Pienie, gefeliciteerd met de geboorte van Jelte!! Echt een super naam! Eindelijk dan toch.. En nu genieten!
Pienie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje!!! Mooie naam hoor. Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie nu lekker thuis aan het genieten met zijn 5-jes....... Nu ben ik bijna aan de beurt.......... twinny
Pienie gefeliciteerd met jullie knul! Als ik de naam zo hoor word ik toch wel erg nieuwsgierig waar je nu eigenlijk woont. Passen mooi bij elkaar allemaal. Twinny, succes deze week (denk dat het deze week komt)
misschien een tip: Wij hebben voor Sam 2 nieuwe autostoelen gekocht. Bij babydump kun je dan tweelingkorting krijgen, omdat je dus 2 dezelfde producten koopt!!! Scheelde hier ruim 50 euro (omdat je er nu tijdelijk ook 2 voetenplankjes bij kreeg)... Maar je kunt er dus ook gebruik van maken als je geen tweeling hebt...
pfffff sorry hoor dames ik moet even klagen. Ik voel me zo belabberd. Ik ben vanmiddag in zo'n diep dal gezakt dat ik alleen nog maar kan huilen. Ik snap mezelf niet en dat haat ik. Ik begrijp niet waarom ik sommige dingen gewoon niet kan. Zoals wat assertiever zijn. Ben d'r nog mega verkouden bij ook.
Koeky Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel voor jou meid! Twinny Zet hem op vandaag , hihi. Ben heel benieuwd wanneer de kleine geboren wordt!
Koek, kan ook met alle spanningen (bewust en onbewust) van de mmm te maken hebben he. En zoiets slaat altijd toe als je net even wat minder fit bent. Gelukkig vandaag wat vitamine zon voor je.
hoi meiden Koeky: een hele dikke knuffel voor jou........ Voor de rest............... nee, tis niet vandaag!!!! twinny
Ja maar maandag is 2e pinksterdag, dan zal 't toch niet? Ik denk ook misschien wel morgen dan.. Had vandaag zo'n leuke datum gevonden!!
hoi meiden Vandaag ook niet.................... hahahaha!!! De goede lezer had het eigenlijk moeten weten, want heb al heel vaak mijn wens datum aangegeven, hihi.......... grtjs twinny
oja Tan, ik heb 2 mobiele nummers van jou en weet niet welke het goede is. Ik wilde jou graag smsen met het nieuws, zodat jij als trouwe boodschapper hier, het kunt melden hahaha!!! Kun je me smsen, zodat ik het goede hebt, of pb-en kan ook natuurlijk!! twinny