* juli 2007-mama's * deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Yup.................

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Koeky: van harte met je verjaardag.........

Hoop ook dat ik snel van die ontsteking af ben!!

Hier eerder humeurige moeder ipv peuter. Al heeft ze overal een weerwoord op en de oren liggen de helft van de tijd nog in bed. Wordt er af en toe zo moe en ongeduldig van.

Femke: hoe viel het afscheid, hopelijk heb je een beetje afleiding vandaag.

Tan: nieuwe afspraak bij Peut 2 staat volgende week vrijdag.

Ga nu de computer ff inleveren aan Zoë, ze wil ook ff. Spelen jullie kids ook wel eens op de pjoeter en wat spelen ze dan?

twinny

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ri is niet echt lichtgeraakt wel stront vervelend ;). En schelden deed ze ook al. Op de pjoeter gaat ze nog niet ze wil het wel althans op de laptop en de controllers van de xbox/playstation/wii vind ze ook wel geweldig.

TNX lady's :) voor de felicitaties :D

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    heb nieuwe foto's in mijn albums gezet

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    tja, hoe gaat het hier. Eigenlijk al de hele dag emo. Maar goed dat ik dat verwacht had. Marin is dus lekker spelen bij de oppas en ik heb waterproof mascara op gedaan. Je moet wel praktisch blijven natuurlijk.
    Al met al was het erg emotioneel vannacht en gisteravond. Je ziet gewoon hoeveel moeite het hem kost om zich van zijn kroost los te rukken. gelukkig zijn ze van stevig materiaal gemaakt anders waren ze nu stuk geknuffeld. Tis gewoon erg anders nu er twee ukken zijn. Dat hadden we nog niet eerder meegemaakt.
    Marin heeft het erg goed gedaan. begrijpt het volgens mij ook echt. Nu maar eens een ritme hier zien te krijgen zo meg z'n drietjes. ben benieuwd. We hebben tot half augustus de tijd. Dan is het weer alles op z'n kop omdat we dan juist weer moeten wennen aan het feit dat hij terug is. (tis ook nooit goed he, hahahahahaha)

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Femke Nogmaals, diep respect voor jou! En een dikke knuffel!

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje Femke, tot half augustus...! :( Dat duurt nog zo lang! :( Ook van mij, diep respect hoor. Kan me voorstellen dat het echt heel anders is nu, veel heftiger. Ik denk ook wel dat Marin het al kan begrijpen. En ik hoop voor jou dat ze het je niet te moeilijk maakt.. Sterkte!!

Sverre begreep het ook toen Bjarne zo ziek was, ook al hebben wij nooit tegen hem gepraat over hoe ziek precies. Toen we vrijdag zo lang in het ziekenhuis waren voor die scans vroeg hij 's avonds toen we hem een nachtzoen gaven of Bjarne weer ziek was en in het ziekenhuis was gebleven. Zo sneu.. Dan breekt je hart bijna.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre heeft nog nooit iets op de computer gedaan eigenlijk. Hij heeft een peutercomputer en daar gaat hij vaak iets op 'opzoeken'. En hij heeft een zakcomputer, net als Diego: zijn hand. :D :D Zo grappig, soms als hij een van de twee hoort huilen boven, zegt hij 'Hee, mama, ik denk dat er een baby in nood is!' :D :D

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sandra en karlijn, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!

Femke, laat het maar snel augustus zijn! Kunnen jullie wel regelmatig contact met elkaar hebben?

Karlijn, LEUK! dacht eerst, hmmm ik heb toch niks geschreven...maar zag toen, 2 kindjes aan de hand van de grote broer... hier nog maar eentje natuurlijk;)

Nu even spieken in het album van Twinny.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dat moeten we nog uitknobbelen. Zal vast mogelijk zijn om twee keer per week even te bellen. Mailen moet ook wel lukken daar.

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dank voor alle felicitaties! :)

Even heel ego en dan moet ik weer gaan. Ben zo moe.... Deze maand kunnen we alweer als verloren beschouwen :(. Gisteren bij de Gyn op de spoed poli gezeten. *smerige details* Ik ben zo onwijs ongesteld nu ook nog moet om het half uur mijn tampon verschonen en maandverband want me tampon was al verzadigd. Er zitten flinke stolsels bij en de lucht van ijzer hangt om me heen. *einde details* Ik heb bloed laten prikken en heb primolut mee gekregen. Dus ik mag niet zwanger worden deze maand. Verder bleek uit het bloedonderzoek iig flinke bloedarmoede de arts schrok ervan. Dus ook ijzertabletten om dat weer op te krikken. Ben zo slap als een vaatdoek. Bah

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    wat was de hbscore koek?

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik heb 't niet gevraagt. Ze zei alleen dat de Gyn. er wel wat van schrok.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik zou zulk soort uitslagen nog wel navragen hoor. En schrijf in het kort het besprokene op als je en afspraak hebt gehad. Is heel prettig om na te kunnen lezen wat er nou wanneer was. Het gaat op een bepaald moment zo tollen met al die afspraken. Zeker als je ook voor de follikelmetingen gaat enzo.
    wat doet die primolut?
    Ijzergehalte opkrikken kan ook nog extra door vruchtensap bij het eten te drinken. En beslist geen melkproducten binnen een half uur voor en na de maaltijd, dat breekt namelijk het ijzer in je voedsel weer af.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    He Koeky toch.. :( Komt het door die behandeling van laatst dat je nu zo heftig ongesteld bent?? En je lage HB gehalte, komt dat ook door het bloeden of wordt 't ook door andere dingen veroorzaakt? Misschien dat je je daarom ook zo naar voelt(de).
    In ieder geval heel veel sterkte!!

Hier hebben we vanochtend afscheid genomen van de hond. Ze is niet dood, maar naar een ander gezin. Ze had het hier gewoon niet goed genoeg meer. Ze was nog prima gelukkig hoor (hoop en denk ik). Maar zeker nu de tweeling er is kreeg ze nog maar zo weinig aandacht, ze schoot er gewoon bij in. En voor mij was het 1 stressfactor extra die ik er echt niet bij kon hebben. Dus voor iedereen was het beter. Ze gaat nu eerst een weekje proefwonen. Een gezin met twee kinderen (9 en 12 jr) op een woonboerderij ergens op 't platteland. Veel ruimte en het jongetje (die van 12) was nu al helemaal gek met haar. Volgens mij gaat ze het zo fijn krijgen! Maar het is wel raar hoor. :(

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja ik bel het nog wel ff na de HA kan het als het goed is ook terug zoeken :).

Dit komt niet door de HSG, dat had ik wel gevraagt. Verder hebben we geen afspraken gemaakt. Ik hoef ook niet meer naar m'n eigen gyn trouwens. We moeten het zelf weer gaan doen. :x Maar mocht wel weer over een paar maanden bellen als het nog niet gelukt is. Maar ja als ik nou dit soort dingen ga krijgen krijg ik natuurlijk NOOIT een eisprong. *zucht* Primolut is een chemische curettage. Heb bruistabletten voor het ijzergehalte.

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Tjee koeky, dat is ff schrikken en niet leuk. Balen dat je lijf je zo in de steek laat. Maar wie weet was dit het laatste restje wat eruit moest en wordt mei jullie maand! Ik gun het jullie zo. Ik heb ook bruistabletten gekregen voor mijn ijzer, was aan de lage kant. Hopelijk voel je je vlug wat beter meis.......

Kar: verdrietig dat jullie afscheid moeten nemen van de hond. Vind het wel heel knap dat je de beslissing hebt durven te nemen. Als ik het zo hoor, denk ik dat ie het heel leuk gaat krijgen in dit gezin, dus hopelijk gaat het proefwonen goed!!

Hier een opkomende keelpijn, hoop heel erg dat met niet hetzelfde gaat treffen als Sandra!! Mijn vinger is gelukkig weer over!

Femke: meis, hoe is het nu. Vind het zo knap hoe je het kunt, al heb je natuurlijk niet veel te willen!! We slepen je er wel doorheen hoor tot augustus. HOe is het met de kids, zijn ze al beetje gewend aan zijn afwezigheid, al krijgt Hidde het natuurlijk nog niet bewust mee.......

twinny

18. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Koeky Hè bah! Voelde je je psychisch al niet zo top, werkt je lijf ook nog niet echt mee! Hele dikke knuffel voor jou!

Twinny Ik hoop niet dat je ziek gaat worden!

Verder hou ik het even kort voor vandaag. Ben een beetje moe, want...........heb vandaag een verrassingsbezoek aan Karlijn gebracht! Ik had dit weken geleden al bekokstoofd met Alex, en Karlijn wist helemaal van niks! Na 2,5 uur in de auto zitten was ik wel een beetje nerveus, wants tel je voor dat.... Maar ze was hartstikke verbaasd èn blij! Had allemaal cadeautjes meegenomen voor haar, Sverre, Mette en Bjarne. Sverre en Ruben hebben zo heerlijk leuk samen zitten spelen. Op een gegeven moment zaten ze als 2 meiden te giebelen in de gang hihi. Onze boys hebben zich keurig gedragen in de auto (2 x bijna 3 uur in de auto), nu liggen ze bekaf op bed. Mijn schoonmoeder heeft vandaag Tygo opgehaald en hij blijft lekker een weekje logeren bij haar.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he, dat is nog eens een leuke verrassing!!!

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Leuke verrassing Tan!

Twin, misschien is het juist goed om even goed ziek te worden. Des te eerder heb je het achter de rug en dat is altijd beter als kwakkelen. Al hoop ik natuurlijk dat je helemaal niet ziek wordt he.

Kar, hoe ging het proefwonen van de hond?

Zit dit soort dagen ook echt veel aan je te denken. Ben toch wel een beetje opgelucht dat ik nu niet met twee huilende baby's en een peuter thuis zit. Had natuurlijk heel goed kunnen gebeuren. Vind het super jammer dat ik in het begin van de zwangerschap één van de twee ben verloren, maar zie (hoe cru dat ook klinkt) de voordelen nu ook wel weer.
    Hier gaat het wisselend. Gisteren bij Elmo op bezoek geweest. Even lekker weg ook al was het wennen dat ik die anderhalf uur heen en anderhalf uur terug nu zelf moet rijden ipv er lekker blond naast te zitten. Verder is er elke dag wel iets wat ik ineens moet gaan regelen. Ineens dubbele polissen van verschillende verzekeraars voor dezelfde verzekering ontvangen, een compleet mierenvolk op bezoek in de bijkeuken, de auto waarvan de ramen ineens niet meer dicht willen gaan (is net door de garage opgehaald). ben gisteravond om kwart voor negen mijn bed al ingedoken. Was gevloerd aangezien Hidde het wel zo gezellig vindt om 's nachts nog wat tijd met me door te brengen. ben zelf minder amused aangezien hij al een paar weken doorsliep.
    Marin is gisteren zonder gemor, gepiep en gerek gaan slapen. was ook wel weer fijn.

Deel Deze Pagina