Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hehehe, heb eindelijk alles bijgelezen!
    Wat een gedoe allemaal in de wereld :( , daarom kijk ik dus zo weinig mogelijk nieuws, word er altijd wat depri van.....
    Nou, dat ik ver heen klopt wel..... in elk opzicht :) Heb gewoon zin in morgen.... Ik denk bijna dat Jenny nog eerder bevalt dan ik, hoor. Heb namelijk helemaal geen voortekenen gehad en voel de kleine nog steeds 'kontdraaien'.... zit wel lekker denk ik! Maar ja, you never know....
    En Christel, heb ik nou een stuk gemist of zit jij in de weeën??? Veel succes als het zo is! Nou, ik ga nog effies lezen en dan maar slapen! Allemaal een fijne nacht gewenst en tot later!

XXX

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo....

ja flappie zit in de weeen de laatste 2 uur is het wel afgenomen maar het is nog steeds rommelig en ze komen niet elke 5 min.... dus het wil niks zeggen.. mn kleine beweegt nog wel steeds als er geen weeen zijn.. ook krampen contstant en verder heel veel druk... ik hoopdus dat het doorzet want is nu al 24 uur en neemt niet echt af.... dus wie weet... maar ik juich mar niet te vroeg....

ooh en marijke ik had jou als laatste omdat je niet zo heel veel last heb tenminste wat ik lees he als ik het mis heb moet ik maar beter lezen;) en ook het 1 van de van de eind juli mamas bent net als ik trouwens... wie weet beval je nog eerder als de meeste van ons...

pfff ga maar weer even wat rnd lopen want er komt er weer 1tje aan en zitten wil niet echt helpen...

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi dames...

Leuke avond gehad allemaal?
    Wij hebben net een filmpje gekeken en de telefoon van mijn man ging maar 1 KEER!!!! :)
    T is wat he...

Saraah was het leuk vanavond?
    Flappie, ben ns benieuwd of ze je internetverbinding morgen gemaakt hebben (zouden ze op maandag toch doen?), met deze weersvooruitzichten heb je anders de komende week weer geen internet :)
    Moet je nu morgen terug naar de VK? Veel succes dan, neem aan dat je gestript wordt? Hou ons op de hoogte he :)
    Lise, wat lief van je mannetje!! Lekker als er eens voor je gekookt wordt he :)

Ik ga zo douchen en dan proberen te slapen...

Welterusten allemaal en tot morgen!

4. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Zo, ben ik ook eens al eerste, ghehehe. Heb net allemaal slijm en bloed verloren en heb vanaf 3.15 weeën. Ze komen nu ongeveer om de 3 minuten, maar duren ongeveer 20 tot 30 seconden. Helaas nog niet lang genoeg, maar idd Christel het zegt niets, misschien een valse start. Ga om uur of tien denk ik vk bellen en even overleggen of ze dan bij mij thuis kunnne komen om te strippen ( maar misschien hoeft het niet meer) oei, daar komt er weer één.........

later!

XXX

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    jeeeee flappie!

EINDELIJK! zo te lezen ben je nu echt al wel begonnen hoor meid!

ik hoop dat je een mooie en voorspoedige bevalling hebt/ krijgt!

hier alles oke! met evi gaat t super. gister had ze 2 uur krampjes. dat is zoooo zielig. ze is dan ontroostbaar. maar verder gaat t top. ook snachts gaat t super en ze slaapt heeeel goed. alleen drinkt ze heel snel en daardoor spuugt ze nog regelmatig wat uit dus we moeten heeeel rustig voeden en haar heeel rustig omhoog houden na een voeding etc.
    vind t wel moeilijk hoor met al die visite. mijn oma heeft evi 1x de fles mogen geven en mijn schoonzus maar ik heb nu besloten dat we dat niet meer doen omdat ze gewoon die rust nodig heeft.

met m hechtingen gaat t ook al beter en ik voel me oke. had gisteravond onwijze kraam tranen! om niets gewoon. dus heb ff lekker een uur zitten huilen en vanacht ook even. schijnt erbij te horen! ik huil zelden tot nooit dus m vriend dacht ook ...... gelukkig was ie heel lief!

ik heb al 4 dagen geen tv gezien dus fijn om hier ff te lezen wat r in de wereld gebeurd :)

ik zal nog ff een mooie foto van m prinses maken.

ik hoop dat alles met jullie ook allemaal goed gaat :D maar zo te lzen is dat wel zo. klinkt misschien heeel stom hoor en ik deed het ook niet maar probeer die laatste dagen / weken echt van je baby in je buik te genieten want ik mis m buikie best wel. dat gevoel en dat ik niet meer zo over m buik kan aaien etc.

suc 6 allemaal xx

6. sweetangel100

Flappie!! Eindelijk!!
    Neem aan dat het doorgezet heeft aangezien je niks mee gepost hebt?
    Ik wens je een voorspoedige bevalling en hopelijk heb je je kleintje snel in je armen :)

@ Mad: wat een heerlijke prinsjesje heb je!! Een heel mooi kindje en hele mooie foto's!!!! Gelukkig dat het zo goed gaat met Evi en met jou!
    Geniet van je meisje!!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Flappie
    Jenny
    Saraah
    Lise
    Cristel
    Sweetangel
    Marijke
    Ik

Zo hier even mijn rijtje voor de pool (of is het nu poul?)
    Vanmorgen weer een paar voorweeën gehad, stuk of 5 geloof ik maar er zit niet echt regelmaat in, begin nu zelf wel het gevoel te krijgen dat meneertje lekker lang zal blijven zitten en ik dus een augustus mama wordt (hihihihi)

Gisteren nog wel goed nieuws gehad.
    De collega van mijn man is goed door de opperatie heen gekomen en ze hebben zelfs zijn sluitspier kunnen besparen, dit betekend voor hem dat zijn stoma tijdelijk is. Hij had ook geen uitzaaiingen!
    Mijn man was ook meteen iets vrolijker :)
    Hij kon hem dus gewoon op zijn mobieltje bellen maar vond wel dat hij een beetje vreemd klonk, heb hem er maar even op gewezen dat hij waarschijnlijk nog onder de pijn medicatie zat. Zijn collega wil dus hier op kraamvisite komen dus manlief verteld dat er nog niets te kramen was en dat hij eerst bij hem op ziekenbezoek zou komen deze week (hihihihi).

Groetjes

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goede morgen

Nou Flappie zou het eindelijk echt begonnen zijn :D
    ik hoop dat je een makkelijke bevalling krijgt...
    ( nr. 1 van mn poule goed :) )

zo mad, wat een schatje hoor :D
    en ben echt blij dat alles goed gaat met jullie, das ook fijn voor ons om te horen...

nou pluk, gelukkig is de opertie goed verlopen, en is hij eindelijk goed geholpen ...

gister was leuk... we hebben heerlijk gegeten..
    ( had gegrilde kip, met lekkere groentjes enzo )
    en we zijn uiteindelijk TOCH naar pirates of the caribbean gegaan... hele leuke film wel...
    weer was het geluid keihard.. voor mn gevoel harder dan normaal.. uiteindelijk duurde de film tot half 1... en was het weer laat voor we sliepen, heb gleukkig nu wel tot 10.00 uur kunnen uitslapen..

nou het is de 17e, en de 9 uur heb ik gepasseerd zonder weeen ;) ... en heb ook niet het gevoel dat deze anytime soon zullen gaan beginnen... dus morgen ga ik ze lekker uitlachen !!

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heeee goede morgen dames...

Hopelijk zetten je weeën door, Flappie!! Het zou echt wel een keer tijd voor je zijn!!

Mad echt een lief kindje hoor, kan nu helemaal niet wachten op de mijne :rolleyes:

Tja Saraah het is altijd maar te zien wanneer je kleintje komt... Ik ga maar nog steeds uit van 2 weken overtijd dan kan het alleen maar meevallen ;) (liefst morgen natuurlijk) Gister had ik wel trouwens last van voorweeën iets van 2 uur lang om de 5 á 10 minuutjes...

Ik ga ff lekker ontbijten, ben een beetje hongerig :(

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou die voorweeen zijn een goed teken hoor marijke...
    ik heb nog niets met regelmaat gehad...
    vind het zo spannend, het kan voor ieder van ons zomaar gebeuren...

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!
    Oh Flappie, volgens mij is het vandaag echt raak; zet 'm op meid en ik hoop dat je een hele goede bevalling zal hebben :)

Mad, wat een lievie zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal aan het genieten bent! Heerlijk!

Hier alles goed, even wat uitgeslapen vanochtend omdat de kat weer eens niet naar binnen wou vannacht en ik dus 2 keer eruit ben gegaan voor meneertje om te kijken waar ie bleef. 4.30 uur stond hij alweer voor de achterdeur en ligt nu voor pampus in de schaduw, haha!

Verder voel ik de kleine nog regelmatig, gisteren iets minder, maar kan zijn dat ie lekker aan het slapen was, met die hitte! Voortekenen heb ik ook nog niet echt (balen :( , maar wat niet is, kan komen, hopelijk. Wel wat harde buiken en hij drukt behoorlijk op de blaas! Vanmiddag ga ik denk ik even naar de Hema, voor beddengoed voor het ledikantje (voor de wieg heb ik al), maar dan ga ik ook snel weer terug naar huis; in de warmte in de stad lopen is niet echt je-van-het nu ;)

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Whaaaa precies als ik al had gedacht, mijn ouders bellen nu steeds om te vragen of er al iets gebeurt is :rolleyes: :rolleyes:
    Kan me wel voorstellen hoor dat ze ook nieuwsgierig zijn maar ik heb ze de hele tijd wel voorgehouden dat het geen zin heeft om dagelijks te bellen (doen we normaal ook niet) omdat ik of heel bewust dan de telefoon niet meer altijd opneem (lang leve de nummer melder) of gewoon niet zeg dat ik b.v al weeën heb ofzo.
    Maar goed aan de andere kant kan ik ook wel weer lachen om de smoesjes waarom ze bellen, nu was het mijn vader om te vertellen dat als we ze thuis niet kunnen bereiken ze nu constant de mobiele bij zich zouden hebben en dat het aan zou staan, dat aan staan is bij hun wel eens niet het geval namelijk :rolleyes: . Ach ja ze zijn al wat ouder (65) dus ze hoeven die mobieltjes ook niet te snappen. Iedereen weet het ook wel dat ze niet hoeven te sms-en of de voice-mail in te hoeven spreken want ze weten niet eens hoe ze dat moeten activeren en dan heb ik ze weer aan de telefoon (net alsof ik het van een afstand dan wel kan). Bij mijn ouders is het gewoon net zo lang bellen totdat je ze aan de lijn hebt.
    Echt lachen want ze varen zomers met de boot rond, behalve nu, en dan wil het wel eens dat mijn vader je belt en hij heeft een goed bereik, de telefoon dan aan mijn moeder geeft die ergens anders in de boot is en dat zij dan geen (of een heel slecht) bereik heeft, en dan kun je het ze niet aan het verstand peuteren dat ze dan even moeten blijven staan op het plekje waar het bereik goed is, nee dan moeten ze in enen lopen en mobiel zijn terwijl als ze een eindje gaan fietsen ze de mobiele in de kast aan boord laten liggen :rolleyes:

Ach ja ouders.

Groetjes

13. sweetangel100

Hahaha Pluk, tsja die mobieltjes zijn ook niet makkelijk als je wat ouder bent :)

Nou Saraah, nog niks gebeurd? Dan kom ik toch maar niet langs bij je moeder en schoonmoeder :)

Hopelijk dat Flappie een voorspoedige bevalling heeft... En inderdaad, bij mij ook: nr 1 van de poule goed ;)

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Bleeeeeeeeeehhhhhh

Belt mijn man op vanaf zijn werk, zijn collega was weggeroepen i.v.m een grote brand bij ons in het dorp. Vanaf zijn werk (2 dorpen verderop) konden ze de rookpluimen zien.
    Dus ik naar buiten, niets te zien hier hoor en geen sirenes te horen wel vreemd.
    Nog geen 2 minuten later komt er een zwarte pluim om de bomen heen waaien, oeps toch wel wat te zien.
    En nu een half uurtje later zit ik in huis met mijn ramen en deuren gesloten en mijn wasje weer binnengehaald want er komt asbest vrij bij de brand en die is hier niet zo heel ver vandaan. Oke de rookpluimen trekken netjes langs ons huis ipv erover maar ik neem toch maar geen risico.

Groetjes

15. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nou das dan lekker zeg meid.
    ZIt je met dat warme weer binnen ..

Flappie ... zet um op he met dit warme weer..

WIe is de volgende ??

16. sweetangel100

Bah Pluk, met dit weer....
    Maar ja, met die asbest zou ik ook geen risico durven nemen!!
    Hopelijk is het gauw geblust en overgewaaid!

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou lekker pluk.. :( ramen en deuren dicht met dit weer... maja idd, ik zou ook geen risico's nemen...
    en hopleijk is het snel overgewaaid...

de volgende silvie?..
    officieel Jenny...
    maar of dit ook zo zal zijn? :)

18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Het eerste wat ik doe als ik online kom is kijken hoe het met jullie is.
    Ik leef echt met jullie mee met dit vreselijke warme weer ..

19. sweetangel100

Hebben jullie dat ook wel eens... Dat je denkt: hey wat heb ik de baby allang niet meer gevoeld... En dan ga je erop letten en net op het moment dat je denkt : misschien voor de zekerheid even het ZH bellen, dan draait ze zich om...

Ik ben er nu sowieso bewuster mee bezig, omdat ik me toch wel zorgen maak om de echo komende vrijdag...

@ Silvie: lief van je!!

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja echt...

dan denk ik: hey... ik heb al lang niets meer gevoeld... dan ga ik ff duwen.. ( die slaapt dan natuurlijk gewoon ) reageert dan niet.. nog iets harder duwen... en dan krijg ik een por.. wordt er ff gedraaid... en is het weer still..( heb ik dat arme kind gewoon wakker gemaakt, omdat ik me weer overdreven.. (na de hand) zorgen maak. )

is denk ik wel logisch... helemaal in jouw situatie...
    maar er is vast niks mis hoor... vrijdag zal je echo vast gewoon helemaal goed zijn... en loop je tot 42 weken door :)

Deel Deze Pagina