Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Goede morgen .. :D

heb weer een leuke nacht gehad ( NOT )
    't was super heet weer...

maar ben wel heel blij voor Flappie dat zij haar hummeltje heeft hoor..

eh sweetangel... 37 weken ;) die kleine van jou, vind het dus wel heel fijn daarbinnen, ondanks dat er een schotje in je baarmoeder zit ;)
    weer een mijlpaal voor jou :D

kmoet straks naar de VK.. naja pas om 14.15
    ik kon niet eens op mijn normale donderdag die was helemaal vol, er zijn opeens super veel zwangere vrouwen... want normaal liep het spreekuur maar tot maximaal 12.00 uur en nu is de laatste om 15.15.

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heeee goede morgen dames...

Flappie supper gefeliciteerd met je kleine Stijn!! :D :D En wat een lievie is hij zeg...

Vandaag moet ik om 12.00 naar de VK, beter nog moet zo weg :rolleyes: , heb eigenlijk niet zo'n zin beetje te warm om te gaan fietsen, maar gelukkig is het maar 10 minuutjes...

Morgen wordt het idd weer warm, gelukkig door me schoonzus uitgenodigt om samen met me neefje van 3 naar ouderkerk te gaan.. Daar kan je lekker zwemmen :)

xxx Marijke

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.511
    113
    Goedenmorgen.

Flappie gefeliciteerd met je zoon !!!!

Hier een rustige nacht gehad en mijn buik is ook weer rustig, de laaste voor weeën gevoeld om 5 uur vanmorgen en sindsdien niets meer.

Groetjes

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen!

Oh Flappie, ontzettend gefeliciteerd met jullie Stijn! Kreeg een brok in mijn keel toen ik je berichtje las, wat ontzettend mooi! En fijn dat je thuis kon bevallen, zoals je gepland had. En een hele mooie foto van je mannetje. Kan je straks mooi zeggen dat je bevallen bent in een hittegolf ;) Wees maar lekker trots op jezelf, je kleintje en je partner, want nu is het genieten geblazen! Zucht.....

Hier alles redelijk goed, ook een warme en onrustige nacht gehad, niet lekker liggen, veel wakker, dus uiteindelijk ben ik er maar om half 10 uitgegaan ipv 8 uur (streeftijd, die ik nu eigenlijk niet meer haal, haha). Maar goed, laptopje staat weer aan, vannyboy op hoog en kat ligt voor apelazarus onder mijn wasrekje. Ik weet nog niet echt wat ik zal doen vandaag, wat losse klusjes of zo. Maf hoor, heb alles al eens gedaan, dus nu maar zoeken naar iets.
    En zagen jullie het al, ben vandaag 40 weken, mijn uitgerekende datum! Zegt helaas niets, maar is wel weer een mijlpaal :)

5. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh ja, in mijn album heb ik een foto gedaan van mijn buik van vandaag! (hopelijk mijn laatste buikfoto ;)

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Grrr heeft me moeder d'r fietssleutel meegenomen, dus nu kan ik pas om half 2 bij de VK zijn :x Dan is het nog warmer :(

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Je buik lijkt wel ietsje groter dan vorige week Lise! ;)

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo allemaal!!

Ja Saraah, inderdaad een mijlpaal :)
    Mijn man zei vanmorgen nog: toen waren we blij dat we de 28 weken gehaald hadden, toen de 34 weken en nu al de 37 weken!!
    Nou, ik ben er alleen maar blij mee!!

Ik heb vannacht echt slecht geslapen, het was zo warm :( . Om 5 uur was ik al wakker...
    Net even naar Belgie geweest, pfff zweten in de auto!

Marijke, heeeeerlijk dat je gaat zwemmen!!
    Daar heb ik ook zin in!!
    Pluk, echt jammer dat het niet doorgezet heeft! Maar wie weet vannacht!
    Lise, je buik lijkt inderdaad weer gegroeid!

Nou dames, wij moeten zo gaan. Mijn mannetje moet in Duitsland als getuige voor de rechtbank komen omdat een klant van hem vorig jaar drugs in zijn koffertje had bij een grenscontrole...
    En ik ga mee, met spandoek natuurlijk :)

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.281
    4.511
    113
    Zal dit nu aan de hormonen liggen of niet, help me even dames.

Mijn schoonmoeder komt al (zo lang als ik ms heb) helpen met het huishouden, ze doet dan de zware klussen zoals goed stofzuigen e.d.
    Elke woensdag komt ze dit doen.
    Laatst zei ze dus al dat als we dan toevallig bezig waren we haar dan maar af moesten bellen, natuurlijk doen we dat dan al hoop ik dat we niet op een woensdag dan moeten bevallen vind het veel leuker om te bellen en te zeggen dat de kleine er is. :)

Vorige week woensdag heeft ze dus de gordijnen van mijn slaapkamer meegenomen om te strijken.
    Vorige week donderdag staat ze in eens in de kamer terwijl ik de deuren op slot had gedaan (ze was samen met haar man), ze had dus de noodsleutel gebruikt.
    Ik vond dit niet zo leuk maar omdat dit nog nooit eerder is voorgekomen heb ik het maar laten gaan.
    Tot ze dus net weer plotseling achter me in de kamer verschijnt (ook nu had ik de deuren nog op slot), ze kwam in 1 keer vandaag schoonmaken.
    Nou begrijp ik dit wel omdat het morgen nog warmer zou worden maar ik vind het wel vervelend dat ze zichzelf dus steeds binnen laat.
    Ik bedoel ze had ook even kunnen bellen of het mij wel uitkomt, als je een schoonmaakster in dienst hebt kan die ook niet in eens op een andere dag komen.
    Daarbij vind ik het erg erg vervelend dat ze zichzelf met de noodsleutel binnenlaat, ik bedoel het is niet het einde van de wereld maar voor hetzelfde geld zijn we aan het bevallen en heb ik net besloten even in mijn blote togus wat water te gaan drinken ofzo.

Staks toch even met manlief bespreken wat die ervan vind.

Groetjes en bedankt voor het luisteren.

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Nou Pluk ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je erg gesteld op je privacy bent en dat je liever hebt dat ze eerst ff aanbellen of je opbellen ofzo...

Volgens mij begrijpen ze dat wel hoor ;)

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mmmm Pluk, dat zou ik ook niet leuk vinden...
    De noodsleutel is neem ik voor NOOD en niet om zomaar binnen te vallen... Vooral niet nu de bevalling elk moment kan beginnen...
    Nee, ik zou er zeer zeker ook wat van zeggen.
    Als ze eerder wil komen poetsen, had ze toch even kunnen bellen?
    Lijkt wel alsof ze graag toevallig binnen zou komen vallen terwijl de bevalling bezig is... Is ook we logisch, maar voor jou helemaal niet leuk!!

Ik zou het zeer zeker met je man bespreken!

12. Niet meer actief

[VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE PRINSJE!! :) veel geluk samen.. ;)

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey pluk...

ik zou het idd, eerst ff met je man besprken...
    je wilt natuurlijk ook neit tegen haar zeggen, dat je het irritant vind dat ze zomaar in huis staat...
    aangezien ze je helpt.. en het heus niet fout bedoeld... en dat je haar daarmee dus misschien beledigd...

dus misschien kan je man het dan tegen haar zeggen.. :D

ey lise, je buik is wel weer gegroeid he :D
    oh ja.. gefeliciteerd met de 40 weken.. is toch leuk wanneer je die datum berijkt :D

sweetangel.. veel succes in duitsland...
    en toi toi voor je man.. is toch wat he... je weet nooit watvoor mensen in je auto terecht komen als je taxi rijdt...

nou ik ga zo naar de VK, en jij ook succes Marijke..
    wel irritant van dat sleuteltje idd...

14. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Hey mede-juli-mama's!
    Na lange tijd ben ik weer terug van weggeweest, en zoals jullie misschien gezien hebben bij 'geboren' ben ik al bijna 2 weken 'de-mama-van'Sibel Lale!
    Het was allemaal heel heftig de laatste weken (zwangerschapsvergiftiging, stuitligging, klein kindje), en ik heb 3,5 weken door gebracht in het ziekenhuis. Sinds 6 dagen ben ik weer thuis, en kar ik elke dag op en neer naar ons meisje, om toch zo veel mogelijk voedingen zelf te kunnen doen.
    Ze was slechts 2070gram bij de geboorte, dus het is echt een heel klein poppetje wat prima past in maatje 44 (die kleertjes bewaren we maar, want misschien geloven we later niet meer dat ze dat echt aan kon!).
    Nog effies flink groeien en we gaan d'r mee naar huis nemen (hopelijk zo rond de uitgerekende datum: 23 juli).

Onze site staat natuurlijk helemaal vol van d'r, dus neem geruct een kijkje!

Verder wil ik alle inmiddels bevallen mama's feliciteren met hun mooiste kindje van de wereld, en alle mama's-to-be heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes, en de (onvermijdelijke :) ) bevalling. De mijne duurde nog geen 4 uur, en was een stuit. 4 minuutjes persen en 2 hechtinkjes, dus dat geeft moed!

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!
    Pluk; kan me voorstellen dat dit niet leuk is, je schoonmoeder ineens in je huis, terwijl je er geen erg in hebt. In jouw plaats zou ik het eerst met je vriend bespreken, tis tenslotten toch zijn moeder en hem het met je moeder bepraten als je het zelf niet durft. Mijn ouders en schoonouders hebben ook een nood-sleutel, maar piekeren er niet over die 'zomaar' ergens voor te gebruiken, het is toch een sleutel voor calamiteiten. En privacy is zeker nu en straks best belangrijk voor jullie!

Hallo Kiz, wat leuk je hier weer te zien. En al een tijdje een trotse mama! Zal wel vermoeiend zijn, elke dag naar het ZK, maar dat doe je natuurlijk gewoon voor je klieine meisje! Ook wij hier bij de juli-mama's zitten met smart op onze kindjes te wachten; ik ben echt blij dat dit forum er is en ook nog een leuk forum, want ik verbreng er toch enige tijd per dag op en dat scheelt weer 'wachttijd' ;)

Voor de andere dames; pufze met dit weer (dat doe ik in ieder geval wel).

16. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Zoooo daar ben ik weer...

Alles was goed bij de VK, en vandaag heeft ze me kleintje op zo'n 6 pond geschat!! Terwijl hij 2 weken terug nog krap 5 pond was :rolleyes:

Wat fijn dat je al een beetje van je kleine Sibel kan genieten Kiz! Heb ff meegekeken op je site, en ze is echt een lief kindje!! ;) En wat een bevalling zeg ik hoop dat ik het je na mag doen :D

xxx Marijke

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Marijke, fijn dat alles goed was bij de VK! En 6 pond, das toch netjes. Mijn ukkie werd vorige week geschat tussen de 6 en 7 pond, wie weet groeit jouw kleintje wel tot een kleine 7 ponder, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! ;)

18. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Meiden,

Zit hier ook achter de ventilator...echt veel ste warm!
    Hoop voor jullie dat de kleintjes snel komen :)

19. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    Heej, ik vroeg me zo af he, ik zie bij jullie staan hoeveel de kindjes (volgens de vk) wegen, maar hoe kunnen ze dat nou schatten?? kijkeen ze dan naar de grootte van je buik? want dat zegt tog ook niet alles!

nou jah ben benieuwd! en iedereen sterkte met dit weer pfffff..........waaaarmmmmmm

liefs..

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    morgen... ik laat het goede maar weg want zogoed heb ik nu ook weer niet geslapen... ik wordt langzamerhand gek... ik blijk steken krampen en weeen houden maar het zet maar niet door!!!! en waarom dat weet niemand.. echt prettig is het niet... maar ja.. ik ga zo maar weer een douche nemen.... hopelijk krijgt niemand dit want het is vreselijk....

oohja mijn kleintje wordt volgens mijn dok tussen de 8 en 9 pond geschat...

Deel Deze Pagina