ja... jullie zingen een beetje.. ik en mn moeder zijn heel erg met accenten.. als wij bijv, naar R'dam gaan, komen we thuis met een R'dams accent... idem met groningen, limburg etc..etc..
Haha Saraah, je pikt de accenten dus zo op. Ik woon in Groningen, maar ben nooit opgevoed met een dialect in het Gronings. Ben ik eigenlijk wel blij om, zo mooi is het Gronings niet, vind ik...
hehehehe... ach het is gewoon leuk... zo'n klein landje ZOVEEEEL verschillende dialecten en accenten.. zoveel mensen kan ik niet eens verstaan een half pakje roomboter in 1 magnum?.. aach who cares.. zolang ik zwanger ben eet ik lekker wat ik wil.. daarna wordt het namelijk een hele lange tijd geen vette dingen meer..
Gronings ken ik niet eens haha... Volgens mij zijn er zoveel dialecten in NL dat ik er superveel niet eens ken... Wist niet eens dat Groningen ook een dialect heeft
magnum mmm dar had ik eerder ook wel gelusten daar moet ik nu niet aandenken.. bah... kan echt niks eten... dialecten ja ik praat vinden mensen uit het westen en noorden dan ook met een zachte g.. ik vind het zelf wel mee vallen hoor.... maar ja mensen uit rotterdam die gebruiken weer andere woorden ik gebruik heel veel kei.. zoals kei leuk enzo.. dat vinden ze gek...
*gniffel keigaaf joh !!! daar moet ik ook altijd om lachen.. ik hoor het zelf niet, maar als ik buiten amsterdam/almere ben... word mij altijd op het hart gedrukt dat ik niet zo plat moet praten ik begin dit weer eigenlijk echt goed zat te worden.. ... soms kan ik echt janken.. want krijg er ook nog van die opvliegers bij...
Die opvliegers zijn vreselijk... Ik heb er ook heel veel last van... Dan krijg je het NOG warmer he, en het zweet breekt je spontaan uit... Ik wil een zwembad met lekker koel water... Zoals vorig jaar bij mijn schoonmoeder in de tuin... Helaas was er een ezel, genaamd mijn man, die het zwembad op heeft laten staan tot eind oktober, waardoor er lekkere groene smurrie in zat die er zelfs na een middag schuren niet uit ging O ja en niet te vergeten: die te lui was om het zeil erover heen te doen
HAHAHAHAa !!!! ja ik wil ook een zwembad naar een zwembad toegaan zit er voor mij niet in, ik ben al een atractie overal... dat is niks, en 't zal er wel stierensdruk zijn... en die koude douches zijn wel lekker.. maar dan is het de heletijd uit/aankleden ..... ik wil gewoon dat het koeler wordt :'(
Ja ik douche ook 3 x per dag, lekker koud... Maar als je je erna afdroogd (en dat zal toch moeten, anders word je huis zo nat he haha) dan breekt het zweet me alweer uit... 1 of 2 minder warme dagen, zo van rond de 23graden of zo, was al genoeg, dan was het huis weer koel en konden we even bijkomen... Maar volgens Piet Paulusma zit t er nog niet in voorlopig... Ja donderdag regen, maar dan zal het wel weer benauwd worden... Ohh ik haat Piet Paulusma... Met zijn barbequeweer en strandweer, werd het maar eens zwangerenweer
ooh ik heb wel medelijden met jullie.... wat ik normaal deed... was de sproeier aan zetten voor de planten en gras een stoel pakken en er lekker onder zitten maar ja dat zit er momenteel dus niet in....
de weermensen kan ik momenteel ook niet uitstaan al kunnen zij er niks aan doen... maar ik berijp gewoon niet waarom het zo warm moet zijn ... je wordt er ook zo moe van.. en mensen die vinden dat we zueren, omdat het nooit goed is... want als het regent zeuren we ook.. die kunnen hun opmerking ergens stoppen waar geen daglicht komt... tis gewoon KUT weer... Nederland heeft misschien 4 lekkere dagen in heel die 365.25 dagen....
Ik zou het wel willen... Maar denk dat de onderburen niet zo blij zijn als ik water op het balkon ga sproeien hahaha... Ik heb wel honger nu... Mijn man is volgens mij al 2 uur weg, eten halen... Vraag me af waar hij het halen is haha Ja 4 dagen dat het lekker weer is, geen regen, geen kou en geen hitte... De rest van de dagen is het of heel vies weer, of heel koud, of vreselijk heet
ja precies... 4 dagen is het gewoon lekker... dat alles goed is... de rest is wel wat mis mee hahaha en idd, de buren zullen die sproeier niet zo waarderen denk ik.. hey misschien is je man ff naar duitsland, had ie onderweg een fijn winkeltje gezien?..
ooh ja effe niet over na gedacht.... wij wonen ook in een apartement maar hebben een tuin erbij dus das wel prettig.... nouik ga jullie even verlaten ga maar wer een douche nemen... met dta warme weer een warme douche bah maar ja het helpt ewl tegen weeen en krampen
Terwijl ik aan het eten ben, ben ik mee aan het lezen. Ik baal ook als een stekker van dit K* weer. En door het eten krijg ik het nog warmer En de temperatuur stijgt nog steeds hier binnen in huis, snif. Ik wil kou!!!!
Erg he Lise... Van eten krijg je het inderdaad nog warmer... Maar heb wel honger nu... Daar komt ie haha Ik ga eens vragen waar hij geweest is Saraah... Misschien is hij de chinees echt in China gaan halen Tot straks!!
hahahaha... eet smakelijk nou lise... ik ga daarom ook niks eten vandaag.. manlief is kip aan het maken, maar dat sla ik over.. zit hier aan een 1,5L fles Evian... en als ik straks honger krijg neem ik wel een broodje, kan nu niks door mn keel krijgen... de gedachte dat ik straks moet slapen in die hitte word ik depressed... en 't kan me niet schelen dat ik zeur... ik mag zeuren.. wij allemaal.. we zijn hoogzwanger en tis veel te heet... ( of we nou WEL of geen kinderen thuis hebben lopen... dat werd eens gepost, en was tegen mijn zere been.)
Helaas was het gewoon chinees van de chinees hier in de buurt Uiteraard had hij nog eerst 2 ritten voordat hij eten kon gaan halen... Heb het nu ook superwarm, pfff eten is ook niet niks met dit weer!! Ben het met je eens hoor Saraah, we mogen zeker klagen... Vind dat je met dit weer zelfs mag klagen als je niet hoogzwanger bent, want het is abnormaal heet!
die arme man van je.. hij heet het echt druk !!! ik heb nu eigenlijk ook honger.. en manlief heeft natuurlijk net alles afgeruimd, als ik nu een broodje ga eten... wordt ie kwaad, dat ik net niets heb genomen hahaha !!! mijn familie zit ondertussen lekker in marokko.. mn nichtjes zijn 4 dagen geleden vertrokken( met oom enzo) dus die zitten lekker te genieten ( ben zoooo jaloers, dit is mn 2e zomer dat ik niet ga ) en mn pap9(met aanhang) gaat over 3 dagen weg...dus die zal hoogstwaarschijnlijk zijn kleinkind niet zien, voordat hij terug is... ik wilde dit jaar ZOOO graag op vakantie... maja toen kwam er opeens wat tussen.. krijg er natuurlijk iets geweldigd voor terug !!! maar toch wel jammer...