Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    De brand is gelukkig uit en dus kan de achterdeur weer open en hebben we lekker buiten gegeten, karbonaatje, gebakken aardappelen en sla.

Voor de rest de hele dag al af en aan een vervelend gevoel in mijn buik, niet dat het zeer doet of dat ik het herken als weeën maar gewoon een vervelend gevoel.

Tja en Flappie, hopelijk ben je aan het bevallen of heb je de kleine al in je armen.

Groetjes

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    haaai...

nou na het boodschappen doen, heb ik ff een afwasje gedaan, en gekookt... nu dus ook gegeten... en het was hele lekkere kip kerrie al zeg ik het zelf :)

ik ga alleen dood van de hitte op dit moment, afwassen en koken zijn toch best intensieve dingen om te doen... en van eten krijg je het ook warm ahaha !!...

zo ik zie dat er al ene boel mensen last hebben van voorween en weeen enzo... :D nou spannend hoor..... hoop voor jullie dat het doorzet.
    hier helemaal niks... alleen steken.. ( van de indaling neem ik aan)

ik ga zo weer naar gym, de laatste les... vind het toch wel leuk dat ik die nog mee kan maken, iedereen was het er bijna over eens, dat ik dan al bevallen zou zijn :)

nou nu maar ff de borden afwassen en de pannetjes
    *zucht...

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hmmm nou mijn voorweetjes zijn alweer opgehouden dus het was niks :(

Ik vind afwassen ook niet leuk... Ben blij dat ik hier bij me moeder een vaatwasmachine heb. Maar als ik begin september op mezelf woon wordt het wel afwassen :( Bij de blokker hier verkopen ze trouwens van die mini-vaatwasmachines mischien dat ik er dan zo eentje aanschaf.

xxx Marijke

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    pff wij hebben zo'n kleine keuken we hebben niet eens plaats voor een vaatwasser.
    En dan heb je ook nog van die mensen die je aankijken alsof je uit de middeleeuwen komt omdat je geen vaatwasser hebt.
    Omdat de zon 's middags vanaf een uur of 1 tot een uur of 8/9 in de keuken staat te branden spoel ik 's avonds alleen de boel even af en ruim het snel op. 's morgens is het dan afwassen en schoonmaken, dan is het in ieder geval een stuk koeler in de keuken.

Vanmiddag trouwens te horen gekregen dat ze woensdagmiddag eindelijk de goede rolluiken komen monteren :rolleyes:

Mijn buikje rommelt gewoon door, heb niets tegen mijn man gezegd dan schiet hij ook nog niet in de stress.

Groetjes

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hier snel een berichtje van mij.... weeen blijven aanhouden maar nog steeds onregelmatig de ene keer zijn ze niet ect pijnlijk de andere keer best wel.... maar er blijft onregelmaat in... dat is nu al voor een dag.... mijn schoonmoeder zei al als het zo blijft dan bel toch de dokter maar in de namiddag dus dat is wat ik dan maar doe als het aanblijft houden... ook ontzettend misselijk...

hoop dat jullie een fijne avond hebben....

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou Cristel, hopelijk zet t door!

Pluk, inderdaad, die mannen schieten in de stress he haha... Hopelijk worden t 'echte' weeen!!

Jammer dat het gestopt is Marijke!

Zal wel zweten zijn nu, gym Saraah...
    Saraah: moderators weten ook niks over Femke helaas...
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 9&start=45

Nou, ik heb gekookt en gegeten en inderdaad ook zweten pffff.... Nu moet ik nog afwassen... En dat is ook altijd zweten boven zo'n warm sopje...

We waren wat laat vandaag met eten enz, ik maakte me toch zorgen, ik had de kleine al de hele dag niet gevoeld, alleen vanochtend heel even zachtjes... Mijn man werd gek van mij haha en had het ZH gebeld. Ze hebben een CTG gemaakt en alles was goed, maar inderdaad weinig bewegingen te zien zei de dienstdoende gyn... Ik moet het morgen en overmorgen in de gaten houden en anders weer terug... Toch wel blij dat mijn man gebeld had, ik vind mezelf dan altijd zo'n zeikerd, terwijl ze in het ZH altijd zo behulpzaam en aardig zijnen altijd 10 x zeggen dat ik moet bellen als er iets is... Ben nu wel weer gerustgesteld, ik hou het gewoon goed in de gaten!
    Deze gyn was het wel met mijn gyn eens dat t een kleine baby is, maar hoe klein precies dat weten we vrijdag pas na de echo :)

En nu zijn we een uurtje terug en voel ik haar net weer draaien... Maar ja dat zul je altijd hebben... Net als je met tandpijn naar de tandarts gaat, dan heb je ook geen tandpijn meer :)

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Cristel, spannend hoor! We wachten af!!
    Pluk, dat gerommel heb ik ook, net of het mijn darmen zijn, maar dat lijkt mij stug. Ben benieuwd!
    Verder niet heel veel te melden, ga zometeen CSI kijken, maandags zijn altijd nieuwe afleveringen (en dat in zomertijd, komkommertijd!).
    K'wou dat het vrijdag was, iets koeler, pffff, maar weer ff geduld ;)

8. sweetangel100

@ Lise: ik keek eerst ook altijd CSI, maar nu komen er volgens mij 3 verschillende CSI's haha en ook nog herhalingen en ik weet niet meer wanneer ik wat moet kijken haha

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    haaai...

nou ben terug...
    was wel leuk... daar weten ze niet wat ik krijg...
    en gingen we dus raden wat iedereen kreeg..
    iedereen denkt dat ik een jongen krijg :)

nou christel, hopelijk komt er regelmaat in...
    moet toch wel denken aan Flappie.. ben echt benieuwd :D....

tis trouwens weer es super heet, en daar bij gym was het nog heter... Gatver...

woensdag wordt het 35 graden .... van de gedachte alleen kan ik al janken !!...dat worden veel koude douches...

@ sweetangel... gelukkig dat alles goed was met de kleine.. en idd, als je je echt druk maakt, ALTIJD bellen... nou we wachten de echo van vrijdag af... en we zullen zien, maar die echo's kloppen ook neit altijd... zo was de vrouw die gym geeft, 41 weken en kreeg toen zo'n echo... en ze zeiden dat ze 3700 gram zou zijn... 2 dagen later beviel ze van een dochter van 4200 gram.. je kan nooit 500 gram groeien in 2 dagen... !!!

10. sweetangel100

Ik ben ook zo benieuwd naar Flappie!!

T vooruitzicht met het weer is voor ons in elk geval niet gunstig :(

Ik ben ns benieuwd vrijdag, och we zullen zien!
    Hopelijk is ze dan toch wat groter :)

En Saraah de 17e doorgekomen zonder te bevallen... Jammer he :)
    Het ZH in Almere was vanavond op het journaal, dat Almere zo'n snelgroeiende stad was dat het ZH flink moest uitbreiden!

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hier nog niks... de weeen worden wel pijnlijker maar nu duren ze langer voordat ze komen en nog steeds geen regelmaat... wel heel veel slijm verlies en ontzettend veel pijn rond mn schaambotje.... de baby beweegt af en toe maar minder als normaal.. en met weeen kan ze niet cht bewegen he....

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hihihi.... ja het ZH is echt klein..
    maar ik had een tijdje geleden al gezien dat ze eraan het bouwen waren... wordt wel super groot...
    maar sowieso heel almere wordt bewerkt..
    net een hele nieuwe stad, en super veel appartementen...(naast het ZH) en ja... wat wil je met de snelst groeiende stad van europa..
    we krijgen daarom ook heel veel subsidies van de EU... om dingen te doen voor de jongeren, aangezien het een jongere stad is...

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    oh christel..
    ik weet niet of je met weeen je kindje niet voelt...
    nooit meegemaakt :p, maar ik hoop voor je dat het dan eindelijk doorzet... zou wel wat wezen hoor.. jij eerder dan lise,jenny, marijke en ik bevallen hahaha ( aangezien wij voor jou zijn uitgerekend)

14. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Joepie....... om 12 10 ben ik mama geworden van Stijn. Ik ben zo gelukkig het is echt het allermooiste dat er is.
    Rond een uur of drie kreeg ik wat krampen, maar niet echt noemenswaardig. Om half 8 duurden de weeën al een minuut en kwamen om de 3 en een halve minuut. De vk kwam om half 9 en ik had 5 cm ontsluiting. Ze ging weer weg, maar ik had zo'n pijn dat ze om 11 15 terug is gekomen, had ik al 9,5 cm en een uurtje later was Stijn er. Wel had hij in het vruchtwater gepoept, maar ze zei : het moet NU anders moeten we naar het ziekenhuis.... gelukkig kwamen de oerkrachten los ;) Maar....... ( sorry, wil jullie niet ontmoedigen en elke bevalling is anders) doordat het zo snel ging, vond ik de pijn echt ondragelijk, heb volgens mij de hele buurt bij elkaar geschreeuwd, maar dat maakt je echt niet uit hoor! En een klisma... al had ik iedereen er onder gescheten..... ;) Een foto van mij allesie staat in het album. Jullie allemaal bedankt voor het meeleven en ik hoop dat jullie ook snel je wondertje in handen zullen hebben! Stijn is 50 cm en 3500 gram.

XXX

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    WOW flappie wat geweldigggg :D :D

heeeeeeel erg gefeliciteerd met Stijn !! :D
    is idd ook een snelle bevalling geweest.. maar nu ben je alle pijn vergeten :D en heb je je mooie mannetje in je armen... vind het geweldig dat je dit zo snel met ons komt delen :D

heeeeeeel veeel plezier tijdens je kraamtijd...
    en ga lekker heel erg genieten !!!

kus kus sarah

p.s. wat is stijn een poepie... :D hele knappe jongen :D

16. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Thanx...........

XXXXXXXXX

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm cristel dat is aan de andere kant niet zo mooi dat het zo snel is gegaan dan krijg je ben ik bang nog gigantische naweeen.

Heb ik ook gehad met me snelle bevalling. Rust maar goed uit dan komt alles goed ;)

Nou Saraah ik zit toch wel een btje nu op JOU te wachten hoor:p

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    keejbie.. mijn meisje is er nog niet hoor ik zit nog steeds in de weeen.. flappie is bevallen gefeliciteerd met geniet ervan....

mijn weeen blijven komen maar zetten niet door..... heel vervelend ze begonnen regelmatig te worden maar dat is nou weer weg.. alleen nu beginnen ze wel pijner te doen dus ja kijken hoe we deze nacht weer doorkomen...

hopelijk gaat het verder met iedereen goed

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hele mooie foto flappie!

20. sweetangel100

Ahhh Flappie!!!!!

Gefeliciteerd!!!!
    Wat een supersnelle bevalling!!
    En wat een mooie foto!

Super dat je het zo snel bent komen vertellen hier!!
    Hopelijk voel je je voor de rest zelf ook goed?

Geniet van je kraamtijd en je knappe mannetje!!

XXXXX

Deel Deze Pagina