stukken beter dan 2/3 weken geleden...

en ik zou graag na maandag bevallen, gewoon om moeder en schoonmoeder te laten zien, dat ze het bij het foute eind hadden...

maar toch spannend, want stel ze hebben gelijk
    dan ben ik morgen aan de beurt hahaaha !!!! :)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha nou als je na maandag wilt bevallen dan toch lekker dinsdag is ook vrij snel al...

ik hoop natuurlijk vandaag of morgen maar ik dnek zelf dat ik nog wel een weekje doorloop met mn buik.... maarja we zullen zien...het wordt nu echt zwaar hoor.... alles zwelt op mn rug daar is geloof ik ook nik smeer van over en dan kan ik bijna niet slapen.... wel fijn dat jij je beter voelt sarah.. is het nog steeds warm daar of is het lekker afgekoelt?? misschien ligt het daar aan

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nee tis toch wel warm hier hoor.. !!!
    maar het huis is wel afgekoeld... en dus waag ik mezelf gewoon niet in de hitte van buiten !!! :D

nou we zullen zien christel..
    wel verrot van je rug enzo... :(
    maar ben benieuwd wanneer iedereen hier gaat bevallen... tis allemaal spannend nu... hhhaha

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Als ik het goed heb raden ze het gebruik van zeiltjes af omdat dan het zweet van je kleintje niet goed verwerkt kan worden (weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven). De matras moet zeg maar kunnen blijven ademen anders doet het zijn werking niet goed.

Keek net op teletext en we blijven deze hoge temperaturen zowiezo tot vrijdag houden daarna is er weer kans op een bui :rolleyes:
    Ik begin nu wel een beetje een hekel te krijgen aan de mensen die menen te moeten opmerken dat je beter in de winter (lente/herfst) kunt bevallen, net alsof ik daar wat aan kan doen.
    Trouwens qua temp zal het niet veel uitmaken want dan moet je je slaapkamer opwarmen tot iets van 25 graden.

Manlief is nu naar de chinees om een loempia te halen, we hebben toch niet zo'n zin om te koken vandaag.

Groetjes

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh pluk lekker... chinees... hier is chinees eten niet te eten... dat heb ik dus zoo gemist in mijn zwangerschap afhaal chinees en een friet van de frietkraam... mmm mijn vader heeft wel curry en alles opgestuurt maar de friet smaakt hier toch anders....

ik ben idd benieuwd wie de volgende van ons wordt.. ik denk dat het flappie of jenny is maarja je weet natuurlijk nooit....

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hhahaaha,,, pouletjes maken ???

ik denk:

Flappie
    Jenny
    Lise