Hey hallo... ZO goed hoeft het nu ook weer niet te zijn Ja voorheen reageerde ze altijd vrij snel erop als ik duwde of andere prikkels. De laatste dagen moet ik wat meer moeite doen om een reactie te krijgen en de reactie is dan ook minimaal... Pfff ik maak mezelf gek denk ik... Ik zag dat je ook bij Femke gereageerd had... Ik was dat eerlijk gezegd weer helemaal vergeten, maar het is inderdaad heel lang geleden dat we iets gehoord hebben van haar... Hoop maardat er niets mis is...
ja... al 7 dagen niet meer gepost... misshcien ligt ze ter observatie in het ZH?.. ben wel benieuwd hoor... ja maar je kleine heeft nu ook minder ruimte, en slaapt ook veel meer dan voorheen... die kleine van mij reageert ook echt pas als ik heel lang veel druk... maar ik stop ook niet voordat ik een reactie krijg, anders vreet ik mezelf op... die dingen horen er denk ik bij.... en ja je maakt je al zorgen over je placenta, dus let je er extra op... en ben je dus ook sneller bang dat er wat is, als ze ff niet reageert... maar die echo is vast helemaal in orde vrijdag... dan ben je al 37 weken en 3 dagen
Jeej... Dan heeft de baby het lang volgehouden he De gyn met zijn vroeggeboorte... Pffff... Als dat zo was liep ik hier nu niet te puffen van de warmte Maar nu ze ook nog klein is, heb ik zoiets van blijf nog maar even zitten, kom maar nog wat aan Och we zullen het zien... Als de baarmoeder te klein blijkt vrijdag is het toch einde verhaal en dan zou ik er ook niet rouwig om zijn Ik stop trouwens ook niet voordat ik een reactie heb haha... Zielig he, maar anders word ik er zelf gek van... Als ik aan de computer zit zoals nu dan schuif ik een stukje onder de tafel in en dan ligt de rand van de tafel tegen mijn buik en reageerd ze bijna altijd, alsof die rand haar in de weg ligt... Nu voel ik haar ook (gelukkig!) Ik hoop dat Femke in het ZH is... Want als ze thuis is en zolang niet op het forum is geweest, dan moet er wel bijna wat mis zijn Trouwens Saraah, nog geen weeen? T is de 17e... 8)
ja precies... dus vandaar dat ik denk dat ze in het ZH zit.. of misschien is het kindje al geboren?... en blijft femke bij haar kindje?... en wil ze pas wat neerzetten op het forum, als ze zeker weet als het goed gaat?.. ( maar dit is wel een dramatisch scenario ) ja precies, vanaf morgen mag ze officieel komen en misschien is ze wel helemaal niet klein... dat zal die echo pas bepalen... mensen voelen wel eens verkeerd, net zoals hij zei dat het een vroeggeboorte zou worden... heeft ie ook een fout mee gemaakt !!... maja die echo zal veel duidelijk maken toch.. oh ahhaha... nee nog geen weeen... maja officieel duurt de dag nog 8 uur en 45 minuten !!!
Ik ben toch op dreef, wat betreft dramatische scenario's haha Als Femke's kindje geboren zou zijn, zou het dan niet HEEL vroeg zijn? (weet niet wanneer ze uitgeteld was?) Ïk wacht de echo maar af ja, maar onbewust ben je er toch mee bezig, helaas...
nou 7 dagen geleden was ze 29 weken en 6 dagen( 30 weken) ... officieel kunnen die kindjes het wel overleven.. maar moeten wel vechten... naja laten we hopen dat Femke nog gewoon zwanger is, en dat ze het goed maakt... mocht ze in het Z liggen.. dan heeft ze vast van dat spul gehad om de longetjes te rijpen...
Ah ja inderdaad... Zodat de longetjes sneller rijp worden he... Maar ja, genoeg drama Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag? Nou, ik heb zoiets leuks gedaan vandaag: BOODSCHAPPEN.... Pfff... Gelukkig was het niet druk in de winkel, tsja want wie gaat er nu ook boodschappen doen met 32 graden... Dalijk ga ik maar koken en ik heb t tijdschrift kinderen gekocht en dat ga ik erna maar eens lezen Trouwens Saraah, was die film goed?
hehehe.. ja wij gaan ook zo boodschappen doen, remy wilde ff wachten tot het iets koeler was... de film was wel leuk.. I've seen better...alleen keihard geluid das was wel jammer.. !!! maar goed, tuurlijk gingen we weer een film kijken die remy graag wilde zien.. en ik mocht WEER niet naar mijn film kijken *snif.. die tijdschriften zijn leuk he... lees ook vaak van die schriften.. voor de rest ga ik ook niks leuks doen, straks koken ( kip kerrie... )
Nou, mijn man komt net uitgehongerd binnen, gaat hij zich een ei bakken... Neem dus aan dat ik pas laat hoef te koken vandaag hahaha Welke film had jij dan graag willen zien? Mannen, willen altijd hun zin hebben haha
hahaha... ik wilde graag the break up zien.. maarja.. 't werd dus pirates of the caribbean..( wilde ik ook wel zien, maar liever the break up) hahaha, dat doet remy ook altijd.. gaat ie zich volvreten een brood, of andere dingen.. terwijl ik zo ga koken... maja dan kook ik idd altijd wat later..
Hallo daar! Hier ook warm! Dus maar weer binnen zitten! Tjee Pluk, houd die ramen maar dicht, beter dat dan smerig spul in je huis en dat jij dat inademt! Even volhouden meid! Jullie hebben het over Femke, ik zal even kijken wat er is, want ik kende het hele verhaal niet... Dat heb ik ook wel eens, dat ik denk dat ik al een tijdje de kleine niet gevoeld heb, zoals gisteren. Dan slaapt ie natuurlijk, maar op een of andere manier wil je gewoon af en toe wat voelen en zeker weten dat alles er nog in zit Nu voel ik alweer aardig wat; 1 voetje die links in mijn zij duwt, heel leuk. Dus dan leg ik mijn hand er even op en duwt ie wat harder! Hij zal ook niet veel plek meer hebben en wil zich af en toe wat uitstrekken en tja, dan zie ik dat in de afdrukken in mijn buik, hahah. Vandaag ben ik even de stad in geweest voor wat beddengoed voor het ledikantje. Eigenlijk ben ik ook gewoon gek geweest door op de fiets de stad in te gaan (nog even afgesproken met mijn zus voor een terrasje), met dit hete weer, want het was niet te harden, wat warm! Maar ik heb het spul, plus wat creme voor mijn gezicht. Nu weer lekker thuis, met vannyboy op de hoogste versnelling!
hahaha jij bent idd gek... op de fiets in die hitte door de stad slenteren.. maja je hebt wel lekker op een terasje gezeten... en je hebt je spulletjes ... Vanny staat hier ook op zn hoogst..
Hee hoe zou het nu met Flappie zijn we hebben nog niks van haar gehoord.... Lekker he sweetangel dat je kleintje morgen officieel mag komen... Toch weer soort van mijlpaal Het is buiten echt veelste warm, en dat gaat nog de hele week zo door , ik hoop dat die kleine zich snel meld kan ik lekker in het ziekenhuis met airco liggen xxx Marijke
Flappie is vast aan het bevallen... of haar internet ligt eruit door de hitte nee, maar straks horen we vast en zeker ook blij nieuws van haar..
hallo.... flappie... eindelijk is het zover hopelijk heb je je kindje al!!! hier met mij ik heb nu al weeen sinds gister middag blijven ze komen maar onregelmatig echt heel erg vervelend... ze trekken niet weg maar het ene uur komen ze om de 5/6 min en het andere uur heb ik er maar 1 of 2..... en er is niks dat ik kan doen... het is nu voor mij alleen afwachten tot dat ze elke 5 min komen.... en hopelijk gebeurd dat snel!!! en hoe is het her met de dames?? iemand anders al weeen?? plannen???
Tjee Cristel, het zou wat zijn! Als die ween nu maar doorzetten, dat is al heel wat, hoop het voor je, dan heb je niet steeds dat onregelmatige! Ik heb nog geen ween, maar ik moet eerlijk zeggen, heb geen flauw idee hoe ze zouden moeten voelen....ahum...zal het wel merken denk ik als het zover is...! Verder weinig plannen, net maar even een afwasje gedaan, zodat wij straks na het eten niet zoveel afwas hebben Balen dat we geen afwasmachine hebben...tis niet anders en past ook qua ruimte eigenlijk niet in de keuken, dus leg me er maar bij neer! Mijn wasje hangt een uurtje buiten en is eigenlijk al droog, dat is dan weer een pluspunt met dit weer
Spannend Christel!! Hopelijk zet het nu een keer door! Ik heb sinds gister ook voorweeën, en nu heb ik ze ook alweer een uurtje ofzo om de 5 á 10 minuutjes... Ik hoop ook dat het doorzet!! Vanavond ga ik lekker pizza eten... Wat eten jullie?
Wij eten gebakken aardappeltjes, kipfilet en groente (nog uitzoeken welke). Ik ga wel koken ondanks de hitte, maar dat ik nu zin heb....
hier ben ik nog even.... ze komen al wel vaker maar sommige voel je bijna iet en sommige zijn erg gevoelig dus ik weet niet.. mn man belt strax toch even de dokter voor de zekerheid.... hopelijk zet het bij jou ookdoor marijke... nou ik heb geen plannen voor vandaag enook geen plannen qua eten.. heb totaal geen honger... ik hou jullie op de hoogte....