Hoi meiden, Ik ben vandaag 36+1 weken zwanger. het lijkt mij leuk om hier de laatste maand met meiden te kletsen over de laatste loodjes, hoe de zwangerschap verlopen is, etc Ik hoop jullie snel te spreken. Liefs Roos
hee ook al zenuwachtig?? ik ben 31 okt uitgerekend dus schiet al op he!!! kan ook eigenlijk niet meer wachten.. ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet.....
heey meiden wat leuk al een reactie!! Hier een beetje zenuwachtig... tis ook allemaal zo onzeker wanneer komt het, hoe verloopt alles. hebben jullie dat ook? Sanjor grappig jij ook 4 november uitgerekend, bij mij is de kleine wel aan het indalen maar de laatste keer bij de vk weer niet dus ben benieuwd. hoe jong zijn jullie? Liefs Roos
Ik ook 4 november uitgerekend!!! Errug spannend!!!! Het kriebelt hier ook wel hoor. Kreeg gister een infomailtje dat het vanaf nu gewoon kan gebeuren...bbrrr...word er zenuwachtig van! Ik ben niet echt bang voor de bevalling, maar ben wel benieuwd hoe alles zal gaan! Bevallen jullie thuis of in het ziekenhuis?! Wij in het ziekenhuis...ik woon er 20 min vanaf en dat vond ik toch iets te lang mocht er wat mis gaan... Is alles goed, zijn we zo weer thuis! Liefs
Hoi Loesie, Leuk dat je ook mee komt kletsen. ik ben ook niet bang voor de bevalling hoor maar idd wel heel erg benieuwd hoe het zal gaan en hoe onze kleine man eruit ziet. Wij willen graag in het ziekenhuis bevallen geeft mij een veilig gevoel dat mocht er wat mis gaan ik niet stel op sprong in een auto moet om naar het ziekenhuis te gaan Ik zie dat je ook getrouwd bent met de kleine als getuige same here Liefs
ik wil graag thuis bevallen want krijg de kriebels van ziekenhuizen.. maar ja wat moet dat moet.. dus afwachten of alles gaat zoals het hoort. zie opzich ook niet op tegen de bevalling maar vind het wel heel irri dat ik niet weet wat het is.. en ik ben iemand die graag alles van te voren weet.. hekel aan verrassingen zeg maar.. dus das lastig.. mijn meisie is wel al helemaal ingedaald maar dat was ze al heel snel. nog 2 dagen en dan mag ze komen.. maar ach.. ga maar uit van het ergste, dus dat ze er pas over 5 weken is. hoop van niet. wil niet meer wachten maar wil der vast houden.hihihi.
@Roosviceetje & Loesje: Alle 3 4 nov uitgerekend Toevallig haha Ik 24 jaar.. Is me eerste kindje. Ben wel erg nerveus aan het worden nu hoor! Sinds een week.. Maar het moet eruit dus we zien wel.. Wil graag thuis bevallen.. Krijg ook helemaal de bibbers van het ziekenhuis.. Bah! Die geur al! dus hopen dat alles gewoon goed gaat @Roosviceetje: Was de kleine eerst ingedaald en toen weer terug geschoten ofzow? Apart wist niet dat het kon
soms lijkt het mij ook beter om ervan uit te gaan dat het tot 42 weken kan komen, maar je hoort ook zo vaak dat het eerder komt. er zijn 2 vriendinnen van mij met 35 weken bevallen, 1ste kindje, prima zwangerschap, het kan alle kanten op daar krijg ik soms wel de zenuwen van. maar ach het is een onzeker iets en je moet maar gewoon afwachten. Nu die kleintjes van jullie zijn ingedaald is jullie kleintje dan ook minder beweegelijk??
@sanjor, ja ik weet het niet de vorige 2 keren bij de vk zeiden ze dat hij aan het indalen was maar de laatste keer zei de vk dat hij niet ingedaald was mijn man heeft zelfs zijn koppie kunnen vast houden heel bijzonder! Ik ben 22 jaar, 3 maanden getrouwd en in verwachting van ons 1ste kindje
Mijn beeb is ergg beweegelijk.. Soms te veel voor mij hoor! Ik vindt het soms ook best eng hoor! wanneer zal het beginnen?? Maandag ga ik naar de ikea (hallf uur rijden) maar soms denk ik echt kan ik niet beter thuis blijven Stel het begint al! Dan sta je daar hahaha. Maar is flauwekul om thuis te blijven eigenlijk.. Maar soms ga je echt zo denken..
Voor mij is het officieel ook nog een maandje, ben op 6 november uitgerekend. Maar de gynaecoloog heeft me afgelopen woensdag vertelt dat ze me rond de 38 weken gaan inleiden, ik heb vrij ernstige bekkeninstabiliteit. Hopelijk is de baarmoedermond dan wel rijp anders wordt het een lastige procedure. Dit is ons tweede kindje overigens....
@Tamara: Hopen dat het gaat lukken met 38 weken! Heerlijk dat ze het dan al gaan proberen. Ik kan gelukkig niet mee praten over bekkenpijn.. Maar lees er veel vervelende verhalen over
zolang je je goed voelt gewoon lekker op stap gaan zou ik zeggen. @ Tamara gezellig dat je ook komt mee kletsen. Jeetje ernstige bekkeninstabiliteit heftig. Hopelijk gaat het lukken met 38 weken, spannend. is je 1ste zwangerschap ook zo verlopen?? meiden fijne dag nog ik ben zo weg heb namelijk een bruiloft.... hopelijk houd ik het een beetje vol
@ Roosviceetje en Sanjor: ja, mijn eerste zwangerschap ook veel last van bekkeninstabiliteit gehad maar nu veel erger omdat onze oudste dochter ook nog maar 8 maanden was toen ik weer zwanger was. Gepland hoor overigens want de ellende vergeet je snel.... De gynaecoloog denkt dat het wel gaat lukken met ruim 38 weken, als hij ook maar een vingertopje ruimte heeft dan breken ze mijn vliezen, moest toch al onder leiding van de gynaecoloog bevallen dus maakt mij niets uit dat ik niet thuis kan bevallen en i.i.g. 1 nachtje moet blijven.... Groetjes!
hoi hoi meiden ik ben 3 november uitgerkend ben heel nieuwsierig hoe hij er uit gaat zien en mijn man is erg zenuwagtig nog erger als mij ik heb de nog niet zo veel last van ik zie wel waneer meneertje zich aan meld en ik ga in het ziekenhuis bevallen wij wonen 3 hoog zonder lift dus als het miss gaat dan moet de brandweer mij uit huis halen van wegen overgewicht mag de ambulance het niet en het geeft mij een veiliger gevoel ik kan daarna ook lekker rustig naar huis al alles goed gaat en dan geen drukte om je heen
Gezellig hier! Ik ben 7 nov uitgerekend en had vandaag mijn laatste werkdag, heerlijk!! Ik wil proberen thuis te bevallen, maar begin nu het zo dichtbij komt ook wel erg zenuwachtig te worden hoor. het komt allemaal zo dichtbij nou! Maar niet teveel aan denken dan maar en dan komt het vanzelf goed
Hoii Meiden, Wat vervelend kon de hele dag niet op het forum. Gister een leuke maar ook zware dag gehad en dat merk ik vandaag wel. @ Tamara: wel pittig nog zo`n klein hummeltje thuis maar ook wel weer heel erg leuk zo vlot achter elkaar! @ Happygirl: gezellig dat je mee komt kletsen geniet maar lekker van je verlof. @ Femke: gezellig dat je mee komt kletsen, mijn man is ook zo zenuwachtig en bezorgd. Hebben meer vrouwen dat?? Fijne avond allemaal Liefs Roos
@ Roosviceetje: ik vond het ook balen dat ik niet op het forum kon komen, toch een "deel van mijn leven" geworden als ik even op internet ga..... Mijn man is ook uitermate bezorgd hoor, bij Isa ben ik ingeleid met zwangerschapsvergiftiging en nu hoef ik maar te zeggen dat ik misselijk ben, hoofdpijn heb of in het algemeen niet fit en er wordt al naar me gekeken van daar gaan we weer...... Alleen maar goed bedoeld natuurlijk!