Ja Saraah dat heb ik nou ook dat als ik ergens anders in het land ben dat ze me op me Amsterdamse accent aankijken En wat je bedoeld met kinderen of geen kinderen thuis hebben weet ik pcs wie je bedoeld! Tja als of we het dan minder zwaar hebben ofzo en zij heeft uiteindelijk voor ze gekozen toch? Vandaag heb ik lekker hollandse pot gegeten;aardappeltjes, vlees en groente... Zooo ik spring ook lekker ff onder de douch, ik stink :x bleeeeh
Zo, lief en ik zijn maar weer ff naar de Jumbo gegaan; hij is nl. nu voor mij aan het koken, zodat ik morgen een koude pastasalade hebt, terwijl hij uit eten gaat met zijn collega's; hij wilde wat terug doen en mij ontlasten, wat lief toch weer! En hij maakt zoveel, zodat we het een dezer dagen ook nog met z'n 2en kunnen eten, helemaal makkelijk Ik klaag ook, vind het soms ook gewoon niet leuk meer en dan ga ik mijn klaagzang echt niet opzeggen. Net in de auto hadden we airco, kom je thuis, waar het nu 26 graden is, alles potdicht, dus nu weer open en zweten maar weer! Ik zie er ook alweer tegenop straks naar bed te gaan. Ik ga ook altijd vlak voor het slapen gaan even douchen, met lauw water; als je nl. een koude douche neemt, wat heel lekker is, dan warmt je lichaam zich weer op en heb je het alsnog weer warm (misschien een tip). Enfin, uiteindelijk zit ik 's nachts nog te zweten hoor, hahaha!!
Ik heb sowieso al als ik me weer afdroog dat t zweet me alweer uitbreekt... Pfff... Ik spring dalijk ook nog eens in de douche! Maar inderdaad Lise, ik douche ook altijd lauw, anders dan krijg je het toch weer warm omdat je lichaam dan gaat opwarmen tot de juiste lichaamstemperatuur! @ Saraah: rot dat jevader ook weggaat Hier beginnen ze al bijna terug te komen van Marokko. Zondag komt mijn schoonmoeder, mijn schoonbroer en zijn vrouw en hun kindje terug. De week erna de zus van mijn schoonmoeder, haar man en haar kinderen... Ik wilde ook zoooo graag gaan, het is echt raar om een jaar over te slaan Maar we weten waar we het voor doen he
Ahhh er was net iets leuks op Canvas (belgische zender). Over hoe ze die reclames maken met baby's die zwemmen onder water... Zo lief he
heheehe canvas hebben wij ook hoor ach ja.. met school kunnen ze niet eerder weg dan nu... dus ja.. !! en ik douche ook altijd voor ik naar bed ga... en dan laat ik me rustig opdrogen.. en doe mn pjam-pjam aan... dan zwet je ook niet zo snel.. maja.. tis geowon warm hier.. heb een plat dak.. dus heerlijk..
Hahahaha o ja natuurlijk die hebben jullie ook Is bij jullie de zomervakantie pas begonnen??? Hier is die 13 augustus alweer afgelopen Plat dak is nog erger... Mijn schoonbroer woont in een flat, bovenste verdieping, onder het dak, nou uh een sauna is er nu niks bij... Gelukkig wonen wij in een appartement op de 1e verdieping, dus nog 2 appartementen boven ons... Dat scheelt!
Das zeker lekker dat je op de 1e woont sweetangel! De warmte stijgt altijd naar boven dus bij jou zal het nog wel lekker koel zijn binnen. Nou echt bij mij op zolder is het niet te harden! Ligt me vriend er ook nog lekker te slapen nu ik snap niet hoe hij dat doet hoor hij zal in ieder geval wel erg moe zijn! Auw me voeten zijn nu zo opgezet dat ze een beetje een branderig gevoel geven ... Ik heb alweer honger, ga maar ff kijken of er nog wat lekkers te bikken beneden is
ja.. hier is het altijd anders... basisschool heeft vakantie sinds 15 juli... tot begin september.. middelbare school wat eerder... maar begint ook begin september.. wij wonen in zon blok.. dus onder ons iemand... en wij daarboven.. en veder niks... dus wij zitte boven niet lekker...
hallo.... hier gaat het de goede kant op.. de weeen worden wel heftiger... als ik morgen ochtend haal dan moet ik naar de okter dus dan zien we wel weer verder.... wel veel pijn en zo.. kan geen trap meer lopen wat erg lastig is we wonen in een app... ach ja het hoort erbij... trouwens hoorde net dat er al 2 mensen waren overleden met de vierdaagse... i sgeloof ik ook nog nooit voorgekomen wat erg zeg...
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Alles gaat goed met Stijn en ook met mij ( op slaapgebrek na ) Het is zo'n mooi en lief mannetje! Door de enorme hitte ( sterkte dames) slapen we beneden, waar het nog enigszins uit te houden is. Stijn ligt dan lekker op een aankleedkussen naast me en zo kan ik hem lekker beruiken en knuffelen!!!! Ook hebben we een hele lieve kraamhulp. ze heet Aagje, dus kan je nagaan Dames, sterkte vandaag! Liefs van een hele gelukkige mama
Gelukkig dat alles zo goed gaat Flappie! Super! En wat fijn dat jullie zo'n lieve kraamhulp hebben, dat is ook nog maar afwachten! Ik vind het superleuk dat je ons zo op de hoogte houdt! Iedereen de nacht goed doorgekomen? Cristel, ik weet niet hoe laat het nu bij jou is, maar hoe gaat het?? Mijn mannetje gaat vanmiddag een paar uurtjes de telefoon uitdoen van de taxi en dan gaan we ZWEMMEN... Pfff heerlijk... Wel ergens ver weg, geen behoefte aan bekenden met die buik Trouwens er zijn inderdaad 2 mensen overleden bij de 4daagse Maar het is toch ook gekkenwerk met dit weer?
Hee goede morgen dames!! Deze week wordt ik al een paar dagen standaard om half 10 wakker... Best raar eigenlijk want het is dan niet Super heet op me kamer... Fijn Sweetangel dat je lekker gaat zwemmen vandaag! Op die manier kun je toch nog een beetje verkoeling vinden. Ja met die Nijmeegse 4-daagse... Is toch zowiezo gekkewerk als je daar aan meedoet... wie gaat er nou voor ze lol lopen??!! En dan helemaal met deze bloedhitte Spannend Cristel! Ik hoop dat het doorzet voor je! Heel veel succes in ieder geval! Ik ga lekker ontbijten, mischien lees ik straks nog wel wat mee xxx Marijke
goed emorgen... Nou Flappie ben blij dat alles goed is met je... en de kleine... 't is idd SUPER heet... en dan beneden gaan liggen zal wel een verademing zijn.. ... nou sweetangel heel veel plezier met het zwemmen vandaag en idd, 2 doden bij de 4-daagse.. maar je voelt toch wanneer je niet meer kan?... wat ben je nou voor idioot om zover door te gaan, dat je dood neervalt?... snap ik echt niet. ( tis wel erg hoor daar niet van ) nou christel... hopelijk gaat alles goed.. en horen we snel wat van je.. met baby ben best benieuwd hoe het met jenny is, ze heeft al paar dagen niet gepost he?... misshcien is zij ook wle bevallen?.. hier in iedergeval geen enkel teken van een bevalling in zicht... en ik ga zo maar lekker een koele douche nemen... want zwemmen zit er voor mij niet in ..
Goedemorgen! Cristel, hoop voor je dat het nu gebeurt! Succes meid! En Flappie, wat geweldig allemaal, zo heb je een dikke buik en nu ben je een trotse moeder! Vind het leuk dat je ons nog berichtjes stuurt, kunnen wij lekker wegzwijmelen Ja, de Vierdaagse, vreselijk zeg! Ben blij dat de organisatie het afgebroken heeft, want met deze temperaturen....dat kan gewoon niet! Ik heb vannacht redelijk geslapen, wel weer warm en niet lekker liggen en best veel buikpijn, hele rare...veel gerommel en harde buiken. Ga zo maar ff douchen, even de slaap eruit krijgen
Ik vind het ook raar... Maar ik vind het ten eerste al raar als je meedoet aan de 4daagse, zie daar niet echt het plezier van in, en dan met deze hitte??? Pffff dat houdt toch geen mens vol?? Jenny heeft inderdaad al een paar dagen niet gepost! Hopelijk is ze bevallen!
goedenmorgen dames. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zie echt op tegen vandaag en de hitte die ze voorspeld hebben. Zelfs binnen is het bijna niet te harden omdat de hitte er gewoon blijft hangen. Eigenlijk vind ik dat dit gewoon verboden zou moeten worden Maar goed gisteren even met mijn man over mijn schoonmoeder (en ook mijn moeder) gehad en hij was het met mij eens en wil zijn moeder erop aanspreken. Als ze het voor die tijd nog een keer doet dan zal ik het haar gewoon zeggen. Vanmorgen stond ik nog niet naast mijn bed of mijn moeder belde alweer (normaal belt ze me hooguit 1 x per week), dus netjes alle vragen beantwoord en daarna zelf gevraagd of ze nu van plan was elke dag te bellen. Nou dat was ze dus, dus ik geef (netjes) aan dat ik dit liever niet heb omdat het me nogal zenuwachtig maakt en dat zij, wanneer ik een keer niet opneem, ook meteen in de zenuwen zou zitten. Nou dat was dus helemaal niet waar want zo was ze niet, hmmm dat is dus het eerste wat ik weet Dus ik nog een keer uitleggen dat ik het gewoon niet fijn vind dat mensen nu elke dag gaan bellen om te vragen of er al wat is. Nou ze werd toch wel wat pissig op mij en zei dat het uit een goed hart kwam. Dus ik weer uitleggen dat ik weet dat het uit een goed hart komt en dat ik het heel lief vind maar dat ik het als erg vervelend ervaar en er zenuwachtig van wordt en dat ik het dus liever niet heb. Nou toen heeft ze gedag gezegd, kon horen dat ze goed boos was en opgehangen. Moet er wel als kleine kanttekening bij zetten dat mijn ouders erg veel moeite hebben met het respecteren van mijn grenzen (en die van mijn zus), er meestal niets op uit doen en er vrolijk overheen walzen en wanneer je boos wordt en er wat van zegt het zo weten te draaien dat jij je schuldig en gemeen voelt. Ben dus benieuwd wat er nu gaat gebeuren. 1) ze belt morgen net zo hard weer 2) morgen belt mijn vader om verhaal te halen en ik krijg dan te horen dat mijn moeder de hele dag heeft gehuild hierom. 3) ze belt helemaal niet meer, wacht tot ik zelf bel en wil dan ook nog een excuus). Groetjes
Hee hallo.... Vandaag zou ik eigenlijk met me schoonzus en me neefje naar Ouderkerk gaan, maar we zijn uiteindelijk maar lekker in me achtertuin gebleven... Ze zijn nu alweer naar huis omdat me neefje best druk werd... Mischien komen ze vrijdag weer alleen is het dan niet meer zo heel warm om lekker het zwembad in te rollen Ik ben nu beetje in een schoonmaakbui beetje vaag, normaal ben ik hartstikke lui met dit weer... xxx Marijke
Selaam Nou meiden ik ben nu dus een juli mama ipv een augustus mama. Mijn kleintje wilde niet in mijn buik blijven en is dus op 12 juli ter wereld gekomen. Onze kleine Tamer doet het goed en drink gemiddeld de helft van zijn flesje leeg en drinkt al een beetje aan de borst. Kan niet troster zijn want hij is 5 1/2 weken te vroeg geboren.
He Pluk, wel goed dat je het met je vriend hebt besproken. Wel maf zeg, hoe je schoonmoeder zo boos ophangt. Als ik je verhaal zo lees, sta jij gewoon in je recht, zeker nu; alles is zwaarder en ze zou eigenlijk wat meer begrip voor je moeten hebben, toch! Haha Marijke, je lijkt wel gek om met dit weer aan de poets te gaan! Ik wacht tot vrijdag, dan is het ietsie koeler (nou nog 27 graden of zo), voordat ik het huis weer onder handen neem Hallo Layla, welkom hier bij de juli-mama's; ben blij dat het goed gaat met je kleine spruit, zeker omdat ze vroeg geboren is! Houd je het een beetje uit zo, met dit weer en je kleintje? Het zal wel moeten, maar zal wel zwaar zijn! Wij lopen hier allemaal een beetje op het einde, Flappie is de laatste geweest die is bevallen van een zoontje en van Jenny hebben we al een paar dagen niets gehoord, dus misschien is zij inmiddels ook al bevallen...! Ik zit vandaag voornamelijk binnen, als ik rustig blijf is het nog te doen. Ondertussen kijk ik de dagen weg, lees wat en kijk tv en verder, tja...euh...wachten...hahaha. Misschien kan ik nog wat in de babykamer doen...
Selaam Ik hou het redelijk uit thuis. Thuis is het niet warm en heb een ventilator. De kleine ligt nog in het ziekenhuis en die slaapt over door heen dus ook in de warmte. Ze hebben daar airco dus lekker koel is het op de afdeling. Spannend voor de andere dames die gaan bevallen die maand of de volgende maand!!