Oh, dat is ook zo Layla, dat je kleintje nog in het ziekenhuis ligt! Hoop dat jullie snel samen thuis zijn!
Lise je haalt 2 verhalen door elkaar (misschien iets te warrig opgeschreven maar ik zit hier eigenlijk een beetje te smelten). Mijn schoonmoeder komt dus ongevraagd binnenwapperen terwijl de deuren op slot zitten, dat gaat mijn man wat van zeggen. Mijn moeder is degene die dus elke dag opbelt om te vragen of het er al is en die heb ik er dus vanmorgen wat van gezegd. Heb net het kippenhok natgespoten in de hoop dat het daar ook wat minder warm wordt, die arme beestjes zitten nu de hele dag in de zon, kruipen met zijn 3-en op het kleine stukje schaduw wat ze kunnen vinden. Toen ik zo bezig was dacht ik dat het bij ons ook wel eens wat zou kunnen schelen dus heb ik de hele achtergevel nat gespoten (ook al staat daar de zon niet meer op). Onze hond, die normaal altijd in de zon ligt, is in zijn mandje gaan liggen puffen, arme beestje je zou bijna bang zijn dat ze er onderdoor gaan. Goed ik ga nu afsluiten dan kan de comp ook even afkoelen en kan manlief er vanmiddag ook nog even achter zonder dat het ding problemen geeft. Groetjes
hier nog steeds niks alleen meer pijn gelukkig over 3 uur naar de dokter... dus we zien wel wat ie zegt.. ik heb hooguit een uur geslapen vannacht... ik laat jullie natuurlijk wat horen als ik terug kom van de dokter.. als dat mogelijk is...volgens mn schoonmoeder duurt het niet lang meer of ze moeten wat doen want als je niet slaapt(al 3 dagen niet) dan heb je strax geen energie meer om te perse....
Jeetje Cristel wel vervelend zolang voorweeën! Ik heb vandaag volgens mij me slijmprop verloren... En heb nu ook wel een klein beetje krampjes in me onderbuik, maar niet zo erg als van de week. En dat klote-UWV! Heb verdorie nog steeds geen geld! Bel ik ze net, hebben ze een of ander verkeerd rekeningnr.. Ik zeg ja dat wisten jullie dan toch ook een paar weken geleden al?! Nu kwam ze dus met het verhaal dat ik maandag maar weer moet bellen. Nou mooi niet dus ik val ze al de hele week elke dag lastig dus dat blijf ik doen! :x :x :x Ik baal echt als een stekker, grrrrr zo ik ga weer ff afkoelen in me zwembad, kan ik wel gebruiken nu
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. ik word helemaaal gek.... ik kan dit weer niet meer hebbe,, tis thuis 32,5 graden.. dat zijn toch geen temperaturen om in te vertoefen???? ik heb al 3x gedouched... al 2x gejankt van ergenis.. ik kan dit niet meer hoor...als het morgen niet koeler wordt, ga ik in de vriezer zitten van de C1000 't kan me niet schelen... nou pluk, ik vind het echt goed van je, dat je dat tegen je moeder hebt gezegt... en dan maar boos of beledigd, het is jouw leven... en zou wat jij wilt moeten eren... en niet andersom. nou gelukkig layla dat alles goed is met je zoontje nog ff en dan mag hij vast mee naar huis.. en idd lise.. de schoonmaak kan echt niet gedaan worden met deze hitte.. ik wacht wel tot het koeler wordt... ik kan niet normaal functioneren..
hey wow marijke... nou zeg... ben benieuwd... zou je zomaar zo gaan bevallen en idd gewono blijven bellen hoor die eikels !!! en christel, ik hoop dat de dokter wat meer voor je kan doen, die voorweeen elke keer zijn ook niks... !!!
Salam Sommige babys komen weken te vroeg sommige babys willen er niet uit..totdat ze ingeleid worden.. Gelukkig gaat het allemaal goed met de kleine Layla...daar gaat het uiteindelijk om O en Layla mag ik weten in welk ziekenhuis je bent bevallen? ik zie dat je ook uit rotterdam komt..Ik woon hier niet zo lang en heb voor het zuiderziekenhuis gekozen..?xx Groetjes!
arme youdia... jij bewnt het zeker ook wel een beetje zat he.. of wil je liever bevallen als het wat koeler is?
ach ja , Saraah ik heb me er wel een beetje bij neergelegd eigenlijk...Stres niet meer zo.... Weet je...ik heb sterk het gevoel dat we op de zelfde dag samen gaan bevallen...Enne...mijn gevoel heeft me nooit in de steek gelaten...
Hier ben ik weer Helaas ging het zwemmen niet door... Pfff ik word er helemaal gek van... Mijn man zou om half 3 de laatste rit hebben, dan zou hij me komen halen en dan zouden we gaan, maar nee er hadden nog 2 vaste klanten gebeld, tsja en dan heeft het weinig zin meer he... Ik HAAT die rotzaak van hem momenteel even Pluk, goed van je dat je het besproken hebt!! Rot van je moeder, maar kan me wel voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt! Marijke, zo zie je, zo heb je niks, en wie weet hoe snel je nu gaat bevallen (ik hoop het voor je!!!) Saraah heb je al ijs ?
haai meides! hier is t net als bij jullie ook bijna niet uit te houden met dat F*** weer! zit natuurlijk ook al dagen binnen en als Evi huilt dan staat t zweet helemaal op dr voorhoofd! opzich gaat ie wel goed. ik ben nu volledig overgegaan op bv maar kolf het af en als ik kolf geeft m vriend de fles. ze is te boos om uit de borst te drinken. eerst zou ik ook helemaal geen bv geven en we zijn ook pas op dag 4 begonnen omdat ze zulke erge krampen had door de kunstvoeding! nu gaat t al heeel veel beter gelukkig en ik kan al bijna 100cc per keer afkolven! als ze krampjes heeft is het zoooo zielig... je kan niets doen en ze krijst dan zoooo hard! hopen dat t heeel snel weg gaat! ze krijgt nu ook cina baby (druppels tegen kramp) en we hadden gister en vandaag geen visite want RUST is nu het sleutel woord! wel jammer dat we zo`n start hebben maar hopen dat t nu beter gaat. tot overmaat van ramp heeft m vriend gister de auto van de zaak in de sloot gereden! die staat nu te drogen bij de garage...... toen dat was gebeurd kon ik alleen nog maar huilen huilen en nog eens huilen.... vandaag ben ik (zonder evi) even een klein blokje om gaan lopen, zo dat viel echt niet mee! leek wel alsof ik een marathon had gelopen zo zwaar was t ! vanacht is d`r navelklemmetje eraf gevallen! t ziet er goed uit en ze krijgt een mooie navel! meiden als ik jullie was zou ik lekker lang vertoeven in de supermarkt met airco bij de ijsafdeling! hoop snel berichtjes te lezen over jullie bevallingen! xxx
hahahha youdia... zou wel grappig zijn.. inschaallah... duurt het dan voor ons niet lang meer.. sweetangel... nou jaaaaa.. meen je niet ... nou dat vind ik echt stom voor je... remy gad gister ijsjes meegenomen die zijn op... en we zouden vandaag ff een boodschap doen.. maar ik kon me niet aankleden, want telkens zweette ik me weer dood en kon ik weer gaan douchen... dus nu gaat remy zo alleen boodschappen doen... en mag ie lekker eeel veel ijs meenemen...
Ahh Mad wat rot dat Evi zo'n last heeft van krampjes! Hopelijk wordt het snel minder! Kan me voorstellen dat je het gister even helemaal gehad had! Sterkte ermee meid en hopelijk gaat het snel beter met Evi! Liefs
En inshAllah duurt het voor mij ook niet lang meer... Heb het helemaal gehad even Ik heb vandaag ook heel veel last van mijn bekken en kan bijna niet lopen van de pijn in mijn bovenbenen... Ik wil weer lekker kunnen doen wat ik wil, net als eerst... Pfff, vandaag even een minder dagje VEEEEEEEEEEEEL ijs Saraah, dat is het belangrijkste momenteel
Oeps, sorry Pluk, had je verhaal dan inderdaad omgedraaid, heb het niet expres gedaan hoor, heb last van verhitting (daar ligt het aan ) Oh Cristel, ik hoop echt op meer duidelijkheid voor jou en dat het nou eigenlijk ook mag begin, deze voorween zijn ook niks! Marijke; tjee, de slijmprop verloren! Wie weet gaat het nu wel heel snel, ik duim voor je! En wat betreft UWV; bellen hoor, elke dag weer. Ik heb nl. vandaag mijn wekelijkse geld wel gekregen en zit nu dus in het geldritme. Ik vermoed dat het voornamelijk komt omdat ik ze achter de broek heb aangezeten...noteer ook de namen van de mensen die je aan de lijn hebt! Je moet wel elke keer hetzelfde verhaal vertellen, maar beter dat, dan geen geld! Succes! Youdia; dus jij loopt net als ik overtijd (haha, net of we een pak drinken zijn, dat te lang in de zon heeft gestaan en daarvoor ook al niet meer goed was, ahum)! Ik zie mijn jou data staan wanneer ze je evt. gaan strippen en inleiden; heeft de VK je dat al gemeld? Ik moet morgen weer voor controle naar de VK en vraag ook maar wat nu de procedure is, nu ik de 40 weken gepasseerd ben...zucht. Verder is het hier ook nog steeds heet! Heb een half uurtje geslapen, maar werd wakker door vriendjelief; normaal belt ie alleen in zijn middagpauze en dacht dat ik nu niet sliep (doe ik normaal ook niet zo laat in de middag). Maar hij wilde weten of ik het nog allemaal volhoud, lief he! Ik had vanmiddag een nare steek bovenin mijn buik, die een half uur lang pijn deed en ik heb veel harde en lange harde buiken....maar verder...nog niks...hoop dat het kleine voortekenen zijn....
@Mad; hoop dat het snel goed gaat met het niet hebben van krampjes voor Evi! Kan me indenken dat het nu wennen is om wat in beweging te zijn! Maar je probeert het! Sweetangel en Saraah; ik heb vanmiddag (weer) een Magnum verorberd....jammie!!!
Hahahaha ja Lise, net alsof jullie 'over de datum zijn' Het UWV is inderdaad vreselijk, gelukkig dat jij nu je geld krijgt! Gewoon blijven bellen Marijke! Hopelijk begint het voor jou ook snel Lise! Wel lief dat je vriend zo bezorgd is O ja, ik zit ook constant aan het ijs We zijn nu overgegaan op die ijsjes die je zelf moet invriezen (coolsticks). Die kostte maar 50 cent per 10 hahaha... Bij Magnums gaan we failliet
Ik voel aan mijn water dat Cristel eraan komt.... Hoe was het bij de dokter meid?? Edit: mmm nu is ze weer weg
Heee Ja ik hoop dat het voor mij nu idd niet heel lang meer gaat duren! Maar ik heb ook wel vaker gelezen dat het verliezen van je slijmprop niet hoeft te betekenen dat het snel gaat gebeuren. Ik heb nu wel de hele tijd harde buiken, rugpijn en het voelt een beetje gevoelig daar beneden, net alsof ik net sex heb gehad Pleaseeee zet nou door!!!
Nee inderdaad, ik ben ook (een gedeelte van) mijn slijmprop verloren vorige week... Iemand zei zelfs tegen me dat die gewoon weer aangroeid?? Ik hoop het zo voor je Marijke!!! Ik heb dat gevoelige trouwens ook al een paar dagen daar beneden... T is ook wat opgezwollen voelde ik met wassen... Tsja geen idee of het wat betekend! Ik hoop het voor je (en voor mij een beetje ook ... hihi)