ja klopt sweetangel dat had ik dus ook gezien... met 34 weken en 2 dagen of zoiets... ze schrijft dat alles goed is met het kindje.... ooh bedankt voor de uitleg saraah dat is idd vaag ja waarom ze het doen weet dus ook niemand.. nou lekker dan als je daar toevallig bent en je kan het land niet meer uit... ja of in natuurlijk.... tss geen wonder dat er een extra nieuws uitzending was vanochtend niet dat ik het gezien heb maar vond het al raar....
ja... er schijnen 2 israeliers te zijn ontvoerd... en die willen ze terug geloof ik... vind het een beetje vaag allemaal... het nieuws is ook niet echt duidelijk met de uitleg ( maar, de nederlandse tv-wereld word geleid door joden... niet rasistisch bedoeld ) had bij geboren gelezen... dat ze zomaar ontsluiting had..!!! naja hij was niet heel klein gelukkig ...
ja dat is idd beter.... ik weet niet of ik een groot meisje krijg.. mijn dokter is namelijk 2 weken op vakantie geweest en heb dus een inval dokter gehad.. die zei weer dat de baby klein was en mijn dokter zegt weer dat het een grote baby is dus wie weet.... lekker duidelijk is het hier in de states (NOT).... dat vind ik wel kut om maar even zo te zeggen.... maarja wie zegt trouwens dat mensen in libanon die israeliers hebben..
oh die zullen daar vast wel zitten.. maar om daarvoor een land te bezetten?... en ze hadden hiervoor ookal die gazastrook bezet gehouden, om die andere israelier die de palastijnen hadden ontvoerd... ik heb echt het gevoel dat er een 3e wereld oorlog aankomt... ja echt vreemd hoor die dokters daar... naja je zult wel bij de geboorte zien of ze groot of klein is... ze is vast gewoon mooi op gewicht.. niet klein niet groot maar precies goed
ja zoiets dacht ik ook al we pakken gewoon de midden weg... ja idd 3e wereldoorlog zei mn man laatst nog omdat noord korea van die rakketten had getest.... ik hoop het niet en mocht het toch zo zijn verhuis ik wel naar een land die niet mee vecht want natuurlijk doet amerika wel mee... ga lekker naar mexico maar gewoon hopen dat alles goed blijft gaan in de wereld en jou baby saraah wat dnek je zelf.. groot of klein??
geen idee... vk zei zo rond de 7,5 en 8 pond... behoorlijk dus.. maar goed, ze kan het ook fout hebben !!! heb een grote buik, maar dat zegt ook niks.. ik zie het allemaal wel... klein denk ik niet dat ze is, maar dat weetik ook niet... misschien is zel wel klein ach nederland doet ook mee, want wij zijn in de 2e wereld oorlog ook geholpen... maar daar maak ik me niet druk over... de oorlog is daar niet hier, als zullen er misschien uit wraak wel terroristische aanslagen gepleegd kunnen worden... maar daar wil ik verder niet over nadenken !!...
nee daar denk ik bijna nooit over na want dan zou ik gek worden dan hoef je nergens meer heen te gaan.... ja mijn eigen dokter/gynacholoog zei dat hij verwacht tussen de 8 en 9 pond.... dus ik kreeg het een beetje benauwd toen die dat zei ik dacht hoe moet ik dat in hemelsnaam eruit krijgen..... we zien het wel... waar ik ook gek van wordt is dat iedereen me belt elke dag of ze al geboren is... als ze geboren is of als we in het ziekenhuis zijn bellen we echt wel... dat maakt me alleen maar nerveus en meer ongeduldig
ja opmerkingen als: Is het nou NOG niet geboren??? als ze me zien met een dikke buik... daar kan ik echt neit tegen... wat een onzinnige vraag... vraag liever hoe het met me gaat ofzo !!! ach ja..
hahaha.. ja de volgende keer moet je zeggen jawel maar ben zoveel aangekomen met de zwangerschap krij g die buik er niet af.... wat ga jij eigenlijk eten vanaaf?
HAHAHAHAHAHAHAH ik kijk ff het jeugdjournaal... een meisje heeft een schaap, en dat is net een hond !! hij luisterd gewoon naar zn naam, geeft pootjes, gaat liggen en loopt achter haar aan op comando !!! lachen joh !!!... ik ga uit eten... maar remy is nog niet thuis... zal zo wel thuis komen waar weet ik nog niet... zit te twijfelen.. en ik weet ook niet waar remy zin in heeft..!!! en weet jij l wat je gaat eten?
je bent wel goed op de hoogte Saraah , Ik was op jou lft met heeeeeeeeeele andere dingen bezig.. Groetjes aan de andere meiden..
nee niet echt.. we zijn uitgenodigd om vanmiddag uit eten te gaan... maar ja dat ligt eraan hoe ik me voel... anders weet ik niet... ik dnek dat ik dan gewoon wat fruit eet ofzo krijg niks naar binnen al het zo heet is... ja ijs... nou jij eet smakelijk dan... als ik nou in nederland was ou ik ook niet weten wat ik zou willen eten.... chinees, grieks, gewoon restaurant lekker schnitzel met chamion roomsaus.. ja nou zit ik mezelf lekker te maken met dingen die ik niet kan eten hier
hahaha youdia... ja kan er niets aan doen, iedereen noemt mij ook altijd "oma" omdat ik op jonge leeftijd al helemaal verdiept was in politieke of nieuws zaken hahaha !! maar remy is er... ik ga dus weg... ik wens iedereen een fijna avond.. ajuuu met een duu !!! ( ja das van telekids, voor de mensen die denken, waar heeft dat kind het altijd over )
ja ik ken het van telekids.. keek ik altijd.... was leuk nou jij eet smakelijk en heb fun at the movies.... ik ga lekker douche en heb weer weeen... hopelijk zet het door....
Veel plezier Saraah!! Ajuu met een duw is van pittige tijden (hier nog een telekids fan haha) Hoop dat de weeen doorzetten Cristel!! Dat babytje van 34 weken is best groot he, op de foto te zien, voor z'n leeftijd!
Ja dat babytje ziet er idd best groot uit ja!! Als ze mazzel heeft kan haar kindje mischien nog snel mee naar huis ook... Heee Leuk hoor dat poultje van jullie, maar ehh.... waarom sta ik bij alledrie laatste??? Ik hoop toch wel dat me kindje wat sneller komt... Heb trouwens nu vanaf half 8 ook om de 5 a 10 minuten buikpijntjes, maar zouden het voorweeën zijn of echte...?? Wij hebben vanavond lekker bij de surinamer afgehaald... Ik lekker roti-kip, en me vriend veel en veelste hete kip met rijst en groente xxx Marijke
Mmmmm lekker, begin nu wel een beetje honger te krijgen.... Ik wil de poule graag voor je aanpassen, maar mag niet van Saraah hahaha Ik hoop ook dat mijn kindje wat eerder komt... Stiekum hoop ik dat vrijdag blijkt dat ze geen plaats meer heeft... Maar ja, afwachten maar!!
Hallo dames! Wat doen jullie me aan, ik moest net weer 4 pagina's bijlezen, vind het niet eerlijk, hahaha Nee joh, alle geinheid op een stokkie, heb gezien dat jullie een poule hebben en sluit me eigenlijk bij de meeste van jullie aan (wat ben ik lui zeg ). Ik vermoed in ieder geval dat of Flappie of Jenny als eersten aan de beurt zijn, ze zijn immers het verst heen! Maar inderdaad, het zegt niks, net als 1 vd augustus mama's die dus met 34 wk is bevallen, kan het ook voor de iets minder bevalligen onder ons gelden dat jullie gewoon eerder bevallen, hahah! Ik hoop voor iedereen dat het snel is, zeker met het weer wat we de komende tijd zullen hebben. Ik probeer het hoofd koel te houden en niet te denken aan die 30/31 graden wat het gemiddeld wordt....en ach, we kunnen er ook weinig aan doen, behalve wat meer binnen zitten en veel douchen of in een badje zitten Hier verder alles goed, mannetje heeft vanavond gekookt, de schat en nu doen we weinig. Eigenlijk zitten we onbewust te wachten totdat de kleine komt en dat moeten we dus niet doen, maakt dat de tijd alleen maar langer duurt! Maar ja, het gevoel blijft, he! He Youdia, zie dat je hier ook bent nu, leuk zeg! En jij maakt dus ook kan om als 1 vd eersten te bevallen Nou, we zullen het allemaal wel zien!
Hoi Lise...ja ik lees ook wel eens mee...is leuk om te lezen of de meiden die bijna even ver zijn hetzelfde voelen/meemaken ...Nou ik hoop ook zsm te bevallen, want het begint nu wat zwaarder te worden met het weer, en ben het zo wel zat+ wil mn kleine meid snel Maar omdat mn eerste zoontje(5jaar) 2 weken via inleiding pas kwam...zeiden de verloskundigen dat deze een grote kans maakt ook over tijd te komen.. Tja..nu maar weer afwachten he..de tijd gaat ne wel steeds langzamer. Ik ben natuurlijk ook aan de bitter lemon etc..Tja je moet wat proberen he.. Groetjes! xxx