Omdat het oude topic gesloten is i.v.m. het aantal berichtjes, hier een nieuw deel voor ons geopend. Heb het laatste laatste lijstje er maar snel bij gepakt, hebben we meteen een overzichtje. Bevallen Jekkia - Matice, 21 augustus 2008 Zanoni - Dante, 2 oktober 2008 Kim - Hayley, 18 december 2008 Eveline - Alyshia, 27 februari 2009 Marloes - Thom, 6 juni 2009 Monique - Anouk, 14 augustus 2009 Tantan - Mika, 13 september 2009 Karlijn - Mette, 24 september 2009 Karlijn - Bjarne, 24 september 2009 Femke - Hidde, 2 januari 2010 Zwanger Pienie - 7 mei 2010 - 'n jongen Twinny - 31 mei 2010 - geheim Amle - 24 september 2010 - ?
hoi meiden Tan: bedankt voor je lieve knuffel Koeky: bedankt voor de roosvicee, hopelijk is het wel laxo, haha!! Kar: hoe ging het met de foto's van Bjarne? Zoë vanmorgen 38.6 en flink aan het piepen. Dokter geweest, pompjes gekregen en koorts was weer weg. Vanmiddag toch maar naar kdv gebracht, want ze verveelt zich thuis toch! twinny
Ah ik dacht al, is hij al aangemaakt..! Hopen dat iedereen hem weer kan vinden! Bjarnes heupen: het leek nu wel goed te zijn, maar ze wil dat we over 5 weken nog eens terugkomen omdat de verbening nu nog niet voldoende was. Dus afwachten maar weer. Maar zelf denk ik dat het wel goed zit hoor. Ander nieuws (in volgorde van belangrijkheid ): - Mette kan zich omrollen - twee kanten op!! - Ik heb waarschijnlijk een nieuwe baan! In Maastricht, ze willen me hebben en ik heb al een voorlopig ja gegegeven. Dus dat wordt verhuizen en alle rompslomp die daarbij komt kijken.. slik.
Twinny, dat vervelen herken ik wel.. Sverre kijkt dus ook veeeeeeeel te veel televisie op dit moment. En liefst Dora of Diego. Af en toe zegt hij dus nu Engelse dingen. Zijn speelgoed is ook niet leuk meer, hij kan nog goed alleen spelen maar alleen met ons 'speelgoed' -de pannen, kommen, zeven, pollepels etc.
Leuk Karlijn!!!! Aanstelling bij de Uni? of heel ergens anders? Super dat Bjarnes heupjes er voorlopig goed uit zien. Hopelijk over 5 weken nog steeds.
gaaf kar dat mette al zo lekker rolt!! En oke dat alles er voor wat ze konden zien goed uitzag met de heupen. ff afwachten dan maar weer. enne Maastricht is wel dicht bij mij hoor, hihi........ twinny
Pfff ik werd om half 4 gebeld door het KDV dat Sverre uit bed was gevallen, op zijn hoofd. Joekel van een bult. Dat was tussen de middag al gebeurd. Toen ze belden had hij net overgegeven. En toen ik aankwam bij het KDV was hij ook aan tafel in slaap gesukkeld. Meteen met hem langs de huisarts -ik had al gebeld en ze zeiden dat als hij suf werd, dat niet goed was. Gelukkig bleek het mee te vallen maar we moeten hem vannacht een paar keer wakker maken om te kijken hoe het is. Kan natuurlijk hersenschudding zijn. De bult is echt enorm! En rood, ziet er pijnlijk uit. Het rare is dat hij uit een hoog bedje is gevallen terwijl dat niet zou moeten kunnen.. Er was ook niemand van de vaste staf. Ik heb dus niet echt een beeld wat er precies is gebeurd. Dat indutten kan ook gekomen zijn omdat hij niet geslapen heeft, maar ze konden me niet vertellen of hij wel of niet geslapen had. Hij doet gelukkig net als altijd; dus ik maak me niet al te veel zorgen. Maar ik ben me kapot geschrokken.
Marloes, ja, het is een baan als universitair docent! Echt wat ik heeeeeel graag wilde maar allang de hoop op had opgegeven.. Twinny, dan kunnen we eindelijk eens meeten met die kletskousen van ons!!
Twinny: Zoë alweer wat opgeknapt? Beterschap! Kar: wauw, meerder goed nieuws lees ik. Het lijkt goed te zijn met Bjarne zijn heupen, Mette rolt al om en .... een nieuwe baan in het zuiden van het land. Spannend hoor!! En je man vind verhuizen ook geen probleem? Ach, arme Sverre. Nu weer helemaal opgeknapt? Verveling: hier ook aan de orde van de dag. Brennan houdt het niet lang vol; spelen met 1 iets. Hij brengt nu dus ook iets te veel tijd door voor de tv en ook veel Dora/Diego!!
hoi meiden Amle: de koorts is weg en haar ademhaling is gelukkig ook weer wat rustiger. Het gaat dus wel weer beter met haar. GRappig dat jullie kids zoveel tv kijken........ik probeer het juist altijd te vermijden of in iedergeval te beperken tot een half uurtje voor het avond eten. Kan het mezelf een stuk makkelijker maken als ik haar voor de tv zet..........mischien toch eens overwegen........ Ook grappig........ Zoë eet met mes en vork, hihi. Het ziet er zo echt uit. Ze prikt met de vork, doet alsof ze snijdt met het mesje en steekt dan het eten in de mond. Zo lief.......... maar net ze gemakkelijk legt ze haar bestekje neer en stopt het eten met de handen in de mond hoor! twinny
Twinny, hier ook weinig tot geen tv hoor. Kan hem wel aanzetten, maar Sam geeft er niks om. Staat even stil om te kijken en gaat dan weer lekker spelen. ja en dat eten... vork in de ene hand en dan eten met de andere
*gevonden* Amle, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Karlijn, wat leuk een nieuwe baan! Met verhuizen bedoel je dan je spullen verhuizen of ga je met het hele gezin in Maastricht wonen? Wat goed van Mette dat ze zich al kan omdraaien!! Hoe is het nu met de bult van Sverre? Dat zal zeker wel even schrikken zijn geweest zeg! Twinny, wat leuk dat ze met mes en vork eet! Heb je een speciaal kinder mesje? We hebben hier ook Dora/Diego fan (2 zelfs ) Elise zegt nu ook altijd als ze hulp nodig heeft "please help me!" zo leuk om te horen! Loes, ik zie Sam al zitten met z'n vork in een hand en het eten in de andere We zitten hier een beetje in een lastige fase. De ik luister lekker toch niet naar mama en papa fase Elise is/was altijd een braaf meisje maar sinds Dante kan lopen is het pet. Dante is veel ondernemender en gaat veel meer op ontdekking en doet dus veel meer dingen dat niet mag. Ondanks dat Elise weet dat het niet mag doet ze het ook zodra Dante het gaat doen Heel leuk, not!!
marloes: grappig dat sam niets om tv geeft. Zoë vindt het helemaal het einde!! Zanoni: we hebben zo'n nijntje bestek van de prenatal/V&D, daar zit een vork, lepel en mes bij. Vervelend van Elise, het hoort erbij...... En wat goed dat het afvallen al resultaat heeft. Doe je een speciaal dieet? Ben ziek, erg verkouden en hoofd dicht, ggggggggrrrrr. twinny
Beterschap Twinny!! Ik doen geen speciaal dieet. ik neem 's ochtends 2 beschuitjes. 's middags ook 2 en 's avonds gewoon warm eten. ( en dan doe ik ook gewoon mee met een pannekoek of frietjes)
Hey dames! Helemaal niet in de gaten dat er een nieuw topic was! Was nu een beetje aan het surfen via mijn mobiel en zag het ineens! Ga niet op iedereen reageren hoor, komt wel als ik weer thuis ben (ben nu midweekje in landal lommerbergen) en ik heb ook een beetje last van mijn duim. Beetje veel gesmsed de afgelopen dagen . Heb nog geen vakantiegevoel, absoluut niet Ruben lijkt ook nog eens ziek te worden/zijn, hij had 39.2 vanavond. En in mijn koppie gaat het ook niet zo super. Maar dat valt allemaal in het niet natuurlijk bij de ziekte van Bjarne. Dus moet ik nu even niet zeuren. Zal van het weekend goed bijlezen en dan as usual op iedereen reageren. Liefs!
Hoi meiden Tan: hoop dat de jongens niet al te ziek zijn geworden en dat je toch nog beetje leuk mid-weekje gehad hebt!! Hoest nu in je hoofd? Heb je nog met psych gesproken? Hier nog altijd ziek en dadelijk weer huisarts........... oorpijn nu! twinny
hoi meiden Zanoni: nee, heb niets meer gekregen, me gangen zijn gewoon allemaal verstopt en dat drukt tegen de trommelvliezen. Moest maar regelmatig neusspray gebruiken. Dus nu aan de babyneusspray en babyhoestdrank......heerlijk! Hoe is het verder met Elise, is ze nog altijd zo dwars? En tan, hoe is het met Ruben? Twinny
Kar, wat krijgen jullie het voor je kiezen zeg. Bjarne kantje boord in het ziekenhuis, nog met mette naar de dokterspost, een bult opgelopen op het kdv (ook zo'n telefoontje waar je als ouder totaaaal niet op wacht) en ik las ook nog iets over heupjes. Heel veel sterkte hoor! *ik las ook iets over een andere baan en gaan verhuizen naar de andere kant van het land, wat ook heeeel heftig nieuws is, waarbij ik erg benieuwd ben wat voor werk, maar waarvan ik snap dat dat nu even helemaal naar achter geschoven is* Tan, even er tussenuit geweest maar dat heeft niet opgeleverd wat je hoopte, lekker uitrusten zoals ik het lees. Jammer. Amle, van harte hoor, met je zwangerschap! Hartstikke fijn. Twinny, hier ook een tv kijker. Hij is helemaal, gigantisch, compleet verslaafd aan de film van Cars. Dagelijks vraagt hij erom. Niet normaal. Ik wil liever ook niet teveel hoor, maar vooral met een ouder kind vind ik het lastig te voorkomen. Gelukkig kan hij ook gewoon spelen en wegglopen bij de tv en is het dus nog binnen de perken (nbou ja, wat ik zie als binnen de perken). Elise en Dante maken het je lastig! Ik hoor dat wel vaker bij kids die zo weinig schelen, ze identificeren zich nog best met die ander, dus als die iets 'stouts' doet doen zij dat ook. Drukke tijden voor mamz, maar t zal vast gauw genoeg weer over gaan! Ik merk hier ook dat ik vooral bij nr 1 heeeeel erg mn best moet doen. Nr 2 doet alles van haar na, dus ook de mindere dingen. Heeeeeel fijn. Vooral de mindere dingen, want op de wc plassen ofzo dat wil die écht niet!